Jump to content

Наново появил се проблем с оборотите - Coupe 1.8 DZ


desmod

Recommended Posts

Здравейте. Миналата година имах проблем с оборотите на празен ход. Ходих в сервиз, в който ми регулираха пръскането (предполагам, че са я врътнали да пръска повече) на една от дюзите на инжекциона и нещата се пооправиха. За по-сигурно от тогава редовно използвам добавка за гориво - най-често STP и освен това Redex и веднъж-два пъти някаква френска, на която не помня името. Оборотите пак си играеха, но в далеч по-малки граници и проблема почти не се усещаше. Преди около две седмици, обаче, нещата отново загрубяха. Пак сложих добавка, но това не помогна кой знае колко.

Чудех се възможно ли е, поради това, че сипвам добавка доста по-често от предписаното, запушената навремето дюза да се е отпушила и понеже сега е по-широко отворена да бърка работите? Т. е. не се получава правилно сместа (повече гориво) и от това да играят оборотите?

Не мисля, че е от студеното време, понеже оборотите играят и при загрял двигател.

Предварително благодаря.

Поздрави.

П. П. Наскоро един приятел ми каза, че STP-то го били развалили и ми препоръча да търся някаква английска добавка, но не помнеше името, нещо с "Х" било :rolleyes:. Някой сеща ли се случайно? :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко не ми стана ясно как са ти настроили дюзата?

Механичната дюза един път почне ли да прави проблеми,оправяне няма.Ако са износени след дългогодишна работа спасението е само с нови.

А тези добавки за гориво,които се сипват могат такива бели да направят,че стой та гледай.Като разбутат всички утайки,смоли и други мизерии в резервоара и ги разкарат по цялата горивна система,цира е пълен.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не вярвам колега.

моито ауди е 91 година и от както сме го взели (2003) до сега не сме отваряли резервоара, на скоро ми свърши бензина и се притеснявах да не са влезли боклуци и да запушат нещо, ама сипах бензин и си запали без проблем.

виж за дизелите там филма е друг.

имам едно бмв 525 тдс като отворихме резервоара беше такъв цирк вътре, боклуците се гонеха.

а относно инжекторите съм нямал досега работа с такива и не знам там как седят работите но бях чел в една друга тема че найстина тръгнат ли тези само с нови се оправят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм само, че добавките разтварят утайките от бензина и след време по-лошо ставало, ама не съм пробвал никога такава химия и нямам лични наблюдения. Може би на първо време смени горивния филтър , па после на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За присадките ли не вярваш колега HellBull?Ще ти споделя какво се случи при мен:когато дюзите ми започнаха да правят магарии и преди да дам 220лв. за нови,аз реших да сложа добавка за почиатване на дюзи.Сипах 20л. бензин и налях добавката.Няма да казвам марката на добавката.Тръгнах да карам колата и чаках чудото да стане,но уви нищо не се получи.Искам да уточня,че горивният ми филтър беше на не повече от 1000км. пробег.Когато изразходвах бензина с присадката и ефекта беше нулев си купих нови дюзи като с тях смених и горивния филтър.Свалих стария филтър и излях бензина,който беше останал в него в една пластмасова бутилка.Цвета му беше с тъмноръждив цвят,почти кафяв.След малко на дъното на бутилката утайка като кал.Ако бях продължил да карам с този филтър и да ръгам присадки с надеждата дюзите да се почистят дали тези мръсотии нямаше да се разнесат из цялата горивна система и вместо да отпушат дюзите даги натъпчат още по-хубаво.За това по-горе писах,че присадките само вдигат утайките от резервоара(защото горивата са ни много качествени) и ги наръгват навсякъде.

Още се чудя как тези боклуци минаха през помпата и не можаха да я изтрещят и нея?

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз съм ползвал добавки но при мене за сега няма проблеми, може би от мотора да е моноинжекция съм.

колега да ти кажа на всеки му се случват различни случки.

дано по-рядко да се случват лошите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При този двигател няма стъпково моторче, а някакъв вакумен клапан, който върши същата работа. Поне така знам от форума :flehan:. Пак от форума знам, че този двигател е с пълна механична инжекция K-Jetronic и си има инжектор за всеки цилиндър. Може да бъркам нещо, но доколото разбрах от механика, който човъркаше колата, преди е нямало добро подаване в единия от цилиндрите и той е настроил едната от дюзите да подава повече гориво.

Но наистина ще сменя горивния филтър, да видя дали ще се оправят нещата. Благодаря за съвета :D.

Редактирано от desmod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе като се позамисля, ако имаше проблем с горивния филтър или помпата, колата като цяло нямаше да върви и това щеше да се усеща при подаване на газ, примерно. А проблемът е само с оборотите на празен ход.

Редактирано от desmod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се появява най-често при понижаване на температурите.И аз съм го имал и почти всеки собственик на този мотор (а и не само).Говори с някой който наистина разбира от мех.инжекции и не слушай догатки,защото след 1 година и смяна на както се сетиш по мотора пак ще го имаш проблема.Обърни се към някой от форумните ауди-Айнщайни.Има ги и при желание ще ти помогнат ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с оборотите предполагам е от едно клапанче което се намира под колектора. То всъщност не е и клапанче нито моторче. Представлява метална пластина, която се влияе от топлината и така се отваря или затваря и пропуска дадено количество въздух за да работи колата на празни обороти, но след 20+ години работа и топлина тая пластина не работи коректно, и почти не може да се настрои да работи. Аз поне не успях след доста опити и на края сложих кранче от газова. Най обикновенно метално и оборотите вече не мърдат . Само сутрин когато е студена трябва да поработи на място иначе гасне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с оборотите предполагам е от едно клапанче което се намира под колектора. То всъщност не е и клапанче нито моторче. Представлява метална пластина, която се влияе от топлината и така се отваря или затваря и пропуска дадено количество въздух за да работи колата на празни обороти, но след 20+ години работа и топлина тая пластина не работи коректно, и почти не може да се настрои да работи. Аз поне не успях след доста опити и на края сложих кранче от газова. Най обикновенно метално и оборотите вече не мърдат . Само сутрин когато е студена трябва да поработи на място иначе гасне

Много си прав колега.И от там може да бъде.Самата пластина (особено след *#boom#* ) се изкривява.Чудил съм се,дали не може да се направи или поръча нова?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...