Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

Така е колега,търсенето ми продължи почти една година :) до сега карах Б4-ка 8 г. не изневерявам на марката :)само Ауди :respekt:

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Как мога да разбера моето 1.8Т куатро с какво турбо е?
Колата е Б5 '98 комби АЕБ. май е с най-рехавата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля дайте мнение за тази средна част за турбо ,даже видях че някой от българия си е поръчал такава (дали посещава нашия форум?) 

http://www.aliexpress.com/item/Turbo-rebuild-service-K03-53039880005-53039880005-058145703L-for-Audi-A4-A6-VW-B5-1-8T/2031756015.html

Редактирано от nchokoev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Скоро и аз мисля да сменя аудито с по ново и съм се спрял на А6 1.8Т около 2000г. След като стане факт покупката задължително ще сложа газова уредба и мисля да я чипосам, та въпроса е първо чип или първо газовата, има ли някъкво значение? Тук в Пловдив при Маднесс предлагат прилично чипосване и мисля да ида при тях. Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-добре първо чипване, после газ. И задължително заложи на качествено ГИ щото да не я платиш два пъти. Ориентирай се към Ланди Рензо, препоръчвам с две ръце.

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, то не е за хвалене много много но моето турбо взе, че умрЕ в момента съм със на мой приятел К03-ката но ще си я вземе към края на месеца та имам общо взето 2 варианта, по чуждите форуми тачат к04-015 - директен болт он дори не се счита за тунек, не съм фен на тунеците имам чип и само това е ... какво бихте дали като съвет К04-015 или оригинално си к03-005 ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можеш взимай голямата турбина, после няма и да искаш да погледнеш к03 :hilezh:

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе.. по принцип спазарих K04-023 от ТТ за 100 лева - че и рециклирано март месец с фактурен и све ама за да го сложа това К04-023 ще тряя сменя половината кола, а май ще я продавам и не си струва да набия едни 2к за 'тунек' на който аз лично не мога да видя смисъла ...

Много офф топик знаете ли дали Passat Б6 2.0 FSI е със турбе ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уви К03-073 пътува към мен от вчера, поне ще си остане 192 к.с. и 280 н.м както като я чипнаха 

 

Оригинална нова?

Оригинална втора ръка?

Китайска?

Цена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинална 2ра ръка свалена е от А4 Б6 по думите на зет ми е на < 150к км.

 

Турбо 330 евро пратка 25 евро.

 

относно китайската да кажа нещо - търсих много преди да поръчам К03-то и всички казват следното 

 

к04 е китайка която ще доставя удоволствие ~20k км :)

 

А и както споменах не съм фен на мега хипер турбо тунека 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако не бъркам цената за втора ръка 073-ка е близка до цената на такава само че рециклирана в БГ с някаква гаранция ...

 

Мерси за отговора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз К03-ката която ме остави на пътя точно рециклирана я купих от тук за същата цена преди 1 година 2ри път няма да се опаря :)

По принцип имам възможността и затова се възползвах да ми я пратят от немско иначе си прав такава е цената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам що си решил, че за тези 150к не е пред раждане

за справка моята я правих на на 170к, обаче проблема си беше откакто я взех тоест от 15Хк ( не помня точно)

Сутрин се кара бавно само докато се стъпи на магистралата и после си раздават газ хората, за някои това са 2-3 км и мотора вече е постоплил маслото, но за други са 1 км, което зимата е малко и тоо вентилатор надууува с тва студено масло , сещаш се нали.

Дано да имаш късмет с покупката и само да караш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги, имам следния проблем на колата, оста на разтоварващата клапа се е пукнала и самата клапа я няма, и колата умря върви като атмосферна, та въпроса ми е колеги някой колега дали не знае дали само тази част се предлага нова като консуматив, или някой колега да има гръмнала турбина и да се сетим нещо само за тази част, колеги помагайте.. Благодаря предварително. 

Редактирано от passat_b5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...