RhythmiX Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Добър ден колеги,днес напълних резервоара до горе с цел да засека разхода на гориво,че досега го засичах по следния начин.Святка резервата слагам 15-16 литра и карам докато светне пак,но така ми показваше някакви нереални разходи с 16литра нафта минавах 140км. и днес реших да го напълня до горе,да покарам 100-тина км. и пак да напълня за да видя точно колко гори.Когато бях на бензиностанцията резервата беше светнала преди има няма 5-10км. и казах на момчето да напълни до горе хубаво колкото може да побере,събра още 62 литра,но като се качих в колата и като дадох на контакт и стрелката застана така:Снимките ги правих когато колата е на равен участък и по наклон,но разлика няма..Явно имам някакъв проблем с горивомера и от там излиза високия разход при засичане от стрелка до стрелка,поне така смятам.Надявам се да ми помогнете да си реша проблема колеги..какви може да са причините за неточното показване на горивото ?Благодаря предварително на всички отзовали се в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Y K Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Здравей, Колега!И аз наскоро пълних Моята колица за първи път до горе с Дизел, със същата цел - реално засичане на разход. И при мен Стрелката на горивомера остана малко преди 1-цата. Предполагам, може да се настройва това положение. Но нека да чуем по-знаещите и кипели какво ще кажат.Безаварийно пътуване на Всички! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido85 Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 при мен ако изключи пистолета ,стрелката седи така,ако го пълня до капачката минава много малко над 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) при мен ако изключи пистолета ,стрелката седи така,ако го пълня до капачката минава много малко над 1Момчето след,като изключи пистолета продължи да слага лека по-лека и събра още към 3 литра след изключването на пистолета.Значи в момента в резервоара има около 70 литра нафта,като сметна 62 литра дето сложих и резерва към 7-8 литра.Колко повече да поеме този резервоар ?Къде да търся евентуалните проблеми за грешните показания ? Редактирано 28 Януари 2011 от RhythmiX Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PowerStar Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 (Редактирано) колеги опитайте първо да се закачи на Ваг-а има адаптации и ако не стане значи сондата прави ядове Редактирано 28 Януари 2011 от PowerStar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Как става тази адаптация,някой ако може да сподели? И други евентуални проблеми ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PowerStar Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 ако е толкова лесно да ти го обясня с едно две изречения нямаше да има нужда от сервизи. Майката му е четене, много практика и придобиване на опит, и пак много четене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 ако е толкова лесно да ти го обясня с едно две изречения нямаше да има нужда от сервизи. Майката му е четене, много практика и придобиване на опит, и пак много четене.Ти братле си много полезен.Повечето модели на Ауди си имат отклонения в стрелката на горивото.Засичай пълно пълно ще ти стане най-ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 На няколко пъти пълня догоре и аз, стрелката си застава на максимум винаги. Дори после трябва да покарам известно време за да започне да пада. Би трябвало да е проблем ако не се вдига докрай.Абе не е ли 62л целия резорвоар? На дизела да е повече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Аз не смеех да не се изложа нещо ама все си мисля че повече от 55 литра да заредиш си е трудна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PowerStar Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Прав си DLS ако няма проблеми, зареждаш докато щтракне пистолета, стрелката е на фул, караш 10-15 км. и стрелката почва да пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
divak Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 И аз знам че резервоара е 62литра.Карал съм почти до стрелката да падне на първата чертичка "R" и не мога да събера повече от 57-59 литра до самата капачка като обезвъздушавам с бутончето и си играя 10 минути. Иначе пистолета на зареждане спира 7-8 литра по-рано даже някой път и по-рано. Като го напълня така стрелката стои поне 100-150км 1/1 без да мръдне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 28 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 Възможно е показанието да се бърка от данните на поплавъка в резервоара. Аз съм го играл тоя сюжет и ми е ясно. Трудно се ремонтира, но не и невъзможно. Пипкаво е и трябва да имаш нерви и време. На мен ми го оправи великият Vladi_di преди години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 28 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2011 И аз знам че резервоара е 62литра.Карал съм почти до стрелката да падне на първата чертичка "R" и не мога да събера повече от 57-59 литра до самата капачка като обезвъздушавам с бутончето и си играя 10 минути. Иначе пистолета на зареждане спира 7-8 литра по-рано даже някой път и по-рано. Като го напълня така стрелката стои поне 100-150км 1/1 без да мръдне.Колега доколкото виждам ти си с куатро и резервоара ти е 60л. , аз съм с предно и е 62л. , но за пръв път пълня до горе и събра 61,890л. + резервата идва някъде около 68-70л. Освен на ЕКО бензиностанциите не лъжат с показанието на колонките. Значи проблема да го търся в поплавъка ? Възможно ли е да е някакъв датчик или поплавъка там нещо да се е разместил ли не знам,не съм наясно с това до сега не съм отварял резервоар за да видя как работи поплавъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Има някакъв проблем ... аз дори съм отварял и калибровал стрелката и сега малко 1-2мм. преди резервата като съм я газил много или съм в наклон ми светва колонката за гориво.И все си мисля,че поплавъка прави мизерии даже съм сигурен.Но като незнам как се оправя и т.н си карам така ... лятото може да отворя таблото да донаместя стрелката и толкоз.Даже ми се е случвало на показание 50-60 км оставащо гориво в наклон да ми светне ... спирам слагам 5 литра и неиска да отчете пак пише че е в резерва поради което откачам и закачам буксата под капака (този с трите винтчета) в багажникаи се оправя.Ако някой има идея как се ремонтира въпросния поплавък или ако е нещо друго ще съм благодарен да сподели в темата на колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Даже ми се е случвало на показание 50-60 км оставащо гориво в наклон да ми светне ... спирам слагам 5 литра и неиска да отчете пак пише че е в резерва поради което откачам и закачам буксата под капака (този с трите винтчета) в багажникаи се оправя.При навлизане на стрелката в червената зона, таблото спира да отчита горивото чрез поплавъка, а само го пресмята.На газ е много силно изразен ефектът. На мен ми се е случвало да зареждам 3 пъти по 20лв, стрелката си стой в червеното и очита спад на горивото (независимо, че карам на газ). След нулиране (става със секундно откачане на акумулатора или с Вагком) стрелката отива почти на средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване