querty Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Може ли някой да каже как се слага спортен филтър на ауди 80 карбуратор. И дали ще има ефект от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 ако е панелен работата става с plug&play.ако си решил да слагаш конусен там вече не знам как става.ефекта ще е минимален според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
querty Публикувано 1 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 на кое викаш plug&play. Аз си мислех за конусен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Няма смисъл... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
k0ck0 Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 (Редактирано) За карборатор най лесната интервенция е като вземеш от Toledo/Ibiza 1.6 , 1.8 кутията на инжекциона и гофрирания маркуч. Ефектът ще е приблизително клонящ към нулев.П.С Това маркираното на снимката! Редактирано 1 Август 2010 от k0ck0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 на кое викаш plug&play. Аз си мислех за конусен.еми има такива панелни филтри пак спортни и са със формата на оригиналния въздушен филтър.Само отваряш кутията на филтъра махаш стария филтър и слагаш новия, на това викам plug&play Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Аз съм с такъв и съм доволен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GSI90 Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Аз съм виждал само с гофриран маркуч и после конусен филтър.Махаш стария и слагаш маркуча с филтъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 За да разбереш дали ще има кирия от слагането на спортен филтър, покарай малко без филтър. Ако усетиш промяна в мощноста (едва ли) тогава слагай смело. Но файда от спортен филтър на атмосферен мотор не знам да има особена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
querty Публикувано 1 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Аз съм виждал само с гофриран маркуч и после конусен филтър.Махаш стария и слагаш маркуча с филтъра.Преди малко махнах милтъра на маркуча който е нанизах филтъра, за вървене има доста добър ефект ама филтъра не се чува много ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 за вървене има доста добър ефектАйде бе? Сигурен ли си? Или е по-скоро виртуален този ефект?!ама филтъра не се чува много ...Ти какво очакваш? Това е филтър, да не е свирка, че да го чуваш. Или ти си чувал на мощните турбо коли как въздуха свисти във филтъра засмукван от турбото, и мислиш, че като го боднеш на карба и той ще смуче повече въздух?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
querty Публикувано 1 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Ми имам също и опел тигра на нея филтъра се чува доста добре. Иначе за вървенето на аудито е доста добре но сигорно филтъра е голям за него и дърпа повече въздух нз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Филтъра колкото и да е голям, не може да дърпа повече въздух. Единствения +, който може да има е, че може да оказва по-малко съпротивление на въздуха минаващ през него. За това ти казах покарай без филтър (без да има съпротивление на входящия въздух) да видиш, че разликата не си заслужава. А ти явно си си внушил, че като го боднеш филтъра и ще съживиш умрелите коне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 1 Август 2010 Доклад Share Публикувано 1 Август 2010 Пробвай без филтър,НО не карай без филтър,след пробата сложи някакъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaxx Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Честно казано и аз съм на това мнение , дори и обикновен филтър да е, технологиите са доста напреднали и усъвършенствани , че ако се подменя редовно колата си е перфект. + при спортния е , че мможе да се почиства вместо да се купува нов.Но става въпрос за филтър за доста парички.Ако ще слагаш илиенски , по-добре си е с нормален Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubomir anastasov Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 към колегата Митакамога да ти кажа на 101% че със конусния филтър (подходящ за мотора) ще върви повече от колкото без никакъв филтриращ елемент и за колегата със скъпите филтри, питай някой като 'uni' например с какъв кара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Аз съм решил вече да слагам конусовиден, но незнам как да се разбера с инжекциона, който седи в/у кутията? Става въпрос за KV. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 За наще само "панелка" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi 80 b2 Публикувано 16 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2014 (Редактирано) Здравейте, подновявам темата защото имам едно питане. Така Аудито е 1,6 карбуратор, и мисълта ми е да слагам ли направо кръгъл спортен филтър вътре в тавата или да си взема от пасат б3 маркуча от колектора до филтъра и да слагам конусовиден. Тук се появяват още две питания:1 ще мога ли да закрепя маркуча от пасата върху карбуратора на Аудито2 ии как да преместя дебитометъра върху тази тръба ако е възможно Целта на това упражнение е проба да видя дали ще има някаква разлика. Редактирано 16 Юни 2014 от Audi 80 b2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LINO_KKK Публикувано 17 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2014 Така Аудито е 1,6 карбуратор, 2 ии как да преместя дебитометъра върху тази тръба ако е възможно Оле Мале!!!! Още един дето ще сръчква конете, а не знае какво има в обора!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 не мога да разбера вас какво ви бърка, човека си ръчка неговата кола и следователно си чупи/засилва неговата, а не вашите..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2014 Не ни бърка въобще,но човека пита и за това му се отговаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване