Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Колеги да ви се похваля с новите си джанти и волана s-line

беще с гръмнал ARB но всичко се прави стига да има желание...

джантите са с данни 8.5j et30 18 5x112 origina

не се налага фланци излезнаха на ръба на калника,,даже леко отзаде ми закача

но смятам след смяната на задни амортесьори газови да не е толкова мека

с пружини H/R спортни съм

ще са ми нужни идеи за мулти волана как да го свържа с сидито...

031884697.jpg?r=0031884699.jpg?r=0031884701.jpg?r=0

еи гръмналия волан..

031884693.jpg?r=0031884694.jpg?r=0

след малко труд на тапицера  стана така..

това е карбон кожа която е много тънка и стана идеално

031884704.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой ползвал ли е тази добавка?

http://avto-masla.eu/dobavki/gorivna-sistema/pro-tec-common-rail-diesel-system-clean-protect.html

Подходяща ли за помпа дюза с DPF?Засега зимата използвам Кастрол ТДА , но мисля да взема от тази да я изпробвам или да не се занимавам с глупости :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви се похваля с новите си джанти и волана s-line

 

 

 

 

Честито, колега! Седи много добре така! Ще ти опира отзад на всяка по голяма неравност премината с над 100км/ч. Ясен ми е филма до някъде, понеже ползвам ЕТ35 и се случва понякога и при мен. С ЕТ30 седи още по навън джанта/гума, визията е брутална, но си има своята цена! :) Карай я умната!

Старите 18-ки какво ЕТ бяха? 42?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

Имам няколко въпроса, които ме вълнуват:

...

5. Може ли да се сложи багажник на покрива?

За съжаление смея да ти отговоря само на този въпрос.

Ако има релси - никакъв проблем. Ако няма остава варианта за багажник/греди хванат(и) за самия покрив и под уплътненията на вратите, който вариант никак не ми вдъхва доверие по отношение на лака и боята! Слагането на фабричните релси е на теория възможно, но на практика мисия невъзможна от към цена и най-вече труд!!

Т.е. ако ще ти трябва багажник търси кола с релси. Иначе ако не, поне според мен без седи по-добре. Въпрос на вкус.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега! Седи много добре така! Ще ти опира отзад на всяка по голяма неравност премината с над 100км/ч. Ясен ми е филма до някъде, понеже ползвам ЕТ35 и се случва понякога и при мен. С ЕТ30 седи още по навън джанта/гума, визията е брутална, но си има своята цена! :) Карай я умната!

Старите 18-ки какво ЕТ бяха? 42?

да колега с ет42 бяха доста навътре с гуми 225/40/18

031789135.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен "златната" среда визия/безопастност е ЕТ37. ЕТ42 е прилично вътре, а ЕТ35 е баш на ръба и леко тръква на вътрешната част точно където захапва подкалника. ЕТ30 незнам, ти ще кажеш, но предполагам, а и по-снимките колкото виждам е буквално отвесно на ръба на калника.

Иначе и старите ти 18-ки са красиви и стояха също много добре, но с новите е станала още по-мазна 3-вратката! 

 

Само за сравнение, оригиналните ми ронал-ки 18-ки дето се наложи да сваля от моята като я взех бяха ЕТ54 и при все, че бяха много красиви и ОЕМ-ски...колата седеше някак свитичко с тях.

 

П.С. Ето как седи ЕТ35 (225/45/R17) в момента на моята:

031885384-big.jpg?r=0

Редактирано от Tsvetkov83
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

 

На Аудито не съм пробвал, вуйчо ми сипва веднъж на неговата (Астра 1.9 CDTI 120к.с. 2007г.), няма такъв вървеж и толкова нисък разход. Ако си намирате, това е нафтата колеги ! 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги здравеите,някои знае ли защо ми заяжда патрона на волана кадето влиза ключа с които паля..

трудно завъртам да паля,,и трудно връщам ключа все едно нещо вътре задържа?

хмммм интересно за ключар ли съм или ,аз да разглобя и смажа незнам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По- принцип е за за селскостопански машини уж е най чистата и добра нафта... Ама не знам как ще понесе на Ауди-то :D

 

Безакцизна нафта с оцветител за селскостопански машини. Сипваш и даваш колкото искаш газ! Внимавай само да не е оцветена нафта за отопление или тежко гориво, че тогава е лошо. За тази, която говорим иначе е същата, като лукойлската, но с оцветител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръчната е самонатягаща се. Известно настройване може да се направи като извадиш задния пепелник от централната конзола. От пипкане обаче можеш да прецакаш самонатягането.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте фенове на марката, нов съм във форума и искрено се надявам, скоро време да се обръщам към Вас със - колеги.
Не съм въобще запознат със марката, до сега съм карал само бензинови и то без турбо коли Волво, Нисан, и един турбиниран Сеат, но от скоро почнах да обръщам внимание на марката Ауди и се спрях на тези два варианта А3 Sportback (8P) 2.0 TDI 140 к.с. и А3 Sportback (8P) 2.0 FSI 150 к.с. модели 2006г. до 2008г. Изчетох доста информация, но много неща още ми убягват. Мои приятели ме посъветваха да си докарам сам кола от Германия, но ... немския ми е като китайския. Освен ако човека отсреща не отбира английски, защото не знам как ще се разберем... както и да е. Някой вкарвал ли си е сам кола от Германия? Как стават нещата? Въпросите които искам да Ви питам са...  поне засега които се сещам, някъде бях прочел, че пукали глави? Това как да го разбирам? При покупка какво основно да гледам? Кой от двата варианта е по-добре бензиновия или дизеловия? До сега не съм карал дизел, но са ме возили и .. затова се замислих и за дизеловия вариант. Притеснява ме турбината, има ли начин да се хване по-рано ако нещо не е наред? Трима мои приятели изреваха с турбини и не искам да ме сполети този късмет. Гледам механична скоростна кутия да е определено. Как са от към електроника? В смисъл електрониката прави ли някакви проблеми? Със вериги ли са или ангренажен ремък? При прочитане на грешките кои са най-опасни и от кои да бягам? Дизеловия мотор как се държи зимата? Колко излиза първоначално обслужване и на двата автомобила ( по отделно :) ) ? Ръждясват ли? Какви са по-точно характерните болежки при двата варианта, иначе казано. Благодаря Ви, много!   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл!

За добро или зло не виждам нито един въпрос сред твоите, чиито отговор вече да не съществува основно в тази, но и в други теми за A3 8P!

Препоръчвам ти първо да изчетеш темата, после да потърсиш за други теми за A3 8P в раздела за съвет за покупка и чак тогава ако все още има неотговорени въпроси отново да попиташ!

Успех!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! :) От наколко дни ходя на огледи. Харесал съм си ауди а3 2.0тди спортбек 170 коня. (2006-2009). Ако някой от вас може нещо конктетно да ми каже за този мотор ше ми е от голяма полза. Ако мога да се срещна и на живо с някой собстевеник ще е още по добре. Изчел съм не една и две теми, но ми се иска някой който се е "сблъскал" с този двигател да ми даде повече инфо. Благодаря ви !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...