Jump to content

Стоков тръц


DAKINE

Recommended Posts

Смее ли да си признае? ;) Дее.ем ... що е маке се е лай.о!

Ти мо думаш, оно рупа ли рупа... па и обижда!

хахаха само по леко с обидите ако искаш а?!?пушека също така може да бъде приченен и от изгорял бензин който остава сажди по изпускателните тръби ама аз какво ви се обяснявам като няма смисъл,защото аз си знам как стоят нещата с колата ми и колкото и да не ви се вярва на всички разбирачи въобще не го пипа маслото за тея 20к и отгоре километри които е при мен,ама аман от дървени философи като тебе и лай.а!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 129
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

хм звучи странно, но според мен както ти казах тия тръби преди генерацията по наична по който са направени и огънати мен не ме кефят ..... звука на генерацията също много зависи от даунпайпа , който в случая явно не е особенно сполучлив! иначе звука от самите гърнета е на правилен път , само като че ли не им достига достатъчно пауа ;)

ето и без катализатори

Редактирано от kolio kioravoto prase
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли представа колко не си прав? ;)

хубаво хайде като си толкова големия майстор кажи къде да ти докарам колата за да я погледнеш и тогава да говорим...а относно за това дали смея да си призная ако имаше нещо такова щеше да е само в мой плюс да си призная и да търся мнения и решение на тоя проблем не мислиш ли,а не да карам така колата и да строша мотора накрая ?! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте го заяли всички човека бе? Като сте толко разбирачи що не ми отговорихте на мойте теми с адекватени отговори? А тука ше се избиете да се подигравате и заяждате,ако е нещо за подигравка ведна ше се включат всички,ама иначе никой не пише :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво сте го заяли всички човека бе? Като сте толко разбирачи що не ми отговорихте на мойте теми с адекватени отговори? А тука ше се избиете да се подигравате и заяждате,ако е нещо за подигравка ведна ше се включат всички,ама иначе никой не пише :hilezh:

Колега остави ги то се разбра,че в тоя форум явно повечето само това могат...аз спирам да се обяснявам на някакви присмехулници,които са тръгнали да ми обясняват какво и има на моята кола(от едно клипче разбраха всичко даже без да са я и виждали на живо)...двутактова била,милионка била,5/100 масло харчила... живи и здрави колата си ми служи вярно 2 години и никъде не ме е оставила до сега,върши си ми работа и ми прави кефа...нека си пишат каквото си искат хич не са ми на...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пушека също така може да бъде приченен и от изгорял бензин който остава сажди по изпускателните тръби ,защото аз си знам как стоят нещата с колата ми и колкото и да не ви се вярва на всички разбирачи въобще не го пипа маслото за тея 20к и отгоре километри които е при мен,ама аман от дървени философи като тебе и лай.а!

Аз не виждам нещо срамно да споделиш, че колата ти гори масло. На моята например заминаваха към 2,5 литра за 10 000 км,смених маслообирачи и сега отива 1 л на 10 000 км,но не пуши.Но честно казано не вярвам да не ти се губи масло.Освен ако караш син бинин или слагаш масло в бензина.

Какво сте го заяли всички човека бе? Като сте толко разбирачи що не ми отговорихте на мойте теми с адекватени отговори?

Дай линк към темите

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам нещо срамно да споделиш, че колата ти гори масло. На моята например заминаваха към 2,5 литра за 10 000 км,смених маслообирачи и сега отива 1 л на 10 000 км,но не пуши.Но честно казано не вярвам да не ти се губи масло.Освен ако караш син бинин или слагаш масло в бензина.

Дай линк към темите

Последната проверка по която съдя,че не губи маслото беше преди около 2 или 3 седмици и дигнах пръчката точно преди да отида да го смена,защото бяха навъртяни около 12 000 км(сега ще излезе някой и ще каже,че и това не е нищо и са малко) с него и на пръчката си показваше точно там където си беше и при наливането(преди около 9-10 месеца),а след смяната всяка седмица го проверявам и днес сутринта отново преди да запаля колата заради филмите които тук някой разбирачи ми вкарват в главата го проверих и няма признаци да го губи...и пак казвам ако имах някакви притеснения щях да потърся мнения и решения по въпроса,а не да се бия в гърдите и да отричам,че харчи масло което си е сериозен проблем и с риск да строша мотора да я карам така при положение,че парите не ме бият в г*за за да мога да си позволя сериозен ремонт или пък друга кола :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...кажи къде да ти докарам колата за да я погледнеш и тогава да говорим...

Виж сега дива люта селска пръчко, А3 и А4 не искам да пипвам през съзнателния си живот! Твоя 8L, като представител на най-невзрачния ГОЛФ проджект, с най-изклесания двувалов мотор, просто не искам да го чувам. Карай си вмирисания италиански кенеф на воля и си мисли каквото ти душа иска, въпросът е, че това си е твое мнение, не НАШЕ и не се опитвай да ни го вменяваш. Ясно ли ти е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееее, къде отидохте, бре?

Нали тук звуци разни би трябвало да се обсъждат?

Звук като от котка, която пърди през зашит ламаринен задник... Така ги чувам аз... hilezh.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега остави ги то се разбра,че в тоя форум явно повечето само това могат...

Ти тъп ли си или просто ти е мерак да ти сипват? Като си толкова солидарен с него, направете експеримента, за който споменах по-горе!

Накарай някой да кара пред теб твоята кола по инерция около 2 минути и после на около 90 км ч да сложи трета и да даде газ! Ако не те омаже, ела ми се обади!

Още един път постни подобен прост необоснован, примитивен, индициращ крайно ниското ти ниво на интелигентност коментар и не очаквай някой положително да ти отвърне ... бе направо ще ти нарине с лопатата ... :flehan:

Редко тъпи тийн лайненца!

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега дива люта селска пръчко, А3 и А4 не искам да пипвам през съзнателния си живот! Твоя 8L, като представител на най-невзрачния ГОЛФ проджект, с най-изклесания двувалов мотор, просто не искам да го чувам. Карай си вмирисания италиански кенеф на воля и си мисли каквото ти душа иска, въпросът е, че това си е твое мнение, не НАШЕ и не се опитвай да ни го вменяваш. Ясно ли ти е?

хахаха само не знам кой пръв почна със селските прояви(прави си и изводите кой е дива люта селска пръчка) да обижда и не знам си какво друго...това е типична проява на по-слабите и тези с по-малко сиво вещество...а и аз не се опитвам да вменявам на никой нищо за разлика от такива като теб псевдо разбирачи,който се опитват да ме накарат да си мися,че колата ми харчи масло,което не виждам как може да стане...а в крайна сметка и да харчи и да не харчи това са си мои проблеми нали и не виждам това какво те грее теб...гледай си б4-ката както смяташ за добре,а аз ще си гледам моята... аз ти предлагам този псевдо експеримент,който предлагаш да го направим с теб само,че ще сложим и пари за да ти затворя веднъж за винаги устата,че ми писна вече!и ако имаш да ми казваш нещо повече ми пиши ЛС няма смисъл да пълним темата повече с простотии и излишни спорове :flehan:

Редактирано от A.Petrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм звучи странно, но според мен както ти казах тия тръби преди генерацията по наична по който са направени и огънати мен не ме кефят ..... звука на генерацията също много зависи от даунпайпа , който в случая явно не е особенно сполучлив! иначе звука от самите гърнета е на правилен път , само като че ли не им достига достатъчно пауа.

Точно така ми казаха и на мен.Повече мощност и трябва,като и сложа чип и звука ще стане по плътен.Иначе няма пропуски по тръбата и гърнетата са здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахаха само не знам кой пръв почна със селските прояви(прави си и изводите кой е дива люта селска пръчка) да обижда и не знам си какво друго...това е типична проява на по-слабите и тези с по-малко сиво вещество...а и аз не се опитвам да вменявам на никой нищо за разлика от такива като теб псевдо разбирачи,който се опитват да ме накарат да си мися,че колата ми харчи масло,което не виждам как може да стане...а в крайна сметка и да харчи и да не харчи това са си мои проблеми нали и не виждам това какво те грее теб...гледай си б4-ката както смяташ за добре,а аз ще си гледам моята... аз ти предлагам този псевдо експеримент,който предлагаш да го направим с теб само,че ще сложим и пари за да ти затворя веднъж за винаги устата,че ми писна вече!и ако имаш да ми казваш нещо повече ми пиши ЛС няма смисъл да пълним темата повече с простотии и излишни спорове :hilezh:

Виж не се обиждай,но като даваш газ,сивото дето излиза от гърнето си е изгоряло масло.Това не значи че имаш сериозен проблем,може да ти е старо маслото и да си изгаря.

КОЛЕГИ никой друг ли няма да участва.Единия дрънчи другия пуши,една генерация няма за свят.Някой гост ще каже ебаси сдуханите Ауди-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последната проверка по която съдя,че не губи маслото беше преди около 2 или 3 седмици

...

всяка седмица го проверявам

...

днес сутринта отново

как можа в един пост да си противоречиш три пъти :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как можа в един пост да си противоречиш три пъти :respekt:

по тази последна проверка преди смяната съдя,че не го харчи(след 12 000 изминати км.) а това,че го проверявам всяка седмица след смяната има ли нещо лошо...просто не съм се изказал правилно в предишния пост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пушека също така може да бъде приченен и от изгорял бензин който остава сажди по изпускателните

Батка разбирач, въпросния пушек от богата смес е черен! Ма на село тия неща няма как да са ви известни, нали? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С риск да Ви разваля препирнята,ама ми е много интересно,що на 1.8Т му викат Тръц,не се шегувам,просто чета предимно за дизел.В този пост го прочетох

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятай - 20 000 к минава и не го пипа! Бхахахаха, ей мундар, това да не е запорожец ве, маслото е вънка на всеки 8 000 к !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То се засрами момчето,стига сте го хранили.Пишман стана че си показа гърнето.

И никой друг не смее,да не стане и той за смях

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка разбирач, въпросния пушек от богата смес е черен! Ма на село тия неща няма как да са ви известни, нали? :steinigung:

А я кажи ми ти как точно го определи по клипчето че пушека е син, а не черен?! Бях пускал тема в този раздел именно заради проблем който се оказа богата смес на колата,защото във високите гърмеше и хвърляше огън през ауспуха...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я кажи ми ти как точно го определи по клипчето че пушека е син, а не черен?! Бях пускал тема в този раздел именно заради проблем който се оказа богата смес на колата,защото във високите гърмеше и хвърляше огън през ауспуха...

Колега имаш ЛС. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смятай - 20 000 к минава и не го пипа! Бхахахаха, ей мундар, това да не е запорожец ве, маслото е вънка на всеки 8 000 к !

От както е при мен са навъртяни 20 000к,а маслото е сменяно 2 пъти за това време на 9к първия и на близо 11к втория(когато е направено и клипчето),а не че минавам 20 000к без смяна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...