Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Здравейте, моля за малко помощ. Остана ми един последен, но не маловажен проблем по моето Ауди (2.0 TDI-BKD), а той е със студения старт. Сутрин, когато тръгвам за работа, го паля с газ, защото иначе трябва да държа колата на стартер 2-3 секунди, докато стабилизира оборотите, иначе гасне, и после паленето е мъка. Изчетох доста теми по форумите, но все още не знам от къде да го подхвана. Ориентирал съм се към въздух в системата, но от къде??? Никъде няма и овлажнено с нафта. Четох, вече не помня къде (бая теми прегледах в сумати форуми), че се цакал клапан и връща нафтата обратно в резервоара при покой, но къде се намира той, така и не разбрах. А също има ли начин да се проследи с VCDS този проблем, тоест в Engine на някои от каналите да показва на живи данни  налягане преди и след помпата, нещо което да ме ориентира към мястото на проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с  помпата на резервоара, нека да я погледне някой майстор, да ти изчисти цедката и, защото тя може да не работи помпата, но пак да пали колата, може само от време на време да работи. Ако си близо до Варна щях да ти препоръчам майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, моля за малко помощ. Остана ми един последен, но не маловажен проблем по моето Ауди (2.0 TDI-BKD), а той е със студения старт. Сутрин, когато тръгвам за работа, го паля с газ, защото иначе трябва да държа колата на стартер 2-3 секунди, докато стабилизира оборотите, иначе гасне, и после паленето е мъка. Изчетох доста теми по форумите, но все още не знам от къде да го подхвана. Ориентирал съм се към въздух в системата, но от къде??? Никъде няма и овлажнено с нафта. Четох, вече не помня къде (бая теми прегледах в сумати форуми), че се цакал клапан и връща нафтата обратно в резервоара при покой, но къде се намира той, така и не разбрах. А също има ли начин да се проследи с VCDS този проблем, тоест в Engine на някои от каналите да показва на живи данни  налягане преди и след помпата, нещо което да ме ориентира към мястото на проблема. 

това за клапана на горивния филтър най-вероятно ще си го чел за 1.9 моторите при 8л . Ако бъркам да ме поправят. И въздух да имаш, то първото палене ще ти е трудно, а после трябва да върти и пали нормално. Проблема трябва да е другаде 

Редактирано от stefan91
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за клапана на горивния филтър най-вероятно ще си го чел за 1.9 моторите при 8л . Ако бъркам да ме поправят. И въздух да имаш, то първото палене ще ти е трудно, а после трябва да върти и пали нормално. Проблема трябва да е другаде 

Уговорил съм се за утре, да я закарам А3-ката за сваляне и преглед на помпата в резервоара, както ме посъветва колегата "audiceco", а ако не е тя, и преглед на цялата горивна система.

 

А сега да споделя и едно наблюдение от вчера. Трябваше да вися пред офиса час и половина, че закарах жената рано на работа, та вися си и от нямане какво да правя, си викам дай да се поровя в колата. С VCDS-а влязох в Engine Measuring Blocks и в трета група гледам следното:

179698167.gif

Стойностите ми се сториха доста големи, та си викам, дай да направя едно кръгче и да запиша живи данни в движение при различни режими. Та ето и резултата:

179698179.gif

и таблицата сортирана по признак Engine speed:

179698191.gif

Поправете ме ако греша, но стойностите на EGR-а според мен са доста високи и ще трябва да си направя адаптация. А за тези, на които сега първата им мисъл е "изчисти го", ще кажа ,че EGR-а е сменен преди два месеца, тъй като на стария му беше заминала мембраната.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги днес ми се появи проблем:

Предвид летния сезон си ползвам всекидневно климатика,но днес "умря" запалих автомобила всичко наред но климатика не тръгва гледах перките си работят давам го на максимум да духа но в купето дори и полъх не се усеща

Според Вас къде може да е проблема

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от няколко дена докато карам ми се случва да премигне лампата на ESP-то на таблото. Когато се случва карам бавно и няма никакви признаци на поднасяне или превъртане на гуми или нещо подобно. Днес до работата ми се случи 2 пъти примерно на хубав асфалт и с ниска скорост. Някакви идеи от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявай, аз разбрах, че просто студено не духа.

Все едно - виж какво ще си признае, веровтно някоя клапа щом въобще не духа... Кога за последно си сменял филтъра за купето? Ясно е, че не може той да е причината внезапно, но задръстен филтър може да стане причина за дефект в клапа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от няколко дена докато карам ми се случва да премигне лампата на ESP-то на таблото. Когато се случва карам бавно и няма никакви признаци на поднасяне или превъртане на гуми или нещо подобно. Днес до работата ми се случи 2 пъти примерно на хубав асфалт и с ниска скорост. Някакви идеи от какво може да е?

 

Как ти е акумулатора? Дори да върти ок, отиди да му направят една проверка. АБС е много чувствителен на ток!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, доста вероятно е да е от акумулатора. Ще отида да го проверят при първа възможност. Ако някой има и други предложения все пак нека сподели :). Знам, че така без диагностика никой не може да каже с точност какво не е на ред, но все пак някакви насоки могат да се дадат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги оказа се датчика за налягането на ABS-а или четките на моторчето на ABS-а били за чистене. Трябва да се разглоби и да се види. Странното е, че самия ABS не прави никакъв проблем, но явно ESP-то е по-чувствително към тези работи. За сега карам с изключено ESP, защото ме дразни това присвяткване на лампата а и самата кола придърпва леко като го направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ясно. На мен ми е странно, че ABS-а си работи идеално след като изключих ESP-то и излиза, че проблема в ABS-a реално не влияе на самия ABS ами на ESP-то :D. Това исках да кажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,от около две седмици се радвам на новата си продобивка Audi A3 8P 1.9TDI Sport 07.От доста време чета този форум и да бъда  откровен можеш да намериш доста полезна информация за което ви благодаря.

 ето и малко снимки : )

post-89749-0-60993200-1403805701_thumb.j

post-89749-0-15633100-1403805749_thumb.j

post-89749-0-70073500-1403805845_thumb.j

post-89749-0-76686900-1403805927_thumb.j

post-89749-0-03867300-1403805955_thumb.j

post-89749-0-06300500-1403806129_thumb.j

post-89749-0-13422500-1403806176_thumb.j

post-89749-0-56384300-1403806215_thumb.j

post-89749-0-16581800-1403806279_thumb.j

post-89749-0-04295600-1403806373_thumb.j

post-89749-0-69342700-1403806491_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rear left parking sensor не ми работи и всеки път като включа задна скорост записва грешка, която след това се трие. Имам следните въпроси: 

1. Къде може да се провери дали не прави контакт от влага или друг проблем? 

2. Ако горното е наред, то тогава да се провери дали е изгорял изцяло и трябва смяна. Съответната смяна дали може да е само 1 датчик или всички 4?

3. Ако трябва смяна, от морга ли трябва да се търси или магазин и съответно къде?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Зад бронята.

2. Няма "половин изгаряне" и "цяло изгаряне" - ако не работи - не работи и трябва смяна.

3. "Трябва" не съществува..., има каквото прецениш. Аз бих взел нов за да не го сменям след 3 или 12 месеца пак. В представителството на марката в твоя град продават не само коли, но и резервни части. 1 е достатъчен, ако проблемът е само в него. Не е нужно да сменяш и 4-те.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...