Jump to content

Всичко за 1.8Т


NIKO

Recommended Posts

  • Отговори 482
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=120942

 

MOTUL 10W-40 Synergie 6100+
Опаковка: 5 литра Цена: 62 лева
Опаковка: 1 литър Цена: 16 лева
61005l.th.jpg
Висококачествено полусинтетично моторно масло, разработено за съвременни бензинови или турбодизелови двигатели, и такива с директно впръскване. Особенно подходящо за двигатели, използващи LPG.
Спецификации: ACEA: A3/B4 API SL/CF
Одобрения: VW 502 00-505.00 MB 229.3

 

И аз чета и копувам :) кво да правя  !?!? Ще го пробва на другата смяна това 5w40

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи като полубременна булка. Поинтерсувай се при висока температура какво става с полуминералното масло и след това виж турбината какви обороти и температура развива.

Висококачествено полусинтетично моторно масло
Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MOTUL 5W-40 X-cess 8100
Опаковка: 5 литра Цена: 75 лева
Опаковка: 1 литър Цена: 18 лева
motulxcess5w404.th.jpg
100% Синтетично моторно масло. Предназначено за съвременни и високооборотни бензинови и дизелови двигатели с атмосферно и принудително пълнене, както и за такива с директно впръскване и LPG инсталации. Оптимална защита на двигателя, независимо от стила на шофиране. Отлични миещи свойства и защита при студен старт.
Спецификации: ACEA: A3/B4 API SL/CF
Одобрения: VW 502 00-505.00 MB 229.3 Оpel GM-LL-B-025 Porsche A40 BMW LongLife-98

 

 

 

 

Това, доста по-добре ми звучи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали е удачно да му сипя на следващата смяна примерно 5w-50 ? Понеже до колкото разбрах втората цифра отговаряла за състоянието на маслото про по високи температури (демек вискузитета не се губел толкова ако не е 40 а 50),а първата цифра при по ниските теператури,та понеже това 10w-40 Мотул с което съм в момента става на пълен пикОч след половин час каране,а е на няма и 3000км,двигатела ми почва да трака като някой стар дизеляк,сърцето ми се къса като го чуя.Извинявам се ако пак нещо не съм доразбрал и въпроса ми звучи некомпетентно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги

Имам на няколко места писано из форума за един мой проблем който се опитвам да излекувам от една година и явно все още не съм разрешил и не знам вече какво още да сменям по тая мойта кола.

Става въпрос за разхода на на гориво,просто тая кола си е решила да ме разори.......,знам как се мери разход на гориво и съвети относно тове не ми трябват.Днеска сутринта си засякох разхода и получих фрапантната цифра от 18,6/100 градско на Газ (на бензин също),карам без включена клима и без да я юркам,колата е автомат АЕБ мотор 99 година.Двигателя си работи добре,смисъл не предърпва,не присецва,набира си нормално.Няма регистрирани грешки на ВагКом,поне до последно

В последните 6 месеца съм смени :

Нова Ламбда Сонда

Нов температурен Датчик

Нови Свещи

Една Бубина смених

Премахнал съм Картерна Вентилация

Почистил съм Дебитомера

Почистил съм Дросел Клапата

Просто не знам какво още иска тая кола

Моля за някой майстор който разбира от 1.8Т и да го погледне от-до тоя курник щото го засилвам към Надин

Благодаря ви предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е от автомата - не е лошо да отидеш да го погледнат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автомата го гледаха точно преди месец колега,като му сменях Маслото Гарнитурата и Филтъра,Ок е.Колата е в ,,изрЯдно''състояние със всичко сменено и работещо с изключение на скапания разход

Редактирано от VBI
Цитиране на предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Бой без причина няма" са казали хората. Ако всичко е привидно наред, вариантите не са много според мен:

 

1. Скапана л-сонда (въпреки, че е сменяна)

2. Лоши показания от дебитомера, примерно дефектен/менте (пробвай да покараш с откачен дебитомер известно време за да видиш дали няма да падне разхода дори и малко)

3. По-голямо "буксуване" на автомата (най-вероятно според мен)

4. Грешно зацепен ремък/валове

5. Задържащи спирачки/ABS блок

 

Повечето от нещата си ги проверил виждам, но никога не се знае. Твоята кола ли беше тази с добавката в маслото заради налягането?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. По-голямо "буксуване" на автомата (най-вероятно според мен)

 

Какво ще рече ,,буксуване''как би трябвали да се усеща,какви са признаците за буксуване на автомата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би ли следвало да не върви колата ако буксувс? Неговата си върви нормално.

Sent from my Nexus S using Tapatalk 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто работи на по-високи обороти двигателя при по-рязко набиране - буксува. За да направиш разликата трябва да се качиш да покараш кола като твоята. После като се качиш обратно ще разбереш какво имам в предвид. Лошото е, че този ефект се усилва плавно с времето и е трудно да го уловиш веднага - просто свикваш с начина по който набира и затова не ти прави впечатление.

Все пак всичко това е ако действително има проблем със скоростите, така виртуално е трудно да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги имам един въпрос, колко трябва да показва дебитомера за кола с чип, 170 или 130 г/с?

На места чета 130, на други 170.

 

Благодаря предварително :)

Редактирано от staikov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от чипа... Какъв надув прави... Чипове бол... Тоз дето го е програмирал трябва да ти каже за какви смесКи го е правил...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя дебитомер на АЕБ-то без Чип показва максимум 100 г/с въпреки че го чистих и се чудя дали не е за смяна че до колкото разбрах трябвало да показва 120 г/с до прекъсвач

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато нямах чип си показваше нормално 120-130 г/с, примерно на втора или трета с пълна газ. Проблема е че не съм я мерил от много време и преди седмица когато премерих показа пак толкова, а отдавна съм с чип.  Май ще се търси дебитомер за проба :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя дебитомер на АЕБ-то без Чип показва максимум 100 г/с въпреки че го чистих и се чудя дали не е за смяна че до колкото разбрах трябвало да показва 120 г/с до прекъсвач

100 бива, ако е доста под 120 тогава може се замислиш за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте от Германия.

На скоро се сдобих с един АЕБ 95-96г с газов инжекцион,трябва ми икономична кола.

Освен,че ангренажен ремък и други три външни които виждам ще се сменят,какво още следва с ангренажа?Водна помпа?Термостат нещо друго че немога да се оправям с тея немци,да не да ми сменят само ангренаж и после пак пари за смяна на някой детайл който свързан със обслужването?

Колата е на 280 000 от които 100 000 са на газ съдя по документите,за 1000км не ми паднало маслото,а и не съм и давал газ яко заради ремъците които и те по документи са над 100 000км.Сложено е 10в40 да сменя ли с 5в40 видях че това трявба да е в темата?

Турбото се чува много много леко дали е нормално в ниските обороти?

Имам версия 409 на ваг ком за жокер

Ами май е това за сега извинявам се ако не са за тук въпросите ми.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Водната помпа я сменяй задължително! Термостат - ако имаш проблем със загряването, а и той се сменя без други разглобяванки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги според вас, каква може да е причината да ми разтоварва рано геита ?Мотора е АЕВ. Някаде към 4000 оборота е отворил напълно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко повече му навъртях и сега добре се изтрелва ,но пак не е как беше  .Имам друг ще ги сменям ,но мисля ,че няма да има разлика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...