moPKoBa Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 Привет на всички... Попаднах на споменатата кола много запазена от вън, от вътре идеална на супер изгодна цена... Но има проблем диференцяла на автоматика е счупен...Има ли някакво решение да намеря само диференцял без кутията защото тя си работи..Или да и сложа механична кутия...Кажете според вас струва ли си....Колата е отлична и този модел ми е слабост... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lady1 Публикувано 8 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2010 много корава и яка машина.Автомата и обаче е допотопен и много муден.Най-добре ако купето и мотора са читави я вземи и метни едни ръчни скорости.Мисля,че и от ц4 ще ти свършат работаПредполагам е 5-ак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Предишното ми Ауди беше такова - С3 автомат. Автоматика е трискоростен, харчи повечко и не е много еластичен. Аз лично навремето като ми се скапа автоматика сложих направо ръчни скорости и всичко си дойде на мястото. Самата смяна ми отне почти 3 дена, но освен скоростите се сменят и полуоските (автомата е по-широк), маха се втулката на коляновия вал и се слага иглено лагерче в което да влиза опашката на скоростите, тунела от страна на педалите се сгъва доста навътре иначе няма място за 3-те педала (газта остава под спирачката като смениш панела с педалите), съединител к-т ще ти трябва и разни други дребни нещица. Т.е. за да смениш скоростите без проблем ще ти трябва "донор" до теб за да имаш всичко необходимо под ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 9 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Кола "донор" под ръка имам, не е проблем. просто питах дали е трудно...Иначе двигателя е петак 2.3 пали от раз и мърка като котенце...Няма грам ръжда (огледах адски обстойно).А най хубавото е от вътре таблото е е като на C4 и всичко е ел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 9 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Дай снимки да и се насладим на колата, а иначе така ли е отвътре? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 9 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2010 Да, същото е от вътре само без бордови компютър. А сега нямам снимки защото колата не е при мен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anvasger Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Браво! Намери се още един почитател на модела (C3). Аз също съм собственик на 100 C3 1990г. 2.3 NF е мотора ще кача по-натам снимки . Пожелавам ти успех с кораба и чакаме снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 12 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2010 Супер момчета,ставаме все повече!Скоро ще има едно C3 за части!Цените ще са като за наши хора!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 13 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Привет отново, сега съм пред дилема.Имам една излишна ск.Кутия но тя е quattro.А "новата" предобивка е само на предно. Казаха ми че махаш Раздатъчната кутия и вече работи само на предно.. Вярно ли е това??? Или да си търся друга ск.Кутия..PS: Снимки скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Колега при ауди куатро нама понятие като раздатъчна кутия /има я при УАЗ-ките /,а торсен диференциал!А незнам дали като го демонтираш кутията ще става за нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 13 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Идеята е дали ще е проблем да карам кутия от куатро само на предно. Без да слагам кардани задни мостове и т.н.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 (Редактирано) Идеята е дали ще е проблем да карам кутия от куатро само на предно. Без да слагам кардани задни мостове и т.н.. Не няма да можеш,защото трябва да имаш поне 15 % зацепване от двете страни на кутията,а ти като я оставиш отворена откъм задния мост въртящия момент ще се предава към него тоест ще стоиш неподвижно Редактирано 13 Септември 2010 от dimibike Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Не е добра идея,мощността пада наполовина а защо-отговори си сам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
moPKoBa Публикувано 13 Септември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 (Редактирано) Да ясно друга кутия ще се тьрси.А толкова ли е зле да си остане сьс автоматичната?Цялата работа е,че тази кола ще е за по малкия ми брат даже тои пусна темата и сега се включвам и аз.Видях че един колега е писал,че е пьлна скрьб,но на мен все пак не ми се влиза вьв филма да я правя сьс рьчни. П.С. Сашо направи си акаунт!!!! Редактирано 13 Септември 2010 от moPKoBa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Привет, изглежда съм имал акаунт...Реших да оправя автоматичната ск.кутия, и днес гледах и не успях да намеря кода. Според ETKA търсена по VIN излиза че на двигателя 2.3 NF слагат АЕК и CDZ кутии... Тоест 4-степенни.И има ли друг начин да разбера каква е кутията?PS: Имам малко снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rusanov Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 (Редактирано) На B3-ка има една лепенка отзда на багажника на която пише кода на кутията. Виж дали и при теб я има. Другия вариант е на канал/подемник и гледаш по кутията. Редактирано 14 Септември 2010 от rusanov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Гледах от-долу, от- горе, но нищо не видях... Утре ще видя в багажника... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги Ангелов Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 Привет, изглежда съм имал акаунт...Реших да оправя автоматичната ск.кутия, и днес гледах и не успях да намеря кода. Според ETKA търсена по VIN излиза че на двигателя 2.3 NF слагат АЕК и CDZ кутии... Тоест 4-степенни.И има ли друг начин да разбера каква е кутията?PS: Имам малко снимки близнак на моита 200 баси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 В багажника на лепенката го има кода! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anvasger Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Колата е читава! Малко работа по нея и ще стане супер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Симеон Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Ако решиш да я правиш с ръчка,кода според лепенката на мойта кола е :АМКПС:Тези коли са мания Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 Много просто се определя дали автомата е 3 или 4 скоростен при тези Аудита, просто погледни цифрата веднага след D-то на лоста. Ако пише 2 кутията е 3 скоростна ако имаш и позиция 3 значи кутията е 4 скоростна. Отделно на това има един агент във форума на който му се подмяташе такава кутия и мисля че ще се раздели с нея на някаква добра и за двама ви цена (а пък ти и вземи само дифа и си остави твоята кутия). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 (Редактирано) Както винаги колегата с поста над този беше достатъчно компетентен и изчерпателен! Редактирано 15 Септември 2010 от Lion_Heart Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandar Публикувано 28 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2010 Привет. Кораба вече го взех . И започнах с отстраняването на някои дребни проблеми...Остана само един, не светят бутоните за отопление на задното стъкло,фар за магла,регулиране на фарове и тнт ... Когато ги натисна светват, самите символи не светят и не ги виждам в тъмното...Също уреда за температура на водата ту работи ту не работи...Какъв може да проблема...Няма изгорели бушони... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2010 (Редактирано) За несветенето на бутоните - крушки. Маха се само капачето на бутона както си е на мястото (самия бутон не се вади) и с пинсета се издърпва внимателно изгорялата крушка - те са без цокъл. Това обаче не важи за ключа за регулирането на фаровете - там крушките са запоени на самата платка и са по-различни. Колкото за температурата на таблото - може да имаш студени спойки платката на таблото (предполагам бензиномера е ОК) или проблем с т-датчика на двигателя . Редактирано 29 Септември 2010 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване