Jump to content

Харесал съм това Ауди 80 2.3NG


Recommended Posts

Здравеите предстои ми покупка на ауди 80 Кабрио,а мотора 2.3NG 5 цилиндъра.Моля за мнения за този мотор,здрав ли е,как е от към поддръжка.Имам предвид цни на части.Какво да гледам при покупката?За колегите с кабрио,моля също за съвет?!И също ме интересува,седалките (задните по точно),имат ли разлика от кабрио и купе варианта,мислта ми е като тръгна да си търся кожа,от купе ще станат ли?И последно-колата няма клима,струва ли си галимацията,да се слага такъв?Мерси на отзовали те се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравеите предстои ми покупка на ауди 80 Кабрио,а мотора 2.3NG 5 цилиндъра.Моля за мнения за този мотор,здрав ли е,как е от към поддръжка.Имам предвид цни на части.Какво да гледам при покупката?За колегите с кабрио,моля също за съвет?!И също ме интересува,седалките (задните по точно),имат ли разлика от кабрио и купе варианта,мислта ми е като тръгна да си търся кожа,от купе ще станат ли?И последно-колата няма клима,струва ли си галимацията,да се слага такъв?Мерси на отзовали те се.

Колега ще можели някво да уточниш от къде ще земаш копето и на каква цена а впрочен цената която му искат :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ще можели някво да уточниш от къде ще земаш копето и на каква цена а впрочен цената която му искат :steinigung:

от Варна съм братле,не е от тук,ще ми карат да го погледна пък барем ми хареса.на около 4 4 и половина ми стъпва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем не са нито много нито малко пари зависи дали си заслужава дали е гледана кола и инякоя само наливано във резорвара и карана на разсипване някви снимки ау нещо има ли има ли я във мобилето да погледна за кво става дума :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има я братле.Бургаска е,зелена пише,че е от Англия с заводски лява дирекция...аиде това ако е обръщана ще я фана но за другото не съм в час с Аудитата.Виж я ако искаш ,зелана с лилав гюрук...тя е една май с тая отврат цветова комбинация :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колицата е читава на снимките изглежда добре отава ти да прецениш дали е за тебе или не и дали мотара пей като по часовник екстрата не кара колата а това под капака е и зад кормилното устройство ха :steinigung::angry:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[това е ясно....много ти благодаря за отделеното време.Кажи ми иначе сполочлив ли е мотора.Конкретно този.Аз карам бмв 5 в момента прословутия шестак :steinigung: ,той е пълен чук,в смисъл здрав!Като поддръжка не вервам това ауди да е по скъпо мисля.имат ли тия мотори вродени болести,или да гледам стандартните неща.Податливи ли са на прегряване,надуват ли маркучи,да гледам ли компресия....изобщо кажи ако се присетиш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задните седалки на купе са различни от на кабриолет-а.

Както си и мислех.Е от там идва гредата.Колко кожени салона за кабрио ше се продават в тоя форум,Кофти :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колега аз карам АЦЕ мотора който е 140 коня и сам доволен досега да чукна на дърво от 1 година я карам нищо не сам пипал по мотора освен една гарнитра сменена от петаците си нямам халхабер що за мотори са но сам дочувал че петака на ауди си е класика и доста добър

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не мога да кажа със сигурност но за мен по салона на това Ауди е пипано.Само погледни седалките и корите на вратите.Отдолу същата работа - черно табло с бели прагове.Бели кожени кори с плитко Рекаро - платнено тъмно синио.Нито едно Ауди не излиза такова от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За колата незнам. Но няколко неща. Основния проблем на този мотор идва от мех. инжекция или по точно от трудното намиране на хора които имат познания и желание да я поправят ако се прецака.

Реално е доста стабилна до момента до който не се срешне с АГУ-то и тогава става филм с неясне финал и голям съспенс.

Мотора предполагам че е 133 коня а не 140 както го е написъл продавача, върви добре и нестрада от нито един от "характерните"проблеми на редовите шестаци/мъртавци (няма да се обиждаш колега).

Като цяло гледай за обикновенните неща които би гледал на всяка една кола, особено внимание обърни на работата на мотора на празен ход студена/топла дали нещо мени обороти и т.н.

По купето не мога да дам акъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изключително здрав мотор. Ако държи тихите обороти стабилни, няма какво да гледаш по двигателя. За механичната инжекция - не е толкова кекава, както се говори. Бившата ми кола с този мотор я пръснах от каране. На газ. Съжалявам, че я продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,ще ми е от полза написаното от теб.Ще изкажа обаче леко несъгласие с теб.въпреки ,че не е това целта на темата.По отношение на редовия шестак...да прав си мнооого ми мъртвее с жалките си 192 коня :respekt: ,и да ти споделя детските му болести ня можахме да ги видим,тази година автомобила ще започне 21та си година,все още чакаме да му се убадят поне старческите ама не ще.Я да видим колко АуДеНцА,на тази възраст вървят и са в подобна кондиция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста.

Айде почна са спора. :rolleyes: Дай братле да видим пъро в пускането на кой модел на ауди има вложени DM с толкова нули отзаде,че да имат каквото и да било качество макар и близко с флагмани като Е32,и класики като Е34....че изобщо да ги слагаме в едни изречение.Да,не споря волксвагенчето със скъпи части си и издържало теста на времето....колицата е ок.Старите екземпляри са си корави машини.Ауди б4 купе и кабрио...винаги са,и ще ми харесват.За мен 80 кабрио е по готено от Е36 варианта на бмв.Ама за 20 одишните като става въпрос ,не забравяй и Е30...в смисъл за здравина когато говорим.Както и да е разъждавам на глас....мисля че не може да ства дума за сравнение изобщо между двете марки.Какзвам си мнението изцяло като човек любител не старото качественото и хубавото в колите.А не като сектант на дадена марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста.

Определено са доста.

Баварците са с добро окачване и двигатели, но интериорът им куца, а корозията си им е болка (моделите до 1997 г.) > това е мое лично наблюдение на коли на еднаква "възраст".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако двигателят работи без вибрации и почти не се чува - вероятно всичко е наред. Много здрав мотор! Трябва да се обърне внимание и на скоростната кутия, да не вие. Окачването не е скъпо и може да се поддържа лесно в идеално състояние. А несполучливият тунинг навярно ще можеш да го пооправиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като цяло изглежда добре , но според мене седалките са сменени неговите бялите и са сложени от купе , а на собственика е доплатено за бартерчето и така е станало не еболка за умиране обаче и цената не много малка и затова трябва да има коментар цолиден заради седалки и тва само на първо око а на яве в какво състояние не се знае , но като двигател за мене лично петака ми е слабост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...