Jump to content

Проект AUDI 80 COMPETITION 2.2TQ


Recommended Posts

На колко бара е бил буст-а, че така е цъфнал маркуча? Доколкото знам китайчетата до 1,5 държат със сигурност... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 292
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

еййй.. Спасеее.. нали се разбрахме бре.. гумите на 2.5бара, не мотора :hilezh:

:hilezh:

На колко бара е бил буст-а, че така е цъфнал маркуча? Доколкото знам китайчетата до 1,5 държат със сигурност... :stupid:

На 1.5 пик се спука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вече са налични нов притискател от 3B и керамичните плочки с нитовете, утре ще занеса диска да го наковат и скоро ще ги качвам на колата ;)

024493797.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оууу мноого са грозни със жълтите пружини и сигурно друсаааа. :D

Евалата Спасе, сериозни компоненти слагаш. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи ли вече powerflex тампони на носачите?

Ако не си - слагай! Много ще друса, особено на паваж, ама е единствения евтин начин тази пустина да не се чекне кат патица по завойте.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Керамиката е вече на колата с помоща на колегата олдтаймър :zustimm: , наистина ще трябва да се замисля за по-твърди тампони навсякъде, че задния диф се опитва да влезе в купето :help:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конкретно с това окачване ако го powerflex-неш цялото нещата ще загрубеят, ама това е единствения вариант да накараш тази кола що годе да седи като хората с това гюле отпред, дето иначе чекне заводските втулки на носачите до неузнаваемост.

иначе да.. хубаво е и тампоните по трансмисията да се усилят.. ако не с някакви афтърмаркети, берем с такива примерно от RS2, стига да има разлика при тях де.

аз да нацапам малко темата с една картинка....

IMG-20110822-00130.jpg

нещо такова ще има ли.. или те спирачките са за страхливците :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

конкретно с това окачване ако го powerflex-неш цялото нещата ще загрубеят, ама това е единствения вариант да накараш тази кола що годе да седи като хората с това гюле отпред, дето иначе чекне заводските втулки на носачите до неузнаваемост.

иначе да.. хубаво е и тампоните по трансмисията да се усилят.. ако не с някакви афтърмаркети, берем с такива примерно от RS2, стига да има разлика при тях де.

аз да нацапам малко темата с една картинка....

нещо такова ще има ли.. или те спирачките са за страхливците :motz:

RS2 е със същото окачване, съединитела почна да лепне вече ... иначе съм приготвил едни червени спирачни апарати с надпис ПОРШЕ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колата я подкарах с новата турбина, но за кратко нещо се окотиха скоростите или съединител на 3-та скорост на 2 бара пик ...

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съединителя не е станал на "нитчета" само демферните пружини на диска са се разлабили леко. Иначе се чуват разни мяукания от скоростите като ги завъртиш на ръка, изглежда някое маченце седи на първичния вал... :zustimm:

3779581p.jpg

3779622l.jpg

примамвам я да излезе да видим кво е измътила ама :)

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аре турете му най-после и едни читави спирачки де! :hilezh:

Само засилвате под капака, а кой ще спира после?! :zustimm:

Успех с "мачето във камбаната"! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще слагаме пак обикновенна петачка временно, няма смисъл да карам с нея на Божурище и да не я настъпя до край колата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...