Jump to content

Въпрос за смяна на табло на А6


netizen

Recommended Posts

Искам да си сложа табло от фейслифт С5 с фис, достатъчно ли е само да намеря дизелово табло и ръчка? Ето снимка на моето, по can-bus е.

IMGP1603.jpg

едит: колата е 2001 година

Редактирано от netizen
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега . Аз в момента правя тази интервенция , при мен е по същия начин таблото в момента . Трябва ти и малко окабеляване освен таблото и ръчката . Ако искаш мога да ти пратя каквото имам като схеми на кабели и букси и какво ти трябва като цяло да направиш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно се бях подготвил да направя една тема с от до всичко което е нужно за да се направи интервенцията , но все пак исках да приключи тя при мен първо . Това ще стане като си изкарам колата от Порше другата седмица . Ако ти е спешно колега мога да нахвърлям набързо какво знам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак спешно не ми е ;) ако искаш пиши ЛС , може ако намеря нещата до ден-два да съм го реализирал ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ще напиша тук това което съм научил до сега , може да съм полезен и на някой друг.

Значи първо ти трябва самото табло и ръчката за чистачките ( за управлението на борда) , като търсиш такава според това дали си седан или Avant (заради задната чистачка). Аз лично си купих и казанче за течността за чистачките с датчик за нивото за да не ми изкарва , че няма ниво на борда като го сложа ( има вариант да се кодира че няма , както и да се замаси пина от буксата) . Също така гледай да си намериш и буксата която ти трябва за борда 32 пинова Сива (в момента би трябвало да имаш само две като при мен ) . Дотук съм пуснал кабел само от казанчето до таблото . Като си взема колата ще пусна до радиото и към лостчето . Ще ти напиша пиновете на сивата букса за да знаеш кое къде се пуска в нея . Другите 2 букси са идентични , при тях има разлика само в малко по - старите табла , но ако някой иска ще му напиша какви пренареждания са нужни за да тръгнат и по - новите табла .

Букса сива 32-пинова:

1- Menu selection switch ( Menu ) - Мисля , че това е за копчетата долу при ръчната с менютата (1, 2, 3, 4)

2- Menu selection switch ( out A )

3- Menu selection switch ( out B )

4- Menu selection switch ( Enter )

5- CAN High speed display ( high + ) - Тези (5,6) отиват към навигацията ( ако има такава) .

6- CAN High speed display ( low - )

7- CAN High speed display ( screen ) - Казаха ми , че този не се ползва , само горните два .

8- празен

9- празен

10- празен

11- Enable - тези три ( 11, 12 ,13) са към радиото ( ако е с радио не с навигация) .

12- Clock

13- Data

14- Към модул за контрол на крушките -> 3 -пин на модула ( аз модул нямам мисля , а и не мисля да слагам )

15- Сигнал от датчика на казанчето за чистачките

16- Към модул за контрол на крушките -> 9 -пин на модула

17- Към лостчето за чостачките ( Left ) -> към пин 2 на 4-пиновата букса на лостчето

18- Към лостчето за чостачките ( Right ) -> към пин 1

19- Към лостчето за чостачките ( Reset ) -> към пин 4

20- Auxiliary heater , remote input - Това е за печка ( ако автомобила има такава , аз нямам и не съм разучавал на къде отиват кабелите)

21- Summer / Winter switch-over - ( незнам за какво е )

22- Auxiliary heater on

23- Button Branch 1 navigation

24- Button Branch 2 navigation

25- Button Branch telematik

26- празно

27- празно

28- празно

29- празно

30- празно

31- празно

32- празно

Общо взето задължителните пинове са тези към лостчето за да се управлява борда ( 17 , 18 , 19) таблото , ще тръгне и без лоста но ще стои на едно показание само . Вече към радиото или съответно навигацията също да се пуснат кабели за да изобразява информация и за казанчето да се направи нещо . Ако някой го интересува и другите 2 букси да каже , ще ги напиша и тях . Също имам и цветовете на кабелчетата за всеки пин .

ПС. Забравих да кажа , че след слагането на таблото то трябва да се обучи с компютъра на колата и ключовете с имобилайзера .

Искам да благодаря тук на Jacob12 за помоща при някои пинове :hilezh:

Редактирано от eatmyshorts
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта е преди фейса и има fis -така ,че можеш да търсиш и в предишните.Само не знам за къв чеп ти е да я слагаш тая глупост(саморазваляща се от топлината)особенно при ръчна кутия.Ихаби си времето и парите да насадиш един RNS-E.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по - старите табла са с аналогов часовник това им е разликата . Мойта е преди фейса но таблото е от по - новите ( като на снимката горе) . RNS-E е следващия ъпгрейд в списъка при мен :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за това доста неща трябва да сменя а и не виждам твърде смисъл май :rolleyes:

Ако намериш точния донор, не е толкова страшно. При мен голям плюс се оказа, че след като монтирах ФИС-а ми падна разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

В крайна сметка аз до колкото успях да разбера,са ми неопходими само 3 пина от 32-пиновата букса,а именно 17,18,19 за да си управлявам борда с лостчето.За мрънкането за светлини или за липса на датчик за течност за чистчките,просто мога да замася съответните кабели (пинове) и ще излъжа борда да не ми вади досадни съобщения за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не знам за къв чеп ти е да я слагаш тая глупост(саморазваляща се от топлината)особенно при ръчна кутия.

Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка аз до колкото успях да разбера,са ми неопходими само 3 пина от 32-пиновата букса,а именно 17,18,19 за да си управлявам борда с лостчето.За мрънкането за светлини или за липса на датчик за течност за чистчките,просто мога да замася съответните кабели (пинове) и ще излъжа борда да не ми вади досадни съобщения за тях.

точно си разбрал ;) и няколко пина за да ти вади информацията от радиото на фис-а .

Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение?

Какви проблеми дава ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като че ли наистина с ръчна кутия ФИС-а дава повече проблеми. Има ли обяснение?

Няма отношение ФИС-а със скоростната кутия. Няма начин да е така.

А като се прецака, смяната на ФИС-а вече не е скъп ремонт, вече на много места го сменят, на мен ми излезе 150 лв. с монтажа и даже новите ФИС-ове, които обикновено слагат, са уж с подобрен кабел (той се прецакваше), демек ше изкарат повече.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш точния донор, не е толкова страшно. При мен голям плюс се оказа, че след като монтирах ФИС-а ми падна разхода

:hilezh::hilezh::hilezh::hilezh::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега я дай телефон и координати на този сервиз,в който са ти сменили ФИС-а за 150 лв.Мисля ще е полезно за доста колеги.

0888 803 427 - Станимир

Сервиза се намира в Редута, на улица Попова Шапка, забравих номера.

Преди малко му се обадих да го питам дали може да му постна телефона и той каза цена към момента с монтаж - 130лв (моя го сменях отдавна)

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...