stef4o Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 В най-скоро време ще направа 10000км. До сега карам със mobil 1 15W40 минерално в сирвиза ми го наливат. За тези 10000км стана катран черно и съм намислил да промия двигатела с PRISTA (промивното), НО СЛЕД ТОВА ИДВА ГОЛЕМИЯ ВЪПРОС > КАКВА МАРКА ДА СЛАГАМ? МИСЛЯ СИ ЗА CASTROL НО СЕ ЧУДЯ КАКВО ДА Е GTX ИЛИ MAGNETEC 10W40 ИЛИ 15В40? Карам Аudi 80 B4 2.0 ABT по километраж 190000, но колко са верни само господ знае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 промивай и наливай магнатек 10/40 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedko555 Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 На мойто АБТ навремето съм наливал и Кастрол и такова за комбайни КААС и още едно дето не се сещам ква марка беше ма съм няма проблеми.Не си с някъв супер двигател на който му трябва по специално масло.Налей си пак някакво минерално и не се чуди много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 20 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2011 За този мотор производителя препорьчва 10-40 масла....Аз сьм много доволен от наливния ТОТАЛ....за 11, 50 лв. на литьр и доброто му качество, просто е супер оферта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 ok 10W40 , но остава въпроса за castrol gtx , добро ли е според вас? Някъде бях чел много ментета имало ..... Или ако не кастрол някоя друга марка да препоръчате Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 21 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 Те че колите ни са которници,которници са.Но все пак не сипвай "някакво" масло,а си сложи добро.Съветвам те за кастрол магнатек 10-40.Ако се притесняваш от ментета на пазара/а те са в изобилие/,си поръчай масло то АСЕ.Аз вече имам 5-6 смени с неговото масло,отделно съм вземал на много приятели и всички са супер доволни.Давам ти един пример-преди 3-4 години сменях масло и сипах репсол 10-40.На следващата смяна реших да опитам кастрола на АСЕ,сипах го,запалих и двигателя работе много по-равномерно и по-гладко.И това не си го измислям,защото колата я имам я карам от 7 години и и знам всеки един звук и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 21 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2011 а за MEGUIN някой да има впечатления ?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Castrol GTX си е добро масло, но дали ще намериш истинско - там вече не знам. Аз от доста години карам с MOBIL. Колкото до PRISTA OIL - става само да си промиеш двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 23 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Промивното на Prista вчера го взех, сега мисля какво да е основното масло?10w40 15w40 и каква марка??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Слагай 10/40 Кастрол магнатек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 23 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 колата по километраж е 190000км , НО ДАЛИ Е НА ТОЛКОВА ИЛИ Е НА ..... ЗАТОВА ПИТАМ 10 ИЛИ 15W40???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvoPP Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 При работна температура 50оС вискозитета и на двете масла е еднакъв (около 45mm2/s). Различието при тях се появява при отрицателни температури, като маслото с по-малко число пред W (в случая 10W/40) е за по-ниски температури. За средно-европейската зона най-популярни са маслата 15W/40.Само информативно: масло SAE 15W/40 означава, че при температура -15оС отговаря на зимното масло SAE 15W, а при температура 100оС на лятното масло SAE40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 23 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 ok но за двигател на 190000 по километраж 10 или 15W40? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 10w40 .... Даже по каталог иска 5в40 ...Ако не тече от някъде,и не го папа давай с 10-ка!Аз съм с такова и съм предоволен ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
div Публикувано 23 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2011 Колега, ако сипеш 10W40 очаквай проблеми с течове на масло. При мен при преминаване от 15W40 към 10W40 мотора текна като лейка. Но 10W40 е по-добро сипвай смело! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogy_do Публикувано 24 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2011 Абе вие добре ли сте бе хора какво е това 10/40 полусинтетики тая кола е стара на библя.Одавна е минало времето в което е трябвало да се кара с полу синтетика 10w40И аз така бях подставен пред дилемата какво масло да си сложа, и мойто беше минерално мобиле 15/40 ама викам аре всички викат полу синтетика, ще сложа и аз.Поръчах масло ушшш хубаво кастрол магнетек 10/40 от колегата ACE и точно след 4600км ми свърши остатака от 1.5л. от 5л туба.Само доливам на това ауди и гори, ама яко гори масло.Викам край колата свърши ще отива при Спас за части Закарах я при моя майстор и той вика, че няма такива признаци да се спомине колата и, че според него причината е в маслото защото не е за тозиспукан мотор от каране защото е ясно че няма как на тия години кола да е на 220 000км.Смених си маслото с минерално и до тук съм на 8000км колата си върви екстра а щеката показва малко под средата може и да и долея тази седмица но невярвам да е повече 400мл.А маслото понеже е много ефтино неискам да му казвам марката, че ме е срам смо ще кажа, че е 42лв 5л. ама и пътната помош си карам с него и нямам ядове,на тия стари мотори само минерално масло.Не се лъжета да слагате глезотий колата си е супер с това масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKELL BEGA4KA Публикувано 24 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2011 слагаи по гьсто масло идва лятоо,аз слагам само гьсти масла Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 Нали се сещате, че от кола до кола има разлика? От мотор до мотор - също??? Как е каран, колко често е обслужван, дали е прегряван, отварян ли е да се ремонтира и с какви части е обслужван??? Моята 80-тка е на 430 217 километра по километраж (1989-та година) и карам с Мотул 10/40, което закупувам по интернет от Проспийд (колегата АСЕ ми е малко далечко). Доливам от смяна до смяна не повече от 400 грама. Гори ли го, тече ли - нямам идея и не ме интересува честно казано. Но нито ми чукат повдигачи в студено или топло време нито нищо. Моят съвет към колегата е да пробва с полу-синтетика и да сравни работата на мотора с 2-те масла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 Мотора ми е на 318000км, сервизирал съм главите. Карам с 10W40 и не доливам и грам. Сменям на 8000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 И аз нямам проблеми с 10-40 кастрол магнатек разбирасе от АСЕ.Аз имам много лек теч на масло от задния семеринг на двигателя.Иначе от смяна на смяна/10 000 км./ дали доливам и 500-600 мл.Така че всичко е много относително.Но според мен не трябва да се сипват менте масла на нашите машини на времето.Може да са дърти,но пак си искат грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stef4o Публикувано 25 Февруари 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 Следващата седмица ще сменя маслото. Първо със на Prista промивното промивка и след това съм решил да сложа Meguin 10W40 и ще пиша за какво става на въпрос. Мерси на всички за изказаните мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogy_do Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 (Редактирано) Точно кастрол ментак не ми го хвалете!!! Като не си карате колите а само ги ревизирате и лъскате, няма как да горат масло ако ще и полусинтетика да слагате.Използвайте ги като автомобили, смисъл да ги карате всеки ден поне по 50км!!! Тогава вече може да говорим кое е по подходящо за старото ауди минерално или полусинтетика.Не споря за това дали е по добре 10/40 или 15/40тук вече може да се съглася в някой случай, но за полусинтетика и специално кастрол ментак няма смисъл да говорим не е за вашите коли няма ли други изпатилида кажат и те на невярващите, а не да си внушават че карат с хубаво масло. Редактирано 25 Февруари 2011 от ogy_do Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 25 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 25 Февруари 2011 Чакай сега малко.Много остро влизаш,недей така.Може да си попаднал на някой кастрол,но наистина менте.Аз поне за себе си знам,че на АСЕ-то маслото е много над повечето предлагани на пазара.Факт е,че след като сипах от неговото масло двигателя заработи по-добре.Познавам си колата отлично/карам я вече 8-ма година/ и определено кастрола и се отразява чудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване