verter Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) А стилово според мен не трябва да има хром, а само черни работи - особено джантите от наскар като тия от снимките са ммммм...Исках черни джанти, но намерих хром-никел Булбара е от неръждавейка и свети. Багажникът за тавана го взех алуминиев заради ниското тегло. Затова ми се получва такава линия - кафяв металик цвета на джипа + хром + черно. надявам се да ми хареса, защото наистина нямам представа как ще изглежда. Засега външния вид и цветове не са ми важни и водещи и гледам други работи да направя. Редактирано 21 Януари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 (Редактирано) Не съм мислил за такива работи. Все пак няма да правя крайности с него Подсети ме. Много искам този сенник над предното стъкло. Преди години (те и сега още обикалят) много ме радваха онея инкасови Черокита на Първа частна банка с големите сенници. На английски се водят sun visor, nо не мога още да открия къде се продават или как се правят.Влади за кои сенници говориш?Моята приятелка имат такова инкасо (бронирано) и мога да го видя това нещо.My link Редактирано 21 Януари 2011 от kokosf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 21 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Влади за кои сенници говориш?Моята приятелка имат такова инкасо (бронирано) и мога да го видя това нещо.Ето за този сенник над предното стъкло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokosf Публикувано 21 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2011 Това мисля,че го няма,но ще проверя и ако е там имаш подарък от мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAHOLINO A4 TDI Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Влади, по-горе беше писал че ще слагаш офроуд броня. В такъв случай булбара няма ли стане излишен? До колкото съм гледал модели на офроуд брони, те си имат булбарче. Между другото от къде мислиш да купиш офроуд броня, или ще ти я правят по поръчка?Аз също се бях замислил по едно време, ама пусто на Паджерото този тип брони стоят смешно, или аз поне не съм видял някой модел който да ми хареса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 22 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Бронята ще си я правя по поръчка. Аз ще съм й дизайнер, а приятели и познати ще я наварят. След което пак лично ще си я изгладя и пръсна.Булбарът ще го интегрирам някакси в новата броня. Харесва ми и искам да го запазя.Няма да си купувам готова, защото на ARB примерно струват по 900 долара без доставката.В краен случай имам уговорка с един майстор, когато реша да отида да ми направи една, но първо ще се пробвам.На паджерото му стоят смешно, защото е красиво и изпипано. На Черокито обаче всичко ръбесто и право му заспива Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 22 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2011 Бронята ще си я правя по поръчка. Аз ще съм й дизайнер, а приятели и познати ще я наварят. След което пак лично ще си я изгладя и пръсна.Булбарът ще го интегрирам някакси в новата броня. Харесва ми и искам да го запазя.Няма да си купувам готова, защото на ARB примерно струват по 900 долара без доставката.В краен случай имам уговорка с един майстор, когато реша да отида да ми направи една, но първо ще се пробвам.На паджерото му стоят смешно, защото е красиво и изпипано. На Черокито обаче всичко ръбесто и право му заспива Един съвет ако позволиш. Търси някой който заварява качествено с аргон. Няма по-красиво нещо от заварка правена на аргон, изглежда някак първична и ще подхожда на Черокито.за да не съм голословен:При завършена броня, най-добре я дай на поцинковане преди да я боядисаш, ще те надживее !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 23 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Затова ми се получва такава линия - кафяв металик цвета на джипа + хром + черно. надявам се да ми хареса, защото наистина нямам представа как ще изглежда.Вече знаеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 23 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2011 Вече знаеш. Как го направи бре човек?Благодарско Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 И още едно доста апетитно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tosco Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Не съм мислил за такива работи. Все пак няма да правя крайности с него Ще му налепя и надписи по ламарините на фирмите производители.Това не може ли да го спестиш на хубавия проект?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 За кухините които каза че са зейнали след рязането - след като ги измиеш отвътре и порсушиш напръскай със специален спрей за консервиране на кухини , ако не намериш подобен в кварталната железария - звънни, лично ще го доставя Утре ще гледам да има цена за Wrangeler MT-R и калната гума на Hankook Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmtrance Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Влади ще ти пиша и тук:1- фаровете в "скорпион 13" продават за тея чероци фарове 30-35лв за брой, а при нашето каране фара си идва като консуматив.2- то хубаво никел, ама тоя никел ще стане на г*з след първия удар, а такива ще има, по камънаци, брегове, скали, и къде ли не.3- пази стоповете, ама много ги пази, че един стоп втора употреба е над 150лвИначе твоя булбар е много добър, че е и здрав, та ако го интегрираш към една добре направена броня - поне радиаторите ще са добре защитени, а ако решиш да го махаш - звънни ми Освен предна броня направи и подобаваща задна (не е лошо и за защита на праговете да помислиш) и при всички положения предвиди място за захващане с HI-JACK ( http://www.autospare.net.ua/aksessuary/hi-jack ) тоя крик е задължителен.А резервната 33-ка реши ли къде ще си я возиш? Разгледай вариантите за стойка на задната броня или пък на тавана, щото мисля че на стандартното място няма да се събере. Иначе очаквам с нетърпение да го видя тоя звяр на пътя Поздрави Филип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Влади ще ти пиша и тук:1- фаровете в "скорпион 13" продават за тея чероци фарове 30-35лв за брой, а при нашето каране фара си идва като консуматив.2- то хубаво никел, ама тоя никел ще стане на г*з след първия удар, а такива ще има, по камънаци, брегове, скали, и къде ли не.3- пази стоповете, ама много ги пази, че един стоп втора употреба е над 150лвИначе твоя булбар е много добър, че е и здрав, та ако го интегрираш към една добре направена броня - поне радиаторите ще са добре защитени, а ако решиш да го махаш - звънни ми Освен предна броня направи и подобаваща задна (не е лошо и за защита на праговете да помислиш) и при всички положения предвиди място за захващане с HI-JACK ( http://www.autospare.net.ua/aksessuary/hi-jack ) тоя крик е задължителен.А резервната 33-ка реши ли къде ще си я возиш? Разгледай вариантите за стойка на задната броня или пък на тавана, щото мисля че на стандартното място няма да се събере. Иначе очаквам с нетърпение да го видя тоя звяр на пътя Поздрави Филип.За кой никел става въпрос? за този на джантите ли?Ако е за него в момента се двуумя дали да ги оставя така или да ги пръскам черни. Чуденката ми е дали песъкоструя ще свали хубаво никела, за да може после да се пръснат прахово - черно.Фаровете, ако са по толкова кинти, направо ще си купя нови. Бях готов да ги пращам тия дни до Стрелча за прехромиране на рефлекторите, че имат леки ръжди тръгнали.Булбарът, според зависи. Ако не ми пасне на дизайн и интеграция, ще го разкарам. По скоро ще ми е излишен в плановете, защото искам цялостна защита на предницата - широк от край до край булбар, със защита и пред фаровете. Мисля от гледна точка на изработката дори ще ми по-лесно да го заменя, докато правим новата броня.Задна броня и защити на праговете задължително съм планувал. Имам и ясна визия как да изглеждат и изработят. Ще имат централен отвор пригоден за хай-лифт джек.Резервната гума, ще е тип патерица. Нямам подходяща джанта за пълноразмерна. Ще гледам да е пак 33 инча, но може и 32. Ще е доста по тънка обаче за да не ми опира с наличната стандартна джанта. Ще лежи на покрива. Място има. 33 инча гума е около 85см, а леглото на багажника ми е поне 1 метър.Тия дни работих по калниците. Подготвих ги за нова боя, защото им се насъбраха деруги, напаснах ги перфектно на местата им, но втори ден вече не мога да открия подходящи болтове за захващане.Ударих на камък. Търся самонарезни болтове, 3/8" , дълги около 3см, неръждавейка с плоска глава за шестограм.Може и малко по-тънки. В Евро Болт няма! Нямат самонарезни, а само с гайка. Аз гайки няма ка да сложа. Освен всичко цената им бе 4,40лв на парче. На мен ми трябват 36 броя, ама няма как да дам 160 лева за болтове Ако имате идея, къде да намеря подходящи моля казвайте Редактирано 27 Януари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Потърси тук http://www.ejot.de/ejot.de/Home--4730.htmА утре ще имаш пълна информация за винтовете от EJOT.А защо са ти самонарезни винтове ?Никела пада без проблем с пясъкоструй !!! Редактирано 27 Януари 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Благодаря за линка, страхотни болтове.Трябват ми самонарезни, защото ще ги завивам директно в ламарината на калниците.Какви други варианти има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Благодаря за линка, страхотни болтове.Трябват ми самонарезни, защото ще ги завивам директно в ламарината на калниците.Какви други варианти има?Болт/гайка в ЕВРОБОЛТ има уникални предложения от титан за 4 пари парчето е има и по-евтини от неръждавейка. Нали знаеш че самопробивния (самонарезен) винт може да се завие само веднъж, извадиш ли го край с отвора!!!Попнит, има и цветни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Технически няма как да завия гайки. Невъзможно е на някои места. Болтовете се падат върху кухини, или между шевове по ламарините. По инструкцията на калниците търся този вид и размер.Ако го няма, ще търся алтернативи. Като цвят искам "хром". Редактирано 27 Януари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Препоръчвам ти да ползваш подходящи по размер нитове: Редактирано 27 Януари 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Препоръчвам ти да ползваш подходящи по размер нитове:На болтовете се подлагат 1 см гумени уплътнения. Стягат се в определена сила с динамометричен ключ, за да не спукат калниците и да не поддаде ламарината. Use a Torque setting of 24 inch/ouncesСега, може и да не вживявам за силата на затягане, но след като имам инструкция, мисля е добре да я следвам.Ето снимка на инструкцията, болтовете и гумените уплътнители, които изравняват нивото на задната част на отвора за болтовете с нивото на плоскостта на калника.(това по ръба е друг уплътнител. Аз визирам този около самия болт.) Редактирано 27 Януари 2011 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4never Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Потърси винтове с торкс глава, много готино изглежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Това като гледам не са самопробивни винтове или бъркам това е самопробивенЗа тези от инструкцията, трябва предварително да пробиеш отвор с определен диаметър и след това да навиеш винта. Както виждаш, винта в началото си е без резба за да може да се подведе в отвора и да се навие в ламарината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 27 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Не бъркаш, първо се разпробива с бургия 3/16". Ако няма разлика между самопробивен и самонарезен, явно греша понятията.как тогава се наричат тези без резба отпред? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alexanderi Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 Не бъркаш, първо се разпробива с бургия 3/16". Добре де, аз няколко пъти за недостъпни места, където няма начин да се сложи болт с гайка, съм ползвал гайка, която се захваща в/у дупката. Имам предвид правиш дупка - захващаш тази гайка от вътрешната страна, след което си завиваш болт. пфф дано ме разбереш, че и аз как го обясних мани. Колегата SinisteR, ако ми е разбрал идеята, ще го каже по - добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 27 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2011 (Редактирано) Не бъркаш, първо се разпробива с бургия 3/16". Ако няма разлика между самопробивен и самонарезен, явно греша понятията.как тогава се наричат тези без резба отпред?http://www.ilchevi.com/product.php?prodCat=&article=〈=1&page=9DIN 7500Добре де, аз няколко пъти за недостъпни места, където няма начин да се сложи болт с гайка, съм ползвал гайка, която се захваща в/у дупката. Имам предвид правиш дупка - захващаш тази гайка от вътрешната страна, след което си завиваш болт. пфф дано ме разбереш, че и аз как го обясних мани. Колегата SinisteR, ако ми е разбрал идеята, ще го каже по - добре Това да не е гайка за дърво От вътрешната страна на места няма как да се сложи гайка по думите на адаша. Редактирано 27 Януари 2011 от SinisteR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване