Курдо Публикувано 12 Май 2019 Доклад Share Публикувано 12 Май 2019 (Редактирано) Поразрових за "паричката", май само смяна на турбото помага? Впрочем колата си набира нормално, може би от няколко седмици вдигна разхода на газ с около 1,5 литър на 100 км. Ако някой е правил подобен ремонт да сподели с какви части го е правил (ново цяло турбо или само тяло) и най-важното в кой сервиз са добрите майстори. Предполагам втора ръка турбо е лоша идея? Редактирано 12 Май 2019 от Курдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Ако проблемът ти е в топлата част (пукнатини или повреден гейт) не помага смяната на средната част Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Курдо Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 (Редактирано) Пукнатини няма, има едно дрънкане, на клипа горе се чува добре. Ако е заминал клапана би трябвало да дава накъсо смукателна и нагнетателна част на турбото, т.е. ще има намаляване на мощността. Такова намаляване не се чувства, днес например я изрязах с много газ, хвърка дори ... Решил съм да потърся някой да ми направи логфайлове на турбото, за да си поставя правилна диагноза на проблема. Кои канали трябва да прослушаме? Редактирано 14 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Май 2019 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 "Логфайлове на турбото" с диагностично-лечебна цел? Интереснооо....., чакаме резултатите с нетърпение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 13 Май 2019 Доклад Share Публикувано 13 Май 2019 Ако колата е със стоково налягане, турбината ще успее да го постигне и с изпускащ гейт. Просто ще се увеличи спуул тайм-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Май 2019 Доклад Share Публикувано 14 Май 2019 Човек това е мега често срещан проблем. Няма какво да логваш. Не в задължително да има загуба на мощност, освен ако а"паричката" не изпадне в генерацията. Трябва да смениш топлата част или цялото турбо.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Курдо Публикувано 15 Май 2019 Доклад Share Публикувано 15 Май 2019 Kолко мога да карам така, щото съм нещо натясно с финикийските знаци? Мисля си, че понеже "паричката" е в топлата част дори да падне няма да се намъкне в мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Можеш да си караш, просто в даден момент ще загубиш по-голяма част от мощността Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 паричката къде ще отиде, в двигателя и ще стане мяу ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Курдо Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 (Редактирано) Парчето метал наречено "паричка" ще тръгне към катализатора, най-много да удари в турбината, ама турбото все пак ще се сменя, така че е все едно. Редактирано 17 Май 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Не знам дали е все едно, защото "паричката" може да отиде в турбото, да ти натроши нещо, парченцата в мотора и там да стана друга беля. Не разбирам много от двигатели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Няма как да отиде в турбото тая паричка...Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellFire Публикувано 17 Май 2019 Доклад Share Публикувано 17 Май 2019 Всичко може да отиде навсякъде: и аз мислех че не може да имам парче от скъсан смукателен клапан в интеркулера. Уви: имах... Както се вижда, паричката може да стигне до турбинната перка при необходимата доза късмет Натягане на гейта не обира ли този луфт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Курдо Публикувано 16 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Здравейте колеги, все повече се убеждавам че е катализатора. Малко предистория. Миналата година пътувах за Германия, при Ихтиман ми спадна температурата на охлаждаща течност до към 60 градуса, в София в един сервиз ми смениха термостата, но ми бяха сменили дебитомера с развален от друг модел. По пътя ми даваше постоянно бедна горивна смес, след 2 месеца успях да го сменя, ама през това време се е прецакал катализатора. Като направя ремонта ще ви дам снимки и инфо по цялата галимация с колата ми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 16 Юни 2019 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2019 Това е тема "Всичко за 1.8Т", не за персоналните проблеми на нечий автомобил, може да си пуснеш тема в съответния раздел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2019 колеги, може ли да препоръчате за София/Пловдив читав сервиз за ремонт на паричката - евентуално смяна на топлата част? Приятел има сходен проблем от няколко дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S.Stoya Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Здравейте, Докато рових за 1.8Т в нета попаднах на тези Хамериканци дето продават лачен чаркалък и за старите и за по-новите 1.8Т 2.0Т двигателчета.https://performancebyie.com/collections/all/b5-a4?page=1 Много красив кеч-кен продават. https://performancebyie.com/products/ie-recirculating-catch-can Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Като заговори за кеч кен, някой слагал ли е на 1.8Т тип АЕБ? конкретно ме интересува от блока директно през кеч кена и след това в колектора ли е правилно да се свърже ? И слага ли се еднопосочен клапан или нещо друго?Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 От блока в кеч кен-а, след това в атмосферата Аз съм извел един маркуч, като на жигула Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AserEl Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 (Редактирано) Какво е кечкен? Редактирано 18 Юли 2019 от AserEl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Нещо, което 2.8 ците никога не се налага да имат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Мерси Влади. Какво е кечкен?Прекарва се картерната вентилация през него за да се филтрира маслото от маслените пари в контейнера на кеч кена и така не цапат въздуховоди дросел и т.н. Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Абе цапат, ма по-малко. Аз затова съм ги изхвърлил навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 И моя вече беше така Но не знам защо като загрееше колата и почваше да се чува едно свирене от него.. защо, не знам. Изкормих му маркуча и сега си изпуска навън.Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 18 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2019 Ще ме прощаваш, ма тук сякаш лава е текла. Антифриз ли ти е хвърляла? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване