Jump to content

AUDI 100 Typ 44


moPKoBa

Recommended Posts

Привет на всички... Попаднах на споменатата кола много запазена от вън, от вътре идеална на супер изгодна цена... Но има проблем диференцяла на автоматика е счупен...Има ли някакво решение да намеря само диференцял без кутията защото тя си работи..Или да и сложа механична кутия...Кажете според вас струва ли си....Колата е отлична и този модел ми е слабост... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много корава и яка машина.Автомата и обаче е допотопен и много муден.Най-добре ако купето и мотора са читави я вземи и метни едни ръчни скорости.Мисля,че и от ц4 ще ти свършат работа

Предполагам е 5-ак :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предишното ми Ауди беше такова - С3 автомат. Автоматика е трискоростен, харчи повечко и не е много еластичен. Аз лично навремето като ми се скапа автоматика сложих направо ръчни скорости и всичко си дойде на мястото. Самата смяна ми отне почти 3 дена, но освен скоростите се сменят и полуоските (автомата е по-широк), маха се втулката на коляновия вал и се слага иглено лагерче в което да влиза опашката на скоростите, тунела от страна на педалите се сгъва доста навътре иначе няма място за 3-те педала (газта остава под спирачката като смениш панела с педалите), съединител к-т ще ти трябва и разни други дребни нещица. Т.е. за да смениш скоростите без проблем ще ти трябва "донор" до теб за да имаш всичко необходимо под ръка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола "донор" под ръка имам, не е проблем. просто питах дали е трудно...Иначе двигателя е петак 2.3 пали от раз и мърка като котенце...Няма грам ръжда (огледах адски обстойно).А най хубавото е от вътре таблото е е като на C4 и всичко е ел...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво! Намери се още един почитател на модела (C3). Аз също съм собственик на 100 C3 1990г. 2.3 NF е мотора ще кача по-натам снимки :lol:. Пожелавам ти успех с кораба и чакаме снимки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново, сега съм пред дилема.Имам една излишна ск.Кутия но тя е quattro.А "новата" предобивка е само на предно. Казаха ми че махаш Раздатъчната кутия и вече работи само на предно.. Вярно ли е това??? Или да си търся друга ск.Кутия..

PS: Снимки скоро :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при ауди куатро нама понятие като раздатъчна кутия /има я при УАЗ-ките :respekt: /,а торсен диференциал!А незнам дали като го демонтираш кутията ще става за нещо :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е дали ще е проблем да карам кутия от куатро само на предно. Без да слагам кардани задни мостове и т.н.. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е дали ще е проблем да карам кутия от куатро само на предно. Без да слагам кардани задни мостове и т.н.. :respekt:

Не няма да можеш,защото трябва да имаш поне 15 % зацепване от двете страни на кутията,а ти като я оставиш отворена откъм задния мост въртящия момент ще се предава към него тоест ще стоиш неподвижно :respekt:

Редактирано от dimibike
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ясно друга кутия ще се тьрси.А толкова ли е зле да си остане сьс автоматичната?Цялата работа е,че тази кола ще е за по малкия ми брат даже тои пусна темата и сега се включвам и аз.Видях че един колега е писал,че е пьлна скрьб,но на мен все пак не ми се влиза вьв филма да я правя сьс рьчни. :respekt:

П.С. Сашо направи си акаунт!!!! :respekt:

Редактирано от moPKoBa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, изглежда съм имал акаунт...Реших да оправя автоматичната ск.кутия, и днес гледах и не успях да намеря кода. Според ETKA търсена по VIN излиза че на двигателя 2.3 NF слагат АЕК и CDZ кутии... Тоест 4-степенни.И има ли друг начин да разбера каква е кутията?

PS: Имам малко снимки :rock:

020608959.jpg

020608969.jpg

020608977.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На B3-ка има една лепенка отзда на багажника на която пише кода на кутията. Виж дали и при теб я има. Другия вариант е на канал/подемник и гледаш по кутията.

Редактирано от rusanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет, изглежда съм имал акаунт...Реших да оправя автоматичната ск.кутия, и днес гледах и не успях да намеря кода. Според ETKA търсена по VIN излиза че на двигателя 2.3 NF слагат АЕК и CDZ кутии... Тоест 4-степенни.И има ли друг начин да разбера каква е кутията?

PS: Имам малко снимки :rock:

020608959.jpg

020608969.jpg

020608977.jpg

близнак на моита 200 баси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много просто се определя дали автомата е 3 или 4 скоростен при тези Аудита, просто погледни цифрата веднага след D-то на лоста. Ако пише 2 кутията е 3 скоростна ако имаш и позиция 3 значи кутията е 4 скоростна. Отделно на това има един агент във форума на който му се подмяташе такава кутия и мисля че ще се раздели с нея на някаква добра и за двама ви цена (а пък ти и вземи само дифа и си остави твоята кутия).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както винаги колегата с поста над този беше достатъчно компетентен и изчерпателен! :D:rolleyes::)

Редактирано от Lion_Heart
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет. Кораба вече го взех :). И започнах с отстраняването на някои дребни проблеми...Остана само един, не светят бутоните за отопление на задното стъкло,фар за магла,регулиране на фарове и тнт ... Когато ги натисна светват, самите символи не светят и не ги виждам в тъмното...Също уреда за температура на водата ту работи ту не работи...Какъв може да проблема...Няма изгорели бушони... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За несветенето на бутоните - крушки. Маха се само капачето на бутона както си е на мястото (самия бутон не се вади) и с пинсета се издърпва внимателно изгорялата крушка - те са без цокъл. Това обаче не важи за ключа за регулирането на фаровете - там крушките са запоени на самата платка и са по-различни. Колкото за температурата на таблото - може да имаш студени спойки платката на таблото (предполагам бензиномера е ОК) или проблем с т-датчика на двигателя :rolleyes: .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...