bsdnikolov Публикувано 10 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2014 Здравейте, моля за малко помощ. Остана ми един последен, но не маловажен проблем по моето Ауди (2.0 TDI-BKD), а той е със студения старт. Сутрин, когато тръгвам за работа, го паля с газ, защото иначе трябва да държа колата на стартер 2-3 секунди, докато стабилизира оборотите, иначе гасне, и после паленето е мъка. Изчетох доста теми по форумите, но все още не знам от къде да го подхвана. Ориентирал съм се към въздух в системата, но от къде??? Никъде няма и овлажнено с нафта. Четох, вече не помня къде (бая теми прегледах в сумати форуми), че се цакал клапан и връща нафтата обратно в резервоара при покой, но къде се намира той, така и не разбрах. А също има ли начин да се проследи с VCDS този проблем, тоест в Engine на някои от каналите да показва на живи данни налягане преди и след помпата, нещо което да ме ориентира към мястото на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiceco Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Пробвай с помпата на резервоара, нека да я погледне някой майстор, да ти изчисти цедката и, защото тя може да не работи помпата, но пак да пали колата, може само от време на време да работи. Ако си близо до Варна щях да ти препоръчам майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veskov90 Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Кой е най-малкият размер джанта която мога да сложа на Ауди а3 8п 2008 15-ка или 16-ка и същевременно най-лека давайте съвети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 Официално 16. Фейслифтова А3 8P с 15-ки... Интересен дизайнерски експеримент...! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefan91 Публикувано 11 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2014 (Редактирано) Здравейте, моля за малко помощ. Остана ми един последен, но не маловажен проблем по моето Ауди (2.0 TDI-BKD), а той е със студения старт. Сутрин, когато тръгвам за работа, го паля с газ, защото иначе трябва да държа колата на стартер 2-3 секунди, докато стабилизира оборотите, иначе гасне, и после паленето е мъка. Изчетох доста теми по форумите, но все още не знам от къде да го подхвана. Ориентирал съм се към въздух в системата, но от къде??? Никъде няма и овлажнено с нафта. Четох, вече не помня къде (бая теми прегледах в сумати форуми), че се цакал клапан и връща нафтата обратно в резервоара при покой, но къде се намира той, така и не разбрах. А също има ли начин да се проследи с VCDS този проблем, тоест в Engine на някои от каналите да показва на живи данни налягане преди и след помпата, нещо което да ме ориентира към мястото на проблема. това за клапана на горивния филтър най-вероятно ще си го чел за 1.9 моторите при 8л . Ако бъркам да ме поправят. И въздух да имаш, то първото палене ще ти е трудно, а после трябва да върти и пали нормално. Проблема трябва да е другаде Редактирано 11 Юни 2014 от stefan91 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2014 (Редактирано) това за клапана на горивния филтър най-вероятно ще си го чел за 1.9 моторите при 8л . Ако бъркам да ме поправят. И въздух да имаш, то първото палене ще ти е трудно, а после трябва да върти и пали нормално. Проблема трябва да е другаде Уговорил съм се за утре, да я закарам А3-ката за сваляне и преглед на помпата в резервоара, както ме посъветва колегата "audiceco", а ако не е тя, и преглед на цялата горивна система. А сега да споделя и едно наблюдение от вчера. Трябваше да вися пред офиса час и половина, че закарах жената рано на работа, та вися си и от нямане какво да правя, си викам дай да се поровя в колата. С VCDS-а влязох в Engine Measuring Blocks и в трета група гледам следното:Стойностите ми се сториха доста големи, та си викам, дай да направя едно кръгче и да запиша живи данни в движение при различни режими. Та ето и резултата:и таблицата сортирана по признак Engine speed:Поправете ме ако греша, но стойностите на EGR-а според мен са доста високи и ще трябва да си направя адаптация. А за тези, на които сега първата им мисъл е "изчисти го", ще кажа ,че EGR-а е сменен преди два месеца, тъй като на стария му беше заминала мембраната. Редактирано 13 Юни 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexton Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Колеги днес ми се появи проблем:Предвид летния сезон си ползвам всекидневно климатика,но днес "умря" запалих автомобила всичко наред но климатика не тръгва гледах перките си работят давам го на максимум да духа но в купето дори и полъх не се усещаСпоред Вас къде може да е проблемаПоздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 22 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 22 Юни 2014 Компресор например. Направи диагностика и виж какво ще си признае. Не дава ли някаква по-различна индикация на панела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rexton Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Не по дисплея всичко работи нормално, но в купето не влиза никакъв въздух Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Колеги от няколко дена докато карам ми се случва да премигне лампата на ESP-то на таблото. Когато се случва карам бавно и няма никакви признаци на поднасяне или превъртане на гуми или нещо подобно. Днес до работата ми се случи 2 пъти примерно на хубав асфалт и с ниска скорост. Някакви идеи от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Извинявай, аз разбрах, че просто студено не духа.Все едно - виж какво ще си признае, веровтно някоя клапа щом въобще не духа... Кога за последно си сменял филтъра за купето? Ясно е, че не може той да е причината внезапно, но задръстен филтър може да стане причина за дефект в клапа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Колеги от няколко дена докато карам ми се случва да премигне лампата на ESP-то на таблото. Когато се случва карам бавно и няма никакви признаци на поднасяне или превъртане на гуми или нещо подобно. Днес до работата ми се случи 2 пъти примерно на хубав асфалт и с ниска скорост. Някакви идеи от какво може да е? Как ти е акумулатора? Дори да върти ок, отиди да му направят една проверка. АБС е много чувствителен на ток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Да, доста вероятно е да е от акумулатора. Ще отида да го проверят при първа възможност. Ако някой има и други предложения все пак нека сподели . Знам, че така без диагностика никой не може да каже с точност какво не е на ред, но все пак някакви насоки могат да се дадат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Това е най- вероятната причина при така описан проблем. Другото са датчици. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Колеги оказа се датчика за налягането на ABS-а или четките на моторчето на ABS-а били за чистене. Трябва да се разглоби и да се види. Странното е, че самия ABS не прави никакъв проблем, но явно ESP-то е по-чувствително към тези работи. За сега карам с изключено ESP, защото ме дразни това присвяткване на лампата а и самата кола придърпва леко като го направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 ABS-а е интегр. част от ESP-то. За това ти светва ESP-то, няма какво друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 23 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2014 Това е ясно. На мен ми е странно, че ABS-а си работи идеално след като изключих ESP-то и излиза, че проблема в ABS-a реално не влияе на самия ABS ами на ESP-то . Това исках да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илиев79 Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Здравейте колеги,от около две седмици се радвам на новата си продобивка Audi A3 8P 1.9TDI Sport 07.От доста време чета този форум и да бъда откровен можеш да намериш доста полезна информация за което ви благодаря. ето и малко снимки : ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Идеална е със здраве да си я караш, ама какво и е Sport . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илиев79 Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Огледалото за обратно виждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илиев79 Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 (Редактирано) Редактирано 26 Юни 2014 от Илиев79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 26 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2014 Да ти е честита Илиев Разумно и безаварийно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Илиев79 Публикувано 27 Юни 2014 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2014 (Редактирано) Цитиране на предходен пост!Благодаря!!! Редактирано 27 Юни 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suum cuique Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 Rear left parking sensor не ми работи и всеки път като включа задна скорост записва грешка, която след това се трие. Имам следните въпроси: 1. Къде може да се провери дали не прави контакт от влага или друг проблем? 2. Ако горното е наред, то тогава да се провери дали е изгорял изцяло и трябва смяна. Съответната смяна дали може да е само 1 датчик или всички 4?3. Ако трябва смяна, от морга ли трябва да се търси или магазин и съответно къде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 3 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2014 (Редактирано) 1. Зад бронята.2. Няма "половин изгаряне" и "цяло изгаряне" - ако не работи - не работи и трябва смяна.3. "Трябва" не съществува..., има каквото прецениш. Аз бих взел нов за да не го сменям след 3 или 12 месеца пак. В представителството на марката в твоя град продават не само коли, но и резервни части. 1 е достатъчен, ако проблемът е само в него. Не е нужно да сменяш и 4-те. Редактирано 3 Юли 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts