Jump to content

Дебитомер


Ivcho Pivcho

Recommended Posts

  • Отговори 65
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При лошо работещ дебитомер са налице не стабилни обороти при празен ход, не равномерно ускорение, загуба на мощност при определени обороти, повишен разход на гориво.

За изцяло не работещ дебитомер не зная честно казано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти много колега много ми помогна с тази информация значи ще трябва да се копува дебитомер ;) тя преди е гармяла на газ и съм чувал че се кривяла няква клапа в него и симптомите които ми описа са ми същите :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай, чакай малко....Не бьрзай още да отписваш дебитомера. Подлежи на ремонт ако само е крива клапата му, после се донастройва само. Моя беше преди така, но колегата RaDi_b4 ми го ремонтира за нула време и сьм много доволен от резултата. Говоря за Б4-АБК....Значи при теб може и да смуче вьздух от някьде в следствие на гьрмежите, например гофрирания маркуч. Нов е над 200 лв, но втора рька от форума е в пьти по-евтин.

Кажи по-подробно при теб за какво точно иде реч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега при мен проблема е кофти и може даже да е смешно колата е Б3 1.8 JN мотор на гас варви но на бензин неиска да пали като е студена чистил съм стъпковото моторче нова бензинова помпа нов горивен филтър и пак неиска да пали палч на гас 1/2 мин държа гаста и тогава на бензин сраборва и колкото повече загрява си вдига оборотите до едно ниво и след това като тръгна да ч карам на бензин варви но на големите убороти забива муцуна и дотам а на гас като е работи добре варви добре но... когато изфорсирам мотора и след това нчма убороти обръщам ч на бензин 1минута поработва и се оправя вс съм проверил само дебиромера несъм не го знам каде се намира и затова се самнчвам в него :]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това най-лесно ...

Нали се сещаш ко представлява дебитомер-а ... Настройва се точната позиция на клапата,и се гледа аканият потенциометър (какъв е корена на думата :) ) и там едни настройки,и се почва филма .... Питай гуру VBI !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Айде една питанка и от мен:

От дебитомера на АСЕ мотор на първи цилиндър има много слабо налягане.Самата тръбичка,която отива към дюзата не може да се напълни с бензин.Тръбичката не е запушена проверил съм я.Дюзата не е запушена, защото я пробвах на тръбичка за друг цилиндър. В момента на пробата от другите дюзи пръска силно бензин, за 1 цилиндър-сухо.Като махна тръбичката завита за дебитомера,излиза бензин,но изглежда налягането е слабо,на какво може да се дължи това?

Покарах 3-4 км на бензин,намоменти на 4-5000 оборота и като развих дюзата от тръбичката,дори беше суха .Дефакто колата работи на 3 цилиндъра на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж на място, при 3000+ оборота докато работи двигателя какво е налягането към 1-ви цилиндър - т.е. отвий щуцера му на обороти. Предполагам, както ти писах, че проблема е в самата дюза - тече и затова е ниско налягането. На средни обороти всички цилиндри ли работят? Друг вариант е да имаш запушване в цедката на изхода на 1-ви цилиндър, но почти съм сигурен, че проблема е в самата дюза на 1-ви цилиндър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко дюзата на 1 цилиндър беше увлажнена с бензин,там ще е проблема,утре ще пробвам това с 3000 оборота.Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сме почнали с питанките...Аааайде и от мене 1 :hilezh: Колата е на бензин само Б3 1,8 JN прекъсва аааааааадски много...стоя на светофар...вкарвам 1ва подавам газ отпускам съединителя и забива муцуна...почва да мисли...оправя се, вкарвам 2ра...леко прекъсване и пак всичко е ток...газ...3та...много леко прекъсване, и вече на 4-5 скорост няма ядове. Преди го правеше само на загрял мотор, сега почна да го прави и на студен. Моята логика и причини за това са : Скоростите тъй като вече са за смяна...много вият и чегъртат, при високи обороти 3та хърка, понякога 5та се изключва трудно. Бензиновия филтър тоя зад дясното колело....кабели и свещи смених, дистрибуторна капачка е ток и жица. Остана бобината, купил съм филтъра ще го сменя като имам време и ще кажа дали има разлика. :) Съдеинител....едва ли, за сега има още животец, не притриса при потегляне :) Забравих да напиша, че нямам никакви проблеми със форсирането на мотора когато е на място и е изключен от скорост...циганиите ги прави само и единствено когато е на скорост ;)

Редактирано от jonyto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А пък при мен като загрее и почва да се чуди за секунда кво да прави ако и наритам педала. А да тръгне а не и се резга после. Ако я галя и я вкарам над 2500 оборота и заваря педала рипа, ама под 2500 мъртвило страшно. А съм сменявал синьото датчик, свещи, филтри секви. Само кабели, палец и капачка не съм барал. Нямам и ламбда сонда. изключена е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам и ламбда сонда. изключена е.

Тогава за какво се чудиш,че е мъртвец?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес размених дюзите на 1 и 2 цилиндър и от дюзата на първия не пръскаше никакво гориво.Сменях дюзи,същата работа, за 1 цил няма бенз.Запалих двигателя и на 3000 оборота развих щуцера за 1 цил.Имаше налягане на бензин,но по малко в сравнение с другите щуцери.Оставих я на празен ход , около 300 оборота държеше и развих отново щуцера за 1 цилиндър-няма никаква промяна,развих за друг цилиндър и угасна.Проблемът ще излезе някъде в дебитомера.Яд ме е че точно в този момент трябва да се случи това нещо,дано да се открие проблема и да се отстрани.Двигателя до 2000 обороти прекъсва,но над 3000 се изфурсирва и отива на 4500 без проблем.Извадих дюзата на 1 цилиндър докато работи двигателя и капна една малка капчица бензин.Филтъра е сменян скоро,пък и от другите дюзи хвърчи бензинец. :)

PS:Къде е най удачно да се закачи манометър да се замери какво налягане прави бензиновата помпата?

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледах тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=64799&hl=????????? ????????&st=80 и ме навява мисълта , че помпата може би прави слабо налягане или новият филтър да е запушен,като през него не са минали повече от 20 литра бензин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава за какво се чудиш,че е мъртвец?

аз си зех универсална на БОШ за 90 лв и работата заспа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

питай митака къде ходи да му барат инжекциона

Miki69 ли?с Куатрото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема е в главата на инжекциона и по-специално в изхода на 1-ви цилиндър. Може би има запушване. Свали главата на инжекциона (на 2 винта е) и я накисни в газ за горене или в концентрирана добавка за почистване на дюзи. Това би трябвало да помогне. Налягането на бензиновата помпа можеш да премериш като свържеш манометър на главата на инжекциона на изхода за старт-дюзата - откачаш нейния щуцер и там слагаш манометъра. Палиш двигателя, манометъра трябва да отчита над 6атм и да не пада налягането при форсиране. Предполагам обаче, че налягането ще е в ред щом на останалите цилиндри работи :bia:.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес замерих налягането на бензиновата помпа,показа 6,2 атм,като закачих маноменъра направо на самата помпа-на мястото на щуцера за тръбичката за към двигателя.Прилагам видеоклип , на който се вижда как хвърчи силно бензин от дюзите,но нещо разбутах дебитомера със шестограма и ще трябва да го регулирам-въртя аз щшестограма,клапата не мърда нито нагоре,нито надолу :bia: .Струята е много силна от дюзите и ми се струва че веднага се дави двигателя.На бензин изобщо не се пали,на газ няма проблем.Засилвам я по надолнище,превключвам на бензин и включвам бенз помпа и започва прекъсване ,докато се обезвъздуши и после запалване,но изглежда се пребпълва с бензин и угасва-на скорост е,но двигателя се върти,но не се възпламенява горивото.В момента когато изключа бенз помпа,тогава припалва и се изтрелва.Значи само при включване на помпата и изключване припалва.Чудя се дали регулатора на налягането да не работи както трябва.

http://vbox7.com/play:d123e168e0

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес замерих налягането на бензиновата помпа,показа 6,2 атм,като закачих маноменъра направо на самата помпа-на мястото на щуцера за тръбичката за към двигателя.Прилагам видеоклип , на който се вижда как хвърчи силно бензин от дюзите,но нещо разбутах дебитомера със шестограма и ще трябва да го регулирам-въртя аз щшестограма,клапата не мърда нито нагоре,нито надолу :bia: .Струята е много силна от дюзите и ми се струва че веднага се дави двигателя.На бензин изобщо не се пали,на газ няма проблем.Засилвам я по надолнище,превключвам на бензин и включвам бенз помпа и започва прекъсване ,докато се обезвъздуши и после запалване,но изглежда се пребпълва с бензин и угасва-на скорост е,но двигателя се върти,но не се възпламенява горивото.В момента когато изключа бенз помпа,тогава припалва и се изтрелва.Значи само при включване на помпата и изключване припалва.Чудя се дали регулатора на налягането да не работи както трябва.

http://vbox7.com/play:d123e168e0

Намали горивото и ще запали. Когато дадеш на контакт дюзите не трябва да пускат гориво. :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откъде да го намаля.Забелязах , че клапата ми е доста пропаднала и ще трябва да я повдигна,като надигна нагоре малката ламаринка, на която стъпва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да не е заседнал плунжера в горно положение (натиснат) отдолу на главата на инжекциона. Не трябва да пръска толкова бензин. Трябва така да регулираш винта за сместа, че като дадеш на контакт да има лек луфт надолу на клапата. С една дума трябва да развиваш и това най-лесно ще направиш докато работи на газ - тогава реглажния шестограмен винт ще е нагоре и ще позволи да се развива. Ппонеже доста си го разбъзикал опитай така да регулираш:

1. Палиш и работи дивгателя на газ, отвиваш (обратно на часовниковата стрелка) един оборот

2. Минаваш на бензин

ако пак се дави повтаряш тези стъпки докато не заработи криво-ляво на бензин. След това като заработи някак на бензин почваш да въртиш с 1/4 оборот реглажния винт докато не заработи нормално.

Клапата е пропаднала защото много си навил реглажния винт на дебитомера.

Това, което пишеш, че мериш налягането на помпата 6.2атм при работещ двигател ли ти даде? Нещо не разбрах къде точно си вързал манометъра :bia:

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...