Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Поразрових за "паричката", май само смяна на турбото помага? :huh:

Впрочем колата си набира нормално, може би от няколко седмици вдигна разхода на газ с около 1,5 литър на 100 км.

 

Ако някой е правил подобен ремонт да сподели с какви части го е правил (ново цяло турбо или само тяло) и най-важното в кой сервиз са добрите майстори. Предполагам втора ръка турбо е лоша идея?

Редактирано от Курдо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пукнатини няма, има едно дрънкане, на клипа горе се чува добре.

 

Ако е заминал клапана би трябвало да дава накъсо смукателна и нагнетателна част на турбото, т.е. ще има намаляване на мощността.  Такова намаляване не се чувства, днес например я изрязах с много газ, хвърка дори ...

 

Решил съм да потърся някой да ми направи логфайлове на турбото, за да си поставя правилна диагноза на проблема. Кои канали трябва да прослушаме?

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Логфайлове на турбото" с диагностично-лечебна цел? Интереснооо....., чакаме резултатите с нетърпение!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата е със стоково налягане, турбината ще успее да го постигне и с изпускащ гейт.

Просто ще се увеличи спуул тайм-а.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек това е мега често срещан проблем. Няма какво да логваш. Не в задължително да има загуба на мощност, освен ако а"паричката" не изпадне в генерацията. Трябва да смениш топлата част или цялото турбо.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kолко мога да карам така, щото съм нещо натясно с финикийските знаци?

 

Мисля си, че понеже "паричката" е в топлата част дори да падне няма да се намъкне в мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да си караш, просто в даден момент ще загубиш по-голяма част от мощността :hilezh:

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Парчето метал наречено "паричка" ще тръгне към катализатора, най-много да удари в турбината, ама турбото все пак ще се сменя, така че е все едно.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали е все едно, защото "паричката" може да отиде в турбото, да ти натроши нещо, парченцата в мотора и там да стана друга беля. Не разбирам много от двигатели. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко може да отиде навсякъде: и аз мислех че не може да имам парче от скъсан смукателен клапан в интеркулера. Уви: имах...

 

K03.png

 

Както се вижда, паричката може да стигне до турбинната перка при необходимата доза късмет

 

Натягане на гейта не обира ли този луфт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Здравейте колеги,

 

все повече се убеждавам че е катализатора. Малко предистория. Миналата година пътувах за Германия, при Ихтиман ми спадна температурата на охлаждаща течност до към 60 градуса, в София в един сервиз ми смениха термостата, но ми бяха сменили дебитомера с развален от друг модел. По пътя ми даваше постоянно бедна горивна смес, след 2 месеца успях да го сменя, ама през това време се е прецакал катализатора.

 

Като направя ремонта ще ви дам снимки и инфо по цялата галимация с колата ми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е тема "Всичко за 1.8Т", не за персоналните проблеми на нечий автомобил, може да си пуснеш тема в съответния раздел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

колеги, може ли да препоръчате за София/Пловдив читав сервиз за ремонт на паричката - евентуално смяна на топлата част? Приятел има сходен проблем от няколко дни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,
Докато рових за 1.8Т в нета попаднах на тези Хамериканци дето продават лачен чаркалък и за старите и за по-новите 1.8Т 2.0Т двигателчета.
https://performancebyie.com/collections/all/b5-a4?page=1

Много красив кеч-кен продават. 
https://performancebyie.com/products/ie-recirculating-catch-can
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като заговори за кеч кен, някой слагал ли е на 1.8Т тип АЕБ? конкретно ме интересува от блока директно през кеч кена и след това в колектора ли е правилно да се свърже ? И слага ли се еднопосочен клапан или нещо друго?

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Влади.

Какво е кечкен?

Прекарва се картерната вентилация през него за да се филтрира маслото от маслените пари в контейнера на кеч кена и така не цапат въздуховоди дросел и т.н.

 

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя вече :D беше така
783379fa48f34475cc644b87973cfa3d.jpg
Но не знам защо като загрееше колата и почваше да се чува едно свирене от него.. защо, не знам. Изкормих му маркуча и сега си изпуска навън.

Sent from my Galaxy S10 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...