sonia Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Здравейте колеги,от скоро съм горд собственик на Audi A3 automat,но го купих без CD,старо но лачено.Разрових се из нета и установих,че ми трябва cd audi concert,естествено втора употреба.Ако някой може да ми помогне с инфо,моля да помага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Я да кажат колегите с Спортбек някой преминавал ли е към смяна на фаровете към такива с лупи.Струва ми се че ще е голяма разправия .. не съм сигурен дали е плъг&плей , дали трябва да се търси броня с пръскалки и тн.Аз съм виждал а3ка с лупи но бронята е без пръскалки .. ама не беше с оригинален ксенон и за това май?А и примерно въпроса с ксенона как седи , чух че на такива фарове може да се сложи само оригинален ксенон + оригинални баласти?Надявам се и по-този въпрос да се заформи дискусия , тъй като сериозно съм се замислил над тази интервенция aз съм с лупи, имам и пръскалки на фаровете, но личното ми мнение за пръскалките, е че не са нужни особено много. Харчат супер много течност, пък и често си почиствам фаровете с мокри кърпички и едвам се научих да не включвам пръскалките защото след 10 пръскания и трябва да доливаш течност в казанчето. На такъв фар може да сложиш само крушки D2S/® такива има и афтърмаркет. Баластите обаче са специфични, защото на фара има само един модул, който е едновременно баласт за ксенон и модул за автоматично нивелиране на височината на фаровете. Може да ползваш китайски но ще трябва да побългариш самия корпус,за да няма дупка, да преправиш инсталацията и не на последно място да видиш дали кан системата няма да иска и товар за да не отчете ксенона като изгоряла крушка, другия вариянт е да ползваш китайски ксенон 55 вата. Като цяло не е невъзможно, но най-добре е да си намериш фарове втора употреба , които да са оборудвани с всичко необходимо но цената няма да ти хареса гарантирам ти... има и алтернативни фарове с лупи, които между другито са много добре направени, но вече за баласти и крушки проблеме ти остава както споменах по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
owwyxw Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 Аха.Мерси за изчерпателното мнение.За ксенона най много се притеснявах , че е точно така както казваш.Иначе фаровете не искам да са афтърмаркет , гледах не ми харесва нито един модел.А иначе самите фарове за да се монтират трябва ли да се преправя нещо?И последно значи не е задължително бронята да е с пръскалки за да тръгнат фарките да речем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 15 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2012 (Редактирано) Не.Но ако си вземеш оригинален фар, той трябва да е с оригинален ксенон (баласт и крушка), който струват пари. Трябва да се видят буксите на двата фара еднакви ли са. *** Нивомата (автоматичното регулиране) ще го измислиш някак си примерно.Друг вариант е да си вземеш афтърмаркет фарове, които да не изискват специален ксенон комплект, а обикновен за h7.*** Toва, което не съм сигурен, да се изкажат знаещите - може ли на оригинален фар, да се сложи афтърмаркет ксенон.Оригиналните фарове са с D2S крушки примерно. Moже ли да му се забоде - http://www.bktuning.net/HIDD2S.html ?Това всъщност те итнересува теб. Редактирано 16 Февруари 2012 от Bobu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 16 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Аха.Мерси за изчерпателното мнение.За ксенона най много се притеснявах , че е точно така както казваш.Иначе фаровете не искам да са афтърмаркет , гледах не ми харесва нито един модел.А иначе самите фарове за да се монтират трябва ли да се преправя нещо?И последно значи не е задължително бронята да е с пръскалки за да тръгнат фарките да речем?Афтърмаркет има и едно към едно с оригиналните, изобщо за извращенията с светодиоди, ейнджъл айс и т.н. дума не става. Говорим за фар който е едно към едно с оригиналния. Няма никакво преправяне, идентични са. Пръскалките нямат връзка с нищо по фара, единствено модула за ксенона праща съгнал към компа ако са запалени светлините да ти пуска пръскалките като пръскаш на челното стъкло с пръскалките. Измиването на фара е задължително в почти цяла европа за фарове тип ксенон от гледна точка на отблясването при зацапано стъкло...Не.Но ако си вземеш оригинален фар, той трябва да е с оригинален ксенон (баласт и крушка), който струват пари. Трябва да се видят буксите на двата фара еднакви ли са. *** Нивомата (автоматичното регулиране) ще го измислиш някак си примерно.Друг вариант е да си вземеш афтърмаркет фарове, които да не изискват специален ксенон комплект, а обикновен за h7.*** Toва, което не съм сигурен, да се изкажат знаещите - може ли на оригинален фар, да се сложи афтърмаркет ксенон.Оригиналните фарове са с D2S крушки примерно. Moже ли да му се забоде - http://www.bktuning.net/HIDD2S.html ?Това всъщност те итнересува теб. нивомата и реглажа може да се пренебрегнат, павиш го със стационарни три точки и реглаж еднократно на ръка и пееш , едно време дядо ти на москвича само фарове е регулирал . Посочения ксенон от теб става на оригинален фар, крушката е същата като форма и фокус, да речем зависи само от качеството на изработката, баласта се връзва като на всеки китаец през отвор в корпуса или капачката, може да ползваш и отвора за фабричната букса като я откачиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 16 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2012 Аз пак с глупости се занимавам Понеже като си взех колата и забелязах това петно, което съм 100% сигурен че е от някакъв ароматизатор. Реших да взема някакво решение по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 (Редактирано) аз щях да използвам фолио, това е спрей доколкото виждам, събира прах и не се почиства лесно. Редактирано 17 Февруари 2012 от DoH_KuXoT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 аз щях да използвам фолио, това е спрей доколкото виждам, събира прах и не се почиства лесно.Колега в грешка си това не е спрей, а и относно праха на черното се забелязва повече. Снимките ги правя с телефона, но тези заради теб се постарах и ги направих с апарат. Дано да ти хареса. Поздрави!!!Препоръчвам на хората, които неса се занимавали с лепене на фолио да опитат върху нещо преди да се заемат със същинската работа. Процеса не е лесен и изисква много нерви. Ще помогна на всеки, който иска някакво разяснение по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 за това говорим, на първата снимка ми изглеждаше със спрей Добре се е получило игра ли сешоара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 17 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 за това говорим, на първата снимка ми изглеждаше със спрей Добре се е получило игра ли сешоара ?И сешоара и доста неща играха ето още малко снимков материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 браво браво аз съм с такава разцветка на интериора и много ми харесва. п.с. сега се загледах, че си с три врати, аз бях останал с впечатление, че си спортбек. п.с.2 водя неуспешно издирване на контакти в БГ за x car link на по-добри цени, но не ми се получава под 200лв не мога да намеря нищо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 давай капачките на огледалата тъкмо си усвоил техниката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 давай капачките на огледалата тъкмо си усвоил техниката.За капаците трябва да взема фолио с цвят хром. Може да ги направя и тях поне за темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 18 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 Още идеи за ентусиазтите Това ше го направя с хром фолио, сега само за проба.Поздрави!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 18 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2012 халогените не ми допадат нещо. Огледалата на S3 не са хром доколкото знам, на А8, а6 от старите години да , но новите са точно сив мат и са алуминиеви доколкото съм запознат. Пък и хрома ще е прекален кич според мен. Видях някъде из темите в чужди форуми, че един пич беше правил хромовата рамка на декоративната решетка с такова фолио като теб, по-семпло е и изчистено. На него му се люпеше хрома и това беше с цел да пооправи нещата временно , но ефекта беше много добър според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dj example Публикувано 19 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 халогените не ми допадат нещо. Огледалата на S3 не са хром доколкото знам, на А8, а6 от старите години да , но новите са точно сив мат и са алуминиеви доколкото съм запознат. Пък и хрома ще е прекален кич според мен. Видях някъде из темите в чужди форуми, че един пич беше правил хромовата рамка на декоративната решетка с такова фолио като теб, по-семпло е и изчистено. На него му се люпеше хрома и това беше с цел да пооправи нещата временно , но ефекта беше много добър според мен.И на мене неми допада много, но с хром може и по-добре да станат халогените. А относно огледалата с това ще е кофти понеже имарелеф и ще трябва друго фолио което е гладко. Ако имам време може да си направя една проба, но определено с това няма да седи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Поздравления за ентусиазма, но цялата тая работа с фолиото, прекалено кичозна ми се струва, подхождаща на някоя кочина 2-3к лв., нещо Голф II/III .Аз лично никога не бих вкарал в кола фолио, колкото и зле да е някой елемент, бих го заменил с нов, колкото и да е скъп, но в никакъв случай няма да прибегна до фолио. :rotcol: Поздрави ! Редактирано 19 Февруари 2012 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Поздравления за ентусиазма, но цялата тая работа с фолиото, прекалено кичозна ми се струва, подхождаща на някоя кочина 2-3к лв., нещо Голф II/III .Аз лично никога не бих вкарал в кола фолио, колкото и зле да е някой елемент, бих го заменил с нов, колкото и да е скъп, но в никакъв случай няма да прибегна до фолио. :rotcol: Поздрави ! kолега а ти защо мислиш че покритието на лайстните от завода е нещо по различно от фолио ? Да определено е по-качествено, но мисля, че като е направено с желание и е изпипано резултата е много добър, на мен дори релефа на това фолио супер много ми допадна. Пък и защо да е кичозно, моя салон е с подобна разцветка, а колата ми си е абсолютен сток. Въпрос на вкус казал дявола и легнал гол в копривата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Holz_8885 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 (Редактирано) Въпрос на вкус казал дявола и легнал гол в копривата. колега аз не го казвам с лошо, а и фабричните покрития са си друга изработка трябва да се съгласиш, правят се на матрица и т.н. Със сигурност при теб ще изгелжда добре, както всяка друга заводкса направия при братята германци. Просто не ми допада мисълта за саморъчно облепяне на каквото и да е с фолио в което и да е Ауди,без значение модел и година, просто не отговаря на класата на бранда. Редактирано 19 Февруари 2012 от Holz_8885 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Miro_A3 Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Не че ми е работа да се меся, обаче и на мен ми харесва доста как се получава, конкретно с това фолио. Даже прилича малко на алуминиевите лайстни в А8 (и те имат подобен релеф), и определено изглежда по-класно отколкото фабричното покритие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobu Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Oблепените лайсни и пепелник и около скоростния лсот, седят чудесно според мен. Браво ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sergeio Публикувано 19 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2012 Браво колега, на мен всичко без халогените ми харесва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 колеги ето малко стари снимки на моята кола от преди година някъде, снимките са от стария собственик, аз още не съм снимал но то няма нещо по-различно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Колата е хубава, от тука ли е купувана нова или е внос, каза ли ти това предишния и собственик? Единственото, което ми се стори притеснително е ауспуха и мазното и черното върху него! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DoH_KuXoT Публикувано 21 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Колата е хубава, от тука ли е купувана нова или е внос, каза ли ти това предишния и собственик? Единственото, което ми се стори притеснително е ауспуха и мазното и черното върху него! купена е на 20хил от Германия от представителството на Ауди. Докарана е в БГ и е карана 4 години за които са навъртяни 50хил км. Човека ми е познат и километрите са реални, а това за ауспуха нещо на снимката така е излязло, ауспуха си е чист и колата не изпушва дори при рязко изфорсиване, мазно няма, минах й около 5хил км за последните 5 месеца и гледам , че маслото си е все на максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts