Jump to content

2.7BiTurbo ili 2.5tdi 180hp


Lakocta

Recommended Posts

Колеги,можете ли да кажете кой е по добрият двигател от тези двата за Audi Allroad 2.7Biturbo или 2.5tdi? И има ли разлика в окачването на Allroada и обикновенното А6 освен въздушните възглавници?Имам предвид по здраво ли е или е същата щувотия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият мотор върви повече, по-здрав е като мотор, но с по-капризна електроника.

Другият харчи по-малко:rolleyes:.

При А6 2.7Т има разлика в окачването с това при по-малките двигатели. Вероятно и при олроуд-а е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за по - малкото "зло" се води бензиновият агрегат, защото нафтовия шестак, се носи с недобра слава, макар и 180 коньовата му версия. Ясно е, че от към икономичност дизелът бие, а и има един възел (+една турбина) по - малко за евентуален ремонт. Моя позната кара такъв дизелов аllroad и от към мотор споделя, че няма никакви грижи, докато с окачването и именно "възглавниците" често гледа към сервиза, като цената им била ~600 лева за брой :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единият мотор върви повече, по-здрав е като мотор, но с по-капризна електроника.

Другият харчи по-малко:rolleyes:.

При А6 2.7Т има разлика в окачването с това при по-малките двигатели. Вероятно и при олроуд-а е така.

Виждам че имат и 4.2 но там най вероятно поддръжката е убийствена?Искам да си взема нова кола,отново ауди разбира се и всички ме насочват към allrouda.Не ми се кара дизел никога не съм го харесвал а е и много по тромав,2.7 може би е разумно решение.

Като за по - малкото "зло" се води бензиновият агрегат, защото нафтовия шестак, се носи с недобра слава, макар и 180 коньовата му версия. Ясно е, че от към икономичност дизелът бие, а и има един възел (+една турбина) по - малко за евентуален ремонт. Моя позната кара такъв дизелов аllroad и от към мотор споделя, че няма никакви грижи, докато с окачването и именно "възглавниците" често гледа към сервиза, като цената им била ~600 лева за брой :hilezh:

Това не звучи добре:hilezh:))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък да е много по-тромав дизела не съм съгласен...По-слаб е като к.с. , но пък и разхода на гориво е чудесен за такъв автомобил...При ръчни скорости е макс 12.5 зимата градско...И в двата случая автомата означава 1-2л разход отгоре, а подръжката на 2.7 и 4.2 е приблизително еднаква...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чак пък да е много по-тромав дизела не съм съгласен...По-слаб е като к.с. , но пък и разхода на гориво е чудесен за такъв автомобил...При ръчни скорости е макс 12.5 зимата градско...И в двата случая автомата означава 1-2л разход отгоре, а подръжката на 2.7 и 4.2 е приблизително еднаква...

Е ако е приблизително еднаква по добрият вариант е 4.2?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,5 тди е в пъти по лесен за подръжка ... докато 2,7 няма момент в , който да не трябва да се сменя нещо, тъй като е доста поусложнен и всичко му е х2 като бройка части и като цени също!

като мощност не може да има сравнение изобщо - според мен .... имам ги и 2та мотора !

нямам 4,2 , но съм имал атмосферен мотор и мога да кажа , че 2,7 има по тежка подръжка от който и да е атмосферен мотор, без 4,2 фси!!

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2,5 тди е в пъти по лесен за подръжка ... докато 2,7 няма момент в , който да не трябва да се сменя нещо, тъй като е доста поусложнен и всичко му е х2 като бройка части и като цени също!

като мощност не може да има сравнение изобщо - според мен .... имам ги и 2та мотора !

нямам 4,2 , но съм имал атмосферен мотор и мога да кажа , че 2,7 има по тежка подръжка от който и да е атмосферен мотор, без 4,2 фси!!

[/quote

Искаш да кажеш че за този тип кола най добрия варинт е 4.2.

2,5 тди е в пъти по лесен за подръжка ... докато 2,7 няма момент в , който да не трябва да се сменя нещо, тъй като е доста поусложнен и всичко му е х2 като бройка части и като цени също!

като мощност не може да има сравнение изобщо - според мен .... имам ги и 2та мотора !

нямам 4,2 , но съм имал атмосферен мотор и мога да кажа , че 2,7 има по тежка подръжка от който и да е атмосферен мотор, без 4,2 фси!!

Искаш да кажеш че за този тип кола най дбрия вариант е 4.2.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, но всичко зависи от тебе и какво искаш от автомобила си!2.5тди предлага неква динамика, но нищо особенно, на фона на сравнително нисък за тия коне разход!Според много хора требе да се избягва, поради милионниците вкарвани в БГ и лоша слава, къде с право, къде не!2.7 е подходящ за тунинг проекти, а в сток вариант е приятен за каране мотор със горе долу поносим разход, но и доста сложен за дори най елементарни ремонти, поради адски малкото място в коша!4.2 е като цяло най безпроблемния мотор и както казаха колегите, подръжката му е на кантар с битурбото, за мене лично най приятен за каране, но и с най голям разход!Както казах, требе да си изясниш какво очакваш от бъдещата си кола и какви средства си готов да дадеш, както като първоначална, така и регулярна месечна сума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги заглеждам Allroad-ите защото ми писна да чувам закачане от долу...

Вече си паднаха 12-18К лева.

Разгледах 4.2 бензин... тук в БГ не намирам такова... само в bg.autoscout.com има обаче са много малко и са доста скъпички - 20К Евро.

Иначе има във форума теми за газифициране на 2.7 и 4.2

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92507

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74192&st=20&p=1114499&hl=+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%84%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20+%D0%BD%D0%B0%20+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE&fromsearch=1entry1114499

Обаче това си е наистина скъп за поддръжка автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колето е най-точен в информацията, като човек имал 2,7 мога и аз да ти кажа да не скачаш на този мотор, за сравнение поддръжката на С4 ми беше по-ефтина от на allroаd-a.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колето е най-точен в информацията, като човек имал 2,7 мога и аз да ти кажа да не скачаш на този мотор, за сравнение поддръжката на С4 ми беше по-ефтина от на allroаd-a.

Значи от бензиновите остава само 4.2?Дизела го изключвам прочетох тук доста за него и май е доста проблемен двигател.

И аз ги заглеждам Allroad-ите защото ми писна да чувам закачане от долу...

Вече си паднаха 12-18К лева.

Разгледах 4.2 бензин... тук в БГ не намирам такова... само в bg.autoscout.com има обаче са много малко и са доста скъпички - 20К Евро.

Иначе има във форума теми за газифициране на 2.7 и 4.2

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92507

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74192&st=20&p=1114499&hl=+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%84%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20+%D0%BD%D0%B0%20+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE&fromsearch=1entry1114499

Обаче това си е наистина скъп за поддръжка автомобил.

Ами незнам какво да ти кажа.Аз ги гледам в mobile.de и смятам да си я докарам от там тук в БГ още са измамници 90% от продавачите.Иначе за поддръжката със сигурност ще е ад но се надявам да е по здрав от 2.5 с 2.7 и това да компенсира нещата:bia:))))))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ги заглеждам Allroad-ите защото ми писна да чувам закачане от долу...

Вече си паднаха 12-18К лева.

Разгледах 4.2 бензин... тук в БГ не намирам такова... само в bg.autoscout.com има обаче са много малко и са доста скъпички - 20К Евро.

Иначе има във форума теми за газифициране на 2.7 и 4.2

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=92507

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=74192&st=20&p=1114499&hl=+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%B8%D1%84%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B5%20+%D0%BD%D0%B0%20+%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%BE&fromsearch=1entry1114499

Обаче това си е наистина скъп за поддръжка автомобил.

Тук обаче изниква и друга дилема като ще е 4.2 не е ли по добре да е А8?Те не са ли с по здраво окачване?

Не е лош вариант да погледнеш и 3,0 бензин.

Колега това ми е много ново:blink:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е в това, дали си готов да посрещнеш един доста неприятен среден разход :blink: Всичко зависи и приоритетите ти, стила на каране и изминавани км за година.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е в това, дали си готов да посрещнеш един доста неприятен среден разход :blink: Всичко зависи и приоритетите ти, стила на каране и изминавани км за година.

Не ме притеснява разхода толкова колкото поддръжката тя е ключовия момент.Предполагам че 2.7 не пада под 15 градско а 4.2 под 17 така че разхо да е близък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A8 и Олроада са с едно и също окачване единствено Олроада е с въздушно окачване!

На твое място бих взел 2,5 тдито...недей чети кво пише из форума, това са мнения главно от хора , които не са и виждали 2,5...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме притеснява разхода толкова колкото поддръжката тя е ключовия момент.Предполагам че 2.7 не пада под 15 градско а 4.2 под 17 така че разхо да е близък.

Не знам. По каталог за олроуд автомат дават 19.2/20.1. Реално е повече....

2.7 с чип е по-икономичен и по-жив от 4.2 (освен може би в най-високите обороти, където разхода на 4.2 е.....) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A8 и Олроада са с едно и също окачване единствено Олроада е с въздушно окачване!

На твое място бих взел 2,5 тдито...недей чети кво пише из форума, това са мнения главно от хора , които не са и виждали 2,5...

Мерси колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bottom line is that зависи на какъв екземпляр ще попадне човек, ако се случи много читаво 2,7 - защо не, или ако е читаво 2,5 също.... задължителното обслужване на консумативите е почти едно и също на тия мотори - ценово изразено, разбира се... така че е по добре човек да не се наглася към избор на конкретен мотор, защото не се знае в крайна сметка какъв късмет ше му поднесе "съдбата" ! :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се спекулира с поддръжката. За мен най-важен е разходът. Не сме в Германия и трудът е сравнително евтин, за разлика от горивото.

А и какво значи поддръжка? По тия коли започват да се чупят много неща по окачване и интериор, преди да се стигне до двигателя. Може би само 2.5Д е изключение, но може да се дължи просто на евтините "милионници" вкарани в България.

2.5Д харчи най-малко, но средният разход пак е над 10, вървенето е минимално приемливото, т.е. това е базовия двигател (всички знаем при Ауди какво значи базов двигател).

2.7Т има среден разход на 13-14, има възможност за чип, с който (според американците, където 2.7 и 4.2 са масовите двигатели) става по-динамичен от 4.2, т.е. по-приятен за каране.

Поддръжката му (спрямо 1.8Т ;)) се усложнява от това, че за смяна на турбина се сваля мотора, но пък турбина не се сменя всеки ден. Има и допълнителни ЕГТ сензори (мисля, че са около 300лв), както и допълнителна система за въздуха за управление на турбините (скапва се моторче). Всички други части са от 1.8Т, като бобините и дебитомера са много по-евтини от на първите 1.8Т. Ремъци, ролки, водна помпа, алтернатор всичко е съизмеримо с цената при четирицилиндровия мотор.Място около мотора има достатъчно (само газова уредба се поставя по-трудно ;) ).

4.2 вече е класа (поне според Ауди) и там изброените неща са скъпи, включително и безумния маслен филтър, който е "специален", защото за нормален е нямало място. Но пък няма турбини и ЕГТ-та и въздушни помпи. Скоростната кутия вече е друга (нищо, че 2.7 натоварва повече скоростите). За разхода се носят само легенди, но и 4.2 са много видове с много различно вървене. За мен 4.2 е безмислен (като пърформанс) мотор, като изключим S6 и ФСИ. Предимството му е, че на ниска цена може да се получи кола с топ ниво оборудване и смешно малко километри.

Прецени какво искаш от колата, дали имаш нужда от олроуд. Защото ако не ползваш "офроуд" възможностите му, получаваш едно по-интересно комби с по-висок разход, по-тромаво и по-чупливо. Не забравяй, че данъка на изброените мотори е 400-600лв/година. Застрахователната оценка също е с 3-5-10к по-висока, както и ГО.

Ако автоматичната кутия (и комбито ;))не ти е приоритет, помисли за една А6-ца 1.8ТК на малко км. Вървенето (с чип разбира се) ще е по-добро от на Олроуд 2.5Д, разхода по-нисък, а възможностите за тунинг (и по-лек и по-сериозен) неограничени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...