Jump to content

Recommended Posts

Рових се сега из форумите и гледам дали някой е успял да монтира на ауди 80 1.8 карбуратор Турбина. Ако има някой който е монтирал ако може да качи някакви снимки да видим как изглежда и ако е възможно да даде информацич доволен ли е не е ли доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш карбуратор от рено 5 турбо и действаш

PS:Всеки има право да си задава въпроси,да видим колко ще са колегиални коментарите /текста в подписа ми/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лесното е-продаваш Аудито и си взимаш турбо кола.За мен това е начина иначе ще излезе многоооо пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намираш карбуратор от рено 5 турбо и действаш

PS:Всеки има право да си задава въпроси,да видим колко ще са колегиални коментарите /текста в подписа ми/

Човеко, какво да го гледаме подписа ти. Ако въпроса на колегата е достатъчно сериозен, то преди да го зададе, щеше да е прочел поне малко от тоновете информация по този въпрос. И ако беше го направил това, едва ли щеше да пусне тази тема, защото щеше вече да е наясно с положението.

Та по принцип няма невъзможни неща, но има такива, които си струват и имат смисъл, а има и такива, които не си струват и нямат смисъл. Турбинирането на 1,8 карборатор е от тези вторите неща. Ако искаш повече мощност по-добре мисли направо за друга кола с по-мощен мотор, или за мотор с турбо или друг по-мощен, който да сложиш на твоята кола. Но филма със слагането на друг мотор също не е късометражен... трябват много пари, мерак и майстойрлък! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе съм виждал 1.8 на сироко турбиниран-работеше на 0.5 атмосфери...Общо взето около 30 коня отгоре да е било сирокото...Но като пари не знам колко е излязло...Колата си остана карбуратор...

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма невъзможни неща. Ако заделиш няколко хиляди лева за да стегнеш из основи колата, започнеш тунинга, дооправиш десетките новите изникали проблеми и проблемчета, завършиш тунинга и заделиш за поддръжка - има шанс да се получи. Според мен не ти трябват повече пари колкото биха били нужни за закупуването на 2 броя Ауди В3... плюс/минус някоя друга стотачка.

С две думи: колко му е? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човеко, какво да го гледаме подписа ти. Ако въпроса на колегата е достатъчно сериозен, то преди да го зададе, щеше да е прочел поне малко от тоновете информация по този въпрос.
Рових се сега из форумите и гледам дали някой е успял да монтира на ауди 80 1.8 карбуратор Турбина.

Май ти не четеш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аиде,от баровската ложа започнаха да недоволстват :hearts:

Нямам спомен да съм искал мнението ти или да съм те направил мой говорител :gut:

Няма невъзможни неща. Ако заделиш няколко хиляди лева за да стегнеш из основи колата, започнеш тунинга, дооправиш десетките новите изникали проблеми и проблемчета, завършиш тунинга и заделиш за поддръжка - има шанс да се получи. Според мен не ти трябват повече пари колкото биха били нужни за закупуването на 2 броя Ауди В3... плюс/минус някоя друга стотачка.

С две думи: колко му е? :hearts:

Това имах предвид в първият ми пост.

Редактирано от eic-idimitrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си заслужава и аз си ги мислих по-едно време подобни, ще дадеш една торба с пари, и после ще има и други усложнения сигорно, и пак пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как вървяло с 220

Чакай, ЧАКАЙ малко.... ако е същото Алуди и наистина върви юнашки с 220 - за чий му е и турбо да слага? :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се сложи турбо няма никакъв проблем, само трябват по-здрави "свински опашки" да не избега от много пауа.

Айде малко по-сериозно. Мисля че е време да се напише една темичка с това кое е възможно и кое е възможно струва много пари и няма никакъв смисъл освен като инженерно упражнение. И темата по възможност да е пинната отгоре та белким престанат темите "турбото за дъртите Б3-ки подарени от тати"......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ти не четеш

Е ти ся заяждаш ли се не мога да разбера?! (шегувам се)

То е ясно, че не е намерил "смляна" конкретната информация която го интересува, че пък и за конкретния мотор. За това се изисква малко повече търсене и повече четене. И след като се поеме необходимото количество инфо, вече човек може да си направи изводи... В конкретния случай извода е ясен! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ся заяждаш ли се не мога да разбера?! (шегувам се)

:gut:

Преди пуснах една тема за виртуално АСЕ с турбо на газ,но и виртуално се отказах да го правя.Ще се накефя обаче , ако някой колега от форума турбинира обикновен атмосферен двигател или да направи от предно-куатро :hilezh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва с атмосферния мотор е направено отдавна.

Не се доизясних правилно, атмосферка с карбуратор+турбо :flehan:

Другото също е правено неколкократно.

Но не на Audi. :lol:

Фиат Типо с трансмисия на Lancia Dedra Integrale в Русе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...