Jump to content

Не пали студена


kkrater

Recommended Posts

Помагайте колеги ! От 2-3 дни сутрин не мога да си запаля колицата пали на 20-тия път .Усещам че няма никакво обогатяване на сместа при студен мотор.Абе с две думи изгуби ми се смукача .Закачах я на тест изписва проблеми с дроселовата клапа възможно ли е това да е причината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помагайте колеги ! От 2-3 дни сутрин не мога да си запаля колицата пали на 20-тия път .Усещам че няма никакво обогатяване на сместа при студен мотор.Абе с две думи изгуби ми се смукача .Закачах я на тест изписва проблеми с дроселовата клапа възможно ли е това да е причината.

Боб нямам ,кристалната ми топка е на ремонт, картите таро са на вилата, как предлагаш да разберем ,какъв мотор е на колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е обратното-пали винаги когато е студен двигателя а като е топъл трудно...

При теб най-вероятно е бензиновия клапан,провери го,имах същия проблем доскоро....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен е обратното-пали винаги когато е студен двигателя а като е топъл трудно...

Регулатора на налягането на бензина в рейката ( fuel pressure regulator )е заминал, трябва да го смениш.

№ 2 на скицата:

http://www.neorigina...70/subgrp/14469

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де прав си 1.8бензин ADR мотор 125к.с 96г.Почистих днес Дросела ,но проблеът със паленето си остана.Сега се сещам че имам един друг проблем стрелката на таблото не ми показва темпратурата възможно ли е датчика които подава инфото на таблото да има нещо общо със студеното палене???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулатора на налягането на бензина в рейката ( fuel pressure regulator )е заминал, трябва да го смениш.

№ 2 на скицата:

http://www.neorigina...70/subgrp/14469

За същото ставаше въпрос...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де прав си 1.8бензин ADR мотор 125к.с 96г.Почистих днес Дросела ,но проблеът със паленето си остана.Сега се сещам че имам един друг проблем стрелката на таблото не ми показва темпратурата възможно ли е датчика които подава инфото на таблото да има нещо общо със студеното палене???

Да разбира се. Ако можеш закачи колата на ВАГ–КОМ би трябвало да даде грешка в този датчик G62.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте колеги!Имах същия проблем с паленето сутрин.При мен имаше два варианта:1.Двигателя запалва,вдига около 1300-1400 оборота,след което оборотите започват да падат,чуват се детонации в изпуск.колектор и колата гасне.2.Въртя на стартер,чуват се няколко работни такта но двиг.угасва.Първия вариант ме наведе на мисълта,че проблема е в дебитомера,защото ако имаше темп.датчик,който не дава коректни данни двиг.дори въобще нямаше да припали,а той пали и след 4-5 сек. гасне.Давал съм контакт по 4-5 пъти но горивна помпа нв вдига допълнително налягане.Бях сменял свещи,кабели,чистих инжектори но проблема си остана.Преди около месец свалих дебитомера уж да го почистя но честно казано след почистването той направо си умря:blink:Не издържа на напана:).Взех нов дебитомер,за който ми казаха,че е китаец,но не с лошо качество и проблема с трудното палене на студен двиг изчезна.След 5-6 дни отново започна да прави номера,дори в движение прекъсваше и забиваше муцуната а на празен ход понякога гаснеше.След диагностика на ваг ком се установи,че има вписана грешка "Слаб сигнал от дебитомер".Китаеца явно се беше уморил вече.Върнахме китаеца и купих Бош (ще видим колко е Бош).За сега всичко е наред-пали си нормално,няма забиване,няма детонации.Аудито е 1.8 20v двигатела е APT.Надявам се да съм помогнал на някой със същия проблем.Аз съм от Бургаския регион-бих препоръчал на всички един майстор-Горан от кв.Горно Езерово -0888 234167.Разбира си от работата човека и има супер отношение към клиента.Много съм доволен от него.Успех на всички!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Daydo, и моята прави описания от теб проблем от време на време а именно: 'Здравейте колеги!Имах същия проблем с паленето сутрин.При мен имаше два варианта:1.Двигателя запалва,вдига около 1300-1400 оборота,след което оборотите започват да падат,чуват се детонации в изпуск.колектор и колата гасне" изписва на ВАГ грешка 00561 и един от вариантите на тази грешка е дебитомера.Благодаря за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен датчика наа тепературата е ок почистиха ми на ултразвук дюзите после се оказа че било бубина с комутатор :hilezh:

беше добре за 4,5 дена и сега пак се почна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!Имах същия проблем с паленето сутрин.При мен имаше два варианта:1.Двигателя запалва,вдига около 1300-1400 оборота,след което оборотите започват да падат,чуват се детонации в изпуск.колектор и колата гасне.2.Въртя на стартер,чуват се няколко работни такта но двиг.угасва.Първия вариант ме наведе на мисълта,че проблема е в дебитомера,защото ако имаше темп.датчик,който не дава коректни данни двиг.дори въобще нямаше да припали,а той пали и след 4-5 сек. гасне.Давал съм контакт по 4-5 пъти но горивна помпа нв вдига допълнително налягане.Бях сменял свещи,кабели,чистих инжектори но проблема си остана.Преди около месец свалих дебитомера уж да го почистя но честно казано след почистването той направо си умря:blink:Не издържа на напана:blink:.Взех нов дебитомер,за който ми казаха,че е китаец,но не с лошо качество и проблема с трудното палене на студен двиг изчезна.След 5-6 дни отново започна да прави номера,дори в движение прекъсваше и забиваше муцуната а на празен ход понякога гаснеше.След диагностика на ваг ком се установи,че има вписана грешка "Слаб сигнал от дебитомер".Китаеца явно се беше уморил вече.Върнахме китаеца и купих Бош (ще видим колко е Бош).За сега всичко е наред-пали си нормално,няма забиване,няма детонации.Аудито е 1.8 20v двигатела е APT.Надявам се да съм помогнал на някой със същия проблем.Аз съм от Бургаския регион-бих препоръчал на всички един майстор-Горан от кв.Горно Езерово -0888 234167.Разбира си от работата човека и има супер отношение към клиента.Много съм доволен от него.Успех на всички!!!

Колега при мен е същото само че на VAG-COM ми дава грешка температурния датчик и някакъв Knock sensor на 1ви 3ти и 2ри цилиндър, незнам явно при мен проблемите са два явно на, защото понякога и на топъл двигател паля малко трудно с подаване на газ, но това явно е от температурния датчик. Мотора ми е 1,8 АДР 125 коня и съм с газов инжекцион!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега при мен е същото само че на VAG-COM ми дава грешка температурния датчик и някакъв Knock sensor на 1ви 3ти и 2ри цилиндър, незнам явно при мен проблемите са два явно на, защото понякога и на топъл двигател паля малко трудно с подаване на газ, но това явно е от температурния датчик. Мотора ми е 1,8 АДР 125 коня и съм с газов инжекцион!

Привет колега!Според моето скромно мнение трябва да започнеш с датчика за Т на двигатела щом ти дава грешка,а кнок сензорите са детонационни датчици,които връщат аванса(корекция на ъгъла на запалване).Моята кола също е с ГИ,но проблема с трудното палене описан по-горе си го имаше и преди да сложа ГИ.

Редактирано от Daydo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...