gecatax Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Здравейте,мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?Поздрави и благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 7 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2011 Аз за сервиз в Бургас няма как да помогна, но ще се опитам да дам отговори на другите ти въпроси.Разхода ще се зависи доста от това как е настроен газовия инжекцион. И вече зависи колко ти е тежък крака и какъв ти е стила на шофиране. Очаквай около 0.5/1 л отгоре. При мен харчи около 13 градско(София) и към 8 извънградско. Като имай предвид, че градско при моя цикъл(6-7км в посока до работата) гори и към 1-2 литра бензин на 100 в студовете. Лятото малко работи на бензин и не съм обръщал внимание, при повече извънградско бензина не е фактор. Марки ГИ-та на пазара бол. Аз лично съм с Бардолини и нямам никакви оплаквания. За ниския клас знам, че тези стават за 1.8Т. Принципно турбото тормози доста ГИ-то, така че като избираш гледай изпарителя да го дават да храни много над 110кв и да е окомплектован със бързи инжектори. Всъщност най-важното е да намериш наистина някой който да може да го монтира и настрои качествено! На това залагай повече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masik Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Аз за сервиз в Бургас няма как да помогна, но ще се опитам да дам отговори на другите ти въпроси.Разхода ще се зависи доста от това как е настроен газовия инжекцион. И вече зависи колко ти е тежък крака и какъв ти е стила на шофиране. Очаквай около 0.5/1 л отгоре. При мен харчи около 13 градско(София) и към 8 извънградско. Като имай предвид, че градско при моя цикъл(6-7км в посока до работата) гори и към 1-2 литра бензин на 100 в студовете. Лятото малко работи на бензин и не съм обръщал внимание, при повече извънградско бензина не е фактор. Марки ГИ-та на пазара бол. Аз лично съм с Бардолини и нямам никакви оплаквания. За ниския клас знам, че тези стават за 1.8Т. Принципно турбото тормози доста ГИ-то, така че като избираш гледай изпарителя да го дават да храни много над 110кв и да е окомплектован със бързи инжектори. Всъщност най-важното е да намериш наистина някой който да може да го монтира и настрои качествено! На това залагай повече Истина.При мен 3г. 150к километра и нито едно ходене в сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Истина.При мен 3г. 150к километра и нито едно ходене в сервиза.Само аз ли сменям филтърче на 8 000 километра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecatax Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Здравейте,това което разбрах е че трябва да им кажа да сложат по-голям редуктор и бързи инжектори.харесах си този редуктор: АТ-09 ARTIC Мощност 120 к.с. to 240 к.с. - производител TOMASETTOинжектори мисля да са Rail Horizon отварят за около 2мс. Другите работи ще се нагласят вече.Колко тежи една бутилка 50-60литра и с какви размери е, ако някой знае?Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Тръбата да е на 8 мм,много е важно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecatax Публикувано 8 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Тръбата да е на 8 мм,много е важно.А с калко голяма бутилка си и колко км. минаваш с едно зареждане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 8 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2011 Тръбата да е на 8 мм,много е важно.Защо според теб трябва да е 8мм? Здравейте,мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?Поздрави и благодаря!Станимир е твоя човек до стадион Нефтохимик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecatax Публикувано 9 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 Защо според теб трябва да е 8мм? Станимир е твоя човек до стадион Нефтохимик. Днес говорих с няколко колеги, които са на газ и ми казаха точно там да не ходя.Ако може някое друго мнение за добър майстор в Бургас. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dundurma Публикувано 9 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2011 лукойл-изхода за софия,сервиз за газови уредби.момчето се казва илия и е много кадърен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Защото в студените дни не му стига дебита на тръца с 6 мм.Градския ми разход е твърдо 13. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 (Редактирано) Днес говорих с няколко колеги, които са на газ и ми казаха точно там да не ходя.Ако може някое друго мнение за добър майстор в Бургас.В Опел форума а и в други само положителни мнения.Твоите колеги що така мислят? Редактирано 10 Февруари 2011 от jimib Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Защото в студените дни не му стига дебита на тръца с 6 мм.Градския ми разход е твърдо 13.Мисля, че проблема не е в дебита а в налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimib Публикувано 10 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2011 Мисля, че проблема не е в дебита а в налягането.Напълно съм съгласен с теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Колега без да те агитирам хвърли един поглед на ФОБОС! Изпарителя е ТОМАСЕТ, инжекторите са РАЙЛ(точно тези които си посочил), евросондата е ТОМАСЕТО, има датчици за налягане на газта и най-готиното - СОФТУЕРА МУ ПРЕДЛАГА СПЕЦИАЛНИ ОНЦИИ ЗА НАСТРОЙКА НА ТУРБО МОТОРИ!!! Виждал съм 1.8 Т чипнат и понагласен над 200 к.с с такава уредба и по-мощния изпарител на ТОМАСЕТО направо цепи мрака П.С. Аз също съм с ФОБОС и отново съм 150 к.с., но не съм турбилиран! Доста доволен съм засега от уредбата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecatax Публикувано 11 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Колега без да те агитирам хвърли един поглед на ФОБОС! Изпарителя е ТОМАСЕТ, инжекторите са РАЙЛ(точно тези които си посочил), евросондата е ТОМАСЕТО, има датчици за налягане на газта и най-готиното - СОФТУЕРА МУ ПРЕДЛАГА СПЕЦИАЛНИ ОНЦИИ ЗА НАСТРОЙКА НА ТУРБО МОТОРИ!!! Виждал съм 1.8 Т чипнат и понагласен над 200 к.с с такава уредба и по-мощния изпарител на ТОМАСЕТО направо цепи мрака П.С. Аз също съм с ФОБОС и отново съм 150 к.с., но не съм турбилиран! Доста доволен съм засега от уредбата Това за инжекторите и другите работи ги написах защото, мисля точно фобос да сложа.Обаче сега съм пред дилема каква да е бутилката, мястото в багажника ми е ценно, а неискам да се лишавам от резервна гума, един път да ми потрябва... (доста често съм в планината и там шанса да пръсна някоя гума се удвоява)Мисля си за някоя малка бутилка която да покрия в последствие с МДФ(облицован) така че хем да не се вижда, хем бутилката да е в кутия, хем ще мога да слагам багаж на сравнително права повърхност отгоре, а не на облата(на самата бутилка)Така сега ще напиша какви части реших да ползвам кажете дали са добър избор.инжектори - Rail Horizonинсталация със 8мм тръба, нивомер и Газов клапан 8ммПонеже за изпарителя се чудя какъв да е гледам фобос предлагат Италиански изпарител Tomasetto, Stefanelli или Полски EuropeGas и Majic --> обаче нямат модели, ако някой си има представа какви модели предлагат и кой да избера да казва.Това което разбрах за редуктора е че трябва да е поне до 200к.с. за да може да насмогне на турбото.Другото вече като компютри кабели и т.н. е това което се предлага като стандарт при система фобос 1.Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
j1360 Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 (Редактирано) Колега аз съм от Бургас и давам оше 1 глас за Станимир до стадион "Нефтохимик" сега вече "Лазур". Когато слагах моята газова уредба Ланди Ренцо преди около година и половина,пред мен колега със 1.8 Турбо си тръгваше беше много доволен от газовата уредба която беше като моята а Станимир ми каза,че изпарителя и дюзите успявали да хранят Турбото и колата се държала много добре.Аз и затова се съгласих да сложа точно тази уредба.А относно бутилката аз съм със 40 литра тип Пура зад задната седалка застана точно и събира около 35 литра не повече. Редактирано 11 Февруари 2011 от j1360 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 12 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2011 (Редактирано) Колега от всички изброени от теб изпарители ТОМАСЕТО определено е най-добрия избор! Стефанелито също не е лошо, но няма да може да храни 1.8 Т! Просто ти препоръчвам наистина да си намериш кадърен майстор, защото монтажа е по-сложното нещо, настройката също е доста важна, но софтуера е безплатен и ако ти покажат настройките не са трудни (на български е и има страшно много опции!). Редактирано 12 Февруари 2011 от POLICEMAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
шпеколини Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 Мисля, че проблема не е в дебита а в налягането.Напълно съм съгласен с теб. Значи викате е едно от двете. Демек ако в рейката налягането падне при газ до ламарината това не е защото не стига дебит. :D Здравейте,мисля да сложа една газ че бензина вече много ма удря.Минавам по 30-35 000км на година вече, което е около 2800лв. спестяване.Препоръчайте някой масйстор в Бургас, който да я монтира и настрой както трябва?Какъв трябва да е очакваният разход като се има предвид че колата е 150к.с.--->4х4--->ръчна с.к.?Най-важното каква марка да сложа, задължително трябва да е ГИ.Ще има ли осезаемо забавяне при ускорение на колата?Поздрави и благодаря!Искай тръбите на газовата да са 8 мм. И се поинтересувай до колко киловата може да храни изпарителя. И най вече дадените киловати дали са за атмосферна или турбо кола. Монтажа е по важен от марката ГИ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tzanov.I Публикувано 19 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2011 Аз съм се насочил също към Ауди А4 1.8Т, което мисля да взема до края на другата седмица.Също се замислям за ГИ след време и за сега се колебая между Ланди Ренцо и Фобос.За сега везните клонят към Ланди Ренцо. Ще съм много благодарен след избора на ГИ споделиш какъв е точно и как се държи колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gecatax Публикувано 19 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2011 Аз съм се насочил също към Ауди А4 1.8Т, което мисля да взема до края на другата седмица.Също се замислям за ГИ след време и за сега се колебая между Ланди Ренцо и Фобос.За сега везните клонят към Ланди Ренцо. Ще съм много благодарен след избора на ГИ споделиш какъв е точно и как се държи колата.Заложих на фобос, вече имам към 3000км с газ, разлика в вървежа няма или поне е толкова малка че не се забелязва, При теста който направих за ускорение резултатите са:Бензин------------Газдо 100 км/ч е 100% едно и също180км/ч----------174км/ч200км/ч----------192км/чОт вървежа няма какво да се иска повече, за разхода точно с 1 л. горница ми е(зареждам на ром петрол), сега се замислям дали да не си направя нещо като в темата по-доло, да си взема един фланец от рено с 3 подгряващи свещи и да си го монтирам, не заради разхода на бензин или по-бързото загряване на изпарителя, а заради това че аз немога много на студ и ще е добре колата да загрява по-бързо и да духа топло(хем на мен ще ми е добре, хем по-бързо ще обръща на газ)Колата попринцип не я мъча(до 3500об и сменям) но от както имам газ първите 4-5 дена и давах много зор, за да видя как е с газ, няма ядове, даже имаше сутрини, паля и тръгвам без да я чакам и една минута да загрее.Това е от мен, доволен съм от инвестицията даже след още някой друг месец, ще съм на печалба вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Колега не се занимавай и не си усложнявай живота Колата ти за аколо 500-1000 метра започва да има топло (поне при мен е така) и то ако не си я оставил да поработи на място! На моя ФОБОС му намалих температурата на превключване на газ на 20 градуса и съм доста доволен! Колата не придърпва не се дави и си върви нормално! Пък и за къде да гоня сутрин рано по софийските задръствания и по тея павета гадни! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashinata Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Точно при него не ходете,аз вече патих с Фобос,Илия ми го монтира и непрекъснато ходих за донастройка!!!!лукойл-изхода за софия,сервиз за газови уредби.момчето се казва илия и е много кадърен. Не съм на същото мнение,особено Фобос за турбо ,при спортен режим май върви само на бензин ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
POLICEMAN Публикувано 20 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2012 Точно при него не ходете,аз вече патих с Фобос,Илия ми го монтира и непрекъснато ходих за донастройка!!!! Не съм на същото мнение,особено Фобос за турбо ,при спортен режим май върви само на бензин ! Май не си запознат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eurogas Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 На спортен режим Фобоса повишава горивото с 5 %, няма никакъв бензин !!!Колкото до турбините, незмнам къде си ходил, но Фобос е най-подходящ за такива коли, разбира се трябва да се направи както трябва, с мощен изпарител, тръба 8мм, мощна сонда и т.н., ако спестиш нещо по веригата няма да станат нещата, но Фобос няма никаква вина за тези спестявания от материали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване