Jesus Публикувано 5 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2011 Браво Спасе!! Съжалявам, че така се е получило със скоростите ...дано скоро ги смениш с нещо по-здраво!!!Уникална става колицата ...РС2 седан!!! Евала от мен и успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Всъщност колата от вчера вечерта е вече на колела и се движи спокойно с друга трансмисия и заден диференциал Спас е с подробностите.Днеска направихме аутопсия на "пръдналите" скорости и се оказа (съдейки по привода) че втора скорост плаче за протези (иначе казано изронила е зъбите на втора) има и разни малки травми по другите зъбни колела. Снимки няма поради липсата на читав снимач утре евентуално.пп. Само вметвам втемата, тази трасмисия е перфекто счупена в сравнение с други скорости (няма да споменавам марки и модели да не се зсегне някой "лек" привържаник) но съм виждал как нищо не става от привод и зъбни колела по скоростите на кола която е направена да върви с тея скорости, а не е с 200к.с. и не знам си какъв момент от горе, за диференцяли въобще да не говориме. Редактирано 6 Септември 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Тая втора вее....аз троших ена скоростна кутия така...При превключване от 2ра на 3та колата ми е останала и на 2ра и т.н. ...беше жмел вътре след като дигнах 300 след Овердрайв и след като намалих имах само 3та и задна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Има ли гръмнал синхронизатор в кутията? Или направо си е смляла само събите на малкото зъбно колело на втора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 (Редактирано) Синхронизатора на 3-та беше позаминал. нали ти казвам по привод лагери валове синхронизатори няма сериозни фрактури само 2-ра. Редактирано 6 Септември 2011 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Съшите поражения по кутията миналата седмица на автокроса в Садина. Спря да включва втора... спря и трета да включва... решихме, че се се спраскал синхронизатор(както се е случвало и преди) и запират парчетата, но уви, като я отхлюпихме същото положение каквото описваш и ти. Лошото е, че щом има смляни зъби и малко или много ги е прекарала кутията, видимо и да са малки фрактурите, в пъти съкращават живота на осталите колела и части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Не може човек да знае какво със сигрност се е случило, има едно нещо което преди време му викаха "умора на матеряла" с него се сблъсквахме преди време в старата работа: пак малко отлоняваме темата mb 1998 clk 230k със скъсана верига, оправяме маторя и после следва каране от страна на клиента и след 5км пробег след ремонт пак изгасва безвъзрватно мотора. В последствие се оказва че е счупила единия разпределителен вал. В последвствие: как можехме ние да знаеме че след скъсването на веригата и кривенето на клапаните визуално здравия разпределителен вал после се оказва че е бил пукнат и безвъзратно насилен на изхода на София и счупен. При положение че аз и колегата всички нотки около стягането на веригата и прочие са спазени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalin3000 Публикувано 6 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2011 Мислех че само мен ме гони къръщина,ма явно периода е такъв...трошлив. Миналата седмица и при мен изхрупа една.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 7 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Септември 2011 (Редактирано) Подготвя се една 5-чка от ауди 200 кг която ще държи със сигурност за сега ще съм с тези от 2.6.Новите скорости се оказаха доста дълги на 2-ра прави 125км в прекъсвач, загуби се част от динамиката Редактирано 7 Септември 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 10 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2011 (Редактирано) Вече имам читав бустметър че предишния показваше каквото си иска 2-ра 1.8 бара пик 1.5 холд3-та 2.0 бара и разпада на 1.8 Редактирано 10 Септември 2011 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 2 бара? пипано ли е нещо по самия мотор? биели, лагери тва-онова или сток? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Сток само с по-силна пружина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jesus Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 (Редактирано) Мислиш ли да я мериш на дино? ...или поне клипче 0–200п.п. кой каза че ауди не правят здрави мотори??? Редактирано 13 Септември 2011 от Jesus Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 13 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Да няма да е зле да го кача на дино да се види реално как стоят нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1aasp Публикувано 13 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2011 Спасе, 370-380к.с. на мотора е предела на к24-7200 и то точно при варианта при който караш 2бара пик и холд до към 1,5 бара, на S6-то качих такова турбо плюс по хубав колектор и даунпайп и генерация на 76мм. и челен кулер. Самоче карам на 1,4 пик и 1,2-1,3 холд буст, колата вади около 315-320 коня на мотора с не особено висок въртящ момент заради малко по големия лаг и малкия пик на буста. За мен единственото предимство на тая турбина е че става абсолютно болт-он на 5-ците и че е отнистелно здрава. Иначе си е стара технология и е доста лагава за това което представлява а цената и е като за gt3076 примерно.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Спасе, 370-380к.с. на мотора е предела на к24-7200 и то точно при варианта при който караш 2бара пик и холд до към 1,5 бара, на S6-то качих такова турбо плюс по хубав колектор и даунпайп и генерация на 76мм. и челен кулер. Самоче карам на 1,4 пик и 1,2-1,3 холд буст, колата вади около 315-320 коня на мотора с не особено висок въртящ момент заради малко по големия лаг и малкия пик на буста. За мен единственото предимство на тая турбина е че става абсолютно болт-он на 5-ците и че е отнистелно здрава. Иначе си е стара технология и е доста лагава за това което представлява а цената и е като за gt3076 примерно..Колата ми е ежедневка и я карам всеки ден, за това реших да е по стабилна и надеждна с фабрични компоненти, мерил ли си я на дино твойта ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1aasp Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 (Редактирано) Колата ми е ежедневка и я карам всеки ден, за това реших да е по стабилна и надеждна с фабрични компоненти, мерил ли си я на дино твойта ? Настройвахме я на диното, и налягане 1,4-1,5 пик и 1,2-1,3 холд буст горе долу около 320к.с. на мотора и 380-400nM, но пък беше адска жега и е оказало влияние при всички положения. И аз точно поради тази причина решил да сложа такава турбина че ми е ежедневна колата. Споделям впечатления. Редактирано 14 Септември 2011 от v1aasp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Настройвахме я на диното, и налягане 1,4-1,5 пик и 1,2-1,3 холд буст горе долу около 320к.с. на мотора и 380-400nM, но пък беше адска жега и е оказало влияние при всички положения. И аз точно поради тази причина решил да сложа такава турбина че ми е ежедневна колата. Споделям впечатления.Колко % ги слагате загубите от трансмисията, че навсякъде срещам различни % ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Колега, с какъв воден радиатор охлаждаш ААN-а, аз смятам да го слагам на coupe NM ама като ,че ли малко малък ми се вижда...ама като гледам и твоя не е много голям....и какво трябва да се махне от коша за да пасне ААN-а както трябва.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 14 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Колега, с какъв воден радиатор охлаждаш ААN-а, аз смятам да го слагам на coupe NM ама като ,че ли малко малък ми се вижда...ама като гледам и твоя не е много голям....и какво трябва да се махне от коша за да пасне ААN-а както трябва....С нормален радиатор е колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 14 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2011 Aха значи с оригиналния на NM-а ще стане.......Аз намерих coupe quattro и сигурно тия дни ги мятам да ги събарям и двете....може би ше визникнат въпроси...много нахално ли ще бъде ако питам от време на време? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Да ще стане, пиши на лични Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 С нормален радиатор е колата.Само че вместо ляв и десен резервоар радиатора става с горен и долен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 15 Септември 2011 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 (Редактирано) Внимавай с тия 2 бара и сток нещА,щото се случват е такива излети и разходки на биели и вал Редактирано 15 Септември 2011 от yavor20v Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 15 Септември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2011 Този блок не е ли V6 , не че и с петака не може да се постигне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts