TurboKiller Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 (Редактирано) Здравейте на всички. Нов съм във форума и не знам в кой раздел да публикувам темата, затова моля модератор да прецени и да я сложи на правилното място.Та да се върнем на темата. Спрял съм се на Ауди А3 1.8 турбо с K03S турбина 180 коня заводско, обаче незнам как е подръжката на такъв мотор... интересуваме най-вече консумативите след покупка на колата... ремъци масло филтри и такива дребни неща. Ще се радвам да споделите плюсиве и минусти на този двигател, каквото знаете...всичко ще ми бъде полезно. Редактирано 19 Юли 2010 от TurboKiller Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_Vasko_C Публикувано 19 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Темата е за раздел Как и какво ауди да си купя?"Дреболиите" не са скъпи. Скъпа е турбината ако евентуално изпатка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 19 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Темата е за раздел Как и какво ауди да си купя?"Дреболиите" не са скъпи. Скъпа е турбината ако евентуално изпатка.като изплака минаваме на гарет ;d ... други мнения колеги... интересувам се от всичко свързано за колата... после да не съжалявам. Във форума има ли колеги с AUQ мотор ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 19 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2010 Слаби места ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 5 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Някой би ли ми обяснил картинката. Ясно че има климатроник, но защо са два дискпеите да не би да е дву-зонов? А оградената букса долу закакво служи закачане на ваг ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Климатроника не е двузонов просто е с два дисплея на моделите преди тъй наречения Фейслифт.Да това е буксата за диагностика на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 5 Август 2010 Доклад Share Публикувано 5 Август 2010 Слаби места ?Тоя десняк от снимката ли мисилиш да купуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TurboKiller Публикувано 6 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Тоя десняк от снимката ли мисилиш да купуваш?не, просто пусках снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Слаби места запалителните бубини. Две сминих за 1 година. Едната е 70-80 лв и се сменя за 15минути. Яде и малко масълце около 1 литрър на 10 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 това с маслото не е масов проблем, моята не яде масло, за 7000км откакто е сменено, пръчката си седи все на едно место, а колата е малко модната и опредлено не се кара спокойно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Слаби места запалителните бубини. Две сминих за 1 година. Едната е 70-80 лв и се сменя за 15минути. Яде и малко масълце около 1 литрър на 10 000км.Ти с комутатор ли си ?това с маслото не е масов проблем, моята не яде масло, за 7000км откакто е сменено, пръчката си седи все на едно место, а колата е малко модната и опредлено не се кара спокойноАко сипваш синтетика, тя е за 30 000 км. Преди 10 000 км така или иначе няма как да стане на пикня маслото. Провери си пак след 20 000 км с колко е паднало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Идея нямам дали съм с комутатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Ако сипваш синтетика, тя е за 30 000 км. Преди 10 000 км така или иначе няма как да стане на пикня маслото. Провери си пак след 20 000 км с колко е паднало.масла винаги сменям на 8-9к км, на каквото и да съм карал като личен автомобил и на душегубите и на бензиновите ми коли, сега и на 1.8Т-то няма да е по-различно само Мотул Ексес 8100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 На дизела може ама с бензинките няма смисъл. Ама ти си знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 До 8000км не беше мръднало мойто ... но от ония дни го погледнах и беше паднало под минимума ...долях 100-200 грама най-много и си дойде на мястото ... мисля си че е нормално пък незнам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 На дизела може ама с бензинките няма смисъл. Ама ти си знаеш.знам ли вече какво е нормално и какво не е!??!?!?!?!нито имаме горива, нито пътища, нито коли, нито въздух, нито живот....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fizo Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 Ахахах много си прав. Споделям мнението ти напълно. Тва вече не е живот, а мъка, мъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Impress_me Публикувано 6 Август 2010 Доклад Share Публикувано 6 Август 2010 (Редактирано) До 8000км не беше мръднало мойто ... но от ония дни го погледнах и беше паднало под минимума ...долях 100-200 грама най-много и си дойде на мястото ... мисля си че е нормално пък незнам.Абсолютно споделям и аз! Обаче за да не доливам, всеки път сменям на 8000 и няма проблеми. Досега за 7000 е на МАХ. Все пак съм с АДР, но от по-ранна смяна глава не боли. Редактирано 6 Август 2010 от Impress_me Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandista Публикувано 14 Август 2010 Доклад Share Публикувано 14 Август 2010 При мен вече 2 години почти никакви проблеми. Маслото го сменям на 9к км и до сега не е мръднало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 Хубаво, казваш Мотул 8100 5в40 не става за чипнат 1.8Т.А кое според теб става? И какво като турбото се върти по-бързо? Каква е връзката с 0в40?И защо 5В30 да е скъпо, като се сменя на 30000км ?Виждам, че мнението ти е лично и неекспертно, но на какво е базирано?И последен въпрост - ако съм съм с голям Гарет, мога ли да карам с ДионаСупер 10в40, защото турбото се върти доста по-бавно от К03? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 20 Август 2010 Доклад Share Публикувано 20 Август 2010 ...Поинтересувай се двата вискозитета на маслата при какви температури са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 23 Август 2010 Доклад Share Публикувано 23 Август 2010 (Редактирано) Маслото на 1.8Т се сменя на 15 000 км ако отговаря на стандарт VW 502 00, и на 30 000 ако отговаря на VW 504 00. Това последното е доста скъпо и предполагам че никой не си го купува освен това е с вискозитет 5W30 и за чипнати 1.8Т каквито са 90% от тях надали е удачно. За по назорени мотори може би _W40 е по подходящо, а най-подходящо е 0W40 от която и да е марка, а те са малко ! При един евентуален чип турбото при бууст се върти с почти двойно по високи обороти и трябва да се ползва в най-лошия случай най-доброто масло, а то не е 5W40 !!! Това го казвам заради хората в по предните постове които карат чипнати коли с 5W40П.П. По нагоре видях че някои хора го сменят маслото на 8-9 хиляди .... раншко ми се вижда, може би 12 ..Лично НЕекспертно мнение !Колегите по-горе са прави мнението ти е лайшко няма никакъв проблем да се кара чипнат Тръц с 5В40. Някой път се престаравате с мненията за маслата 1.8Т чипнато и нечипнато в общи линии може да го караш с доста вискозитети стига маслото да е хубаво... давал съм на познати с 1.8Т, Мотул с вискозитети 5В30/10В40/15В50/20В60 и всичките си карат и няма ядове, въпреки, че аз примерно 5В30 не би си сложил просто при 100гр. на маслото вискозитета е доста нисък... Редактирано 23 Август 2010 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 (Редактирано) И защо 5В30 да е скъпо, като се сменя на 30000км ?- на 30 000 или една година - което дойде първо ...давал съм на познати с 1.8Т, Мотул с вискозитети 5В30/10В40/15В50/20В60 и всичките си карат и няма ядове,- то не става от веднъж . Аз познавам човек който кара Фиатче със М10Д Редактирано 24 Август 2010 от acho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marsianec Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 - на 30 000 или една година - което дойде първо ...- то не става от веднъж . Аз познавам човек който кара Фиатче със М10Д ми не знам за къв фиат иде реч в поста ти ,но тчно фиат .. искат по изключение много тънко масло .. имам приятел който се видя в чудо докъто намери подходящо масло за фиат брава . дупките на маслените магистрали са много ситни .. и по плътно масло не иска спокойно да минава ..и няма мазане .. и стават чудеса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 24 Август 2010 Доклад Share Публикувано 24 Август 2010 ми не знам за къв фиат иде реч в поста ти ,но тчно фиат .. искат по изключение много тънко масло .. имам приятел който се видя в чудо докъто намери подходящо масло за фиат брава . дупките на маслените магистрали са много ситни .. и по плътно масло не иска спокойно да минава ..и няма мазане .. и стават чудесаМахни го оня пич - той фиата е за дотрошване . Мисълата ми беше , че маслото може да му дават 30 000 км , но са много малко хората който ще ги навъртят за една година , най-вече такива с градска кола , като А3 1.8Т . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване