Jump to content

А4 1.8ТQ - газ


Recommended Posts

Здравейте,

мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.

Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?

Поздрави и благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сервиз в Бургас няма как да помогна, но ще се опитам да дам отговори на другите ти въпроси.

Разхода ще се зависи доста от това как е настроен газовия инжекцион. И вече зависи колко ти е тежък крака и какъв ти е стила на шофиране. Очаквай около 0.5/1 л отгоре. При мен харчи около 13 градско(София) и към 8 извънградско. Като имай предвид, че градско при моя цикъл(6-7км в посока до работата) гори и към 1-2 литра бензин на 100 в студовете. Лятото малко работи на бензин и не съм обръщал внимание, при повече извънградско бензина не е фактор. Марки ГИ-та на пазара бол. Аз лично съм с Бардолини и нямам никакви оплаквания. За ниския клас знам, че тези стават за 1.8Т. Принципно турбото тормози доста ГИ-то, така че като избираш гледай изпарителя да го дават да храни много над 110кв и да е окомплектован със бързи инжектори. Всъщност най-важното е да намериш наистина някой който да може да го монтира и настрои качествено! На това залагай повече :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за сервиз в Бургас няма как да помогна, но ще се опитам да дам отговори на другите ти въпроси.

Разхода ще се зависи доста от това как е настроен газовия инжекцион. И вече зависи колко ти е тежък крака и какъв ти е стила на шофиране. Очаквай около 0.5/1 л отгоре. При мен харчи около 13 градско(София) и към 8 извънградско. Като имай предвид, че градско при моя цикъл(6-7км в посока до работата) гори и към 1-2 литра бензин на 100 в студовете. Лятото малко работи на бензин и не съм обръщал внимание, при повече извънградско бензина не е фактор. Марки ГИ-та на пазара бол. Аз лично съм с Бардолини и нямам никакви оплаквания. За ниския клас знам, че тези стават за 1.8Т. Принципно турбото тормози доста ГИ-то, така че като избираш гледай изпарителя да го дават да храни много над 110кв и да е окомплектован със бързи инжектори. Всъщност най-важното е да намериш наистина някой който да може да го монтира и настрои качествено! На това залагай повече :flehan:

Истина.При мен 3г. 150к километра и нито едно ходене в сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

това което разбрах е че трябва да им кажа да сложат по-голям редуктор и бързи инжектори.

харесах си този редуктор: АТ-09 ARTIC Мощност 120 к.с. to 240 к.с. - производител TOMASETTO

инжектори мисля да са Rail Horizon отварят за около 2мс.

Другите работи ще се нагласят вече.Колко тежи една бутилка 50-60литра и с какви размери е, ако някой знае?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата да е на 8 мм,много е важно.

Защо според теб трябва да е 8мм? B)

Здравейте,

мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.

Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?

Поздрави и благодаря!

Станимир е твоя човек до стадион Нефтохимик. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо според теб трябва да е 8мм? :)

Станимир е твоя човек до стадион Нефтохимик. :)

Днес говорих с няколко колеги, които са на газ и ми казаха точно там да не ходя.Ако може някое друго мнение за добър майстор в Бургас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с няколко колеги, които са на газ и ми казаха точно там да не ходя.Ако може някое друго мнение за добър майстор в Бургас.

В Опел форума а и в други само положителни мнения.Твоите колеги що така мислят? :steinigung: Редактирано от jimib
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото в студените дни не му стига дебита на тръца с 6 мм.

Градския ми разход е твърдо 13.

Мисля, че проблема не е в дебита а в налягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да те агитирам хвърли един поглед на ФОБОС! Изпарителя е ТОМАСЕТ, инжекторите са РАЙЛ(точно тези които си посочил), евросондата е ТОМАСЕТО, има датчици за налягане на газта и най-готиното - СОФТУЕРА МУ ПРЕДЛАГА СПЕЦИАЛНИ ОНЦИИ ЗА НАСТРОЙКА НА ТУРБО МОТОРИ!!! Виждал съм 1.8 Т чипнат и понагласен над 200 к.с с такава уредба и по-мощния изпарител на ТОМАСЕТО направо цепи мрака :respekt:

П.С. Аз също съм с ФОБОС и отново съм 150 к.с., но не съм турбилиран! Доста доволен съм засега от уредбата :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега без да те агитирам хвърли един поглед на ФОБОС! Изпарителя е ТОМАСЕТ, инжекторите са РАЙЛ(точно тези които си посочил), евросондата е ТОМАСЕТО, има датчици за налягане на газта и най-готиното - СОФТУЕРА МУ ПРЕДЛАГА СПЕЦИАЛНИ ОНЦИИ ЗА НАСТРОЙКА НА ТУРБО МОТОРИ!!! Виждал съм 1.8 Т чипнат и понагласен над 200 к.с с такава уредба и по-мощния изпарител на ТОМАСЕТО направо цепи мрака :hilezh:

П.С. Аз също съм с ФОБОС и отново съм 150 к.с., но не съм турбилиран! Доста доволен съм засега от уредбата :)

Това за инжекторите и другите работи ги написах защото, мисля точно фобос да сложа.Обаче сега съм пред дилема каква да е бутилката, мястото в багажника ми е ценно, а неискам да се лишавам от резервна гума, един път да ми потрябва... (доста често съм в планината и там шанса да пръсна някоя гума се удвоява)Мисля си за някоя малка бутилка която да покрия в последствие с МДФ(облицован) така че хем да не се вижда, хем бутилката да е в кутия, хем ще мога да слагам багаж на сравнително права повърхност отгоре, а не на облата(на самата бутилка)

Така сега ще напиша какви части реших да ползвам кажете дали са добър избор.

инжектори - Rail Horizon

инсталация със 8мм тръба, нивомер и Газов клапан 8мм

Понеже за изпарителя се чудя какъв да е гледам фобос предлагат Италиански изпарител Tomasetto, Stefanelli или Полски EuropeGas и Majic --> обаче нямат модели, ако някой си има представа какви модели предлагат и кой да избера да казва.Това което разбрах за редуктора е че трябва да е поне до 200к.с. за да може да насмогне на турбото.

Другото вече като компютри кабели и т.н. е това което се предлага като стандарт при система фобос 1.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм от Бургас и давам оше 1 глас за Станимир до стадион "Нефтохимик" сега вече "Лазур". Когато слагах моята газова уредба Ланди Ренцо преди около година и половина,пред мен колега със 1.8 Турбо си тръгваше беше много доволен от газовата уредба която беше като моята а Станимир ми каза,че изпарителя и дюзите успявали да хранят Турбото и колата се държала много добре.Аз и затова се съгласих да сложа точно тази уредба.А относно бутилката аз съм със 40 литра тип Пура зад задната седалка застана точно и събира около 35 литра не повече.

Редактирано от j1360
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега от всички изброени от теб изпарители ТОМАСЕТО определено е най-добрия избор! Стефанелито също не е лошо, но няма да може да храни 1.8 Т! Просто ти препоръчвам наистина да си намериш кадърен майстор, защото монтажа е по-сложното нещо, настройката също е доста важна, но софтуера е безплатен и ако ти покажат настройките не са трудни :hilezh: (на български е и има страшно много опции!).

Редактирано от POLICEMAN
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че проблема не е в дебита а в налягането.

Напълно съм съгласен с теб. ;)

Значи викате е едно от двете. Демек ако в рейката налягането падне при газ до ламарината това не е защото не стига дебит. :D :D :D

Здравейте,

мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.

Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?

Поздрави и благодаря!

Искай тръбите на газовата да са 8 мм. И се поинтересувай до колко киловата може да храни изпарителя. И най вече дадените киловати дали са за атмосферна или турбо кола. Монтажа е по важен от марката ГИ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се насочил също към Ауди А4 1.8Т, което мисля да взема до края на другата седмица.

Също се замислям за ГИ след време и за сега се колебая между Ланди Ренцо и Фобос.

За сега везните клонят към Ланди Ренцо. Ще съм много благодарен след избора на ГИ споделиш какъв е точно и как се държи колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се насочил също към Ауди А4 1.8Т, което мисля да взема до края на другата седмица.

Също се замислям за ГИ след време и за сега се колебая между Ланди Ренцо и Фобос.

За сега везните клонят към Ланди Ренцо. Ще съм много благодарен след избора на ГИ споделиш какъв е точно и как се държи колата.

Заложих на фобос, вече имам към 3000км с газ, разлика в вървежа няма или поне е толкова малка че не се забелязва, При теста който направих за ускорение резултатите са:

Бензин------------Газ

до 100 км/ч е 100% едно и също

180км/ч----------174км/ч

200км/ч----------192км/ч

От вървежа няма какво да се иска повече, за разхода точно с 1 л. горница ми е(зареждам на ром петрол), сега се замислям дали да не си направя нещо като в темата по-доло, да си взема един фланец от рено с 3 подгряващи свещи и да си го монтирам, не заради разхода на бензин или по-бързото загряване на изпарителя, а заради това че аз немога много на студ и ще е добре колата да загрява по-бързо и да духа топло(хем на мен ще ми е добре, хем по-бързо ще обръща на газ)Колата попринцип не я мъча(до 3500об и сменям) но от както имам газ първите 4-5 дена и давах много зор, за да видя как е с газ, няма ядове, даже имаше сутрини, паля и тръгвам без да я чакам и една минута да загрее.

Това е от мен, доволен съм от инвестицията даже след още някой друг месец, ще съм на печалба вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не се занимавай и не си усложнявай живота :hilezh: Колата ти за аколо 500-1000 метра започва да има топло (поне при мен е така) и то ако не си я оставил да поработи на място! На моя ФОБОС му намалих температурата на превключване на газ на 20 градуса и съм доста доволен! Колата не придърпва не се дави и си върви нормално! Пък и за къде да гоня сутрин рано по софийските задръствания и по тея павета гадни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Точно при него не ходете,аз вече патих с Фобос,Илия ми го монтира и непрекъснато ходих за донастройка!!!!

лукойл-изхода за софия,сервиз за газови уредби.момчето се казва илия и е много кадърен.

Не съм на същото мнение,особено Фобос за турбо ,при спортен режим май върви само на бензин ! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно при него не ходете,аз вече патих с Фобос,Илия ми го монтира и непрекъснато ходих за донастройка!!!!

Не съм на същото мнение,особено Фобос за турбо ,при спортен режим май върви само на бензин ! :)

Май не си запознат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На спортен режим Фобоса повишава горивото с 5 %, няма никакъв бензин !!!

Колкото до турбините, незмнам къде си ходил, но Фобос е най-подходящ за такива коли, разбира се трябва да се направи както трябва, с мощен изпарител, тръба 8мм, мощна сонда и т.н., ако спестиш нещо по веригата няма да станат нещата, но Фобос няма никаква вина за тези спестявания от материали. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...