Jump to content

Нестабилни обороти след ремонт


vikik

Recommended Posts

Здравейте отново, след поредния изненадващ ремонт на хидравличната рейка оборотите са много нестабилни. Когато запаля колата падат до към 500 и после полека се успокояват, когато върна газта на празен ход пак същото.

Някой да знае какво да правя сега с тези обороти? Вече се хванах за главата, този месец над 2000 лв за ремонти.

Моля помагайте...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото нещо,което си мисля в момента е,че след ремонта на самата рейка има нещо объркано в нея при сглобяването и от там се товари самата помпа от по-високото налягане,което се получава в системата и за това падат оборотите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей vikik,

четох веднъж мнение на един колега от Варна с псевдоним Jackob12. Той бе написал, че има нещо свързано с рейката което като е развалено на навит докрай волан падат оборотите на мотора. Предполагам , че може да са ти вързали по някакъв начин грешно точно него и затова да ти играят оборотите. Най-добре му напиши на колегата едно съобщение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми питах майстора защо е така, той свива рамене...Сваляли са акумулатора, вероятно нещо се е променило в настройките на компмпютъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е свалян акумулатора дросел клапата си е изгубила настройките, от това е.

Има 2 варианта:

1. Чакаш да се адаптира сама, но не е ясно дали ще се получи

2. Отиваш при някой колега с ВАГ-КОМ и за 30 секунди свършвате тази работа с адаптацията :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти е свалян акумулатора дросел клапата си е изгубила настройките, от това е.

Има 2 варианта:

1. Чакаш да се адаптира сама, но не е ясно дали ще се получи

2. Отиваш при някой колега с ВАГ-КОМ и за 30 секунди свършвате тази работа с адаптацията :flipoff:

И аз така подозирах, веднага ще го направя!

МНОГО БЛАГОДАРЯ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След откачване на акумулатора, независимо за колко време се появява този проблем с оборотите. Покарай малко и трябва всичко да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След откачване на акумулатора, независимо за колко време се появява този проблем с оборотите. Покарай малко и трябва всичко да се оправи.

Покарах, 4-5 км е от нас до работата, но не се оправя, дали трябва да са повече километрите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... дали трябва да са повече километрите?

Поне 10км с постоянна скорост и обороти. А най- бързото е адаптация с ВАГ КОМ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне 10км с постоянна скорост и обороти. А най- бързото е адаптация с ВАГ КОМ

В сервиза, където бях имат ВАГ КОМ но не могат да го ползват, не са и чували термина "адаптация" така че ще се наложи да търся друг сервиз или да се повозя просто по-дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза, където бях имат ВАГ КОМ но не могат да го ползват, не са и чували термина "адаптация" така че ще се наложи да търся друг сервиз или да се повозя просто по-дълго.

Едно кабелче струва никакви пари. Вземи си го и си ти.

Иначе има и вариант да им кажеш в сервиза ето това:

Throttle Body Adaptation:

Turn the key on but do not start the car.

[select]

[01 - Engine]

[Measuring Blocks - 08]

Group 060 (Group 98 in non-DBW engines)

[Go!]

[switch to basic settings]

Once you do this you will see the top right display say ADP RUN. The TB

adaptation is being done as soon as you switch to basic settings. You will see the values change and hear the TB cycle for the first few seconds then it will stop. Leave it in basic mode for about 30 seconds, then switch back to normal settings and you're all set.

Be sure not to touch the accelerator and make sure the engine is NOT running when you do this!

Офтопик - Къде са тук отворковците, където казваха, че сервизите са манна небесна и трябва да си правим всичко при тях. Вижда се колко са добри и какъв е много често резултата след ходене на сервиз.

Редактирано от didoya
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за информацията, направих точно това, което си написал, по-горе и нещата се оправиха.

От къде се купува това кабелче за ВАг КОМ и предполагам ще трябва софтуер?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от доста места.

За моята бивша кола си бях купил от колегата dani_94 и бях доволен.

Една адаптация, едно зануляване на инспекциите за маслото и си го избил:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на хидравличната помпа на изходния мъркуч има един датчик който при повишаване на налягането на маслото казва на ECU да вдигне малко оборотите.И доста от проблемите с оборотите които са споделяни тук в форума се дължът на него но поради незнание най-вероятно никои не му обръща внимание и се чудят какво става.Откачи буксата на датчика и ти гарантирам че оборотите ще се кротнат , няма да ти запише никакви грешки.Обаче идва следващия момент дали датчика е за смяна или има некачествен ремонт на рейка,защото ако нещо не е направено както трябва по рейка в фидравличната система се появява едно пулсиращо налягане което датчика засича и от своя страна ECU се стреми да коригира чрез оборотите.Или по друг начин казано системата изпада в резонанс (постояно клатене на оборотите).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За щастие проблемът се оказа от адаптация на дросел-клапата. Вече всичко си е наред, сега остана да се надявам че и ремонта на рейката е качествен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...