Jump to content

Recommended Posts

Ето колегата 'emsi_audi' даде идея как може да се осъществи това.Ако имах един двигател повече,щях да си направя експеримента.Някой да има едно АСЕ повече да го турбинираме,а предполагам, че и NG е способен на това :steinigung:

Мотора е корав, продадох няколко такива на едни момчета които успешно ги турбинират и буталата спокойно карат дори когато мотора се надуе и около 200+ коня, голям проблем беше че нямаше нови потенциометри за дебитомерите, но вече има такива пуснати в продажба,
Маха се главата на мотора, изрязват метална гарнитура с дебелина 1,5 мм/ доколкото знам тази гарнитура я режът някъде на лазар/ като го затварят, отдолу и отгоре на тая гарнитура слагат две оригинални за уплатняване, правят някакви колектори от метални тръби на които хващат турбото, за гориво не ползват бензин, а газ, по лесно им е отколкото да се оправят с инжекжиона, вече имат две действащи коли едно поло и голф синхро, вървят доста добре, като за коли правени с минимум вложения
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Как ще му регулираш смесите на това?

Нинам,ще питаме и ще мислим :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало някъде из нета видеоклипове, но не можах да ги намеря, как на някакво състезание на писта на първо място финишират три Аudi Сompetition,които са с АСЕ мотор и са били над 300 коня,ако някой намери нещо да пише и да пуска клипове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за двама потребителя, които изхвърлиха тоя мотор от Competition-ите си и:

  • - Единият му набуха 1.8Т с GT28R;
    - Другият - ABF с турбина - май още му стои обявата за продажба.

Ta... Защо ли е така, а? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

За гориво не ползват бензин, а газ, по лесно им е отколкото да се оправят с инжекциона, вече имат две действащи коли, едно поло и голф синхро, вървят доста добре, като за коли правени с минимум вложения- това са думи на 'emsi_audi'

:2gunsfiring_v1:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерак и желание като има, почти всичко е възможно. Е има и една подробност, нужни са и достатъчно количство финикийски знаци! :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя мотор няма да го бутам,ако намеря някой като резервен мога да си поиграя,но ще трябва да направя мазалка и за буталата и мн други неща,засега само събирам идеи и информация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво мазалка ще правиш като АСЕ и 6А си ги имат дюзите за впръскване под буталата???

Благодаря,ето научих нещо ново.При АВК има ли такива дюзи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се за двама потребителя, които изхвърлиха тоя мотор от Competition-ите си и:

  • - Единият му набуха 1.8Т с GT28R;
    - Другият - ABF с турбина - май още му стои обявата за продажба.

Ta... Защо ли е така, а? :respekt:

+2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+2

Съгласен съм,но тук говорим за някакъв евтин и елементарен вариант

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталация и комп от Г-60+дюзите+помпата+инж.+регулатор на налягането на горивото.всичко това от Г-60, колектор/някакъв/ или от нета или правен, и др. дреболийки, като всичко това се намира 2ра употреба.Скоро гледах някъде по форумите цял мотор Г-60, но не се сещам къде!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Инсталация и комп от Г-60+дюзите+помпата+инж.+регулатор на налягането на горивото.всичко това от Г-60, колектор/

Тук става въпрос за мотор АСЕ / 6А - механична инжекция с турбо на газ :lol: ,което ми е много любопитно и интересно,предполагам, че собствениците на AAD i NG с АГУ също може да се замислят затова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От ГАЗ не разбирам и не съм ползвал.По този начин си направихме една Голф 1-ка от КР+Г-60.Та мисълта ми е да се ползва Инжекция+Глава+инсталация+всичко изброено от мен от Г-60 и вс. друго от АЦЕ-то.За всичко изброено цените по моргите са символични и щом се търси евтино това е някакъв що годе добър вариант като компромис-цена-резултат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма според мен начин да набиеш глава от Г-60 на ACE. Така поне си мисля аз, имаше някакви теми навремето да се набоде глава от ACE на ABK но се оказа че някой от отворите не съвпадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Набивал съм глава от КР в/у Г-60, който/КР/ до колкото съм запоснат е същия блок като АЦЕ.Буталата сложихме от Г-60, зщото КР-ските бяха мармалад!Някой по-запознат с 2та мотора да се изкаже дали са еднакви блоковете!Нямам предвид да сложиш на АЦЕ 8 клапанова глава от Г-60 , ако така сте ме разбрали.Чак и аз докато пиша се обърках!

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Евтино няма,. дори и да започнеш с по-малко пари, ще строшиш двигателя заради липса на настройка.

Понеже може да не се получи, затова търся по евтин вариант,пък като се счупи,отива на вторични или за части.Моя мотор няма да го бутам.Не съм фен на обикновени двигатели да се слага турбо.Имаше разни теми за такъв тунинг :steinigung: ,което е наистина смешно,но идеята за турбото ми допадна,като експеримент но не и на моя мотор, той си е добре и така.Затова заглавието е " АСЕ с турбо, има ли желаещи за подобни експерименти",не аз да го правя :hilezh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ти благодаря колега 'littleredaudi' ,сега ще говоря с някои приятелчета и може да направим този експеримент,,но ще стане бавно,аз ще търся мотора , а те ще оправят електрониката и накрая каквото стане.То не е велосипед да му слагаш девета скорост,но идеята има потенциал,както гледам не е толкова сложно,но ако зациклим ще питаме пак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Голфа-1ка сме му сложили всмукателя от КР, като сме направили удължения от рейката до дюзите.Добре,че единия ентусиаст има под ръка нужните инструменти и майсторчета.Кулера боднахме от МБ 203ка ЦДИ.С инсталацията и ние имахме малко емоции, но се справи жичкаджията.Слиф ползвахме от 1,8т , но не се сещам от кой мотор точно.Колектора си го правихме сами и горе-долу прилича на нещо!Има и още 100тина дреболии, които обаче трябва да се дооглеждат по време на работата така, че......дерзай.Ако ти трябват някакви цени или информация свиркай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Г-60 компа се справя със смесите криво-ляво.Дори се справя прилично и с други дюзи-265куб. от 1,8т.Критично важни са сондата,температурния датчик и мап сензора.Като ни се беше преебал темп. датчик наливаше толкова бензин, че харчеше по 40/100 и се наложи лекинко да сменим лагерчета, че и маслото беше станало високооктанов бензин!Все пак не е изобщо лошо, даже бих казал желателно някой мапер да погледне "Компа" ако може така да се нарече тази "ЕЛКА"!

Редактирано от Батстанчо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че за тази "Елка" възможностите за "говорене" от страна на Мапера не са кой знае колко.Келеша е човека, от личен опит го казвам!Иначе нали ти казвам, справя се прилично и като се има предвид, че на старо я има по 70-80лв. хич не е лош вариант за колегата.Предупреждавам го обаче , че за всекидневна кола не става, според мойте наблюдения.Харчи доста,като е студена тресе яко, мени обороти, някой път не откинва да запали веднага, гори си масълце, посчупва се и т.н. Ама на купето от Голф-1 орязан с флекса си е забавно,особенно ако имаш 5 гр. мозък в Тиквата! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас картите не са пипани и предполагам, че заради това тресе.Иначе сетъпа си е същия както го описваш ти.Само турбинката е малко по-различна.Налягането тъкмо го докарахме до 1,1-1,2 и се наложи да цепим маторя.Сега след ремонта само я припалваме и не остава време за каране/аз даже не съм я карал колата от 5-6 месеца/.Пусти му коли , пусто боядисване и работа.........нема време за железа и бИнДзИн!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам аз много добре, че Тони трябва да се намеси, но няма никакво време за тази кола.На мен не ми остава такова за маслото на всекидневната.Мислехме по едно време да хвърляме мотора отзад, че имаме нужните условия и хора за цета, но пак опираме до пустото време и всеки е зает и си трае.Иначе 1ката без сликове отпред си е неуправляема и дразни яко!Мисля следващата за кеф да е Е30 с некой голям 6так и лек повей от 0,8-1бар или да си карам само мотор! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...