vladyp Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 това с газовия инжекцион и 10в40 е няква пълна глупост! Иначе нормално ти харчи масло, нямаш повод за притеснение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=120942 MOTUL 10W-40 Synergie 6100+Опаковка: 5 литра Цена: 62 леваОпаковка: 1 литър Цена: 16 леваВисококачествено полусинтетично моторно масло, разработено за съвременни бензинови или турбодизелови двигатели, и такива с директно впръскване. Особенно подходящо за двигатели, използващи LPG.Спецификации: ACEA: A3/B4 API SL/CFОдобрения: VW 502 00-505.00 MB 229.3 И аз чета и копувам кво да правя !?!? Ще го пробва на другата смяна това 5w40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 (Редактирано) Това звучи като полубременна булка. Поинтерсувай се при висока температура какво става с полуминералното масло и след това виж турбината какви обороти и температура развива.Висококачествено полусинтетично моторно масло Редактирано 29 Юли 2013 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 29 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2013 MOTUL 5W-40 X-cess 8100Опаковка: 5 литра Цена: 75 леваОпаковка: 1 литър Цена: 18 лева100% Синтетично моторно масло. Предназначено за съвременни и високооборотни бензинови и дизелови двигатели с атмосферно и принудително пълнене, както и за такива с директно впръскване и LPG инсталации. Оптимална защита на двигателя, независимо от стила на шофиране. Отлични миещи свойства и защита при студен старт.Спецификации: ACEA: A3/B4 API SL/CFОдобрения: VW 502 00-505.00 MB 229.3 Оpel GM-LL-B-025 Porsche A40 BMW LongLife-98 Това, доста по-добре ми звучи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 А дали е удачно да му сипя на следващата смяна примерно 5w-50 ? Понеже до колкото разбрах втората цифра отговаряла за състоянието на маслото про по високи температури (демек вискузитета не се губел толкова ако не е 40 а 50),а първата цифра при по ниските теператури,та понеже това 10w-40 Мотул с което съм в момента става на пълен пикОч след половин час каране,а е на няма и 3000км,двигатела ми почва да трака като някой стар дизеляк,сърцето ми се къса като го чуя.Извинявам се ако пак нещо не съм доразбрал и въпроса ми звучи некомпетентно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 Здравейте отново колегиИмам на няколко места писано из форума за един мой проблем който се опитвам да излекувам от една година и явно все още не съм разрешил и не знам вече какво още да сменям по тая мойта кола.Става въпрос за разхода на на гориво,просто тая кола си е решила да ме разори.......,знам как се мери разход на гориво и съвети относно тове не ми трябват.Днеска сутринта си засякох разхода и получих фрапантната цифра от 18,6/100 градско на Газ (на бензин също),карам без включена клима и без да я юркам,колата е автомат АЕБ мотор 99 година.Двигателя си работи добре,смисъл не предърпва,не присецва,набира си нормално.Няма регистрирани грешки на ВагКом,поне до последноВ последните 6 месеца съм смени :Нова Ламбда СондаНов температурен ДатчикНови СвещиЕдна Бубина сменихПремахнал съм Картерна ВентилацияПочистил съм ДебитомераПочистил съм Дросел КлапатаПросто не знам какво още иска тая колаМоля за някой майстор който разбира от 1.8Т и да го погледне от-до тоя курник щото го засилвам към НадинБлагодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 Може да е от автомата - не е лошо да отидеш да го погледнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 (Редактирано) Автомата го гледаха точно преди месец колега,като му сменях Маслото Гарнитурата и Филтъра,Ок е.Колата е в ,,изрЯдно''състояние със всичко сменено и работещо с изключение на скапания разход Редактирано 3 Август 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Август 2013 Доклад Share Публикувано 3 Август 2013 (Редактирано) "Бой без причина няма" са казали хората. Ако всичко е привидно наред, вариантите не са много според мен: 1. Скапана л-сонда (въпреки, че е сменяна)2. Лоши показания от дебитомера, примерно дефектен/менте (пробвай да покараш с откачен дебитомер известно време за да видиш дали няма да падне разхода дори и малко)3. По-голямо "буксуване" на автомата (най-вероятно според мен)4. Грешно зацепен ремък/валове5. Задържащи спирачки/ABS блок Повечето от нещата си ги проверил виждам, но никога не се знае. Твоята кола ли беше тази с добавката в маслото заради налягането? Редактирано 3 Август 2013 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 3. По-голямо "буксуване" на автомата (най-вероятно според мен) Какво ще рече ,,буксуване''как би трябвали да се усеща,какви са признаците за буксуване на автомата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Не би ли следвало да не върви колата ако буксувс? Неговата си върви нормално. Sent from my Nexus S using Tapatalk 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Август 2013 Доклад Share Публикувано 5 Август 2013 Просто работи на по-високи обороти двигателя при по-рязко набиране - буксува. За да направиш разликата трябва да се качиш да покараш кола като твоята. После като се качиш обратно ще разбереш какво имам в предвид. Лошото е, че този ефект се усилва плавно с времето и е трудно да го уловиш веднага - просто свикваш с начина по който набира и затова не ти прави впечатление.Все пак всичко това е ако действително има проблем със скоростите, така виртуално е трудно да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 23 Август 2013 Доклад Share Публикувано 23 Август 2013 (Редактирано) Колеги имам един въпрос, колко трябва да показва дебитомера за кола с чип, 170 или 130 г/с?На места чета 130, на други 170. Благодаря предварително Редактирано 23 Август 2013 от staikov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 24 Август 2013 Доклад Share Публикувано 24 Август 2013 Зависи от чипа... Какъв надув прави... Чипове бол... Тоз дето го е програмирал трябва да ти каже за какви смесКи го е правил... Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 24 Август 2013 Доклад Share Публикувано 24 Август 2013 Колата е 1.8Т AGU мотор, чип е на 0.9 холд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostov82 Публикувано 25 Август 2013 Доклад Share Публикувано 25 Август 2013 Моя дебитомер на АЕБ-то без Чип показва максимум 100 г/с въпреки че го чистих и се чудя дали не е за смяна че до колкото разбрах трябвало да показва 120 г/с до прекъсвач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staikov Публикувано 25 Август 2013 Доклад Share Публикувано 25 Август 2013 Когато нямах чип си показваше нормално 120-130 г/с, примерно на втора или трета с пълна газ. Проблема е че не съм я мерил от много време и преди седмица когато премерих показа пак толкова, а отдавна съм с чип. Май ще се търси дебитомер за проба . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 25 Август 2013 Доклад Share Публикувано 25 Август 2013 Моя дебитомер на АЕБ-то без Чип показва максимум 100 г/с въпреки че го чистих и се чудя дали не е за смяна че до колкото разбрах трябвало да показва 120 г/с до прекъсвач100 бива, ако е доста под 120 тогава може се замислиш за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lorda Публикувано 2 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2013 Здравейте от Германия.На скоро се сдобих с един АЕБ 95-96г с газов инжекцион,трябва ми икономична кола.Освен,че ангренажен ремък и други три външни които виждам ще се сменят,какво още следва с ангренажа?Водна помпа?Термостат нещо друго че немога да се оправям с тея немци,да не да ми сменят само ангренаж и после пак пари за смяна на някой детайл който свързан със обслужването?Колата е на 280 000 от които 100 000 са на газ съдя по документите,за 1000км не ми паднало маслото,а и не съм и давал газ яко заради ремъците които и те по документи са над 100 000км.Сложено е 10в40 да сменя ли с 5в40 видях че това трявба да е в темата?Турбото се чува много много леко дали е нормално в ниските обороти?Имам версия 409 на ваг ком за жокерАми май е това за сега извинявам се ако не са за тук въпросите ми.поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Водната помпа я сменяй задължително! Термостат - ако имаш проблем със загряването, а и той се сменя без други разглобяванки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Колеги според вас, каква може да е причината да ми разтоварва рано геита ?Мотора е АЕВ. Някаде към 4000 оборота е отворил напълно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Да не му е омекнала пружината? Ако направиш един оборот на гайката, няма ли да се оправи? Не давам акъл, питам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Малко повече му навъртях и сега добре се изтрелва ,но пак не е как беше .Имам друг ще ги сменям ,но мисля ,че няма да има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladyp Публикувано 3 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2013 Ясно, а натягането може ли да се направи без да се сваля турбото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vas4e Публикувано 4 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2013 да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване