neon Публикувано 25 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 На колко бара е бил буст-а, че така е цъфнал маркуча? Доколкото знам китайчетата до 1,5 държат със сигурност... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 25 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 еййй.. Спасеее.. нали се разбрахме бре.. гумите на 2.5бара, не мотора На колко бара е бил буст-а, че така е цъфнал маркуча? Доколкото знам китайчетата до 1,5 държат със сигурност... На 1.5 пик се спука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 4 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2011 Вече са налични нов притискател от 3B и керамичните плочки с нитовете, утре ще занеса диска да го наковат и скоро ще ги качвам на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2011 (Редактирано) Готов Редактирано 10 Август 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 13 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Август 2011 Малко ъпгрейд по окачването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Оууу мноого са грозни със жълтите пружини и сигурно друсаааа. Евалата Спасе, сериозни компоненти слагаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 Не друса, тропа... Но във завои със много повече от позволената скорост е приятно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 17 Август 2011 Доклад Share Публикувано 17 Август 2011 сложи ли вече powerflex тампони на носачите?Ако не си - слагай! Много ще друса, особено на паваж, ама е единствения евтин начин тази пустина да не се чекне кат патица по завойте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 20 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2011 (Редактирано) Керамиката е вече на колата с помоща на колегата олдтаймър , наистина ще трябва да се замисля за по-твърди тампони навсякъде, че задния диф се опитва да влезе в купето Редактирано 20 Август 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 21 Август 2011 Доклад Share Публикувано 21 Август 2011 Дано само не загрубеят нещата с по-трърди тампони Полусъединител има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 22 Август 2011 Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 конкретно с това окачване ако го powerflex-неш цялото нещата ще загрубеят, ама това е единствения вариант да накараш тази кола що годе да седи като хората с това гюле отпред, дето иначе чекне заводските втулки на носачите до неузнаваемост.иначе да.. хубаво е и тампоните по трансмисията да се усилят.. ако не с някакви афтърмаркети, берем с такива примерно от RS2, стига да има разлика при тях де.аз да нацапам малко темата с една картинка....нещо такова ще има ли.. или те спирачките са за страхливците Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 22 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2011 конкретно с това окачване ако го powerflex-неш цялото нещата ще загрубеят, ама това е единствения вариант да накараш тази кола що годе да седи като хората с това гюле отпред, дето иначе чекне заводските втулки на носачите до неузнаваемост.иначе да.. хубаво е и тампоните по трансмисията да се усилят.. ако не с някакви афтърмаркети, берем с такива примерно от RS2, стига да има разлика при тях де.аз да нацапам малко темата с една картинка....нещо такова ще има ли.. или те спирачките са за страхливците RS2 е със същото окачване, съединитела почна да лепне вече ... иначе съм приготвил едни червени спирачни апарати с надпис ПОРШЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 31 Август 2011 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Днес дойде турбината от RS2 53249887200 скоро ще бъде монтирана на колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Колко скоро? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 80 coupe Публикувано 31 Август 2011 Доклад Share Публикувано 31 Август 2011 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gerardiro Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 хубаво турбо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tsanko Veselinov Dimitrov Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Става голяма машина, браво на Спас и очакваме да видим завършена машината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AuDi_RuLzz Публикувано 1 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2011 Та в момента даже го мъдрят как да стане точно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 3 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2011 (Редактирано) Колата я подкарах с новата турбина, но за кратко нещо се окотиха скоростите или съединител на 3-та скорост на 2 бара пик ... Редактирано 3 Септември 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 4 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 (Редактирано) Съединителя не е станал на "нитчета" само демферните пружини на диска са се разлабили леко. Иначе се чуват разни мяукания от скоростите като ги завъртиш на ръка, изглежда някое маченце седи на първичния вал... примамвам я да излезе да видим кво е измътила ама Редактирано 4 Септември 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 4 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 Аре турете му най-после и едни читави спирачки де! Само засилвате под капака, а кой ще спира после?! Успех с "мачето във камбаната"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 4 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2011 По всяка вероятност "майката котка със все това което и седи в края на опашката ще бъдат уволнени" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pitbull Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Спасе,Ще караш ли на Божурище? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 5 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Ще слагаме пак обикновенна петачка временно, няма смисъл да карам с нея на Божурище и да не я настъпя до край колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts