Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Audi A3 automat,но го купих без CD,старо но лачено.Разрових се из нета и установих,че ми трябва cd audi concert,естествено втора употреба.Ако някой може да ми помогне с инфо,моля да помага:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да кажат колегите с Спортбек някой преминавал ли е към смяна на фаровете към такива с лупи.Струва ми се че ще е голяма разправия .. не съм сигурен дали е плъг&плей , дали трябва да се търси броня с пръскалки и тн.

Аз съм виждал а3ка с лупи но бронята е без пръскалки .. ама не беше с оригинален ксенон и за това май?

А и примерно въпроса с ксенона как седи , чух че на такива фарове може да се сложи само оригинален ксенон + оригинални баласти?

Надявам се и по-този въпрос да се заформи дискусия , тъй като сериозно съм се замислил над тази интервенция :)

aз съм с лупи, имам и пръскалки на фаровете, но личното ми мнение за пръскалките, е че не са нужни особено много. Харчат супер много течност, пък и често си почиствам фаровете с мокри кърпички и едвам се научих да не включвам пръскалките защото след 10 пръскания и трябва да доливаш течност в казанчето. На такъв фар може да сложиш само крушки D2S/® такива има и афтърмаркет. Баластите обаче са специфични, защото на фара има само един модул, който е едновременно баласт за ксенон и модул за автоматично нивелиране на височината на фаровете. Може да ползваш китайски но ще трябва да побългариш самия корпус,за да няма дупка, да преправиш инсталацията и не на последно място да видиш дали кан системата няма да иска и товар за да не отчете ксенона като изгоряла крушка, другия вариянт е да ползваш китайски ксенон 55 вата. Като цяло не е невъзможно, но най-добре е да си намериш фарове втора употреба , които да са оборудвани с всичко необходимо но цената няма да ти хареса гарантирам ти... има и алтернативни фарове с лупи, които между другито са много добре направени, но вече за баласти и крушки проблеме ти остава както споменах по-горе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.Мерси за изчерпателното мнение.

За ксенона най много се притеснявах , че е точно така както казваш.Иначе фаровете не искам да са афтърмаркет , гледах не ми харесва нито един модел.А иначе самите фарове за да се монтират трябва ли да се преправя нещо?И последно значи не е задължително бронята да е с пръскалки за да тръгнат фарките да речем?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

Но ако си вземеш оригинален фар, той трябва да е с оригинален ксенон (баласт и крушка), който струват пари. Трябва да се видят буксите на двата фара еднакви ли са. ***

Нивомата (автоматичното регулиране) ще го измислиш някак си примерно.

Друг вариант е да си вземеш афтърмаркет фарове, които да не изискват специален ксенон комплект, а обикновен за h7.

*** Toва, което не съм сигурен, да се изкажат знаещите - може ли на оригинален фар, да се сложи афтърмаркет ксенон.

Оригиналните фарове са с D2S крушки примерно. Moже ли да му се забоде - http://www.bktuning.net/HIDD2S.html ?

Това всъщност те итнересува теб. ;)

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха.Мерси за изчерпателното мнение.

За ксенона най много се притеснявах , че е точно така както казваш.Иначе фаровете не искам да са афтърмаркет , гледах не ми харесва нито един модел.А иначе самите фарове за да се монтират трябва ли да се преправя нещо?И последно значи не е задължително бронята да е с пръскалки за да тръгнат фарките да речем?

Афтърмаркет има и едно към едно с оригиналните, изобщо за извращенията с светодиоди, ейнджъл айс и т.н. дума не става. Говорим за фар който е едно към едно с оригиналния. Няма никакво преправяне, идентични са. Пръскалките нямат връзка с нищо по фара, единствено модула за ксенона праща съгнал към компа ако са запалени светлините да ти пуска пръскалките като пръскаш на челното стъкло с пръскалките. Измиването на фара е задължително в почти цяла европа за фарове тип ксенон от гледна точка на отблясването при зацапано стъкло...

Не.

Но ако си вземеш оригинален фар, той трябва да е с оригинален ксенон (баласт и крушка), който струват пари. Трябва да се видят буксите на двата фара еднакви ли са. ***

Нивомата (автоматичното регулиране) ще го измислиш някак си примерно.

Друг вариант е да си вземеш афтърмаркет фарове, които да не изискват специален ксенон комплект, а обикновен за h7.

*** Toва, което не съм сигурен, да се изкажат знаещите - може ли на оригинален фар, да се сложи афтърмаркет ксенон.

Оригиналните фарове са с D2S крушки примерно. Moже ли да му се забоде - http://www.bktuning.net/HIDD2S.html ?

Това всъщност те итнересува теб. ;)

нивомата и реглажа може да се пренебрегнат, павиш го със стационарни три точки и реглаж еднократно на ръка и пееш , едно време дядо ти на москвича само фарове е регулирал . Посочения ксенон от теб става на оригинален фар, крушката е същата като форма и фокус, да речем зависи само от качеството на изработката, баласта се връзва като на всеки китаец през отвор в корпуса или капачката, може да ползваш и отвора за фабричната букса като я откачиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пак с глупости се занимавам :)

Понеже като си взех колата и забелязах това петно, което съм 100% сигурен че е от някакъв ароматизатор. Реших да взема някакво решение по въпроса.

026385923-big.jpg?r=0

026385925-big.jpg?r=0

026385926-big.jpg?r=0

026385927-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз щях да използвам фолио, това е спрей доколкото виждам, събира прах и не се почиства лесно.

Редактирано от DoH_KuXoT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз щях да използвам фолио, това е спрей доколкото виждам, събира прах и не се почиства лесно.

Колега в грешка си :) това не е спрей, а и относно праха на черното се забелязва повече. Снимките ги правя с телефона, но тези заради теб се постарах и ги направих с апарат. :bia: Дано да ти хареса. Поздрави!!!

026388725-big.jpg?r=0

026388726-big.jpg?r=0

026388727-big.jpg?r=0

026388728-big.jpg?r=0

026388730-big.jpg?r=0

026388731-big.jpg?r=0

026388732-big.jpg?r=0

026388733-big.jpg?r=0

026388734-big.jpg?r=0

026388735-big.jpg?r=0

026388737-big.jpg?r=0

026388738-big.jpg?r=0

026388739-big.jpg?r=0

026388740-big.jpg?r=0

026388742-big.jpg?r=0

026388743-big.jpg?r=0

Препоръчвам на хората, които неса се занимавали с лепене на фолио да опитат върху нещо преди да се заемат със същинската работа. Процеса не е лесен и изисква много нерви. Ще помогна на всеки, който иска някакво разяснение по темата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm: за това говорим, на първата снимка ми изглеждаше със спрей :) Добре се е получило :flehan: игра ли сешоара ?

И сешоара и доста неща играха :hilezh: ето още малко снимков материал.

026390912-big.jpg?r=0

026390890-big.jpg?r=0

026390891-big.jpg?r=0

026390892-big.jpg?r=0

026390893-big.jpg?r=0

026390895-big.jpg?r=0

026390897-big.jpg?r=0

026390898-big.jpg?r=0

026390899-big.jpg?r=0

026390902-big.jpg?r=0

026390903-big.jpg?r=0

026390904-big.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво браво :zustimm: аз съм с такава разцветка на интериора и много ми харесва.

п.с. сега се загледах, че си с три врати, аз бях останал с впечатление, че си спортбек.

п.с.2 водя неуспешно издирване на контакти в БГ за x car link на по-добри цени, но не ми се получава под 200лв не мога да намеря нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

давай капачките на огледалата тъкмо си усвоил техниката.

За капаците трябва да взема фолио с цвят хром. Може да ги направя и тях поне за темата :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

халогените не ми допадат нещо. Огледалата на S3 не са хром доколкото знам, на А8, а6 от старите години да , но новите са точно сив мат и са алуминиеви доколкото съм запознат. Пък и хрома ще е прекален кич според мен. Видях някъде из темите в чужди форуми, че един пич беше правил хромовата рамка на декоративната решетка с такова фолио като теб, по-семпло е и изчистено. На него му се люпеше хрома и това беше с цел да пооправи нещата временно , но ефекта беше много добър според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

халогените не ми допадат нещо. Огледалата на S3 не са хром доколкото знам, на А8, а6 от старите години да , но новите са точно сив мат и са алуминиеви доколкото съм запознат. Пък и хрома ще е прекален кич според мен. Видях някъде из темите в чужди форуми, че един пич беше правил хромовата рамка на декоративната решетка с такова фолио като теб, по-семпло е и изчистено. На него му се люпеше хрома и това беше с цел да пооправи нещата временно , но ефекта беше много добър според мен.

И на мене неми допада много, но с хром може и по-добре да станат халогените. А относно огледалата с това ще е кофти понеже имарелеф и ще трябва друго фолио което е гладко. Ако имам време може да си направя една проба, но определено с това няма да седи :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма, но цялата тая работа с фолиото, прекалено кичозна ми се струва, подхождаща на някоя кочина 2-3к лв., нещо Голф II/III .Аз лично никога не бих вкарал в кола фолио, колкото и зле да е някой елемент, бих го заменил с нов, колкото и да е скъп, но в никакъв случай няма да прибегна до фолио. :rotcol: :rotcol: :rotcol:

Поздрави !

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за ентусиазма, но цялата тая работа с фолиото, прекалено кичозна ми се струва, подхождаща на някоя кочина 2-3к лв., нещо Голф II/III .Аз лично никога не бих вкарал в кола фолио, колкото и зле да е някой елемент, бих го заменил с нов, колкото и да е скъп, но в никакъв случай няма да прибегна до фолио. :rotcol: :rotcol: :rotcol:

Поздрави !

kолега а ти защо мислиш че покритието на лайстните от завода е нещо по различно от фолио ? Да определено е по-качествено, но мисля, че като е направено с желание и е изпипано резултата е много добър, на мен дори релефа на това фолио супер много ми допадна. Пък и защо да е кичозно, моя салон е с подобна разцветка, а колата ми си е абсолютен сток. Въпрос на вкус казал дявола и легнал гол в копривата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус казал дявола и легнал гол в копривата.

:D колега аз не го казвам с лошо, а и фабричните покрития са си друга изработка трябва да се съгласиш, правят се на матрица и т.н. Със сигурност при теб ще изгелжда добре, както всяка друга заводкса направия при братята германци. Просто не ми допада мисълта за саморъчно облепяне на каквото и да е с фолио в което и да е Ауди,без значение модел и година, просто не отговаря на класата на бранда.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че ми е работа да се меся, обаче и на мен ми харесва доста как се получава, конкретно с това фолио. Даже прилича малко на алуминиевите лайстни в А8 (и те имат подобен релеф), и определено изглежда по-класно отколкото фабричното покритие :):bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги ето малко стари снимки на моята кола от преди година някъде, снимките са от стария собственик, аз още не съм снимал но то няма нещо по-различно.

post-6735-0-85908000-1329837207_thumb.jp

post-6735-0-97411400-1329837213_thumb.jp

post-6735-0-22521500-1329837218_thumb.jp

post-6735-0-32238500-1329837223_thumb.jp

post-6735-0-30385300-1329837227_thumb.jp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е хубава, от тука ли е купувана нова или е внос, каза ли ти това предишния и собственик? Единственото, което ми се стори притеснително е ауспуха и мазното и черното върху него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е хубава, от тука ли е купувана нова или е внос, каза ли ти това предишния и собственик? Единственото, което ми се стори притеснително е ауспуха и мазното и черното върху него!

купена е на 20хил от Германия от представителството на Ауди. Докарана е в БГ и е карана 4 години за които са навъртяни 50хил км. Човека ми е познат и километрите са реални, а това за ауспуха нещо на снимката така е излязло, ауспуха си е чист и колата не изпушва дори при рязко изфорсиване, мазно няма, минах й около 5хил км за последните 5 месеца и гледам , че маслото си е все на максимум.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...