AgopXX Публикувано 27 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2016 Всичко прегледах, на оглед е изрядно. Няма нито една грешка, гледах всички стойности на VCDS, в нормата са. Aко турбината е отишла, дали изобщо ще надува до 0,3? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 Обикновено надува до 0.3атм, когато двигателя е в "limp mode", нещо като авариен режим. Странното е, че нямаш никакви грешки. Доста често проблема (освен турбина естествено) е от смучене на въздух, повредена каертерна вентилация, дупка в турбопътищата и т.н. Най-добре е да се опиташ да надуеш турбопътищата с компресор за да видиш дали няма да издиша от някъде. После проверка на картерната вентилация и вакуумните маркучи по двигателя. Виж и дебитомера какви стойности дава при пълна газ и крайни обороти на 2-ра и 3-та скорост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Нашето АЕВ понякога прави тези номера.Понеже нямам кабел за диагностика в момента,разкачам едната клема на акумулатора за малко и я закачам. Турбото започва да надува до 0,6 бара,но скоро ще я диагностицирам Редактирано 28 Октомври 2016 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
to6encet0 Публикувано 28 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2016 (Редактирано) Аз имах подобен проблем на моето АЕБ и се оказаха лоши настройки на газта, смесите бяха далеко от тези на бензиновата карта. Постоянно нобиваше бедна смес в движение и докато не се изтрие грешката, не тръваше да бяга. Редактирано 28 Октомври 2016 от to6encet0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AgopXX Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Аварийният режим надува до 0,1 бара, пробвах го с откачен дебитомер и карах така ивестно време, с около 100км повече на резервоар се постига, но за сметка на мощност разбира се Ще надуя с една специална помпа да видим дали ще изфъшка отнякъде, другият вариант да проверя и уестгейта дали си върши работата. На картерната вентилация съм сменил онзи пластмасов ***, не би трябвало да има проблем там. Благодаря за разсъжденията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 При мен с откачен н75 надува до 0.3 Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 6 hours ago, AgopXX said: Аварийният режим надува до 0,1 бара... Това не е вярно. Трябва да надува на 0.3 бара - толкова прави напълно разтоварена турбина (с изваден маркуч от актуатора например), в противен случай имаш проблем с турбото или актуатора. 4 hours ago, NIKO said: моНчета, темата е информативна и специфична за 1.8Т, не е за тривиални лични проблеми по колите ви, има си отделни теми и подфоруми за целта. Моля пренесете там проблематиките. А това е вярно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krosov Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Здр колеги, така известния х. й на картерната се разпада и при мен. . Не разбрах само ако е махната картерната продължава ли да влияе върху мощноста този въпросния х.й? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2016 Когато е изолирана няма влияние. Проблем има когато се е разпаднала, както казваш и от там ще влиза неизмерен въздух и ще бърка смесите. Изолирай я и прекарай един маркуч от блока някъде назад зад скоростите да не ти мерише в колата на масло. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 13 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2016 Здравейте, съжелявам ако въпросът не за тук, https://www.olx.bg/ad/klapan-n75-vw-audi-1-8t-turbo-ID6oE0e.html#83565a7984 този n75 клапан дали е подходящ? Много прилича на този в колата(1.8т AEB) номерът върху желязото е същият, но няма емблемите audi-vw. Аз набедих моя защото като го откачих да го пробвам, със и без ток бъздуха минава винаги лесно. И колата не върви много добре и уж трябва да дига налягане 1.1 а е към 0.8. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aresss Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 Здравейте колеги. От скоро карам б 6-ца 1.8Т BEX код на мотора 190 к.с. Като цяло съм доволен. Имах проблем с помпата на т.н. Secondary air injectin sistem. Свиреше много силно и не првеше вакум а гофрираният маркуч кйто отива към кутията на вездушния филтър се беше разпаднал. Тъй като прочетъах, че това е система свързана с ограничаване на вредните емисии при студен старт( не съм сигурен дали е точно така) , взех решение да я изключа от буксата и да затапя отворите. От извесно време карам така и нямам никакви проблеми, но незнам дали това няма да доведе до проблем. Моля ако има някой запознат да даде мнение. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2017 http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification Ето една хубава тема, в която е описано всички, което може да се махне като еко лайна. Пише и за въпросния SAI. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Колеги карам кола с двигател 1.8т само че в Голф 4, код на мотора AGU. Колата ми е с чип правен по документи преди 200 000км в Швейцария. В момента пробега е 309000км. Проблема е, че много масло ми харчи. Карам я предимно извън града и с доста ръчкане. Примерно от София до Хасково минала седмица ми изгори около 400мл. Отсечката я взех почти цялата със скорост 190- 220км/ч. Мислех си, че може би е за смяна на гумички на клапани, но 1 познат майстор ми каза, че най-вероятно турбото си отивало. Колата си ускорява много добре и не мога да повярвам, че наистина е за смяна. Махнах маркуча който излиза от кулера и отива в дросела и найстина беше омаслен. Това според вас нормално ли е ? За последните 8500 км съм долял общо 2 литра масло. Питането ми е според вас в турбото ли е проблема ? Мисля да и сложа 1 буст метър да видя дали прави налягане, но нямам за момента никакво свободно време. Ако продължавам да карам така с доливане може ли нещо да стане на двигателя ? Забравих да кажа , че карам с масло Motul 5w40 xcess. Ето 1-2 снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 То тва турбо с 180-220 на 1.8Т дето са на 5000-6000 оборота и цялата газ, к'во искаш да му е състоянието? Рециклирай го за 500лв и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Кво да му рециклира - за 2 часа на заварка даже малко е долял... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Махнал ли си картерната вентилация? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Колега Hugsy,не знам колко масло ти е изгаряла от смяна до смяна преди,но на това каране ми се струва ,че е нормален разход с оглед на изминати километри и обороти около и над 5000.Имай в предвид ,че маслото след 5-6000км.намалява качествата си.Не знам колко е показателно ,но имахме 2 чисто нови фирмени пасата 2.0тди -170к.с. и на същото каране горяха по 7-800гр. на ходене до Сф.и връщане до Хасково.Пробвай по-нормално каране 130-140км.ч и виж разхода! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 преди 10 минути, Гавраил написа: Колега Hugsy,не знам колко масло ти е изгаряла от смяна до смяна преди,но на това каране ми се струва ,че е нормален разход с оглед на изминати километри и обороти около и над 5000.Имай в предвид ,че маслото след 5-6000км.намалява качествата си.Не знам колко е показателно ,но имахме 2 чисто нови фирмени пасата 2.0тди -170к.с. и на същото каране горяха по 7-800гр. на ходене до Сф.и връщане до Хасково.Пробвай по-нормално каране 130-140км.ч и виж разхода! Ами тя си ми го гори откакто съм го налял.Винаги съм доливал. Но аз и доста я ръчкам, че и се радвам още. Имам колата от 3 месеца и това ми е първа смяна на маслото. Мислех си даже да сменя марката след като го сменя другия път. Мисля като стане на 10 000 да го сменя. Четох, че турбото мога да го проверя за луфт, обаче то така е завряно отзад, че трябва доста разглобяване за да стигна до него а и цялото е в някакви кожуси... Ще пробвам да карам по-бавно известно време да видя дали го пипа. Забравил съм да кажа, че колата се кара на газ. Веднага след като я купих и сложих газов инжекцион, ако изобщо има значение. Иначе не съм видял да пуши сиво или черно зад мен. Като я форсираше газаджията на място при настройка си пушеше, но съвсем малко. Ще изчистя тоя маркуч и ще я покарам по-бавно известно време и ще го отворя пак да видя има ли омасляване. преди 50 минути, ole написа: Махнал ли си картерната вентилация? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Ами аз откакто съм я взел не съм махал нищо. Ако ми кажеш как да видя дали имам ще погледна. Изобщо си нямам представа кои са кабелите на тая вентилация. А защо ме питаш за нея ? Хубаво ли е да я махна ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 7 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2017 Да, защото тя цапа турбо пътищата, все пак вкарва маслените пари през турбо пътищата за изгаряне. Като я махнеш ще можеш да следиш дали турбото ги цапа, ако ги цапа значи в него е проблема за горене на масло. Гумичките също може да пропускат. Отностно махането на картерната вентилация не мога да помогна за напречен мотор, аз съм махал на надлъжни. В нета 100% на инфо. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 8 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2017 На AGU картерната върви горе-долу по този начин - като застанеш пред мотора вляво от масления филтър има Г-образна тръба тръгваща надясно, почти веднага след нея е Т-образен тройник с клапан вътре в него, който с тънък маркуч отива в смукателния колектор. Дебелия маркуч продължава покрай двигателя надясно, свързва се в метална тръба, която е разклонена и към капака на клапаните/в дясно от капака на клапаните излиза Г-образен маркуч и се свързва в металната тръба/. От тук всичко заедно отива към гофрирания маркуч след дебитомера и се свързва с него посредством клапан. Варианти за премахване доста, кой правилен и кой не не смея да твърдя. В най-общи линии ако е затапен гофрирания маркуч след деботимера най-вероятно е пипано нещо по картерната вентилация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 9 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2017 (Редактирано) Ами мисля, че по картерната вентилация нищо не е пипано. Имам 1 затапен маркуч точно до термостата. Някой знае ли закакво служи той и с каква цел на мен ми е затапен. Става въпрос ето за този маркуч: Редактирано 9 Февруари 2017 от Hugsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hugsy Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Колеги искам да ви попитам за един странен феномен, който се случва с моята кола. От няколко дни забелязвам, че като засиля колата примерно с 30км/ч и изключа от скорост, оборотите падат на 900 и веднага след това се вдигат до 1300 и стоят така докато не спра колата на място и отново не закове на 900. Прави ми го и на газ и на бензин. На какво може да се дължи това ? Може би смуче въздух от някъде ? Или има проблем с турбото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2017 Да, най-веровтно някъде през картерната вентилация. Под колектора има едно разпадащо се пластмасово коляно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Asenov1986 Публикувано 18 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2017 (Редактирано) Колеги имате ли идея ,защо колата на газ надува почти до 0.8 бара , а на бензин до 0.6 бара ( ajl мотора ) - бензинов филтър , инжектори, помпа ?????? Благодаря предварително Редактирано 18 Февруари 2017 от Asenov1986 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване