Миркоо Публикувано 9 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 А на дължина ще влезе ли? Аз гледах при мен, че по-голям не мога да сложа 278mm дължина.Следващият е 310мм - толкова ще влезе ли? ми незнам, чесно казано, ще го измеря и ще ти кажа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 9 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 И такаааааа, колеги кашата е пълна... Оказва се, че найстина акумулатора няма да влезе в гнездото, защото широчината и дебелината не го позволяват, а височината си е ок. Сегашния ми акумулатор е висок около 193 мм. Нека търсенето започне отново... Та, търся акумулато с размери: ширината не трябва да е повече от 280 мм., а дебелината не трябва да е повече от 170 мм.и акто вече се знае височината може да е 190 мм. т.е. 280/170/19 мм. Нека офертите да завалят отново... Ще се побъркам просто с тая кола, кво си купих.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Август 2011 Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 Стандартите са 175 ширина, 278 дължина( за 75 Ач) и го има на 190 височина и 175 височина. Силно ти препоръчвам да сложиш 175. Разстоянието, което остава е точно тази разлика до 190. Като седне някой там и започва да натиска върху акумулатора.Провери все пак дали ще стане 310мм дължина. Аз имам спомен като го сменях, че си казах, че има 2-3 сантиметра. С размер 310 гледах, че има 85Ач. Но само някои марки и модели.Освен това си купи необслужваем, за да няма изпарения. Аз бих си взел с гел, много по-подходящи са за съвременните коли. Твърди се, че изкарват повече.Мога да ти съдейсвам за Монбат с отстъпка. Имат серия с гел. Освен, че няма изпарения са много по-добри за зимата и търпят почти пълно разреждане. Лошото е, че са 190 високи. Ако решиш, че се събира 310мм дължина има такъв 80Ач с 810А пусков ток. Ти май и без това си решил да слагаш 190 висок. Аз трябва да сменям есента и искам да сложа такъв, но ме спира височината. Но може и да поема риска, за да имам читав акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 9 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 Стандартите са 175 ширина, 278 дължина( за 75 Ач) и го има на 190 височина и 175 височина. Силно ти препоръчвам да сложиш 175. Разстоянието, което остава е точно тази разлика до 190. Като седне някой там и започва да натиска върху акумулатора.Провери все пак дали ще стане 310мм дължина. Аз имам спомен като го сменях, че си казах, че има 2-3 сантиметра. С размер 310 гледах, че има 85Ач. Но само някои марки и модели.Освен това си купи необслужваем, за да няма изпарения. Аз бих си взел с гел, много по-подходящи са за съвременните коли. Твърди се, че изкарват повече.Мога да ти съдейсвам за Монбат с отстъпка. Имат серия с гел. Освен, че няма изпарения са много по-добри за зимата и търпят почти пълно разреждане. Лошото е, че са 190 високи. Ако решиш, че се събира 310мм дължина има такъв 80Ач с 810А пусков ток. Ти май и без това си решил да слагаш 190 висок. Аз трябва да сменям есента и искам да сложа такъв, но ме спира височината. Но може и да поема риска, за да имам читав акумулатор. Мисля, че 310 мм. ще гу събера, може да е малко трудно но едва ли някви 2-3 сантиметра няма да мога да го набутам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 9 Август 2011 Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 Нещо ми се струва, че легенът за акумулатора не е паралелепипед, а заоблено дъното, което значи, че може да стъпи на заобленото и това да вдигне още.Най-добре отвори под седалката и виж дали има още 3см равно дъно. над дължината на твоя. Но измери твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Август 2011 Доклад Share Публикувано 9 Август 2011 (Редактирано) Миркоо вземи си акумулатор с препоръчаната височина за да не береш ядове после ЦЪК . С този акумулатор преди да направи "късо" бях карал повече от 2 години, повярвай ми, усещането е много неприятно ... Редактирано 9 Август 2011 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 10 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 Миркоо вземи си акумулатор с препоръчаната височина за да не береш ядове после ЦЪК . С този акумулатор преди да направи "късо" бях карал повече от 2 години, повярвай ми, усещането е много неприятно ... Благодаря ти колега VBI, чел съм твоята тема и от тогава знам за това и внимавам много. Така като гледам, май и сме съседи, аз също живея в Овча Купел(старата част) Немога да разбера какъв е акумулатор е препоръчал производителя, за да си сложа същия. Ти имаш ли идея какъв трябва да е...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 10 Август 2011 Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 (Редактирано) Честно казано брат, не е в акумулатора проблема. Писах ти на Скайпа и пак ще повторя, дори и 95 АН от онова време оригинален е бил с 450А пусков ток. Сега 74АН са с 750А пусков ток, което с 50% повече.На тея температури вън дето не падат под 15 градуса и с 62 АН ще запалиш ако е изправна колата. Нещо друго я мъчи и най-добре направи каквото те посъветвах вчера - ЕМСИ мина по тоя път с доста по-тежък проблем и сега колата му пали от 1/4 об. Редактирано 10 Август 2011 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Август 2011 Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 Миркоо, колегите по-горе са написали каква трябва да е височината на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 10 Август 2011 Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 Извинявам се че питам ама няма как да не питам.Добре де аджеба сега кой е крив и кой прав?Отнесох порицание че писах за драмите където могат да станат с висок акумулатор.В момента чета че проблемите са абсолютно реални и сериозни.Та дори и с капачките и тая прословута гума с парт номер проблема има ли го или го няма.Това че някъде някой кара с висок акумулатор от години трябва ли да подвежда и останалите че това е правилният начин за избор на акумулатор?Финансовия фактор ли е определящ в случая, щот високия е по евтин ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 11 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Извинявам се че питам ама няма как да не питам.Добре де аджеба сега кой е крив и кой прав?Отнесох порицание че писах за драмите където могат да станат с висок акумулатор.В момента чета че проблемите са абсолютно реални и сериозни.Та дори и с капачките и тая прословута гума с парт номер проблема има ли го или го няма.Това че някъде някой кара с висок акумулатор от години трябва ли да подвежда и останалите че това е правилният начин за избор на акумулатор?Финансовия фактор ли е определящ в случая, щот високия е по евтин ли? Колегите са прави, не трябва да е висок 190 мм. Аз карам вече година и половина с по-високия акомулатор, което е неправилно, но съм изолирал добре "+". Разликата в цените не е голяма, но по ниския много трудно се намира или поне аз трудно го намирам... А в момента се лутам като малоумен, защото немога да разбера какъв акумулатор ми е препоръчал производителя. Колкото хора питам, толкова различни мнения... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6obmv Публикувано 11 Август 2011 Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Хора,не слагайте по-висок акомулатор. За четири години два пъти ми се пали седалката,като последния път беше вчера. Хем съм с ниския акомулатор,резина върху плюса и точно такава гума като на горната снимка. От две години не бях вдигал седалката,защото бях сигурен в това което съм направил за изолацията. Явно с времето,се протърква и белята става.Повярвайте,никак не е приятно да ти се запали седалката докато караш извън града със 100км.Да не говорим,че има голяма вероятност да гръмне акомулатора. Сега прибягнах до варианта с отрязване на парчето арматура от седалката,което е върху акомулатора и пак съм наслагал резина и гуми и пак ще си имам едно наум. Така че, не експерементирайте с живота и здравето си и на хората около вас Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 11 Август 2011 Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Трябва да погледна в книжката на колата, почти съм сигурен, че пишеше амперчасовете и стартовия ток. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миркоо Публикувано 11 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2011 Трябва да погледна в книжката на колата, почти съм сигурен, че пишеше амперчасовете и стартовия ток. Ще ти бъда благодарен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване