Jump to content

Гарнитура на капака на клапаните


Danchob4

Recommended Posts

Взех си гумена гарнитура за капака на клапаните Елринг,но вътре има два комплекта шпилки:дълги и къси.Кои трябва да се сложат и защо са два вида? Audi B4,ABK,Avant

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде бе хора всички ли сте по кръчмите вече?Утре ще ходя на майстор и не ми се ще да ме пуска по пързалката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, малко по-кротко защото е "ракиено време". :puke:

Първо поздрав за правилния избор - Ehlring е много добър избор. :hilezh:

Ако при отварянето на капака колата ти е с коркова гарнитура ще ти трябват всичките шпилки независимо, че едните са черни, а другите лъскави.

Ако вече е "преминала" към гумена по-вероятно е да не са ти необходими.

Пий едно питие и спокО!

Поздрави!

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси Коко.Извинявайте ако съм прозвучал малко грубо(и аз съм на втора ракия).Мисълта ми е ,че в комплекта има осем дълги и осем къси шпилки, та пак не разбрах , трябва да се сложат само дългите или само късите или да се комбинират по някакъв начин.

P.S. В момента съм с гумена гарнитура и някакви ладови шпилки едната от които до ремъка от към въздушния филтър хваща на две резби и от там изпуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си слагах гумената гарнитура, вместо шпилки си сложих имбусни болтчета М6. Така всички са си еднакви и няма чудене. За съжаление не се сещам каква точно е дължината им, но предполагам 15-20мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дългите са. Имай в предвид, че след като я монтираш периодично ще се налага малко притягане защото или гайките се разхлабват или гарнитурата омеква и пак просълзява по малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шпилките за гумените гарнитури нямат "ограничителни пръстенчета" т.е. шпилката за корковата гарнитура,с каквато автомобилът ти е излязаъл от завода,има ограничител против пренатягане на гарнитурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гумената гарнитура има дистанционни метални вложки(втулки), които вършат работата на перифериите на оригиналните шпилки.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше обратното.Като си взех гумената гарнитура/голяма грешка според мен/ тръгнах да я слагам веднага,без да сменям шпилки.После забелязах,че оригиналните шпилки имат "ограничител" в следствие на който,новата гумена гарнитура не лягаше плътно,защото тези "ограничители" на шпилките я повдигаха.Другите шпилки си бяха просто шпилки,без такива "ограничители".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази гумена гарнитура, която си взел имаше ли метални вложки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mисля,че да,но не си спомням вече.Лично за мен се оказа голяма грешка тая гарнитура и след 2 месеца я изхвърлих като си взех коркова за 6 лв.Смених пак шпилките и никакви ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...