T.S.A. Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Така е колега,търсенето ми продължи почти една година до сега карах Б4-ка 8 г. не изневерявам на марката само Ауди Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 Само така. Безаварийно ти пожелавам!Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.S.A. Публикувано 10 Април 2015 Доклад Share Публикувано 10 Април 2015 (Редактирано) Mерси Цитиране на предходно мнение! Редактирано 14 Април 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 Как мога да разбера моето 1.8Т куатро с какво турбо е?Колата е Б5 '98 комби АЕБ. май е с най-рехавата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 11 Април 2015 Доклад Share Публикувано 11 Април 2015 (Редактирано) Ако не е сменяно - к03 005 Редактирано 11 Април 2015 от GLS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 колко млади магарета може да се изкарат с чип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 30-35 е ок, иначе вадят и 40-45 ама едва ли ще изкара дълго.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nchokoev Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 (Редактирано) Моля дайте мнение за тази средна част за турбо ,даже видях че някой от българия си е поръчал такава (дали посещава нашия форум?) http://www.aliexpress.com/item/Turbo-rebuild-service-K03-53039880005-53039880005-058145703L-for-Audi-A4-A6-VW-B5-1-8T/2031756015.html Редактирано 12 Април 2015 от nchokoev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boo_88 Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 Здравейте колеги. Скоро и аз мисля да сменя аудито с по ново и съм се спрял на А6 1.8Т около 2000г. След като стане факт покупката задължително ще сложа газова уредба и мисля да я чипосам, та въпроса е първо чип или първо газовата, има ли някъкво значение? Тук в Пловдив при Маднесс предлагат прилично чипосване и мисля да ида при тях. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 12 Април 2015 Доклад Share Публикувано 12 Април 2015 По-добре първо чипване, после газ. И задължително заложи на качествено ГИ щото да не я платиш два пъти. Ориентирай се към Ланди Рензо, препоръчвам с две ръце.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Здравейте, то не е за хвалене много много но моето турбо взе, че умрЕ в момента съм със на мой приятел К03-ката но ще си я вземе към края на месеца та имам общо взето 2 варианта, по чуждите форуми тачат к04-015 - директен болт он дори не се счита за тунек, не съм фен на тунеците имам чип и само това е ... какво бихте дали като съвет К04-015 или оригинално си к03-005 ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Ако можеш взимай голямата турбина, после няма и да искаш да погледнеш к03 Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 13 Април 2015 Доклад Share Публикувано 13 Април 2015 Абе.. по принцип спазарих K04-023 от ТТ за 100 лева - че и рециклирано март месец с фактурен и све ама за да го сложа това К04-023 ще тряя сменя половината кола, а май ще я продавам и не си струва да набия едни 2к за 'тунек' на който аз лично не мога да видя смисъла ...Много офф топик знаете ли дали Passat Б6 2.0 FSI е със турбе ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Не няма турбина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Април 2015 Доклад Share Публикувано 14 Април 2015 Трябва ти турбина ор надлъжен мотор.Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 16 Април 2015 Доклад Share Публикувано 16 Април 2015 Уви К03-073 пътува към мен от вчера, поне ще си остане 192 к.с. и 280 н.м както като я чипнаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Уви К03-073 пътува към мен от вчера, поне ще си остане 192 к.с. и 280 н.м както като я чипнаха Оригинална нова?Оригинална втора ръка?Китайска?Цена? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 оригинална 2ра ръка свалена е от А4 Б6 по думите на зет ми е на < 150к км. Турбо 330 евро пратка 25 евро. относно китайската да кажа нещо - търсих много преди да поръчам К03-то и всички казват следното к04 е китайка която ще доставя удоволствие ~20k км А и както споменах не съм фен на мега хипер турбо тунека Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Значи ако не бъркам цената за втора ръка 073-ка е близка до цената на такава само че рециклирана в БГ с някаква гаранция ... Мерси за отговора ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 17 Април 2015 Доклад Share Публикувано 17 Април 2015 Аз К03-ката която ме остави на пътя точно рециклирана я купих от тук за същата цена преди 1 година 2ри път няма да се опаря По принцип имам възможността и затова се възползвах да ми я пратят от немско иначе си прав такава е цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moto_fan Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 Само не знам що си решил, че за тези 150к не е пред ражданеза справка моята я правих на на 170к, обаче проблема си беше откакто я взех тоест от 15Хк ( не помня точно)Сутрин се кара бавно само докато се стъпи на магистралата и после си раздават газ хората, за някои това са 2-3 км и мотора вече е постоплил маслото, но за други са 1 км, което зимата е малко и тоо вентилатор надууува с тва студено масло , сещаш се нали.Дано да имаш късмет с покупката и само да караш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arhimed Публикувано 18 Април 2015 Доклад Share Публикувано 18 Април 2015 прав си няма да споря! Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
passat_b5 Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 (Редактирано) Здравейте колеги, имам следния проблем на колата, оста на разтоварващата клапа се е пукнала и самата клапа я няма, и колата умря върви като атмосферна, та въпроса ми е колеги някой колега дали не знае дали само тази част се предлага нова като консуматив, или някой колега да има гръмнала турбина и да се сетим нещо само за тази част, колеги помагайте.. Благодаря предварително. Редактирано 7 Май 2015 от passat_b5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
passat_b5 Публикувано 7 Май 2015 Доклад Share Публикувано 7 Май 2015 Прилагам снимка на самата турбина колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GLS Публикувано 8 Май 2015 Доклад Share Публикувано 8 Май 2015 А защо реши точно в тази тема да попиташ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване