alveks Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Здравейте,Много се двуомя между : Audi A4 2.0tdi (140hp.) 2005 година и Mitsubishi Lancer GTS 2.0 (153hp) 2008 година. И двете са Автоматици с Типтроник и всички екстри за моделите. Моля дайте вашите мнения... Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lachoni Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 И двете са хубави машини,аз лично ти препоръчвам Лансър-а Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hivanov Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 (Редактирано) Много различни коли са. И, като клас, и като концепция.Ако искаш, по-безпроблемен автомобил - вземи лансера. Не само заради по-новата година.За останалото а4-ката.Дай повече подробности за конкретните автомобили.П.П. Такова понятие "всички екстри" при Ауди - няма. Редактирано 30 Юни 2010 от hivanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 Има една щатска версия турбинирана на този мотор, 4Х4 е и с турбо. Преди време се продаваше едно такова за 24-25 000. По принцип Лансера е много зле обезшумен и с не особено приятни като разход и динамика, бензинови мотори. Ако ти харесва точно Лансер ,по-добре се спри на дизеловия .Мотора е ВАГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 30 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2010 (Редактирано) Двете коли са в различни галактики и немогат да се сравняват, аудито класи отогоре спрямо Лансера, това го казвам като човек дето е карал двете коли и почти всичките модификации на Lancer, които се продават в Б-я.Lancer е много прилична кола, но един клас по-надолу от А4, интериора е от много евтини материали и неможе да се сравнява с този на А4, който е еталон в по-горния клас. Обезшумяването е в пъти по-добро в А4, при Лансер всичко е два пъти по-евтино от това на А4, като се почне от корите на вратите и се стигне до подкалниците (или подобието на подкалници), в Лансер топ оборудване няма един куп елементарни неща дето ги има например в средно оборудвано А4 от далечната 95та година като: - подобие на подкалници - лумблано регулиране на предните седалките - регулиране по-височина на пасажерската седалка - телескопично регулиране ан волана (повечето япоснки коли не са чували за това ) - осветление на бутоните за ел.стъклата - нормален борд.компютър с логично управление и функции к - сензор за налягане на гумите - електрическо прибиране на огледалата - прилична тапицерия на багажника - датчик за течност за чистачките - не показва като тръгнат да си заминават накладкитеи още една камара подобни неща дето някой от тях ги има в Голф 3 96-та година, а интерес на истината от Голф 4 като се качиш в Лансер имаш чувството че се качваш в кола с китайски интериор толкова е по-зле като материали, сглобка и фуги вътре, че напараво може да се отвратиш.В заключение може да се каже, че като надежност колата е почти безпроблемна и недава ядове, но въпроса, е че тази Лансер трябва да се сравнява с Астра/Пежо 308/Мазда 3/ Форд Фокус и т.н...Автоматичната трансмисия е Вариатор (CVT) това трябва да се има предвит, този тип трансмисия се държи по коренно различен начин от класически автоматик или трансмисия с два съединителя, на много хора не им допадат CVT трансмисиите (без значение от марката на автомобила), защото усещането е различно и колата става по мудна и въпреки, че по каталог се изтъкват хиляда предимства на CVT от в реални условия нещата нямат нищо общо. Разхода е колосален, ускорението много по-бавно, но има и хора кефещи се на тези вариатори. Моя съвет е Лансера, ако е от УСА да е 2.4 с механична трансмисия... Редактирано 30 Юни 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zlobil Публикувано 3 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2010 лансъра е отвратителна кола.миналата година от мицубиши моторс имаха промоция че ти купуват старата кола и ти правят отстъпка за нов лансър. исках да сменя един служебен баракудник ама след като покарах лансър спортбек-а направо останах потресен колко зле е тая кола . Карах мисля 2.0 бензин мотора с 140к.с. с ЦВТ кутия , отвратителна динамика , колата няма никакво ускорение а разхода си стоеше постоянно над 12/100 вътре от всичко лъха евтиния и те е страх да натиснеш нещо че може да се счупи. При това аз карах възможно най-високото ниво екстри , мисля към 46 000лв излизаше без отстъпката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 4 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2010 Добавям само че лансъра е доста по-дървен откъм возия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 4 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2010 стандартния лансър е едно голямо говно спрямо Ево лансера , така че ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 4 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2010 Ако ще е Lancer, то - само Ево. Другото не става. Но пък не дават грижи... (може би защото са толкова електронезависими, че няма какво да им дефектира). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi-Club Bulgaria Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Германи/Я/пония,залагай на Ауди и не се чуди Лансъра има хубав фейс ама за сметка на това Аудито е много по добро като качество ако търсиш лукса вземай Ауди ако пък търсиш да се дразниш с някой вземай Лансър с по-голям мотор и да ръчка не автоматик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiCoupe85 Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 с тоя отрепан мотор на лансера неможе да се дразни и с 25 годишното ми купе... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 5 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2010 Лансъра има хубав фейсИ кое му е хубаво на фейса - визия на изтърбушен скрин с цел да е агресивен и да се сещаш за ЕВО. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване