ТОДОР Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Здравейте колеги! Имам един проблем - при 180 км/h спира да върви. Колата е AUDI A3 TDI AGR мотор 90 коня.Когато я купих ми казаха, че е 110 коня и върви доста. Аз обаче не съм сигурен дали това е така. Колата набира супер на всички предавки, както и на 5-та. При 180 км/ч и педал до ламарината не иска да върви повече. Сякаш нещо не й достига. Преди тези километри ги поддържаше без проблем. Вдигал съм и 200 км/ч. Сега обаче нещо й има. Имате ли някакви идеи за възможните причини? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Смени нафтата. Иначе колко искаш от 90 коня? Може би все пак е от горивото.Няма смисъл от такива скорости все пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 17 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 НИКОЙ ЛИ НЯМА МНЕНИЕ ПО ВЬПРОСА КОЛАТА Е КАЧВАНА НА VAG-COM НЯМА ЗАПИСАНИ ГРЕШКИСмени нафтата. Иначе колко искаш от 90 коня? Може би все пак е от горивото.Няма смисъл от такива скорости все пак.НАМИРАМ СЕ В АТИНА А ДОКОЛКОТО ЗНАМ НАФТАТА Е ПО ЛОША И ОТ БГ 180 ГИ ПОДДАРЖАШЕ С ПОЛОВИНАТА НА ГАЗТА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Dinev Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 ако не си сменял горивен филтър от него може да е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sacheto Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Или горивен или въздушен или нафта,и аз за друго не се сещам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 17 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Или горивен или въздушен или нафта,и аз за друго не се сещам. СМЕНЕНИ ФИЛТРИ НАФТАТА НЯМА КАК ДА Я СМЕНЯ,А КАТО САМ В БГ НЯМА ПАТИЩА ЗА ТАКИВА СКОРОСТИ И ПРОБИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i0rdan Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 хаха човек къде ги вдигаш тея КМ. ПОГЛЕДНИ СИ СЕРВИЗНАТА КНИЖКА. Колата технически е ограничена до 180. Така е произведена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Колата ти е 90к.с. и върви с 200???Егати ракетата!!!Добра си е гръцката нафта,но щом не ти харесва сменяй станцията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 17 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 хаха човек къде ги вдигаш тея КМ. ПОГЛЕДНИ СИ СЕРВИЗНАТА КНИЖКА. Колата технически е ограничена до 180. Така е произведена КИЛОМЕТРИТЕ ГИ ВДИГАМ ВСЕКИ ПАТ НА АУТОВАН АТИНА-СОЛУН СОЛУН-СВИЛЕНГРАД И ОВРАТНО,КОЙТО Е КАРАЛ ПО ТОЯ ПАТ ЗНАЕ КАК Е ПАТЯ.С ПАЛЕН БАГАЖНИК И ДВАМА ДУШИ 180 ГИ ДАРЖЕШЕ А СЕГА НЕИСКА,СТРАННОТО Е ЧЕ ПРИ ТАЯ СКОРОСТ СЕ ЧУВСТВА ВСЕ ЕДНО ТУРВОТО СЕ ВКЛЮЧВА И ИЗКЛЮЧВА НА ИНТЕРВАЛИ ОТ НЯКОЛКО СЕКУНДИ КОГАТО ПЕДАЛА НА ГАЗТА Е ДОКРАИКолата ти е 90к.с. и върви с 200???Егати ракетата!!!Добра си е гръцката нафта,но щом не ти харесва сменяй станцията.АКО НЕ ВЯРВАШ КОЛЕГА МОГА ДА ТЕ ПОВОЗЯ,ВИЖДАМ ЧЕ СИ С 110 КОНЯ АКО ЖЕЛАЕШ МЕ НАМЕРИ НА SKYPE TODOR197676 ДА ПОБАБРИМ......? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Arnold Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Щом върви със 180 км/ч трябва да радваш , а не да търсиш повод за притеснения. От 90-те коня поне 10 вече са болни или умрели , така че какво повече искаш от автомобил с такава мощност ? А и производителите твърдят обратното на твоето мнение за 200-та км , ама айде . http://audi.testdrive.bg/modification/2116...1.9TDI90Hp.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mi4kataGr Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Колега,как реши че нафтата в Атина е по лоша от Бг,незнам.На коя бензиностанция наливаш,аз слагам само на ВР и сам доволен,наливал сам и на други и няма проблеми.На колата гледани ли са реални стойности в движение,като дебитомер,турбо и т.н.Ако искаш пиши едно ЛС да я замерим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Mi4kataGr е прав за ВР-то,и един приятел само там зарежда.Докато аз съм по-непретенциозен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 18 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Щом върви със 180 км/ч трябва да радваш , а не да търсиш повод за притеснения. От 90-те коня поне 10 вече са болни или умрели , така че какво повече искаш от автомобил с такава мощност ? А и производителите твърдят обратното на твоето мнение за 200-та км , ама айде . http://audi.testdrive.bg/modification/2116...1.9TDI90Hp.htmlНЕ СЕ РАДВАМ КОЛЕГА ЗАЩОТО КОЛАТА ВъРВЕШЕ ПОВЕЧЕ,познавам характеристиките както на 90ps така и на 110ps,когато купувах колата 17.04.2009 веше регистрирана и ми казаха че е писана 90 а е 110 коня,по номер е AGR 051334 и отговаря на 90ps по технически данни мисля че е 110ps 0-100 10sec.,max.195/km,h тествана многократно сега нещо не им достига да варви както трябва при много високи овороти.....?180km/h 4000ob/min. 190km/h 4100ob/min на 90 коня дават 3800об/мин. максимум.....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KGK Публикувано 18 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2010 Вместо да пишеш с главни букви из форума, да беше направил диагностика с ваг-ком и да си решиш проблемите отдавна Никой не може от разстояние точно какъв ти е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galko_13 Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 колеги,за почистване на турбини маи не сте чували,ами че и катализатора се задръства и трябва да се махне особенно ако колата се чипне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 (Редактирано) НИКОЙ ЛИ НЯМА МНЕНИЕ ПО ВЬПРОСА КОЛАТА Е КАЧВАНА НА VAG-COM НЯМА ЗАПИСАНИ ГРЕШКИВместо да пишеш с главни букви из форума, да беше направил диагностика с ваг-ком и да си решиш проблемите отдавна Никой не може от разстояние точно какъв ти е проблема.Колега вманиачаваш се,а пробвал ли си без багаж и сам? Редактирано 20 Октомври 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 20 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 Колега вманиачаваш се,а пробвал ли си без багаж и сам?НЕ САМ ПРОБВАЛ КОЛЕГА,един познат от форума обеща да я качим на VAG-COM тиа дни,но като е в движение колата и ще я пробваме. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 20 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2010 (Редактирано) НЕ САМ ПРОБВАЛ КОЛЕГА,един познат от форума обеща да я качим на VAG-COM тиа дни,но като е в движение колата и ще я пробваме.Аз имах подобен проблем,но при доста по слаба скорост,умираше на 100-120,и се оказа скъсана мека връзка за налягането към турбото.Освен това да ти замерят налягането към турбината има един мисля че се казваше електро-механичен клапан за управление на турбото до него идваше добро налягане,след него се губеха към 25 % .Успех Редактирано 20 Октомври 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 21 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2010 НЕ САМ ПРОБВАЛ КОЛЕГА,един познат от форума обеща да я качим на VAG-COM тиа дни,но като е в движение колата и ще я пробваме.Аз имах подобен проблем,но при доста по слаба скорост,умираше на 100-120,и се оказа скъсана мека връзка за налягането към турбото.Освен това да ти замерят налягането към турбината има един мисля че се казваше електро-механичен клапан за управление на турбото до него идваше добро налягане,след него се губеха към 25 % .Успех Колата колега варви перфектно до 170 км/ч,преди 2 месеца смених всички вакумни маркучета и има огромна разлика в ниските обороти,ще я замерим с колегата Mi4kataGr тиа дни и ще решим проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladko spasov Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Интересна тема .. мойта А3-ка е с двигател 1,8 125 кончета и няколко пъти съм я пробвал да вдигне над 200 ама мисля че е електронно ограничена защото като стигне 200 и стрелката се връща все едно спираш да натискаш педала на газта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Покарайте още няколко месеца така, пък после след основния ремонт може и да вдигне пак 200 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladko spasov Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Еййй колега не ни кълни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Аз пък се чудя гръцките полицаи кога ще те вкарат в затвора. Не се сещам някъде в Гърция или в БГ да са разрешени такива скорости, нито виждам смисъл да се кара така. И аз минавам много км, и то с кола, много по-солидна от твоята, ама 120-130 ми е макс и не търся под вола тела - колко ще дигне - тва са пуберски истории. Често завършват зле обаче. Според мен такива теми трябва да се затриват директно. Тва не е технически проблем на колата, а болестно състояние на собственика и! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ТОДОР Публикувано 27 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 Покарайте още няколко месеца така, пък после след основния ремонт може и да вдигне пак 200 Ако беше за основен нямаше да пускам темата но ако съдиш по твоята количка може и да имаш право......? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 27 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 27 Октомври 2010 (Редактирано) Това посленото, младеж, си е типично хлапашка изцепка. Хората съдят по писанията ти тук, по друго - няма как. Все пак се надявам да не си поредния камък на магистралата. Редактирано 27 Октомври 2010 от gsb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване