ivailo_stoqnov Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Колеги, неволите продължават, след дългогодишна служба- около 5 години при мен и не се знае колко още преди това, щото колата така си излезе от автокъщата, днес се спомина Акомулатора ми!http://e-shop.guga92.com/product/425/akumulator-55-ah-magneti-marelli-ets.html- много приличаше на този, само, че понеже е по-дърт, беше бял със зелени надписиМир на праха му, отдавна даваше сигнали,че ще приключва, ама днес подбели оченцето!Маркетинговото ми проучване ме навежда на мисълта за покупка на следното нещо, http://www.bosch.bg/bg/products/car_equip/products/batteries/s3.htmЦената на промоция в МЕТРО в момента за 56АН е 119,99с ДДС. Около тази цена видях че има и http://avto-pazar.com/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=1471&category_id=226&option=com_virtuemart&Itemid=71А един от специалистите по акомулатори ми предлага срещу 170лв следното нещоhttp://www.planetbatt.com/marka.php?id=7 на 62АНПроблема е, че сега хич, ама хич нямам пари, щото ми се струпаха много беди на веднъж в последните 15 дни. Днес трябваше и акомулатора да приключи. Определено за момента съм се насил към БОШ от Метро, като най-добра цена. Въпросът е добър ли е този акомулатор за моята кошница-кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 аз съм със ФИАМ-чето този година го взех че тази зима падна и моя стария акумулатор60А 137лв някъде толкоз пари дадох Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Струва ми се доста добра тая цена от Метро. Вярно, че Бош вече не са това, което бяха, но пък за толкова пари си струва. Защо не пробваш с оферта от Коко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Иво, в момента мога единствено Varta от Ауто+, но не мога да ти го уредя да го вземеш с отстъпката от Велико Търново.Съветвам те да не купуваш акумулатор от Метро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Добре де, за тези пари- 100-120-130лв, какво и от къде мога да взема с отстъпките разбира се?Кокич, благодаря ти батко, само, че куриерите ще изядат отстъпката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 че куриерите ще изядат отстъпкатаТочно по тази причина акумулатори извън София съм вземал само на колеги, които имат познати пътуващи насам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 За тези пари по-хубав няма да намериш . Друг е въпроса , че S3 са най-слабите бюджетни батерии на Бош . Моя съвет е взимай някой български обслужваем акумулатор и поне 60АН - да те изкара гаранционните 2 години ти стига . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 аз съм с Варта-2ра зима никви ядове.ти на АДР-а като сложиш 56А/ч. къв да е ше умре рано... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Що бе, този който почина днес, беше 52АН, няма живи съученици, в смисъл дори на оригианалния сайт на Магнет Марели няма такъв, При мен изкара 5 години, като винаги е светело окото черно, и колата има много специфичен модел на каране, в смисъл само в събота или неделя, но не всяка събота. Напоследък се влоши поради обстоятелството, че два пъти му забравям габаритите пуснати за около 6-8 часа. Просто май е заминал зумера на таблото и съм го забравял. След това го зареждам по 24часа, това му е първото сваляне от колата от както я имам и си палеше, вярно позачудваше се, ама си палеше.По принцип си мисля, че тези 56 АН са достатъчни, при положение че фабрично май даваха за АДР-а към 45АН.Що бе, този който почина днес, беше 52АН, няма живи съученици, в смисъл дори на оригианалния сайт на Магнет Марели няма такъв, При мен изкара 5 години, като винаги е светело окото черно, и колата има много специфичен модел на каране, в смисъл само в събота или неделя, но не всяка събота. Напоследък се влоши поради обстоятелството, че два пъти му забравям габаритите пуснати за около 6-8 часа. Просто май е заминал зумера на таблото и съм го забравял. След това го зареждам по 24часа, това му е първото сваляне от колата от както я имам и си палеше, вярно позачудваше се, ама си палеше.По принцип си мисля, че тези 56 АН са достатъчни, при положение че фабрично май даваха за АДР-а към 45АН.ТОВА Е ОТ ТЕХНИЧЕСКОТО РЪКОВОДСТВО ЗА ОБСЛУЖВАНЕ НА АУДИ А4Правильно подобранный аккумуляторАккумулятор во всех моделях Audi A4 находится справа впереди в так называемой увлажняющей коробке (между двигателем и ветровым стеклом). Для двигателей разной мощности в А4 предусмотрены также аккумуляторы разной производительности:12 В/36 А час, 175 А (для четырехцилиндрового двигателя с рабочим объемом 1,6 л).12 В/44 А час, 220 А (для четырехцилиндрового двигателя с рабочим объемом 1,8 л).12 В/70 А час, 320 А (рабочий объем двигателя 1,8 л с автоматической коробкой передач, а также для всех шестицилиндровых двигателей).Можно также устанавливать более крупные аккумуляторы, чем перечислены выше.И се извинявам много, че съм допуснал правописна грешка в заглавието, но не намирам от къде да си го радактирам- всъщност правилно е да се пише АКУМУЛАТОР Редактирано 29 Януари 2011 от ivailo_stoqnov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 квото и да вземеш само да не е искра и монбат едвам изкарват гаранцията ,а ако не успеят то вината винаги е в купувача и не уважават рекламациите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Вземаш един такъв и забравяш за проблем с тоците http://www.didi94.com/price/price_exide.pdf Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Определено EXIDE са ДРУГОТО ИМЕ НА БАТЕРИЯТА. Но ще се разгледам още, понеже съм с много ограничен бюджет!Да не ме обявите за еретик, ама някъде в нета четох за фирми,които предлагат напълно обслужени,рециклирани, и с минимум 12 месеца гаранция акумулатори втора ръка, на много прилични цени. Мисля, че към 60АН, бяха към 70лв.Имаше и Бошове, и Варти, и Пазарджишки и т.н.Дали някой е ползвал такива услуги? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 акумулатор втора употреба си е като храна втора употреба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Втора употреба става ако ти докажат година на производство (не повече от 3 години) и ти измерят с товарна вилка че е годен. Риска е да изкара една година. Нагоре си на далалвера.Гледах в Практикерн някакви Магнети на ниска цена.Иначе аз препоръчвам най-големия по амперчасове който ти влиза в гнездото. Подобно решение изкарва повече от 6-7 години. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Topla. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Topla! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Топла, студена - все тая.Повечето неща са правени в Китай. По най-ниската оферта.Препоръчващите дадена марка колко десетки години опит имат с нея или са го купили миналата година и още им работи, съответно са щастливи. Редактирано 29 Януари 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivailo_stoqnov Публикувано 29 Януари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 Топла, имал съм преди години на старото Ауди, беше червен, и с две дръжки, бяха предвидили хората, че ще трябва да е удобен за сваляне за зареждане на зарядно и слагане. Не останах много очарован! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Топла, студена - все тая.Повечето неща са правени в Китай. По най-ниската оферта.Ти сега ще кажеш че познаваш и китайчетата които сглобяват акумулаторите Редактирано 29 Януари 2011 от dimibike Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 (Редактирано) Не, познавам мениджърите които управляват "печелившия" бизнес.В рамките на техните печалби естествено.Трябва да изкара гаранцията и да си купиш нов.А ти им разбираш повече?========Към колегата за акумулатор по темата който чете в момента.Правила за покупка:1. Ако имаш позиции (отстъпка + гаранция) си вземи от там.2. Ако нямаш позиции си вземи батерия от АКОМУЛАТОРДЖИИ. Намери си най-големия магазин в твоя град който продава предимно батерии. Говори с тях и си купи батерия по бюджета ти.3. Нека проверят ел. инсталацията обстойно и да ти напишат гаранционна карта. 10-20 лева отгоре си струват парите.4. Не купувай от безотговорни дилъри. МЕТРО и т.н. които гледат да има сделка а после не носят гаранция.5. Ако не е нужно не си взимай необслужваем. Обслужваемите при правилна грижа (вода 2 пъти годишно) изкарват повече.6. Не си взимай 45 Ач. Минимум 55. По-добре 62 а най-добре е 72 Ач. По-големия акумулатор е по-разтоварен. И трае повече.7. При еднакъв капацитет за препоръчване е този който ТЕЖИ повече и има ПО-МАЛКО Ампери стартов ток.Вече може да ходиш на пазар колега. Редактирано 29 Януари 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 29 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2011 грабвай една Варта и си свиркай!!! а колегата дето приказва, че на АДР-а 56 са му малко ..... да вземе да провери как излиза заводски! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 чувай сега авто-фелшер:щях да се впусна в безсмислени обяснения,които вероятно логически няма да разбереш,но видях че @grizzly го е направил преди мен.това че "акумолаторджиите" ти предлагат по-висок ампераж от сток. не е щото искат да ти "вземат" 'сичките пари....лаик Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 аз най-много ядове с Exide съм имал ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Или Бергаhttp://www.planetbatt.com/prod.php?br=10 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 30 Януари 2011 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2011 Kолега ако решиш да е БЕРГА, ми пиши Л.С , мисля че ще ти дам атрактивни цени с 2 години гаранция!Който и модел да си харесаш, цената ще е много добра дори и с куриера! Само че в понеделник ще ти дам цени, защото са в офиса, а аз съм във Велинград в момента!Цените ще са по-надолу от тези които е дал Алекс в сайта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване