Jump to content

Audi A3 (8P) [АРХИВНА ТЕМА]


Dj example

Recommended Posts

Колеги захванах се с един ъпгрейд, но немога да се справя с VCDS кодирането. Става въпрос за това.

http://audi-diy.blogspot.com/2007/10/audi-a3-footwell-lights-installed.html

До колкото разбирам трябва да прменя Byte 00 Bit 2 в позиция 1, но при мене излиза това:

029142859-big.jpg?r=0

029142860-big.jpg?r=0

029142861-big.jpg?r=0

029142862-big.jpg?r=0

029142863-big.jpg?r=0

Показал съм какво правя стъпка по стъпка понеже несъм запознат с програмата, ако някаде греша да бъда поправен. Ако някой може да помогне ще съм излючително благодарен, даже подготвям и тема с подробен снимков материал за ъпгрейда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички моята кола е ауди а3 2.0тди 2004г. 2 врати и имам 2 въпроса.. като запаля колата на място има едно стържене,но като натисна съединителя исчезва и като го отпусна пак започва това го прави само в началото докато е студена, някой има ли представа от какво може да е (не е маховик) и другото което искам да попитам е къде се намира термостата на лесно достъпно място ли е? Благодаря ви предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми още кaто купувах колата се сваля да се гледа маховика и беше перфектен,а тва стържене и тракане се появи малко след това.

Редактирано от BIBOOO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги захванах се с един ъпгрейд, но немога да се справя с VCDS кодирането. Става въпрос за това.

http://audi-diy.blogspot.com/2007/10/audi-a3-footwell-lights-installed.html

До колкото разбирам трябва да прменя Byte 00 Bit 2 в позиция 1, но при мене излиза това:

Показал съм какво правя стъпка по стъпка понеже несъм запознат с програмата, ако някаде греша да бъда поправен. Ако някой може да помогне ще съм излючително благодарен, даже подготвям и тема с подробен снимков материал за ъпгрейда.

здравей колега! Междудругото много бих искал и аз да направя този ъпгрейд, но никога не ми е на дневен ред... :unsure:/>/>/>/>/>/>/>/>/> Ти какво си направил до сега във връзка с инсталацията? Предполагам си вързал осветление в предните и задните стелки и ще свети, като фабричен light пакет, когато свети и плафон-а?

До колкото знам, възможно е да се направи същото нещо извън инсталацията на колата и осветлението да свети постояннно, като може да се регулира с един димер примерн в жабката... за целта трябва да се вземе ток примерно от запалката, може да се вържат няколко диода /ленти/, които консумират почти нищо. На мен ми харесва и ето това:

Колеги захванах се с един ъпгрейд, но немога да се справя с VCDS кодирането. Става въпрос за това. http://audi-diy.blogspot.com/2007/10/audi-a3-footwell-lights-installed.html До колкото разбирам трябва да прменя Byte 00 Bit 2 в позиция 1, но при мене излиза това: [img'>http://media.snimka.bg/s1/1449/029142859-big.jpg?r=0 029142860-big.jpg?r=0029142861-big.jpg?r=0029142862-big.jpg?r=0029142863-big.jpg?r=0 Показал съм какво правя стъпка по стъпка понеже несъм запознат с програмата, ако някаде греша да бъда поправен. Ако някой може да помогне ще съм излючително благодарен, даже подготвям и тема с подробен снимков материал за ъпгрейда.
здравей колега! Междудругото много бих искал и аз да направя този ъпгрейд, но никога не ми е на дневен ред... :unsure:/>/>/> Ти какво си направил до сега във връзка с инсталацията? Предполагам си вързал осветление в предните и задните стелки и ще свети, като фабричен light пакет, когато свети и плафон-а? До колкото знам, възможно е да се направи същото нещо извън инсталацията на колата и осветлението да свети постояннно, като може да се регулира с един димер в жабката или някъде другаде... за целта трябва да се вземе ток примерно от запалката, като се вържат по няколко диода /ленти/, където ти хареса, а те не консумират почти нищо. На мен ми харесва и ето това: iluminare.jpg&w=400&h=375&ei=95S8ULyaG9DCtAabiIDwBg&zoom=1&iact=rc&dur=106&sig=102782327912325185730&page=1&tbnh=143&tbnw=166&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:14,s:0,i:123&tx=108&ty=53 За VCDS ще ти пиша допълнително дали мога ли да ти помогна, защото явно и мен ме интересува :rolleyes:/>/> "]link

iluminare.jpg&w=400&h=375&ei=95S8ULyaG9DCtAabiIDwBg&zoom=1&iact=rc&dur=106&sig=102782327912325185730&page=1&tbnh=143&tbnw=166&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:14,s:0,i:123&tx=108&ty=53

За VCDS ще ти пиша допълнително дали мога ли да ти помогна, защото явно и мен ме интересува :rolleyes:/>/>

Редактирано от Васко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!!!Предстой ми да откача акумулатора за околко 2-3 часа.Колата е Audi A3 2.0TDI sportback 2005г.(с един ключ е колата).Мисълта ми е следната , как се синхронизира ключа след това.Има ли някои който го е правил със същата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравеи колега и аз се питах този въпрос 6те има проблем да се отка4и акумулатора.Днес питах един приятел които има магазин за акумулатори и каза 4е няма проблем само след това лампата на есп се е вклю4ила докато измине6 няколко метра и се изклю4вала и понякога на СД-то се губели настроиките на станциите.Това е,не знам да ли е вярно нека дръги колеги се изкажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравей колега! Междудругото много бих искал и аз да направя този ъпгрейд, но никога не ми е на дневен ред... :unsure:/>/>/>/>/>/>/>/>/> Ти какво си направил до сега във връзка с инсталацията? Предполагам си вързал осветление в предните и задните стелки и ще свети, като фабричен light пакет, когато свети и плафон-а?

До колкото знам, възможно е да се направи същото нещо извън инсталацията на колата и осветлението да свети постояннно, като може да се регулира с един димер примерн в жабката... за целта трябва да се вземе ток примерно от запалката, може да се вържат няколко диода /ленти/, които консумират почти нищо. На мен ми харесва и ето това:

http://www.google.bg/imgres?um=1&hl=bg&sa=N&tbo=d&biw=1280&bih=892&tbm=isch&tbnid=CZSKkKF4WKV72M:&imgrefurl=http://www.clubaudi.ro/audi-a3-8p-2003-prezent/4547-modificari-ale-elementelor-interioare-a3-8p-sportback-15.html&docid=DRTxkN-BDLQusM&imgurl=http://img155.imageshack.us/img155/8212/iluminare.jpg&w=400&h=375&ei=95S8ULyaG9DCtAabiIDwBg&zoom=1&iact=rc&dur=106&sig=102782327912325185730&page=1&tbnh=143&tbnw=166&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:14,s:0,i:123&tx=108&ty=53 За VCDS ще ти пиша допълнително дали мога ли да ти помогна, защото явно и мен ме интересува :rolleyes:/>/> "]link

iluminare.jpg&w=400&h=375&ei=95S8ULyaG9DCtAabiIDwBg&zoom=1&iact=rc&dur=106&sig=102782327912325185730&page=1&tbnh=143&tbnw=166&start=0&ndsp=35&ved=1t:429,r:14,s:0,i:123&tx=108&ty=53

За VCDS ще ти пиша допълнително дали мога ли да ти помогна, защото явно и мен ме интересува :rolleyes:/>/>

Колега монтирал съм тези на седалките и двата отпред

028942763-big.jpg?r=0

Тези по вратите още не съм, направил съм и инсталацията както е описана в audi-sport.net само немога да намеря Byte 00 Bit 2, искам да го направя както си е фабрично, това ми е идеята.

Относно акумолатора аз съм го махал 2 пъти, първият когато сменях стоп машинката. Тогава ми светна ESP-то, но това се получи заради смяната на машинката и след минаване на 50м. гасне. Вторият път когато го откачах свалях волана и откачах аербега и пак ми светна ESP-то и предполагам че е било заради волана. Касетофона не губи никакви настройки, нито ми иска код. С ключовете несъм имал проблеми. Успех и на вас!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравеи колега и аз се питах този въпрос ....

Да ви отговоря на теб и на Sa60_89 наскоро си купих нов акумулатор и като разкачах стария и сложих новия, всичко около 2 минути станциите си останаха запаметени, оттам ми светна ESP и воланчето за сервото - първо изгася като изминеш няколко метра ESP-то и след още няколко изгася и воланчето . После ел.джамовете също губят комфорт функцията с едно натискане да падат до долу, трябва първо да задържиш да паднат до долу после да ги вдигнеш и двата до горе самообучават се и оп и този проблем се решава. Часовника и датата и те се разстройват с едно дърпане на джидавката навън почва да свети часа намествате го, после дърпате навън още едни път минутите и така продължавате докато не направите и датата.

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви отговоря на теб и на Sa60_89 наскоро си купих нов акумулатор и като разкачах стария и сложих новия, всичко около 2 минути станциите си останаха запаметени, оттам ми светна ESP и воланчето за сервото - първо изгася като изминеш няколко метра ESP-то и след още няколко изгася и воланчето . После ел.джамовете също губят комфорт функцията с едно натискане да падат до долу, трябва първо да задържиш да паднат до долу после да ги вдигнеш и двата до горе самообучават се и оп и този проблем се решава. Часовника и датата и те се разстройват с едно дърпане на джидавката навън почва да свети часа намествате го, после дърпате навън още едни път минутите и така продължавате докато не направите и датата.

благодаря за отговора колега!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единия от проектите е завършен. Остана програмирането на плафоните в краката.

:)/>

029167555-big.jpg?r=0

По-хубави снимки, когато пристигнат диодите :D

Редактирано от Dj example
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е кога откача твоята задна чистачка, защото когато са включени отпред чистачките да ти работят и тръгваш да даваш назад (включиш задна предавка) задната чистачка автоматично започва да чисти без да си я включвал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да е сменял тампон на скоростната кутия.Чува се скърцане в купето (все едно две гуми се търкат една в друга)и след оглед стана ясно че е тампона на скоростната кутия.Интересува ме как се сменя , дали трябва да се маха акумулатора за да се стигне до тампона или отдолу може като се махне кората .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е кога откача твоята задна чистачка, защото когато са включени отпред чистачките да ти работят и тръгваш да даваш назад (включиш задна предавка) задната чистачка автоматично започва да чисти без да си я включвал.

Да това ми е ясно, но тя се включва сама и няма спиране, ръчкам лостчето не спира и не спира и после по някое време си спре сама... днес няколко пъти ми се случва исхабих си течноста за чистачки щото само пръсках да не ми скърца :Д не знам от какво може да е а самите чистачки си работят сичко си е както трябва чува се щтракване, но пусне ли се сама няма спиране.. спира си сама когато иска

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Колеги,

Искам да направя диагностика на моето A3, защото трудно пали колата и имам съмнения, че са свещите.

Когато беше по-топло времето имаше леко забавяне при палене, ако колата е престояла 1-2 дни, но сега го прави всеки път(всеки ден).

Някакви идеи или сервиз към който да се обърна за да видим къде е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и колежки, ще монтирам парктроник ... къде да разположа датчиците на предна и задна броня? ... особенно ме интересъва на предна броня ... Защото не виждам много място отпред за четири датчика...?

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само гледай датчиците да са на 90С спрямо пътя - т.е. да не са наклонени защото ще показват грешно и ще пищи непрекъснато.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колега...Днес въртях аудито на хубавия сняг и се случи нещо ужасно: ударих си задната гума странично и се изкриви яко джантата... Да питам прецаквам ли много колата като я въртя на снета? Освен случката с бордюра?

Редактирано от ThEBlazZeD
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...