KickBull Публикувано 20 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 Идеята ми е да споделим в тази тема през уикенда кой как се е подготвил или ще се подготвя за предстоящото захлаждане в началото на следващата седмица. Аз лично си падам по "укротяването" на форсмажорни атмосферни условия, но освен че съм си направил профилактика на акумулатора, сменил антифриза, натъпкал с течност за чистачки за -35 градуса, ръгнал в багажника малка лебедка, въже за теглене и тубичка с гориво не се сещам какво друго да сторя за да съм максимално подготвен. А може някой от вас да се е сетил за още нещо полезно и интересно.П.С Купих си и нови вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 20 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 Аз само се бях замислил по темата но мисля да изплагиатствам всичко което си написал, + ще намажа гумените уплътнения на вратите с препарат за да не замръзнат пущините, както и пръскане с WD40 на всички панти ключалки и въобще движещи се части който мога да достигна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KickBull Публикувано 20 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 WD 40 или силиконов спрей, устойчив на големи температурни колебания. Има го по Пикадили, Метро, Практикер. Около 6-7 кинта. Между другото 2-3 пъти в годината си пръскам всички гумени уплътнения, панти, маркучи, тръбички, пластмасови части под капака, огледала, брони и страничните бордове на гумите със силиконов спрей. Удивително дълго време напръсканите части остават черни и лъскави, и което за мен е по-важно не задържат прах, вода и мръсотия от всякакво естество дори и по гумите. А и уплътненията не се слепват и не замръзват дори след като е валял дъжд и после температурата е паднала под -10 градуса . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 20 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 Утре ще мина да си купя и ще се развъртя в колата, мерси много за съветите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 20 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 Това силиконовото спрейче на MOTIP ли е? Със светлосин надпис на сребърен фон? Или нещо друго имаш предвид.От съветите най-важно ми се струва течността за чистачки да е наистина -30 -35 градуса. Иначе може да се пукне бъчонката.Акумулатора е прекрасно да бъде зареден - ако има къде и с какво.И не си проверявайте налягането в гумите при минусови температури - замръзват игличките накриво и гумата спада бързо. Много неприятна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KickBull Публикувано 20 Януари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 20 Януари 2006 Да, колега мисля че е същото спрейче, отговаря на описанието. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Аз пък бих казал ... Преслушайте си термостатите!И за всеки случай си сложете по една шапка ушанка в резерва на седалката до вас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
liubo Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Това с лебедката ми хареса,ще трябва да си взема една. Аз слагам една лопата за сняг,пясък или сол и повече гориво ако е извън града А и ръкавици от тия плетените съм сложил в багажника,че е неприятно с голи ръце в тоя студ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Нищо специялно не мисля да правя!!! Колата ми си е подготвена за зимният период и никакви лебедки не слагам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Па моите гуми вече са пистарки (аман - де го тоя сняг, да му се не види)! Само течност за чистачки ше сипа чист концентрат, антифриза с Ваското 1 го пообъркахме и сега е почти концентрат за -40 градуса, а уплътненията на вратите съм ги пръскал и немам грижи, за ключалките си имам спрейче у джобето!Тва е положението, ма го дават за София само - 15, та не се плашете! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Па моите гуми вече са пистарки щом не са за мъгла да не ти пука Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 (Редактирано) еми ще тряя да си поръчам 1 кубик дърва та да паля сутрин огън под картера ,скоростната кутия и кардана та да се отжелира маслото ааа забравих и под резервоара.. Редактирано 21 Януари 2006 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 21 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2006 Ето ви една статия. За съжаление, за сега е само на английски, вероятно с времето, ще я преведа. От нея можете да научите някои основни положения, касаещи акумулаторите и това как да се грижим за тях, за да ни служат по-дълго време. Ако някой се нуждае от превод, или пояснения на нещо, да пита. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 С какви препарати мажете гумените уплътнения, пояснявайте, с това силиконовото спрейче или, не съм разбрал...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 Само да добавя, WD 40 не е силикон. Вчера си купих такова от Бриколаж, на промоция по 4,70. Напръсках си пантите с него, че ми поскръцваха от време на време. Да видим, как ще се представи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pikaso Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 За уплатненията ползвайте технически вазелин-действа.Или вазелин от аптеката Ако ви остане- вие си знаете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 Че какъв е този технически възелин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 Дано Magnus отговори ... той е по техниките с вазелина ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 (Редактирано) Дано Magnus отговори ... той е по техниките с вазелина ... ←Братле незнаех че си толкова навътре в нещата Редактирано 22 Януари 2006 от vladoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 Навътре е, зер! По-скоро, навътре МУ е... Знае той, как го омазвам с вазелин и го напъвам до откат. Иначе без вазелин с тая негова гривеста дупара ще вземе да ми се оплете инструмента в неговия гъсталак и да се издраска и повреди... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 Може пък да ти пръцна на ствола и да ти се издуят бузите Той спама от мене започна ... Ама аре стига и на тая тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 22 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2006 В интерес на истината днес си купих едно силиконово спрейче за 3 кинта и напръсках обилно де що гумени уплътнения видях по вратите и капаците на колата. Да видим кво ни плашат толкова с тея температури .. Бах.. -20°С .. Кога пък е било това бе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roberto Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 (Редактирано) То тези неща като се замисли човек не само зимата трябва да се правят, имам пред вид антифриза, уплътненията, добрите гуми и т.н. Аз съм се подготвил още когато сложих зимните гуми, т.е. октомври. Чувал съм, че е е добре да се кара с антифриз и лятото, малко по-мазен е и пази помпата, уплътненията ги мажа редовно, от слънцето и жегите пак се попрецакват, пък гумите, за тях е излишно да пиша. Редактирано 23 Януари 2006 от roberto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 Уплътненията на врати и багажници може да се намажат и с течен парафин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satriani Публикувано 23 Януари 2006 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2006 Уплътненията на врати и багажници може да се намажат и с течен парафин.←Май не е само с парафин. Чувал съм, че се прави някаква смес с парафин и спирт. Не мога да кажа дали е проблем или не да се намаже само с чист течен парафин или не. Просто споделям. Аз никога не съм го правил защито си има едни много готини спрейове на Sonax. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts