Jump to content

Monster Truck Madness


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Не мога да се сдържа, да не споделя че най-после мечтаното окачване е у нас :)

Другата седмица се навършваха 7 месеца откакто го поръчах, а идеята ми за покупката му бе още декември миналата година.

Последната фирма посредник се оказа коректна и най-после окачването е тук и мога да продължа с проекта.

Rough Country X-series 4,5" Suspension Kit

024179514-big.jpg?r=0

Предните пружини:

Чудовища са. Тежат по 9 кг и са дълги по 60см !!!!

024179516-big.jpg?r=0

024179540-big.jpg?r=0

Кормилният стабилизатор: (5-ия амортисьор).

Усилен нитрогенен стабилизатор за контрол върху по-големи гуми.

024179522-big.jpg?r=0

Амовете: 9000 series

комплект (предни + задни) усилени амортисьори заредени с нитроген . 10 степенна саморегулираща се система. В зависимост от скоростта на движение на буталото се определя и съпротивлението. Диаметърът на тялото е 11см!

024179526-big.jpg?r=0

024179552-big.jpg?r=0

Биалетките:

Ръчно откачащи се. След откачване позволяват по-големи ходове на окачването в пресечена местност, след което се закачат обратно за пътуване по асфалт, за по-голяма стабилност при по-висока скорост.

024179527-big.jpg?r=0

024179543-big.jpg?r=0

Малко лепенки и една предупредителна за водача, да знае с какво си има работа :)

024179528-big.jpg?r=0

Нови комплети U-болтове за ресьорите

024179529-big.jpg?r=0

024179531-big.jpg?r=0

Удължаващи усилени спирачни маркучи:

024179532-big.jpg?r=0

024179538-big.jpg?r=0

024179550-big.jpg?r=0

024179551-big.jpg?r=0

Полиуретанови прахоуловители за амовете:

бях поръчал и пети за кормилния стабилизатор, но не са го изпратили за съжаление.

024179533-big.jpg?r=0

Носачи:

Комплект предни (горни и долни) регулируеми носачи. В сравнение с оригиналните изглеждат като танкове. Доста метал има по тях.

Главините им са с бол джойнтове, което значи че могат да се кършат и странично :)

024179534-big.jpg?r=0

024179535-big.jpg?r=0

024179537-big.jpg?r=0

024179539-big.jpg?r=0

024179553-big.jpg?r=0

024179555-big.jpg?r=0

Кормилна стабилизираща щанга"

удължена и усилена за новото окачване.

024179541-big.jpg?r=0

Ресьори:

по 6 листа неуморена нова стомана. Най-после ще имам прилични ходове и возия и отзад. :wall:

024179544-big.jpg?r=0

024179545-big.jpg?r=0

Като цяло всичко изглежда качествено и много солидно - точно каквото трябва за един горски джип. Всичко ми излезна

1850 $ ( с доставката, мито, ддс, комисионни и повишаването цените през загубените 7 месеца)

024179546-big.jpg?r=0

024179547-big.jpg?r=0

024179556-big.jpg?r=0

Скоро ще го монтирам, че сега съм се захванал с друг проект и трябва да го довърша. :lol:

Благодаря на колегата msi200, Който ме насочи към верните хора и свършихме работата.

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала Влади, най-накрая ще го завършиш звяра :rolleyes:

Всичко изглежда супер яко, сигурен съм че нямаш търпение да ги изцапаш тия части :hilezh:

Като го сглобиш ще те ръчкам да ме водиш на офроуд разходка :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задницата вече е готова, понеделник и вторник ще е готова и предницата.

Става НЕНОРМАЛНО ЯКО ! :rolleyes:

И майсторите не спират да му се радват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления Влади, джипа е станал един път :dance:

Само казвай за кога да се готвя за офроуд адвенчър :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега вече имаш джип :gruebel: Поздравления за свършената работа. Нека те отведе там където пожелаеш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубав е станал!

Тоя сервиз ми е познат :all_coholic:

Кажи някакви впечатления за возия, стабилност, мощността как е с големите гуми и т.н.

А джантите откъде ги взе, че се замислям и аз да сложа издадени джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хубав е станал!

Тоя сервиз ми е познат :all_coholic:

Кажи някакви впечатления за возия, стабилност, мощността как е с големите гуми и т.н.

А джантите откъде ги взе, че се замислям и аз да сложа издадени джанти.

Не съм си го взел още (днес ще да е), но според майстора вози доста твърдо, което не му харесвало. Според американските оунъри също вози твърдо.

Има един кит с който малко се пооправя возията, но това ще го реша след като го подкарам и тествам.

Според майсторите било проектирано и за тежки брони и лебедка, което също щяло да подобри возията.

Иначе артикулация имал добра.

мощност не му липсвала. Тества ли са го вече по реката :-)

Стабилност с тази возия имал доста добра, но явно ще се возя твърдо.

Джантите ги купих от ибей, от Полша. Втора употреба и с доставката някъде около 400лв ми се вързаха. Доста ме питат за такива джанти, явно не се намират лесно. 8x15 са, с ЕТ (-10)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Благодаря, и на мен ми харесва как стана.

Тия снимки ги пусках в друга тема, но тук са си баш на място.

024246779-big.jpg?r=0

024246781-big.jpg?r=0

024246785-big.jpg?r=0

024246789-big.jpg?r=0

024246793-big.jpg?r=0

024246815-big.jpg?r=0

024246827-big.jpg?r=0

024246831-big.jpg?r=0

024246835-big.jpg?r=0

024246839-big.jpg?r=0

024344888-big.jpg?r=0

024344889-big.jpg?r=0

024344896-big.jpg?r=0

024344900-big.jpg?r=0

024344901-big.jpg?r=0

024344903-big.jpg?r=0

024344906-big.jpg?r=0

024344909-big.jpg?r=0

024344912-big.jpg?r=0

024344914-big.jpg?r=0

024344907-big.jpg?r=0

024344813-big.jpg?r=0

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да не се улисаш с дупките и локвите, или поне имай под ръка сигурен начин за изтегляне ала обади се на приятел.

Поне докато не сложиш лебедката :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност противно на очакваното започнах повече да си го пазя. Досега го тормозех отвреме на време, но съм решил да си го пазя отсега нататък. Няма да го карам, където няма път или нямам никаква работа, само и само да видя какво може. :lol:

Засега голям крик - лебедка по-натам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, превръщаш един невзрачен паток, в е баси чудовищния лебед!!! Изключителна визия, и като гледам снимките проходимостта му не изостава. Прекрасна работа, удивително! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае Влади стълба ли ползваш да влезеш или го паркираш до бордюр? :lol:

Децата от квартала ше почнат да се набират отпред на ролбара :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засега голям крик - лебедка по-натам. :hilezh:

В гората пък и не само си е голяма екстра лебедката ако ще и механична.

Мислил ли си за предпазна метална кора под мотора, вероятно се сещаш на ладите как имат едни железа за да пазят картера.

п.с при теб двигателя е вече доста високо, но не са единични случаите да се намушка клон там където не му е работа.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...