A4Fena Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 (Редактирано) Здравейте колеги,Четох много за това кое е моето масло и стигнах до извода - Мotul 8100 clean 5W40, но има и Motul 8100 cess 5W40.Питане първо - каква е разликата между clean и cess?20 000 km откакто я имам колата и досега съм карал с 10W40 Castrol. Според мен това не е било моето масло. Вярно не го гореше, но пък за 20 000 км успяха да ми се разтракат клапаните на ниски обороти и да си повиша шума на мотора.Надявам се с това, че преминавам на пълна синтетика (както си ми е по разписание) да подобря шума към по мазен и тих и да реша веднъж за винаги това тракане на ниски обороти при горещ мотор.Страхувам се, че заради полусинтетиката съм позпушил каналите на хидравличните клапани и сега имам проблем с налягането на ниски обороти и от там съответно тракането, като дизел. В тази връзак искам да попитам мога ли да ползвам добавка преди смяната на маслото. Четах за такава на лъки моли. Който я е ползвал да сподели.Ще сменям агренажен ремък и комплекта ролки и масълцето и този път не смятам да се доверявам само на търговците и затова пускам тема по моята болежка Водната помпа я сменях преди 20 000 км. Та друго освен ролки и ремък има ли за смяна, така и так щеми разглабят предницата Утре ще ми кажат от ЕлитКар марки, които ми предлагат, като най-добри и ще споделя с вас, за да чуя вашето мение.Поговорката гласи, не пиатй старило, питай патило Ценния опит който имаме тук с нашите коли и мнението на феновете е нещото което ме интересува и ще се радвам да чуя в тази тема. Редактирано 26 Юли 2010 от A4Fena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 (Редактирано) Бях чел тема на колега за промивка на двигателя с някакво масло за промивки на приста. Потърси темата, в нея имаше и мнения за някои добавки.Намерих я http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=54298&hl=Дано ти е полезна Редактирано 26 Юли 2010 от binev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Аз с тая добавка на лики моли си преебах маслената помпа Според мен промивното масло е по-добрия вариант отколкото да караш 300 км с боклуците в обръщение. Освен ангренажния комплект е добре да се сменят и другите ремъци особено този на хидравличната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S8_TDI Vasko Публикувано 26 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2010 Маслената помпа се промива само с нафта - по обратен ред на засмукване на маслото, а ако има и малко налягане, нещата се успиват.Колега, до колкото знам на АДРите, се налага на определен пробег да се сменява маслената помпа, така че щом ще сменяш ангренажен ремък, провери налягането на маслото преди да започнеш тази процедура и тогава ако е нужно ще смениш и помпата. Не се скосявай не е кой знае колко скъпа - 120-160 лева афтърмаркет, а що се отнася до частите, защо не се обърнеш към КОКО-100-С4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 (Редактирано) А колеги какво ще кажете за масло 5W60? За дизелче става ли? Редактирано 27 Юли 2010 от kokosf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Колега, обърни внимание и на обтяжните ролки на пистовите ремъци. Аз моите не ги смених, и в събота едната обтяжна ролка се счупи и скъса ремъка. Хубавото е, че стана на 1км от сервиза, в който по принцип си правя колата, та успях да стигна на акумулатор до там. А точно миналата седмица си виках, че при следващата смяна ще ги сменя и тях. За маслото: карал съм и с 10W-40 сега съм с 5W-40 Кастрол от Владо(ACE). Не усещам някаква кой знае каква разлика. Може и да има, но аз не я усещам. И двете не ги харчи. За части един колега те е посъветвал да се обърнеш към KOKO 100 C4, пазарувал съм от него и супер точен, ACE също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 27 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Маслената помпа се промива само с нафта - по обратен ред на засмукване на маслото, а ако има и малко налягане, нещата се успиват.Колега, до колкото знам на АДРите, се налага на определен пробег да се сменява маслената помпа, така че щом ще сменяш ангренажен ремък, провери налягането на маслото преди да започнеш тази процедура и тогава ако е нужно ще смениш и помпата. Не се скосявай не е кой знае колко скъпа - 120-160 лева афтърмаркет, а що се отнася до частите, защо не се обърнеш към КОКО-100-С4?А как да проверя налягането на помпата колега? По принцип не свети лампа, но пък ако се сменя с ремъка да взема да я сменя, че после не ми се дават 100 лв пак за разглабяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Danny да не ходиш при Виктор в ММ сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 27 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Недей да сипваш добавки , особено ако имаш турбо ама ти нямаш май . Сложи си пълна синтетика тя ще ти измие мотора , ще видиш има ефект. После пак пълна синтетика и мотора ще утихне. Пиши на Владо да ти лузне една туба и не се занимавай с добавки за чистене! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 27 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юли 2010 Ок братле Аз вече си поръчах на ACE Мотул 8100 clean 5w40 Нямам търпение да дойде и да сменям полусинтетиката която пак от него си взех де Искам да ви попитам още нещо. Сменях гарнитура на капака на клапаните - купих си на Topran. Спазих стъпките, както си трябва и сега пак протече - отпред в ляво. Дали българския силикон който ползвах е гаден или стягането на капака не правя правилно ??? 2-пъти вече опитвам, При първия път не сложих силикон на завоите отпред и отзад и протече. Втория път сложих и пак протече Явно нещо не правя както трябва. Сега веекенда ще правя пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Danny да не ходиш при Виктор в ММ сервиз? Не, случката се разигра във Видин. В петък се прибрах, в събота сутринта стана инцидента докато баща ми отиваше с моята кола на работа. Късмет, че не ме остави някъде по пътя между Видин и София.Сменях гарнитура на капака на клапаните - купих си на Topran....Колега и аз сменях моята. Взех от KOKO 100 C4 гарнитура GOETZE(не съм сигурен дали се пише правилно). Направо я сложих, не съм я мазал с нищо. Вече 5000 км и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Ти си се сетил кога да минеш на синтетика X-clean има по-добри качества от към миене и се води по-висок клас, за по-нови мотори. За твоята обаче и двете стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anton_shterev Публикувано 28 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2010 Колеги има ли някой идея на какъв пробег се сменя горе долу таз маслена помпа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 спокойно можем да караме нашите автомобили които не са в първа младост в болшинството си и с 10W40,полусинтетика-прекрасни качества има и това масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 30 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 (Редактирано) спокойно можем да караме нашите автомобили които не са в първа младост в болшинството си и с 10W40,полусинтетика-прекрасни качества има и това масло.Ами да кажем, че става Вчера ми пристигна MOTUL 8100 clean C3 5w40 от колегата ACE Веекенда пак ще се мазнотя с капака на клапаните (дано този път успея да спра лейката) и другата седмица ще сменяме масълцето. Нямам търпение да разкарам полусинтетиката Редактирано 30 Юли 2010 от A4Fena Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 30 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Колега, обърни внимание и на обтяжните ролки на пистовите ремъци. Аз моите не ги смених, и в събота едната обтяжна ролка се счупи и скъса ремъка.А тези обтяжни ролки на пистовите ремъци колко са на брой? За тях също ли се разглабя предницата в случай на счупване? Ако е така е хубаво и тях да сменя, че 120 лв. ми искат само за труда Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 30 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 А тези обтяжни ролки на пистовите ремъци колко са на брой? За тях също ли се разглабя предницата..Две са обтяжните ролки. Една на ремъка за климатика, другата за ремъка на хидравликата. Едната е към 60 лева, другата е към 100. На втория въпрос: да, разкача се предницата. За съжаление. На мен за двата пистови ремъка, двете обтяжни ролки + труда ми взеха 250 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 30 Юли 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Юли 2010 Две са обтяжните ролки. Една на ремъка за климатика, другата за ремъка на хидравликата. Едната е към 60 лева, другата е към 100. На втория въпрос: да, разкача се предницата. За съжаление. На мен за двата пистови ремъка, двете обтяжни ролки + труда ми взеха 250 лева.Ами ако съдя по това, че двата пистови ремъка съм към 50 лв. да кажем те за труд почти нищо не са ти взели.Аз да не казвам, че на едно място ми казах 200 лв. само за труд за агренага и 3-те ролки Незнам, но как са тарифите? Айде да кажем 120 по бива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 9 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Незнам дали ще се окажа прав, но ми се струва, че тракането е от заданта част на мотора горе. Смятам, че не са клапаните, а обтегача на веригата на клапаните, която така и не разбрах дали съм с електрически или хидравличен Като махах капака на калапаните и я видях, че се трие и опира. И така си мисля, че на обороти не се регулира добре и самата верига трака.Някой имал ли го е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 9 Август 2010 Доклад Share Публикувано 9 Август 2010 Мда....верига + обтегач бяха 300 и нещо лева - това за варианта с масления обтегач.За труд още малко и си готов. Ако се е разтракало доста - сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 10 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 Мда....верига + обтегач бяха 300 и нещо лева - това за варианта с масления обтегач.За труд още малко и си готов. Ако се е разтракало доста - сменяй.С теб сме 2 на 0, някой друг ще ни упровергае ли или напротив Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qckk Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 (Редактирано) Сега последно на адр-а пълна синтетика или полу синтетика да се слага,че и аз ще сменям скоро?P.P Motul имат сайт и там пише за коя кола какво масло се препоръчва ето какво пише там:MotorЦlsorte Liter Bemerkungen8100 X-clean 5W-408100 X-cess 5W-406100 Synergie+ 10W-40Защо са 3 масла си нямам на идея.Иначе сайта е http://www.motul.de/oelberater/auto/detail...id_hersteller=4 . Редактирано 10 Август 2010 от qckk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Август 2010 Доклад Share Публикувано 10 Август 2010 С теб сме 2 на 0, някой друг ще ни упровергае ли или напротив Какво да ви опровергае? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
A4Fena Публикувано 11 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 Какво да ви опровергае? Мда....верига + обтегач бяха 300 и нещо лева - това за варианта с масления обтегач.За труд още малко и си готов. Ако се е разтракало доста - сменяй.Ей това мнение, дали е верно за тракането Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Август 2010 Доклад Share Публикувано 11 Август 2010 За тракането на клапаните заради повдигачи не влияе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване