Jump to content

А4 Б6 - Препоръки за купуване, Луфт между бронята и калника


Slavo

Recommended Posts

Здравейте,

Мисля си напоследък да взимам някаква А4 Б6 и гледам разни оферти, но не съм много запознат нито с колите по принцип нито с този модел конкретно. Изчетох доста какво сте писали за двигателите на тази серия, проблеми с мултитроник и т.н. Конкретния въпрос който имам е дали препоръчвате да търся модел в автокъща, тук из форума или например Германия (и да си в внеса лично)?

Предпочитанията са ми за 1.8Т или 1.9TDI, просто искам да съм уверен, че няма да взема нещо калпаво. Гледам снимките и си мисля, че някои може да са удряни. Тази примерно:

1341846o.jpg

има доста голям луфт между бронята и калника, което ме кара да мисля, че е удряна. Може ли тези от вас които карат такива машини да си кажат мнението и да дадат някаква препоръка?

Мерси много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл.

Пред същата дилема се изправих и аз преди 2-3 години и в крайна сметка реших да се разходя до Германия и да си я купя от там. Купих си една от най-скъпите към момента от този модел и досега нямам никакви ядове, но аз съм такъв тип купувач, щото познавам и други направили точно обратното и после само се оплакват колко дефектен бил тоя модел дето си купили.

Моето мнение е , че в БГ се докарват по-евтини автомобили поради ясни на всеки причини. А за да е по евтина колата има защо, нали , дали ще е с удар, дали ще е на много километри, но обяснение за ниската цена има.

По снимката която си посочил се вижда луфт. За да има луфт или трябва да е с удар и ремонтирана от пишман майстори или е облужвана (ремъците) и пак опираме до пишман майстори неможещи да запазят или подменят щипките на бронята. Аз за такава кола при не давам.

Късмет при избора ! :respekt:

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре се вижда, ч ебронята не е сувсем на мястото си. причината обаче, не може да се изясни от снмка. както каза колегата, може при обслужването да не е захванта както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Послушай колегата zoro и право до Германия,че тук по автокъщите са все "вълшебници".Гледай по възможност да е от единствен собственик и за да си сигурен дали отговаря на истината запиши и рамата и се обади тук в представителството или на някой ,който може да провери сервизната и история(в Германия повечето такива коли се поддържат в представителствата на марката) :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво Б6 струва пари.

Не гледай цените тук,много рядко измежду екземплярите има нещо добро.Мойто правило е ако търся даден модел кола да мога да си позволя един от най-скъпите предлагани екземпляри,ако не мога минавам на предишния модел.

Мойта Б6ца я купих за доста пари,но за почти 60 000км. съм дал 200лв. за части извън консумативите.

Този луфт на бронята не е критерий за удар,най-малкото при смяна на ангренажния ремък може да не е напасната както трябва.Това обаче говори за немърлив собственик,защото специално аз няма да мога да си гледам колата с такъв луфт повече от 5 мин.

Погледни колата на Schnura,доста добра е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за мнението.

Зоро, проблема с Германия е, че няма да може да стане скоро и още повече с някакъв заем или лизинг ако реша. Изисква и доста отделяне на време. Иначе и аз май клоня към тоя вариант, че като гледам, тук трябва да си късметлия да случиш на грижовен собственик.

На Шнура му е готина колата, но е на газ, което за мен не е вариант. Ще разглеждам тук из форума да видим дали някой няма да реши да продава нещо...

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси на всички за мнението.

Зоро, проблема с Германия е, че няма да може да стане скоро и още повече с някакъв заем или лизинг ако реша. Изисква и доста отделяне на време. Иначе и аз май клоня към тоя вариант, че като гледам, тук трябва да си късметлия да случиш на грижовен собственик.

На Шнура му е готина колата, но е на газ, което за мен не е вариант. Ще разглеждам тук из форума да видим дали някой няма да реши да продава нещо...

Благодаря.

какъв модел предпочиташ-да е комби,седан....и за какви пари очакваш да намериш.Пиши някакви допълнителни изисквания имаш ли,защото се замислям за моята дали да не я продам,макар че много си я обичам и поддържам но нямам много средства да го правя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В първия момент като я погледнах си помислих, че е от може от бордюр да висне така ама след това се загледах и видях, че няма как да стане.

Колегата по-горе е прав, много немърлив собственик преди а най-добре е да се види на място колата.

Редактирано от Lex_Luthor
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв модел предпочиташ-да е комби,седан....и за какви пари очакваш да намериш.Пиши някакви допълнителни изисквания имаш ли,защото се замислям за моята дали да не я продам,макар че много си я обичам и поддържам но нямам много средства да го правя.

Нямам предпочитания за седан или комби, бих карал и 2те. Изискванията са да е по възможност 1.9 TDI, ако не евентуално може и 1.8Т бензин. Нямам особени предпочитания откъм оборудването. Задължителните, без които не бих взел са ел. стъкла и огледала, аларма, ръчни скорости, климатик/климатроник, поне 2 ъербега, централно заключване, ABS. Сервизна книжка с пълна история на поддържане е голям плюс, ако не е и задължителна. Колата да не е удряна.

Цената - може би бих дал до 15000 в зависимост от това колко е пазена, как ми пасва, наистина е според колата, но това е ориентир.

Склонен съм да правя компромиси за цена/оборудване, но не и с двигателя. Сиреч, не бих карал 2.5 V6.

Имам и един друг въпрос, на който не мога да намеря отговор. Говори се в останалите теми за някакви трибуквени кодове на двигателя. За какво са тези кодове, какво показват? Защо тези, които почват с А са по-зле от тези с Б, само защото са по-стари ли? Има ли някаква връзка със самия модел двигател?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зоро, проблема с Германия е, че няма да може да стане скоро и още повече с някакъв заем или лизинг ако реша. Изисква и доста отделяне на време.

Само да кажа, че времето не проблем. Аз когато реших да отида за колата, предварително си я харесах в mobile.de, обадих се на собственика и се качих на самолета. След 3-4 часа бях там, оглед на място плащане и прехвърляне собственоста и номерата. Всичко това в рамките на 1 ден. на следващия ден потеглих за към "разораната целина".

Ако пресметнеш колко ще ти струва да разкараш една кола до Германия за да те закара и да се върне, заедно със всичките застраховки, пътни такси, евентуални глоби (щото и това ми се случвало) ще разбереш, че самолета е по-добрия избор. При мен самолета излезе със 150 лв. по-скъпо отколкото с кола, при положение, че си бях взел един човек с мен за компания, говорещ перфектен немски език и му платих самолетния билет+храната.

Цената - може би бих дал до 15000 в зависимост от това колко е пазена, как ми пасва, наистина е според колата, но това е ориентир.

За тия пари няма как да не намериш това което искаш в Германия. А тия екстри които си написал не са екстри ами са си сток (може би алармата само не е винаги сток).

Не казвам че и тук няма такива, но в Германия шанса за по-зпазена кола, на реални километри и т.н. е в пъти по-голям.

Форумна кола също не е лоша алтернатива а и невярвам да те излъжат.

Редактирано от zoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам предпочитания за седан или комби, бих карал и 2те. Изискванията са да е по възможност 1.9 TDI, ако не евентуално може и 1.8Т бензин. Нямам особени предпочитания откъм оборудването. Задължителните, без които не бих взел са ел. стъкла и огледала, аларма, ръчни скорости, климатик/климатроник, поне 2 ъербега, централно заключване, ABS. Сервизна книжка с пълна история на поддържане е голям плюс, ако не е и задължителна. Колата да не е удряна.

Цената - може би бих дал до 15000 в зависимост от това колко е пазена, как ми пасва, наистина е според колата, но това е ориентир.

Склонен съм да правя компромиси за цена/оборудване, но не и с двигателя. Сиреч, не бих карал 2.5 V6.

Имам и един друг въпрос, на който не мога да намеря отговор. Говори се в останалите теми за някакви трибуквени кодове на двигателя. За какво са тези кодове, какво показват? Защо тези, които почват с А са по-зле от тези с Б, само защото са по-стари ли? Има ли някаква връзка със самия модел двигател?

Колега лошо, че държиш точно на тези два мотора и механичните скорости иначе може да погледнеш тази от сайта на братовчет ми от Швейцария. http://www.aletic.net/detail-1197-audi-a4-...uattro-2001.php

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тия пари няма как да не намериш това което искаш в Германия.

Добре, а как стоят нещата с мита, ДДС и т.н.? Мен по-скоро това ме притеснява, не толкова разходите за пътуване. За немския все ще се намери някой приятел на място, даже не трябва и билет да се купува. Проблема е, че ако се отиде за 2 дена и си избрал 2-3 машини, трябва да са наблизо, че не можеш да ги видиш всички. А с тия ЗИП кодове в mobile.de е лудница.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле, какви мита бе човек , ние сме в европейския съюз, още не са ни изгонили.

:D :D

Много се смях , ама има ли вариянт да ни изгонят ?!

И за да няма офф, за колата която искаш 15к са малко но за 17к може да намериш без проблем търсения екземпляр. Ако е 1.8Т може и 163 ило повече коне да си го земеш.. Ще ти е добре иначе успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо тези, които почват с А са по-зле от тези с Б, само защото са по-стари ли? Има ли някаква връзка със самия модел двигател?

Това за А и В касае единствено 2.5 ТДИ мотора.

При бензиновите или при 1.9 ТДИ няма значение.

Добре, а как стоят нещата с мита, ДДС и т.н.? Мен по-скоро това ме притеснява, не толкова разходите за пътуване. За немския все ще се намери някой приятел на място, даже не трябва и билет да се купува. Проблема е, че ако се отиде за 2 дена и си избрал 2-3 машини, трябва да са наблизо, че не можеш да ги видиш всички. А с тия ЗИП кодове в mobile.de е лудница.

Мито няма, ДДС ако си го купиш от частник също няма.

Ако имаш проблем с пощенските кодове в Германия свиркай.

Няма никакъв проблем с пощенските кодове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , аз съм в същата дилема за А4 Б6 и твърдо отивам в DE за да си ваема.Приготвил съм 16-20к ,но имам едно питане?

Казаха ми ,че ходовата част била доста проблемна на този модел и ,че е по-добре да си взема А6 ,това дали е вярно?

За тези пари мисля ,че ще мога да взема добра А4 , но ако наистина имат проблеми бих се насочил към А6 2.0 2005г. те са малко по-скъпи ,но незнам дали си заслужава!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходовата част е страшно здрава.

А6 от тези година са с по-лошо окачване.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези пари мисля ,че ще мога да взема добра А4 , но ако наистина имат проблеми бих се насочил към А6 2.0 2005г. те са малко по-скъпи ,но незнам дали си заслужава!

Ходовата част не е толкова проблемна колкото я изкарват разни разбирачи,освен ако не е някой напудрен "нов внос" кошник на 400-500х.км и след 2 месеца каране в БГ се сгромолясва всичко отпред.А ако имаш възможност скачай смело в А6 4F,та дори и с 2,0-ка мотора.Това е съвсем друг клас и поколение кола и бъди сигурен,че ще те радва на 100%:hilezh:

Редактирано от nuvoari
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2 години се радвам на А4 Б6 с AVF мотор, купих си я от Германия. Вярно че ми излезе малко скъпичко, но нямам никакви ядове с нея. Добре върви, малко гори, мисля че окачването си е много добро и здраво, но рано или късно ще стане за смяна (това е Ауди а не Луноход).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...