Jump to content

Проект AUDI 80 COMPETITION 2.2TQ


Recommended Posts

Браво Спасе!! :respekt: Съжалявам, че така се е получило със скоростите :bia: ...дано скоро ги смениш с нещо по-здраво!!!

Уникална става колицата ...РС2 седан!!! Евала от мен и успех! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 292
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Всъщност колата от вчера вечерта е вече на колела и се движи спокойно B):unsure: с друга трансмисия и заден диференциал Спас е с подробностите.

Днеска направихме аутопсия на "пръдналите" скорости и се оказа (съдейки по привода) че втора скорост плаче за протези B) (иначе казано изронила е зъбите на втора) има и разни малки травми по другите зъбни колела. Снимки няма поради липсата на читав снимач :bia: утре евентуално.

пп. Само вметвам втемата, тази трасмисия е перфекто счупена в сравнение с други скорости (няма да споменавам марки и модели да не се зсегне някой "лек" привържаник) но съм виждал как нищо не става от привод и зъбни колела по скоростите на кола която е направена да върви с тея скорости, а не е с 200к.с. и не знам си какъв момент от горе, за диференцяли въобще да не говориме.

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая втора вее....аз троших ена скоростна кутия така...

При превключване от 2ра на 3та колата ми е останала и на 2ра и т.н. ...беше жмел вътре след като дигнах 300 след Овердрайв и след като намалих имах само 3та и задна :bia::unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли гръмнал синхронизатор в кутията? Или направо си е смляла само събите на малкото зъбно колело на втора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синхронизатора на 3-та беше позаминал. :bia: нали ти казвам по привод лагери валове синхронизатори няма сериозни фрактури само 2-ра.

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съшите поражения по кутията миналата седмица на автокроса в Садина. Спря да включва втора... спря и трета да включва... решихме, че се се спраскал синхронизатор(както се е случвало и преди) и запират парчетата, но уви, като я отхлюпихме същото положение каквото описваш и ти.

Лошото е, че щом има смляни зъби и малко или много ги е прекарала кутията, видимо и да са малки фрактурите, в пъти съкращават живота на осталите колела и части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не може човек да знае какво със сигрност се е случило, има едно нещо което преди време му викаха "умора на матеряла" с него се сблъсквахме преди време в старата работа: пак малко отлоняваме темата mb 1998 clk 230k със скъсана верига, оправяме маторя и после следва каране от страна на клиента и след 5км пробег след ремонт пак изгасва безвъзрватно мотора. В последствие се оказва че е счупила единия разпределителен вал. В последвствие: как можехме ние да знаеме че след скъсването на веригата и кривенето на клапаните визуално здравия разпределителен вал после се оказва че е бил пукнат и безвъзратно насилен на изхода на София и счупен. При положение че аз и колегата всички нотки около стягането на веригата и прочие са спазени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислех че само мен ме гони къръщина,ма явно периода е такъв...трошлив. Миналата седмица и при мен изхрупа една....

024909863.jpg?r=0

024909840.jpg?r=0

024909852.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подготвя се една 5-чка от ауди 200 кг която ще държи със сигурност :hilezh: за сега ще съм с тези от 2.6.

Новите скорости се оказаха доста дълги на 2-ра прави 125км в прекъсвач, загуби се част от динамиката :zustimm:

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече имам читав бустметър че предишния показваше каквото си иска :zustimm:

2-ра 1.8 бара пик 1.5 холд

3-та 2.0 бара и разпада на 1.8

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш ли да я мериш на дино? :) ...или поне клипче 0–200

п.п. кой каза че ауди не правят здрави мотори??? :gruebel:

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасе, 370-380к.с. на мотора е предела на к24-7200 и то точно при варианта при който караш 2бара пик и холд до към 1,5 бара, на S6-то качих такова турбо плюс по хубав колектор и даунпайп и генерация на 76мм. и челен кулер. Самоче карам на 1,4 пик и 1,2-1,3 холд буст, колата вади около 315-320 коня на мотора с не особено висок въртящ момент заради малко по големия лаг и малкия пик на буста. За мен единственото предимство на тая турбина е че става абсолютно болт-он на 5-ците и че е отнистелно здрава. Иначе си е стара технология и е доста лагава за това което представлява а цената и е като за gt3076 примерно..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасе, 370-380к.с. на мотора е предела на к24-7200 и то точно при варианта при който караш 2бара пик и холд до към 1,5 бара, на S6-то качих такова турбо плюс по хубав колектор и даунпайп и генерация на 76мм. и челен кулер. Самоче карам на 1,4 пик и 1,2-1,3 холд буст, колата вади около 315-320 коня на мотора с не особено висок въртящ момент заради малко по големия лаг и малкия пик на буста. За мен единственото предимство на тая турбина е че става абсолютно болт-он на 5-ците и че е отнистелно здрава. Иначе си е стара технология и е доста лагава за това което представлява а цената и е като за gt3076 примерно..

Колата ми е ежедневка и я карам всеки ден, за това реших да е по стабилна и надеждна с фабрични компоненти, мерил ли си я на дино твойта ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е ежедневка и я карам всеки ден, за това реших да е по стабилна и надеждна с фабрични компоненти, мерил ли си я на дино твойта ?

Настройвахме я на диното, и налягане 1,4-1,5 пик и 1,2-1,3 холд буст горе долу около 320к.с. на мотора и 380-400nM, но пък беше адска жега и е оказало влияние при всички положения. И аз точно поради тази причина решил да сложа такава турбина че ми е ежедневна колата. Споделям впечатления.

Редактирано от v1aasp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Настройвахме я на диното, и налягане 1,4-1,5 пик и 1,2-1,3 холд буст горе долу около 320к.с. на мотора и 380-400nM, но пък беше адска жега и е оказало влияние при всички положения. И аз точно поради тази причина решил да сложа такава турбина че ми е ежедневна колата. Споделям впечатления.

Колко % ги слагате загубите от трансмисията, че навсякъде срещам различни % ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с какъв воден радиатор охлаждаш ААN-а, аз смятам да го слагам на coupe NM ама като ,че ли малко малък ми се вижда...ама като гледам и твоя не е много голям....и какво трябва да се махне от коша за да пасне ААN-а както трябва....:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с какъв воден радиатор охлаждаш ААN-а, аз смятам да го слагам на coupe NM ама като ,че ли малко малък ми се вижда...ама като гледам и твоя не е много голям....и какво трябва да се махне от коша за да пасне ААN-а както трябва....:respekt:

С нормален радиатор е колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aха значи с оригиналния на NM-а ще стане.......Аз намерих coupe quattro и сигурно тия дни ги мятам да ги събарям и двете....може би ше визникнат въпроси...много нахално ли ще бъде ако питам от време на време?:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Внимавай с тия 2 бара и сток нещА,щото се случват е такива излети и разходки на биели и вал :bia:

DaveLsOldEngineWithARodThroughTheSide.jpg

Редактирано от yavor20v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...