Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Какво ме направи ти човек за 2 малки стъкла 200 лева :D , големи кожодери, важното е, че си намерил евтина алтернатива :)

Еми не знам дали има разлика между първите двувратки и последните спортбеци, но в началото ми беше интересно най- лесносчупимите неща с каква стойност са ( под лесносчупими разбирайте: фар, стоп, фар за мъгла, странични огледала и прочие ), еми да ти кажа лошо ми стана, но бях подготвен психически, Ауди все пак, не е Форд. А за огледалата, наистина са толкова нови, със щемпел 4 кръга, много се изненадах, като видях 25 лв., най- вероятно са без отопление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да ми каже как се включва (само чрез ВАГ ком ) или може по друг начин радио сверяването на часовника, появява се една антенка до часовника в ляво, как мога да я изкарам и аз да ми проработи, че иначе тоя часовник за ръчно сверяване е като за висшисти, като се има на предвид че при Октавията е елементарно с едно завъртане на ляво за часовете и на дясно за минутите дори колата да не е на контакт!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми не знам дали има разлика между първите двувратки и последните спортбеци, но в началото ми беше интересно най- лесносчупимите неща с каква стойност са ( под лесносчупими разбирайте: фар, стоп, фар за мъгла, странични огледала и прочие ), еми да ти кажа лошо ми стана, но бях подготвен психически, Ауди все пак, не е Форд. А за огледалата, наистина са толкова нови, със щемпел 4 кръга, много се изненадах, като видях 25 лв., най- вероятно са без отопление.

с отопление са, и работи :zustimm: по нищо не се различават от оригиналние, може би в дясното се вижда малко по-различно.

п.с. и горе съм написал, това са алтернативни огледалата , не са оригинални

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък леко си затъмних бялата част на стоповете :)

без фолио:

браво колега, добре се е получило, може и още един нюанс по-тъмниг да са. Трансперантен спрей ли ползва ?

Редактирано от DoH_KuXoT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега, добре се е получило, може и още един нюанс по-тъмниг да са. Трансперантен спрей ли ползва ?

Не с транспарантно фолио на ORACAL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги просто да изпозвам темата.Имам следния проблем-

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114590

Някои някакви идеи?

Редактирано от tarambuka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги просто да изпозвам темата.Имам следния проблем-

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=114590

Някои някакви идеи?

колега това , че е светнал Check-а може да е някаква моментна аномалия в съответния възел, може да е окислена букса и да си мени показанията, може топло студено пак да предизвикат промени. Щом сега не светва пак може да не е нищо притеснително. Покарай я така, не се хвърляй да сменяш каквото и да е. Ако почне пак да трупа тази грешка и след чистене на грешки я прави пак тогава вече ще го мислиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги подариха ми страхотни крушки за габарити и плафоните вътре, със светодиоди, светят супер силно бяло като ксенон с SMD светодиоди, но където и да пробвах да ги сложа светват, светят 4-5 секунди и угасват като ми сигнализира, че имам изгоряла крушка. Отзад съм със светодиодни стопове, пък няма проблеми. Какво може да се направи, да сложа съпротивление на всеки светодиод или да си сложа крушка пък последователно да сложа и светодиод ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам още един въпрос, днес с изненада, след като сложих за първи път диск в плеъра, установих, че не чете MP3... :rolleyes: аз ли не съм записал диска като хората, ако наистина няма MP3 няма ли поне USB вход ? Изобщо всички ли слушате само аудио дискове и радио или мойто е орязано откъм тази екстра ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , че използвам темата но ме интересува ФСИ моторите само с Н98 ли трябва да се карат или може и с Н95 и още как стои въпроса с окачването на вшите 8Р ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , че използвам темата но ме интересува ФСИ моторите само с Н98 ли трябва да се карат или може и с Н95 и още как стои въпроса с окачването на вшите 8Р ?

Ами на капачката на резервоара пише само 98 да се слага аз я карам само с Рейсинг-100 октана от Шел.Обаче като я купих я заредих с 95,защото нямаше бензин грам а на най близката бензиностанция имаше само 95.Изхарчи си го без а има някакви проблеми поне аз не усетих :rolleyes:.Колкото до окачването не е многораменно с един носач е почти като на 8L купето,поне моита е така де за по новите незнам.

имам още един въпрос, днес с изненада, след като сложих за първи път диск в плеъра, установих, че не чете MP3... :hilezh: аз ли не съм записал диска като хората, ако наистина няма MP3 няма ли поне USB вход ? Изобщо всички ли слушате само аудио дискове и радио или мойто е орязано откъм тази екстра ?

И мойто не чете mp3 формат и няма USB вход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до окачването не е многораменно с един носач е почти като на 8L купето,поне моита е така де за по новите незнам.

Да разбирам ли че е на шарнири или целия носач се сменява при нужда ? Предполагам че задницата вече е независима.

... и последен въпрос , интериора как е от към странични звуци и падане на покритието и драскане ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и още как стои въпроса с окачването на вшите 8Р ?

Sportback- а отзад е, като Golf 6, ако ти говори нещо, но за бг пътищата е перфектно, много повече ми допада от на А4- ката, в смисъл идея по- твърдо, мисля че поема големите неравности ( трапове ) доста по- спокойно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли че е на шарнири или целия носач се сменява при нужда ? Предполагам че задницата вече е независима.

... и последен въпрос , интериора как е от към странични звуци и падане на покритието и драскане ?

Белят се копчетата за съжаление ,като надуя музиката ми подрънква плафона ама при другите може да не е така.

И аз имам един вапрос

За какво е тази индикация дето като дадеш на контакт колата излиза на таблото с жълто до иконката за чек енджин мисля ,че пише ЕРС и като запалиш после угасва?

Редактирано от tarambuka
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че пише ЕРС и като запалиш после угасва?

Идеята е, като на подгряването на печките.

Относно интериора- на светлинни години от А4 B5, страхотно качество, противно на всички очаквания, понеже е закупен автомоила нов от ЕВРО КАР, тоест правен за Източния пазар. В интериора всичко е, като заковано или отлято, да си го представиш по- добре, максимално изолирани шумове, като на ML 320 CDI 2006- та ( да си го представиш ). Бутоните наистина лесно биха се обелили при невнимание, иначе вътре в купето всичко е доста масивно и стабилно изработено. Перфектна кола в този клас за мен и отново пряко сравнение, доста по- класен автомобил пред Avensis сходна година.

П.П. Имам доста лошо наблюдение при употребяваните екземпляри, в смисъл доста душмански карани, защото все пак това не е клас А6 да е милионерник или пържена на аутобана, но уви братята западняци не им прощават, личния опит казва- 5 години = 200 000 км. - ако имаш късмет, защото аз попаднах и на една на 490 000 км. :rolleyes: Мисълта ми е, че не трябва да се подценява, че е клас копакт, всичко карано е измъчено в голям процент от случаите.

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се , че използвам темата но ме интересува ФСИ моторите само с Н98 ли трябва да се карат или може и с Н95 и още как стои въпроса с окачването на вшите 8Р ?

окачването е еднораменно, Y-образен носач, сменя се заден тампон два пъти и веднъж преден, много здраво, на служебния голф 5 на 100хил км сменихме двата задни тампона само веднъж. Мойто е с 5 врати, до 2009, за по новото не мисля че има разлики. Цената на оригинален тампон е около 60лв в представителството, има алтернативи на sachs-boge по 16-20лв бройката и държат пак много.

Да разбирам ли че е на шарнири или целия носач се сменява при нужда ? Предполагам че задницата вече е независима.

... и последен въпрос , интериора как е от към странични звуци и падане на покритието и драскане ?

да нашарнир е, интериора е перфектен, няма го гадното гумено покритие слагано на VW не се люпи и т.н. Мойта е на 70хил и няма следи от износване на нищо. Лошо впечатление ми направи, че като отвориш капака при дъждовно време капе по кората на багажника...

Sportback- а отзад е, като Golf 6, ако ти говори нещо, но за бг пътищата е перфектно, много повече ми допада от на А4- ката, в смисъл идея по- твърдо, мисля че поема големите неравности ( трапове ) доста по- спокойно.

абсолютно същото. Онзи ден карах назад и в дъжда се качих на един бордюр доста висок, с пасата щеше да се усети звук все едно се е скъсал задния мост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления на колегите закупили скоро 8P(и на всички други), много безварийни км Ви желая <_<

Аз карам 2.0TFSI Sportback от 3г. и съм много доволен.Относно горивото-дават го за 95 и на капачката си пише.Разхода ми е около 11-11,5 градско.

Бих Ви посъветвал да го карате с оригинално масло,аз ползвам Special Plus 5/40

Имам книжка 2.0 TFSi на английски,ако на някой му трябва нещо да пише :bia:

Карах чисто ново 1,4 ТФСИ с тубо и турбочарджър,и ми се стори доста мудна.Бих предпочел дизеловия вариянт пред него,въпреки,че карах А4 авант 2.0тди и също ми се стори,че двигателя се мъчи и е шумен след 3 800об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карах чисто ново 1,4 ТФСИ с тубо и турбочарджър,и ми се стори доста мудна.Бих предпочел дизеловия вариянт пред него,въпреки,че карах А4 авант 2.0тди и също ми се стори,че двигателя се мъчи и е шумен след 3 800об.

2.0 TDI на 3800 оборота на 6 скорост, не съм засичал на моята колко километра е, но знам че 160 км. в час на 6 скорост е точно 3000 оборота, така че на 3800 оборота трябва да е някъде 190 - 200 км в час така че мисля нормално да е шумно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да ми каже как се включва (само чрез ВАГ ком ) или може по друг начин радио сверяването на часовника, появява се една антенка до часовника в ляво, как мога да я изкарам и аз да ми проработи, че иначе тоя часовник за ръчно сверяване е като за висшисти, като се има на предвид че при Октавията е елементарно с едно завъртане на ляво за часовете и на дясно за минутите дори колата да не е на контакт!

Включва се през борд компютъра, има едно radio clock on/off аз при мене го изключих защото винаги ми се сверяваше по ГМТ+1 независимо каква стойност му задам с лявата врътка на таблото.

Как сте с антифриза зимата, при мен от време на време сутрин ми светва алармата, като погледна обаче антифриза е над минимума. След като поработи 1-2 мин и алармата спира и нивото се качва и няма проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...