шпеколини Публикувано 11 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2011 Смятай - 20 000 к минава и не го пипа! Бхахахаха, ей мундар, това да не е запорожец ве, маслото е вънка на всеки 8 000 к !Тфа само ако си купуваш наливно масло по 1.20 литъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 13 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2011 На мен съшо не ми хареса звука, честно стокова генерация звучи по добре. Нещо много лагаво форсиране и падане на оборотите. Мисля ,че Роман е дал най обективно мнение и е постнал как е добре да звучи. Пушека го оставете , много фактори може да играят там. Пример на моята са и сменени гумичките на клапаните и за 15000км доливам 0,200л на 10000км и на 15к го сменям. Последния път малко повече и сипах като сменях маслото и беше над максимума на щеката.Та сутрин студена доста препушваше , сега след 1500км вече не пуши нивото е на горна граница на щеката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 На мен съшо не ми хареса звука, честно стокова генерация звучи по добре. Нещо много лагаво форсиране и падане на оборотите. Мисля ,че Роман е дал най обективно мнение и е постнал как е добре да звучи. Tам е работата че стоковите гърнета изобщо не се чуват.На мен колата ми харесва в пъти повече отпреди.И звука зависи много дали са загрети гърнетата.Като съм я подържал в обороти и се разтърта по-добре.Е снощи ми се заяжда един Пасат 08' 2.0 ТДИ,ами на три пъти го направих смешен,а колата ми е 97' и няма чип.Спокойно мога да обвиня генерацията в добро поведение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 А той знаеше ли, че се дърпате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Сигурен бях че ще изскочи някой с такава простотия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 ... изскочи някой с такава простотия.На зло куче - зъл прът. На проста кратуна - простотия.П.П. Що не си преименуваш никнейма на "Индицията"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 А ето го и най-заядливият юрист-консулт в историята на АКБ.Добро утро,чушка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Не съм юрист - консулт, обаче! Пак не позна!Ако за теб това е върха на сладоледа, само може да съжаляваш... Кажи ми как може да си толкова неграмотен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Престани с тази линия 'колко си неграмотен',ставаш смешен.Аз съм дипломиран мениджър,говоря 4 езика и на IQ тест изкарах 139.Аиде сега ти кажи какъв си и за какво се бориш,неграмотнико Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Кеф ми е да поливам неграмотници, като теб! Иначе се занимавам със спедиция на краставици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Аз пък ръководя само 30 човека от 7-8 националности.И ако имаш да казваш нешо за гърнетата-давай,стига си ми спамил темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Ма какво да ти кажа бе, нали ти го казах - осрал си безобразно колата, както ти казаха още петдесет човека по-горе, а на всичко отгоре твърдиш, че и коне си си прибавил с тази манипулация! Даже Шпекса в сравнение с теб е ядрен физик! Едва ли си по-кадърен от инженерите от Инглощад, та да си прозрял някаква невереоятна панацея и да си постигнал по-добри резултати от 500 специалисти, мислещи в същата насока! Е това ми е мнението! Видно - не само моето! Щом си те радва - карай си я, ма не се опитвай да ни убеждаваш, че си прав и ние сме най-малкото хора без вкус, да не говорим, че явно и нищо не вдяваме! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Това пък да твърдиш че стоковата е по-добре откъм ускорение също си е бая простотийка.Само защото няма катализатор и сечението на тръбата е +10 мм ,от стокова генерация говори само по себе си.А пък аз нека съм я осрал с С4 гърнета.Те са измислени от същите инжинери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 ... инжинери.Басссси... Сега не разбрах - катализатора спъва колата и е излишен, това първо и второ - твърдиш, че S4 ката има същия този отвратителен звук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 16 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Не бе инжИнер,има същите гърнета.Ти си верно като радио точка.Безполезно е да се спори с теб.Ти не уважаваш чуждото мнение.Това говори само за едно.Не се добре възпитан Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SBobi Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 В спора се ражда истината, но тук си е направо караница Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vancho20 Публикувано 17 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2011 То хубаво С4 генерация, ама на стоков тръц не е ли малко прекалено.Виж ако има чипс и по-голяма турбина съм съгласен ама сток не може да се постигне нещо повече, само загуби .По добър резултат би се получил само с пайпа и оригиналната генерация на тръца - лично мнение . По знаещите инжИнери да кажат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 18 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 То хубаво С4 генерация, ама на стоков тръц не е ли малко прекалено.Виж ако има чипс и по-голяма турбина съм съгласен ама сток не може да се постигне нещо повече, само загуби .По добър резултат би се получил само с пайпа и оригиналната генерация на тръца - лично мнение . По знаещите инжИнери да кажат Прочети цялата тема.Като махнеш спама на Ради и горе-долу става ясно.Идеята ми е 150-160 коня на колелата.Отвора на стоковите гърнета е на 52 мм,няма как да влезе по-дебела трьба в тях а и ефекта ще е почти никакьв.63 е минималния размер за развъртане на тръцко а цената на такава маркова генереция/Remus,Borla/ с 2 гьрнета изобщо няма да ти хареса.Тея кръглите гьрнета на FK Automotive са най-достьпни,но пьк на мен не ми харесва как стоят на Аванта,а С-овата му залепна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 Прочети цялата тема.Като махнеш спама на Ради и горе-долу става ясно.Какво става ясно? 456456757 човека ти казаха най-тактично, че нищо не си направил, освен една торба пърдящи говна под колата, ти .... 150 - 160 коня. Ма пъдящи! По-скоро изпърдели!А на всичкото отгоре се сърдиш на всеки един от нас, който смее, дръзне, осмели се да ти каже, че нищо не си направил! Аман от неграмотни самонадеяни тийнове, които си мислят, че като имат косми под мищниците и са невероятни!П.П.Правилното изписване на думата "Инженер" - тук - цък! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 18 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 (Редактирано) Пак ли ти бе математик.Имам ново турбо в гаража.С него,ремап от Тони и генерацията която вече сьм монтирал целите ми са сьвсем реални.А явно ти караш изпьрдяната машинаИ не се сьрдя на никого,само обяснявам на колегата.И всички разбрахме твоето мнение.Ставаш неприятен. Редактирано 18 Февруари 2011 от DAKINE Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 (Редактирано) Качи динотеста после и тогава пак ще си говорим!Прави ми впечатление, че говориш за изпускателната система и прочее неща, които са ти направили авторитетно, а всъщност това са неща, които си чул просто от някого, не лично от теб прочетени, научени и изпробвани на практика. Недей толкова лесно да се подвеждаш по това, което ти казват ... майсторите! Като се сетя за темата за ксенона ти и ми става ясно колко си босичък.Ремап... хубаво ... генерация ... хубаво, каква точно турбина сложи? Стоковата ли? С нея да се съдереш няма да изкараш тия коне на колелата, много добре го знаеш. Нали знаеш колко му е предела на тръца? До към 210 макс, ма не на колелата... а на хартия. И то половината сток карантии са в коша. Даже валчетата отгоре. Ае лек ден, неграмотнико! Редактирано 18 Февруари 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 18 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 Глупак,К03-029 не сьм я монтирал на колата,казвам го за 3-ти пьт в тази тема.И пуснах тема не за да се хваля а Роман поиска да чуе гьрнетата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 18 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 Е поне не е решил да слага чип за 100 лв. дето автоматично прави колата 200 коня. Като отиде при Келеша той ще му обясни нещата колко може само с генерация и ремап стоковия тръц. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 (Редактирано) Пич, мери си приказките, глупак е баща ти, щом не те е научил на уважение към по-възрастните! Аз подобни епитети към теб не съм си позволявал! Е, освен Роман, доста хора ги чуха, посмяха ти се, (сигурно ти завиждат) сега остава да довършиш проекта си и да видиш резултатите!Пак казвам - ще те дебна да постнеш резултата нагледно. И тогава пак ще си говорим! ОК?До тогава - прочети тази тема! http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=88908&view=findpost&p=1357211 Редактирано 18 Февруари 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jimi Публикувано 18 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2011 (Редактирано) С тая турбина дето си взел от Цецо ще си изкараш 200 коня на мотора, може и малко отгоре. Оправи си тръбите, щом не са като хората, може да се пооправи звука евентуално. Но чипа няма да ти го оправи със сигурност. Ти даваш газ на място, с чип без чип все тая, пак ще си дрънчи.Сложи кулер, разкарай картерната вентилация и монтирай кеч кен, смени си блоу оффа с някакъв метален направо и тогава отиди при Тони да ти чипне колата. Ако всичко друго е наред по нея, ще се получи приличен резултат си мисля. Редактирано 18 Февруари 2011 от jimi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване