netizen Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 (Редактирано) Искам да си сложа табло от фейслифт С5 с фис, достатъчно ли е само да намеря дизелово табло и ръчка? Ето снимка на моето, по can-bus е. едит: колата е 2001 година Редактирано 24 Юли 2010 от netizen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Здравей, колега . Аз в момента правя тази интервенция , при мен е по същия начин таблото в момента . Трябва ти и малко окабеляване освен таблото и ръчката . Ако искаш мога да ти пратя каквото имам като схеми на кабели и букси и какво ти трябва като цяло да направиш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 в темата ги пусни нещата, може да е полезно и за други колеги Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 24 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 Принципно се бях подготвил да направя една тема с от до всичко което е нужно за да се направи интервенцията , но все пак исках да приключи тя при мен първо . Това ще стане като си изкарам колата от Порше другата седмица . Ако ти е спешно колега мога да нахвърлям набързо какво знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 24 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юли 2010 чак спешно не ми е ако искаш пиши ЛС , може ако намеря нещата до ден-два да съм го реализирал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 (Редактирано) Еми ще напиша тук това което съм научил до сега , може да съм полезен и на някой друг.Значи първо ти трябва самото табло и ръчката за чистачките ( за управлението на борда) , като търсиш такава според това дали си седан или Avant (заради задната чистачка). Аз лично си купих и казанче за течността за чистачките с датчик за нивото за да не ми изкарва , че няма ниво на борда като го сложа ( има вариант да се кодира че няма , както и да се замаси пина от буксата) . Също така гледай да си намериш и буксата която ти трябва за борда 32 пинова Сива (в момента би трябвало да имаш само две като при мен ) . Дотук съм пуснал кабел само от казанчето до таблото . Като си взема колата ще пусна до радиото и към лостчето . Ще ти напиша пиновете на сивата букса за да знаеш кое къде се пуска в нея . Другите 2 букси са идентични , при тях има разлика само в малко по - старите табла , но ако някой иска ще му напиша какви пренареждания са нужни за да тръгнат и по - новите табла .Букса сива 32-пинова:1- Menu selection switch ( Menu ) - Мисля , че това е за копчетата долу при ръчната с менютата (1, 2, 3, 4)2- Menu selection switch ( out A )3- Menu selection switch ( out B )4- Menu selection switch ( Enter ) 5- CAN High speed display ( high + ) - Тези (5,6) отиват към навигацията ( ако има такава) . 6- CAN High speed display ( low - ) 7- CAN High speed display ( screen ) - Казаха ми , че този не се ползва , само горните два . 8- празен9- празен10- празен11- Enable - тези три ( 11, 12 ,13) са към радиото ( ако е с радио не с навигация) . 12- Clock 13- Data 14- Към модул за контрол на крушките -> 3 -пин на модула ( аз модул нямам мисля , а и не мисля да слагам )15- Сигнал от датчика на казанчето за чистачките16- Към модул за контрол на крушките -> 9 -пин на модула17- Към лостчето за чостачките ( Left ) -> към пин 2 на 4-пиновата букса на лостчето 18- Към лостчето за чостачките ( Right ) -> към пин 1 19- Към лостчето за чостачките ( Reset ) -> към пин 420- Auxiliary heater , remote input - Това е за печка ( ако автомобила има такава , аз нямам и не съм разучавал на къде отиват кабелите)21- Summer / Winter switch-over - ( незнам за какво е )22- Auxiliary heater on23- Button Branch 1 navigation24- Button Branch 2 navigation25- Button Branch telematik26- празно27- празно28- празно29- празно30- празно31- празно32- празноОбщо взето задължителните пинове са тези към лостчето за да се управлява борда ( 17 , 18 , 19) таблото , ще тръгне и без лоста но ще стои на едно показание само . Вече към радиото или съответно навигацията също да се пуснат кабели за да изобразява информация и за казанчето да се направи нещо . Ако някой го интересува и другите 2 букси да каже , ще ги напиша и тях . Също имам и цветовете на кабелчетата за всеки пин .ПС. Забравих да кажа , че след слагането на таблото то трябва да се обучи с компютъра на колата и ключовете с имобилайзера . Искам да благодаря тук на Jacob12 за помоща при някои пинове Редактирано 25 Юли 2010 от eatmyshorts Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 Мойта е преди фейса и има fis -така ,че можеш да търсиш и в предишните.Само не знам за къв чеп ти е да я слагаш тая глупост(саморазваляща се от топлината)особенно при ръчна кутия.Ихаби си времето и парите да насадиш един RNS-E. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 по - старите табла са с аналогов часовник това им е разликата . Мойта е преди фейса но таблото е от по - новите ( като на снимката горе) . RNS-E е следващия ъпгрейд в списъка при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 за това доста неща трябва да сменя а и не виждам твърде смисъл май Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2010 за това доста неща трябва да сменя а и не виждам твърде смисъл май Ако намериш точния донор, не е толкова страшно. При мен голям плюс се оказа, че след като монтирах ФИС-а ми падна разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 В крайна сметка аз до колкото успях да разбера,са ми неопходими само 3 пина от 32-пиновата букса,а именно 17,18,19 за да си управлявам борда с лостчето.За мрънкането за светлини или за липса на датчик за течност за чистчките,просто мога да замася съответните кабели (пинове) и ще излъжа борда да не ми вади досадни съобщения за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Само не знам за къв чеп ти е да я слагаш тая глупост(саморазваляща се от топлината)особенно при ръчна кутия.Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eatmyshorts Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 В крайна сметка аз до колкото успях да разбера,са ми неопходими само 3 пина от 32-пиновата букса,а именно 17,18,19 за да си управлявам борда с лостчето.За мрънкането за светлини или за липса на датчик за течност за чистчките,просто мога да замася съответните кабели (пинове) и ще излъжа борда да не ми вади досадни съобщения за тях.точно си разбрал и няколко пина за да ти вади информацията от радиото на фис-а .Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение?Какви проблеми дава ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 (Редактирано) Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение?Няма отношение ФИС-а със скоростната кутия. Няма начин да е така.А като се прецака, смяната на ФИС-а вече не е скъп ремонт, вече на много места го сменят, на мен ми излезе 150 лв. с монтажа и даже новите ФИС-ове, които обикновено слагат, са уж с подобрен кабел (той се прецакваше), демек ше изкарат повече. Редактирано 27 Септември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 27 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2010 Колега я дай телефон и координати на този сервиз,в който са ти сменили ФИС-а за 150 лв.Мисля ще е полезно за доста колеги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Ако намериш точния донор, не е толкова страшно. При мен голям плюс се оказа, че след като монтирах ФИС-а ми падна разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 (Редактирано) Колега я дай телефон и координати на този сервиз,в който са ти сменили ФИС-а за 150 лв.Мисля ще е полезно за доста колеги.0888 803 427 - СтанимирСервиза се намира в Редута, на улица Попова Шапка, забравих номера.Преди малко му се обадих да го питам дали може да му постна телефона и той каза цена към момента с монтаж - 130лв (моя го сменях отдавна) Редактирано 28 Септември 2010 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Супер полезно инфо,мерси колега.При досегашната оферта от 330 лв това е доста добра цена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Преди около 3 години офертите бяха над 500лв, та виж до днес колко стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване