Jump to content

Много проблеми с АБК


IceTy

Recommended Posts

Аз лятото купувах на единия от шуреите кола и веднага ще ти отговоря защо не съм я загледал твоята:

ГАЗОВА УРЕДБА

без да се обиждаш, нищо лично нямам но аз кола с газова и разшлякан дебитомер, изсъхнала бензинова помпа и сварена ламбда сонда, нацепена електрическа инсталация, надупчена водна инсталация, дупчени калници, входящи колектори и какво ли още не съсипано НЕ бих купил

та това е отговора. повечето хора които си търсят тънката лайсна и карат чудовищните 5000 километра годишно (от които 1000 са лятото до морето) и си слагат газова за да им се ебе майката и на тях и на нервите и на портфейлите им и после коптора да седи пред блока "щото нещо не работи стабилно на ниски обороти, прекъсва във високите а и от както се сцепи маркуча за въздуха - нямам 200 лева за нов" - не ги разбирам чЕсно!

Поздрави и наистина си направил умна постъпка според мен че си я запазил а не си се метнал на някое още по сфлякано А4, поне на твоята й знаеш 'дереджето' и си й научил 'гяволъците'

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Съгласен съм с мнението на колегата по - горе , патил съм от това , че на една от миналите си коли сложих газова и не мисля пак да си късам нервите за 1 или 2 лв. на сто километра по - евтино . Карам ауди Б4 АБТ , въпреки че този мотор е идеален за " газифициране " си го карам на бензин , защото първо имам служебна кола и както писа колегата по - горе и аз съм от тези хора , който минават под 10 000 км. годишно с личния си автомобил . Лятото без климатик ми дава 8 на 100 смесен разход бензин , зимата повече от 9 на 100 смесен разход не ми дава , обаче колкото хора съм питал , колко им дава на газ същия мотор всеки казва 12 - 13 , лятото под 11 на сто газ съм сигурен че няма да го сваля разхода а в момента ми дава 8 бензин . Отделно като се сметнат и всяка година преглед на газовата , пари за настройка на газ - анализатор , по - честата смяна на въздушен филтър , чат пат мембрани и други работи по - газовата и наистина излиза , че икономията е незначителна . Много хора също така не смятат към разхода на газ за 100 км , че ако я карат на къси разстояния колата и всеки път я палят и карат на бензин докато позагрее им отива и по литър бензин а това са още 2 лв. на сто километра към останалите дадени за газ .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този случай съм съгласен с вас ама на 100%....Въпроса е, че аз минавам средно около 25 000 км. годишно и търсих кола с АГУ, но от Италия да е докарана така. И предишното ми Ауди пак беше така, но там случайно, пък и беше с карб.....При добра уредба и нормално обслужване поразиите при АБК-то ще са минимални и много, много редки по принцип.

В моя случай имах спукан мъркуч, но е 50-60 лв. втора употреба. Дебитомера беше леко кривнал, но се отремонтира. Трошенето на кутията на филтъра бе избегнато и от кихалката и от доза късмет вероятно.

Но за всичките 36 000 км. които съм навъртял откакто имам колата това са ми ядовете. Смених разбира се свещи веднъж и това е всичко по запалителната система и инжекцията. Сега мембраните на изпарителя са ми тръгнали , но има да кара още.

Ламбда сондата си ми е читава още, синия датчик не ми е правил проблеми или нещо друго.....Оборотите си ги държи и на газ и бензин, но на бензин много рядко се случва за момент да ми примърдат обороти....Даже и не го броя за проблем. От десет дни поредни в които карам, в един или два дни е възможно да се появи това колебание. Пали нормално, не гасне....Върви си нормално за АБК.....леко мудно, но равномерно и стабилно се набира, разхода ми е перфектен....

Като цяло съм доволен, но много зависи човек на каква кола ще попадне. Щото или си свирка или псува постоянно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евалата Тани ... Всеки вика как го караш с обикновенна уредба,не гърми ли - викам Не! Един разбирач дойде даже да пробва с уговорката,ако стане нещо да поправя ... Дава газ,дава със злоба даже и нищо ... Колко пъти ми се е налагало да смачкам педала на газта,никога не е казала нищо!

Ама фълтър сменявам 2-ти за 10К, кабели на година и малко,свещите излитат на 20К (всичко това е за около 50-60 кинта)! Не знам какво всички реват от това "джилезо" !!! Само трябва да знаеш,какво обича и стават чудеса ...! И верно приятно си набира .. Особенно на "меката",ей така по между другото ...!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, наложи ми се да сменям водна помпа за това дебитомера остана на заден план, искам да попитам някой дали знае актуална цена на нов дебитомер и дали някаде изкупуват старите защото имам 2, а също и цена на бензинова помпа, просто тук в пазарджик като питах за нов радиатор в магазините и ми казаха 400 лева а си намерих за 200 затова питам вас колко вървят тези части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей значи,като че ли на стената говоря ....

Абе човек,не разбираш ли,че ще си смъкнат кожата и плата от седалките на Аудито в тоз Пазарджик!

Питай Ники (KOKO 100 C4),той е човекът за теб!

Дебитомер-а е на цена от около 250-300 лева,нов или рециклаж!

Условието да купят старият е да не е отварян!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чисто нов оригинален дебитомер 037 906 391 C,без изкупуване на стария/не предлагат такава услуга/ в "Sakar Auto" излиза на цена 472.62 лева с две години гаранция.Само че при теб с тази газова уредба и два дена гаранция няма да получиш.Така че си търси по-евтин вариант,примерно рециклиран с изкупуване на твоя или взимаш само платката,и дано ти дадат някаква гаранция,ама ме съмнява.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата може да се оправии, въпросът е имаш ли излишни пари за некадърни майстори или директно ще отидеш при правилния човек. Ти си избираш. :lol:

Апропо, кой ти каза, че чука биелен лагер? Имаш ли представа как чука биелен лагер?

аз почти съм сигурен от къде ти губи вода, но оставям на теб да прецениш колко време още ще се луташ. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е Ради , много си лош :steinigung: Кажи на човека как чука биелен лагер и откъде смяташ , че губи вода за да провери колегата да ли е оттам . И без това каза , че няма пари за части и майстори колегата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради, аз мислех че е от аванса, чукаше като стигне на 2500 оборота и задържиш там, специално за него няма логика да ме излъжат защото ми го прави майстор който ми е доста добър приятел и почти не ми взе пари а пък и без това сегментите бяха свършили а и незнаех в какво състояние са гумичките и главата и се налагаше да се отваря всичко така че реших да сменят и него след като го смениха спря да чука. За водата, смених и двата фланеца този със датчиците и един който е отзад течаха и двата, имаше и хлабав маркуч стегнах и него, смених и радиатора с чисто нов защото като сипах антифриз се разкисна и протече, днес ми погледнаха помпата и казаха че "капе" утре ще я сменя и вече не виждам от каде може да губи.

Дебитомера с който съм сега е с изтъркани писти и крива клапа така че няма смисал да купувам плочка за него,прати ми го колега от форума за 130 лева а се оказа по калпав от предишния ми, той поне е с здрава клапа май.

За това искам нов дебитомер за да съм сигурен че не е гърмял, отварян или с изтъркани писти, не ми е нужна гаранция.

Ще се обърна към хората от форума когато събера парички защото трябва да купя дебитомер бензинова помпа стъпков мотор и можеби ТПС за да оправя проблема с гасненето.

Като оставим високия разход на страна, на първо място искам да опрвя проблема с гасненето защото сутрин като спра на светофара колата гасне спирачките стават твърди, дави се и после половин час немога да запаля защото не работи на бензин както вече казах, а през другото време докато карам често ми се налага да натисна съединителя и да помпя гаста и вече усещам как съединителя си заминава ...

Незнам защо всички газаджии казват че на газ дебитомера изобщо няма никаква роля, та за това искам да попитам няма ли някакъв начин поне на газ да се направи да не гасне, пробвах 4 стъпкови мотора до тук и при всички е различно при някои гасне при други само пропадат оборотите и пак се връщат, разбрах че е нужно всичко да е 6 на бензин за да се направи и на газ но все пак ако някой се сеща някакво побългаряване временно докато сабера пари ще съм му много благодарен.

Редактирано от IceTy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз пак да питам щото така и не отговори еднозначно газовата е:

1. Обикновена - дебитомера влияе ако му задържа клапата

2. Газов инжекцион - дебитомера влияе същото толкова колкото и на бензин

Ти сам каза, че имаш някакви липсващи вакуумни щуцерчета на кутията на филтъра. Те не са просто някакви, защото само едно да не си е на мястото и започва да смуче през тях въздух, което прецаква всичко. Понеже не пусна снимка малко е трудно да се обясни кое вакуумче може би ти е проблемно.

Ето снимка където съм ти отбелязал възможни течове на вакуум

b9bbf3d30e.jpg

Най-отляво са за клапата за топъл въздух. Аз лично съм затапил щуцерчето "А" със запушено от единият край маркуче. Не е голям проблем да го направиш, ефекта върху затоплянето на въздуха в нашите климатични условия не е много голям. Маркучето "В" е важно и е добре да си го подмениш - то е за регулатора за налягането на горивото в инжекторната рейка. Стрелката "С" е вакуум за спирачки за клапата на климатика и има няколко разклонения там също може да се наложи да подмениш няколко малки маркучета. Маркуче може да се купи от доста магазини за авточасти и аксесоари или за газови уредби. Ако си с газов инжекцион изпарителя и газовия МАП сензор имат също вакуум, който е свързан някъде по съществуващите връзки така че разгледай внимателно и проследи всичко. Ако някъде тея вакууми пропускат като ги оправиш ще останеш приятно изненадан :)

Пак казвам ТПС не се засилвай да сменяш. Първо го замери и се увери, че е за смяна. Ако има леки признаци на износване може да се поправи. Моят съм си го оправил и вече над 20000 км все още си работи.

За дебитомера вярвам Ради може да ти помогне, както е помогнал на десетки колеги :bia: Той ти е загатнал за това B) София не е толкова далеко.

Успех и не давай грешни пари на грешни "майстори".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на кутията на въздушния филтър, там има 2 дупчици, на долната има маркуче но на горната няма

Снимка

Ето и клипче как ми гасне колата, от високи обороти не а само ако леко и подам гас. Видео

Вчера отворих дебиотмера и малко го натегнах, тоест стрелката да седи малко по доло и сега вече не гасне толкова често както преди, за това мисля че стъпковото моторчето ми работи а наистина проблема е в дебитомера.

Като подам гас стрелката се качва и когато пусна гаста и оборотите паднат стрелката отива до доло и там започва да мърда нагоре надоло а не спира, това ми се струва странно, мисля че го прави и с 2та дебитомера ще снимам и него.

Редактирано от IceTy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ради е човека АБК! Брат, като измислите нещо - дрънни едно телефонче да те оферирам за частите. :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега, само да измисля начин да стигна до София :2gunsfiring_v1: ще разуча хубаво газстанциите че бутилката ми сабира 20 литра апак и толкова си гори за 100 км :D

Ще се разберем по подробно каде да те намеря като посабера малко парички.

Благодаря на всички за съветите от половин година търся проблема навсякаде другаде освен в дебитомера, явно е трябвало по рано да се регистрирам тук!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се беше насочил още в началото към Ради, щеше да избегнеш много проблеми и разходи, но по- добре късно отколкото никога :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стягай куфарите и отивай до Софето при Бате Ради.....Доволен ша останиш :unsure: После ще почерпиш даже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка на кутията на въздушния филтър, там има 2 дупчици, на долната има маркуче но на горната няма

Снимка

Така както е вързан вакуума е абсолютна безсмислица и сигурно ти смуче въздух от там и ти бърка оборотите. Махни тая тръбичка за вакуум, без липсващата част не върши работа и на всичко отгоре е на грешното щуцерче пъхната. Запуши си вакуумното щуцерче на дроселовата клапа където ти казах - стрелката "А" в предишния ми пост. Тези двете от твоята снимка също ги затапи. Ето една скица да ти онагледи как да ги запушиш.

th.f81eed7f94.jpg

отляво - щуцер

средата - парче маркуче

отдясно - нит, болтче или друго подобно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега извинявай ако въпроса ми е глупав, но това маркуче което съм снимал от долния щуцер на кутията на въздушния филтър отива точно в този на дроселовата клапа, защо да го махам и да ги запушвам, вместо да запуша само горното щуцерче от кутията на филтъра което няма маркуче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото така както е в момента не върши никаква работа, а само увеличава възможностите за неплътност в някоя от всичките стари, изпечени и напукани снадки. Ти все пак си запази тръбичката с гумените снадки. Като видиш после на някоя правилно вързана кола ще си го възстановиш ако желаеш. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

auubau, как се оправи с ТПС-а, аз съм с AAD мотор (Ауди 80 Б3 '91), този сензор е капсулован отвсякъде, голямо въртене го въртях и така и не установих тайната на почистването му. Искам да го изключа като причина за неадекватното движение на колата.

Напоследък автомобила взе да се държи лудо, 20-тина секунди след запалването оборотите почват да падат, при натискане на газта се вдигат много и пак падат до 350-400 като играят, а при движение се получава едно прекъсване, върви нормално, в следващия момент все едно я спъвам. Това става докато не натисна педала на газта до долу, отваряйки и двете клапи напълно, тогава се отпушва и тръгва като луда за 4-5 секунди, а след това всичко наново.

Съмненията ми са следните:

1. Дросел - вчера го почистих, няма хлабини, луфтове, всичко изглежда нормално (освен мизерията, която имаше по него) . Ефект няма.

2. ТПС Сензор - свалих го с дросела, не услях да го отвора, всичко е капсуловано. Варианта за нов е възможен (не знам каква му е цената) , особенно след като го замерих и показваше някакви стойности само затворен, всички други положения даваше че няма контакт ( + безкрайност кома)

3. Реле 30 под волана - при моето ауди не се намира там, или не е с този номер, не можах да го намеря или да намеря кое изпълнява неговата функция.

4. Стъпково моторче - метално, почистено е, предполагам има луфтове (за кола на 19 години..) При замерване показанията му са коректни. Отсвета при изключено ми се струва твърде голям - около 1,30 милиметра.

5. Дебитомер (потенциометър) Там ми е тъмна Индия, а и не смея да си правя експерименти - не е отварян потенциометъра, запечатан е с тия гумени тапи над болтовете.

6. Вакумни тръби - не съм ги проследил всичките дали не взимат въздух от някъде, гофрирания мъркуч имаше цепнатина, който проблем засега съм решил, но най вероятно има други слаби места във вакума.

Това са ми насоките, ако някой има идея какво мога да изолирам като проблем или да предприема като действие, ще съм му много благодарен.

За сведение наоколо няма читави майстори, най-близкия, на когото имам някакво доверие е в Бош Плевен.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...