Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

не ми светят копчетата на плафоните (отпред и отзад),запалката , копчето за регулиране нивото на фаровете и копчето за регулиране осветлението на таблото.От какво може да е и как мога да го оправя.Ако някои знае да сподели.Благодаря предварително!!!

Редактирано от sa60_89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изгорял бушон провери ли? :gruebel:

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверих -няма изгорял , но като гледам ме съмнява че някое бушонче липсва.Струват ми се много малко.Утре ще ги проверя пак и ако трябва ще направя една снимка.

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това са бушоните.Липсват 5-6 , но незнам дали въобще трябва да ги има.Има ли схема някаде по колата,гледах на капака на предпазителите но няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия бушони къде ги гледаш, основните , които те интересуват са като отвориш шофьорската врата от дясно на таблото под капаче. Има си схема на всяко гнездо бушона за какво е. По напред в темата съм дал и схема кой бушон за какво е, преведена на 3 езика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера доста импровизира среща с едни от най-добрите коли от темата /без моята ест/, като по едно време беше и Мето, но за жалост си тръгна.

Та ето малко снимки на американците :hilezh:

5278641y.jpg

5278650w.jpg

5278654X.jpg

5278657d.jpg

Редактирано от suum cuique
  • Like 5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, здравейте,

След като си оправих багажника и отново се заключва имам друг уникален проблем ... Днес сутрин отварям да си проверя масло и антифриз как са и гледам една опашка се мушна надоло ... Някаква мишка ми е влезнала под предния капак... Човърках с една пръчка 10-15 мин, нооо не съм сигурен, че е излезнала ... Гледах , че на кората има отвори откъдъдето може да излезне , ноо дали е още вътре незнам :D Дали да сложа отрова довечера на кората на двигателя? Дано да не пригризе някой кабел само, че ще полудея хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това найстина е голям бисер, чувал съм за изпържена котка до двигателя на Мерцедес, но за жива мишка... Повози я екстремно, нагрей двигателя, пръсни отрова, спри близо до някой съсед и да се надяваме, че ще смени квартирата ????

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече си е Уникален проблем!лол! Като за начало аз бих я потормозил с клаксона 3-4 мин пък после другото. Тя щом е влязла от някъде бъди сигурен че знае от къде да излезе само мотивация и трябва. Дано не ти е направила някоя поразия тая напаст.

п.с. като мине тва чудо пиши какво му беше на багажника ти, че ми е интересно?

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ние купувахме един мечок 140-ка преди две години , и беше пълен с мишоци. Седеше покрит със слама в една плевна без няколко стъкла. Пусках тема тогава в друг форум и пе посъветваха да ги гоня първо с дим, пък после имаше 100 предложения. Сложихме димки навсякъде с амониева силитра и видяхме поне 4-5 тлъсти парчета да напускат ареала си :hilezh: после като сме реставрирали колата не сме видели мишоци, но пък имаше места от инсталацията , които бяха доста хапнати...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам отрова довечера на кората на двигателя, че няма как да пусна димка в квартала ... съседите ще полудеят хахах ... Първо с клаксона ще пробвам де хах

Редактирано от RaDi_b4
Цитиране на целия предходен пост!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам отрова довечера на кората на двигателя, че няма как да пусна димка в квартала ... съседите ще полудеят хахах ... Първо с клаксона ще пробвам де хах

:lol: ako съм ти съсед ще лудна ако ми свириш с клаксона, димката на дали някой ще се усети. Драсни един ред какво ти беше на задния капак ?

Вчера доста импровизира среща с едни от най-добрите коли от темата /без моята ест/, като по едно време беше и Мето, но за жалост си тръгна.

Та ето малко снимки на американците :hilezh:

следващия път с фото, че с тия телефони положението е траги-комично :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих някво лепило за мишки и сега съм го сложил върху едни картончета , които съм разположил под целия преден капак . Сложил съм и върху лепилото сирене и кашкавал ... полудявам ей :D :D ... Ще й *б* май**та на тая мишка ей ... ме нерви ... :steinigung: Тая нощ ще я вхащам , усещам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги.Нов съм във форума и от скоро съм собственик на А3 2006,бензин 115к.с.Другите колеги от форума ме препратиха към Вас,които имате точно такъв модел,с надеждата,че ще ми помогнете.Имам проблем с климатроника.Значи като я купих преди един месец беше голямата жега и си го настройвам на "Auto" на 18 или 19 градуса и всичко си е нормално.Обаче тези дни като застудя го настроих на по-висока температура - на 26 градуса и от двете страни.Прикачил съм снимка.Но топло започва да духа само на шофьорското място,а на пасажерското духа доста студено.Не знам дали нещо е прецакано или аз не мога да го настроя, но по-вероятно първото.Ако имате някакви мнения за този проблем,Ви моля да споделите.

Благодаря Ви предварително.

post-74910-0-12174800-1347901431_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера доста импровизира среща с едни от най-добрите коли от темата /без моята ест/, като по едно време беше и Мето, но за жалост си тръгна.

Та ето малко снимки на американците :hilezh:

5278641y.jpg

5278650w.jpg

5278654X.jpg

5278657d.jpg

Готина сбирка сте направили , нямаше как да остана.. че бяхме на гости :rolleyes:

Днес си мислех дали ще можем да се съберем , и да отпрашим на някъде... Примерно една разходка до Асеновград?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с климатроника.

Като за начало, когато аз искам да се стопли в колата не натискам ауто, а горе, долу и духалките по средата или само за предния панорамен прозорец да духа, оттам нататък компресора няма как да се включи и да духа от едната страна студено, а от другата топло. Auto го използвам само лятото. Не знам дали е правилно, но досега съм нямал проблем от 2006 имам такъв двузонален климатроник на Шкода октавия и Ауди А3!

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

" AUTO " + градусите от двете страни по твоя воля, без значение сезона :hilezh: . Идеята е, че в момента, в който ги достигне градусите, аутоматишен намаля вентилацията и съответно ако види зор ( много студено- зимата или много топло- лятото ) я засилва, иначе трябва непрекъснато да щъкаш бутоните " + " и " - ", от къде да ти духа и т.н. При @fender има нещо не в норма, проблемите по тия инсталации- Климатроници се лекуват скъпо по принцип, успех !

Редактирано от Holz_8885
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа не е точно така, дори и без AUTO да е включено зимата чертичките за силата на вентилатора автоматично си намаляват, ако си забелязал де и това повтарям е без да е включено AUTO просто като достигне желаната температура и автоматично намаля силата на обдухване на купето.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не ти затваря хубаво клапите. Пробвай като натиснеш бутон "econ" дали пак ще духа студено. После пробвай и с вътрешните циркулации. Но определено проблема ти е в някое моторче , което командва клапите, на ваг ком ще ти каже точно кое е , ти по спомен са 6 броя,че скоро на един туарег сменяхме2 моторчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа не е точно така, дори и без AUTO да е включено зимата чертичките за силата на вентилатора автоматично си намаляват...

Така е, прав си, но за мен лично си е баш ClimaTRONIC, когато си е на " AUTO " !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм винаги на Ауто, зимата на Еcon + Auto + вътрешна циркулация, Лятото на Auto. В задръствания пускам автоматична вътрешна циркулация или абсолютна такава. В австрия преди 4-5 години гледах ауди а3 8Р рекламно с прозрачно табло за да се види действието на ауто. Клапите се движеха като обезумели, отварят се затварят се по някакъв привично неориентиран начин, но всъщност има една уникална логика, как се въртят потоците въздух най-оптимално за достигане на зададената температура. След това сложиха цветен флуид, флуоресцеращ, загасиха всички лампи и осветиха с ултравиолетови пури, колата се освети цялата за 3 пъти по малко време от същата процедура но на зададена ръчно посока на обдухване.

Но както казаха и на презентацията, след време негативен ефект от Ауто е износването на всеки елемент от системата. Което ни касае пряко, защото си купуваме нови коли на по 5-6 години които доста са си подвижвали клапите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зимата, като е само на вътрешна циркулация, не се ли запотява ? :)

докато се подгрее малко не се запотява, ако се изпоти я изключвам за малко и както се избистри я пускам пак, гадния дизел не се стопля като малолитражните бензинки. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...