SpeedyMan Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 (Редактирано) Както може би знаете, HHO се спряга за алтернативно гориво за двигателите с вътрешно горене, имаше на времето някакви мнения из форума, така че може да потърсите с търсачката. Гледам братята руснаци са направили такава "уредба", която разгражда вода към HHO (браунов газ до колкото знам). Ето и линк: http://atwenergy.com/index.php?categoryID=9С други думи в двигателя наред с горивото се подава и HHO газ, който е запалим и по този начин се пести от бензина. Просто трябва да се налива чешмяна вода в резервоара на уредбата. Икономията е от 33 - 57 % според братушките.После попаднах на това: http://hydroxsystems.blog.bg/profile.php Родно производство.. Е руското изглежда по-направено... Гледам и в Стара Загора го слагат в един сервиз, ама преди да ходя да питам реших да питам някой пробвал ли е тия системи? Щото като гледам тия цени на горивата ми се струва че догодина ще минат 3 лв. литъра Едит: Сори ако темата не е за тук, може би беше по-удачно да се сложи при газовите уредби като се замисля Редактирано 24 Януари 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Да и като погледнеш в секцията с добавките за горива откриваш FFI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 24 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Темата е за Генератора, не говорим за добавките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2011 Батка и ти ли откри перпетууммобилито?Ето ти ТЕМАТА по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Нещо си скептичен, както винаги. Обаче аз не съм сигурен дали енергията вкарана за да се получи HHO е по-голяма от енергията която дава на двигателя. Мисля че HHO успява да компенсира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Давай Айнщаин, стани Нобелов лауреат!Очакваме от теб новата математика на третото хилядолетие. ДОлу Закона за Запазване на енергията!Той е стар и демоде. Да си ходи в пенсия. Искаме безплатно гориво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 25 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Дай тогава малко сметки да видим, че не съм задълбавал толкова - колко енергия трябва за образуването на единица газ и колко енергия дава при изгаряне същата единица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Нали ти е ясно че колкото и енергия да дава тя е по-малко от вложената за получаването. Пускаш 100 Вата, получаваш газ за 80 Вата от които вадиш 60 Вата.И не обърна ли внимание че си има тема по въпроса? Или искаш да си имаш собствена такава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Тръгваш по грешен път. Има прекалено много неизвестни, за да се напише решимо уравнение.Чух наскоро, че имало китове по 400лв. Ако имаш време пробвай на някоя кола и пиши за резултата. За предпочитане карбуратор, за да се пипа лесно сместа и аванса.ПП Не виждам защо не пишете в другата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Давай Айнщаин, стани Нобелов лауреат!ДОлу Закона за Запазване на енергията!Той е стар и демоде. Може ли да обясниш кое точно от този закон намесваш, ама конкретно. Защото иначе добре звучи името, но?Пускаш 100 Вата, получаваш газ за 80 Вата от които вадиш 60 Вата.Взимаш климатик, вкарваш 1.3 кВ електрическа енергия и изкарваш 4 кВ топлинна енергия. Шок :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 (Редактирано) Цъ.Вкарваш 1 Киловат в климатика, получаваш 800 Вата работа като от всяка ел.машина. Климатика не прави студ или топлина. Само ги пренася. Капиш?Аналогията е с транспортна лента. 10 Киловата двигател пренася 100 тона камъни. Не ги произвежда нали?ЗЗЕ.Законът за запазване на енергията е основен природен закон, изведен емпирически и е един от няколкото закони за запазване във физиката. Той гласи, че пълната енергия на една затворена система е константа по отношение на времето, т. е. се запазва с времето. Казано по друг начин, енергията може да се преобразува от една форма в друга, но не може да бъде създадена или унищожена.Та взимайки 100 Вата ток получаваме газ като от 80 Вата (примерно). Защото КПД на добива е примерно 80%. Получения газ (80 Вата) изгаряме в двигател с КПД 25% и получаваме ефект от 20 Вата газ. До тук загубите са 80%. Кое не ти е ясно?И как мислиш ще се промени работата на двигател който произвежда 20 Киловата мощност от вкарания газ с мощност 20 Вата?Със сигурност има ефект 0.001. Яката ралта. Редактирано 25 Януари 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 25 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2011 Те тези бакалските сметки 100 и 80 са ми ясни, но тук нямаш пряко сравняване на величини и оттам е разликата която упорито се правиш че не забелязваш :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Без хитри и усмихнати личица би ли ми обяснил кое не забелязвам. И ме просветли кое ти си забелязал което аз пропускам.Моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 26 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Абе Гризли без да се обиждаш, ама тук става въпрос за подготовка на вода до газ. Не за неговото произвеждане. Все едно вкарваш кюмюр в брикетната фабрика и получаваш въглища. Това не значи че е по-евтино самата брикетна фабрика с нейната изразходена енергия да отоплява хората вместо брикетите. Нали на всички ни е ясно това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 26 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2011 Ахааа, сега зацепям."подготовка на вода до газ" така ли викате вече на електролизата? Ми кипни я тогава на котлона. И си карай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 24 Април 2011 Доклад Share Публикувано 24 Април 2011 (Редактирано) Ахааа, сега зацепям."подготовка на вода до газ" така ли викате вече на електролизата? Ми кипни я тогава на котлона. И си карай.Баце, за теб явно важат едни други закони - "И най-умния си е малко тъп" Сори, ама след толкова сарказъм е нормално и ти да получиш един! Познавам хора с инсталирани ННО системи (от поне 3 години), и единственото което се наблюдава при тях е - доусъвършенстване на материалите и изработката на вече УСТАНОВЕНИЯ метод и конфигурация. А за ползите? Само можеш да се извиниш и поклониш (ама т'ва сигурно ще сториш след време и то без да го признаеш пред другите. Надявам се да си честен пред себе си все пак).С други думи - може скромно да се заяви че Човечеството ВЕЧЕ има в ръцете си една реално-работеща система, щадяща Природата и Живия свят по нея. Другото дето го дърдориш са празни приказки, НЕосноваващи се на факти, без дори да си пробвал, говорил с човек и/или хора които да са монтирали ННО в колите си. Така и аз мога. Такива като теб, сигурно така са приказвали и преди Г.Галилей - "Не плоска е!". Уви, днес времената са други и само за няколко месеца може да се провери едно нещо работи или не. А ННО и по-конкретно получаването на Браунов газ (пак за Българин говорим м/у впрочем http://www.newenergybg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=29:-&catid=1&Itemid=2 ) е факт в САЩ от поне десетилетие, и сигурно само едни мърморковци и подкупени слагачи са причината тази технология да е все още под рецесия!? Както се казва - какво ли не измисля човек, когато му бръкнат в джоба петролните копеленца! http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63952 Ако не се бъзикаме, със сигурност ще достигаме по-бързо до Истината Редактирано 24 Април 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 24 Април 2011 Доклад Share Публикувано 24 Април 2011 (Редактирано) Ето къде са джпанеЗите. Много пред останалите - www.youtube.com/watch?v=F9VQxsd77To&feature=email Редактирано 24 Април 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 24 Април 2011 Доклад Share Публикувано 24 Април 2011 http://www.mazeto.net/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Април 2011 Доклад Share Публикувано 24 Април 2011 (Редактирано) http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=63952 Ако не се бъзикаме, със сигурност ще достигаме по-бързо до Истината Разбира се, разбира се. Вие колега сте Вярващ или обикновен инженер (като мен)? Като разгледах внимателно темата която ми препоръчахте от ФИАТ форум се натъкнах на следните странности: Обсъжадне на ИСТИНАТА. От БМВ форум.А всъщност ако сте пропуснали - ЛЮБИМАТА ми тема за водородни и други щуротии.Дали да не обява бас на 100 кинта че ТАКОВА ЖИВОТНО НЕМА? ======По въпроса с японците - те са малко напред и много встрани от темата за самоделните дивотии които се продават успешно в момента. Редактирано 24 Април 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
centrino Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 (Редактирано) Съжалявам, но аз не говоря за каквито и да са самоделки. Тук иде реч за "принципа на работа" на въпросната система, за нейното КПД, за ползата от развитие на мисълта в дадената посока (ако щете) и т.н. А кой-как си я интерпретира у дома - това е друга тема Иначе аз съм за 1000 кинта! Като ще е гарга, да е рошава апропо: За бъзикането в този форум пък съм 1 млн % прав че можем да минем и без него, и че ако малко повечко се изслушвахме и четяхме, със сигурност нямаше да говорим на различни езици (пък и от другите форуми нямаше да ни подиграват толкова често) Редактирано 28 Април 2011 от centrino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Що не го предлагат това тия от Протеста срещу скъпите горива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 28 Април 2011 Доклад Share Публикувано 28 Април 2011 Виждал съм такава система на старата G-класа дизел. Казанчето за вода беше около 1 литър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zorba Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Аз пък разбрах че във водата се слага и нещо друго/не се сещам в момента какво/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Един_Луд Публикувано 29 Април 2011 Доклад Share Публикувано 29 Април 2011 Така е, слагат се водород и кислород в съотношение 2:1. И работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi B4 115k Публикувано 13 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2011 Темата е доста забавни и мисля има хляб в нея. Вижте на какво попаднах - писано е 2008г. (и коментарите са интересни)ННО генераторДо колкото знам при дизела има значителен ефект поради простия факт че нафтата има изгаряне между 50-60% и с малко помощ от ННО изгарянето достига до 90% което води до икономия. При бензинките въпроса е по-сложен. Тук изгарянето е близо 90% , но ако се пипне ламбда сондата може да се постигне до 25% икономия. Това е което съм чел по нета за ННО. А за производството му - технологията се усъвършенста постоянно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване