Lubaka Boy Публикувано 7 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2011 Привет на всички.След цялата история се оказа в крайна сметка регулировка клапана на ТУРБОТО.В момента колата върви много добре,без да забива,набира бързо и агресивно)),но понейе сам си го регурирах по магитралата с VAG-COM и има нужда от финно легулиране може би,но това ще стане след монтаж на BOOST METER.Ще пиша като го сложа как е положението.Поздрави на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
demato Публикувано 11 Март 2011 Доклад Share Публикувано 11 Март 2011 Привет на всички.След цялата история се оказа в крайна сметка регулировка клапана на ТУРБОТО.В момента колата върви много добре,без да забива,набира бързо и агресивно)),но понейе сам си го регурирах по магитралата с VAG-COM и има нужда от финно легулиране може би,но това ще стане след монтаж на BOOST METER.Ще пиша като го сложа как е положението.Поздрави на всичкиПривет колега!Интересуваме какво стана с шума който беше описал?Имам го сьщия и не мога да го хвана!Пиши моля те ако си разбрал откьде идва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v_k-s-line Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Привет колега!Интересуваме какво стана с шума който беше описал?Имам го сьщия и не мога да го хвана!Пиши моля те ако си разбрал откьде идва! здравеите колеги шума идва от кутията на филтара отзад до калобрана това е вазоснова на пренадуване на турбото няма оправяне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubaka Boy Публикувано 21 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 Привет на всички !При мен шума изчесна след регулирането,не знам точно от къде беше,но според мен идваше от Турбото.Сега колата върви така както трабва за 150к.с.Поздрави )) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 (Редактирано) Привет колега е това е смислена тема със завършен край и може да помогне на много хора.Моя проблем е същия донякъде като твоя по колата не е бутано нищо .Така зависваше по същия начин както си описал шум чак от кутията на филтъра не се чуваше и зависваше на 5 предавка като и дам бързо 6та се оправяше и поемаше ,изчистих дебитомера (макар ,че не беше мръсен ) и се пооправи поне не го правеше токова често , след което изчезна проблема но днес и от около месец на зад като започна ползването на климатроника нещо хептен спря да тегли .Днес карах около 200 км. магистрала и не върви неще да набира при изкачване на горе на темпомат със 120 качва до горе вече на 100 или нацяло скъса със зависването преди го правеше за малко сега ,като подам газ и забива .МОля за съвет от къде да почна ,че филма май ще е голям и то точно преди ваканцията .Общо взето ше чистене на геометрия ,Н75 смяна ,дебитомер проверка на маркучи и вакум маркучета А6 2,5 ТДИ код:АКН 150к.с. 2001г. 146000 хиляди км. реални Редактирано 18 Юли 2011 от babuka Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 като сложиш буст метъра качи някоя снимка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubaka Boy Публикувано 19 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Привет !Първо трябва да се започне с VAG-COM - проверка и тест на искани/дадени стойности. Лошото е , че при дълго каране на градски условия с ниски обороти, няма хубаво издухване и се събира нагар около обръча който движи геометрията и от там идва тъпия проблем. Другото нещо е , че този двигател е много прецизен /както повечето дизелови двигатели/ и за да работи и върви добре трябва всичко да е по книга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
babuka Публикувано 19 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2011 Здравей колега до сега бях на проби , свалях дебитомер (изключвах) пак не върви .Клапана на турбото не мърда ни нагоре ни надолу а вакум от Н75 идва принудително със отверка трябвали да мърда геометрията ???? защото мойта е бетон не мърда натискам със отверка и не помръдва сега ще откача клапана от гаиките като поистине ,без да фиксиран към турбото да видя далик ше се помести при подаване на газ ? би трябвало да се помести ако работи нали ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubaka Boy Публикувано 25 Юли 2011 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2011 Здр.!!!Когато запалиш двигателя, вакума затваря клапана на турбото /демек оста се движи на горе и лопатките са затворени/ и при подаване на газ трябва за момент да отпусне на долу / демек лопатките се отварят /. Щом при теб това нещо не се движи и с отвертката не помръдва трябва да се демонтира Турбото и основна профилактика. Това е доста често като проблем , но причината може да се дължи и от други фактори.Успех и поздрави !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Uzunov1 Публикувано 23 Август 2011 Доклад Share Публикувано 23 Август 2011 Имах подобен проблем с мойта просто не вървеше и проблема се проявяваше при ускоряване на наклон и при изпреварване с скорост над 100...оказа се че има пукнатина в корпуса на турбото и също така турбото беше задръстено и дебитомера беше прецакан.. човека от сервиза ми е авер и каза че дебитомера е хубаво да се сменя на 90000км. смених дебитомера изчисиха турбото и сменихме корпуса направо хвърчи сега имам чуство че карам съвсем друга кола...какво ли не мислихме че е скоростна кутия... почваше да качва в високите обороти и нямаше мощност почти в червеното отиваше.Иди до някой сервиз ако имаш пари да ти отворят турбото ида го почистят от моето искараха кал БУКВАЛНО успех с начинанието на мене ми излезе 600 лева с ремонта нов дебитомер и корпус и почистването Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
100qn Публикувано 19 Ноември 2011 Доклад Share Публикувано 19 Ноември 2011 Здравеите колеги нов съм във форума и от 5 дена имам ауди а6 2.5 ТДИ автоматик, и при мене го има този проблем с набирането на скорост след 100км/ч,като е настапя и отива на 3000-3100 оборота и много бавно набира .Снощи един авер е видя на vac-com и ми дава грешка от клапан на турбото N75. Та някои знае ли в Бургас къде мога да отида и да ми го настроят или ако някои знае как да каже .2рата грешка беше в ABS и ASR но това според мен е от лагер защото се появи шум и като завия на дясно спира.Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubaka Boy Публикувано 23 Ноември 2011 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2011 Привет колега.Клапан N75 не се регулира.Когато не работи коректно се генерира тази грешка,управлението на турбото също не работи и затова така мудно ти набира. Смени клапана и мисля , че ще се оправи.Успех и не забравяй да пишеш за резултата.Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borety_popov Публикувано 17 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2012 Здр,имам проблем с колата ми ауди а6 2.5тди афб мотор края на 99г.куатро при палене сутрин след като колата е изтивала цяла нощ при стартиране на дигателя се изфорсирва до към 1200 оборотаи пада на около 1100об.Оборотите се местят нагоре надоло в рамкита на стотина оборота и се чува от пред пред самия мотор шум леко стържене и лека вибрация в такт с мененето на оборотите.Това е за около период от 10сек. и след това спира.Като я загася венага и я запаля наново работила е не повече от 30сек. го няма този щум.Оставям я да изтина 3-4 часа пак го няма щумът.За допълнителна информация започна да го прави като наближи смяна на ремаци и ролки на около 56000км смених ги на 59000км.След смяната на ремаците и ролките (7 ролки,ангренажен ремак,два пистови ремака,водна помпа и за всеки случай термостат)при студено време пак го прави но за по кратко време.Имаше една не работеща свещ която е сменена.Акумулатора ми е малко слабичък но пали от раз сутрин.В сервиза ми казаха че шумът е от ролките,но след смяната си остана макар и по слаб и за по кратко време.Надявам се на компетентно мнение и благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lubaka Boy Публикувано 21 Февруари 2012 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2012 Привет колега.Според мен проблема е от помпата и шума и колебанието на обороти и по точно аванса.Не съм на 100% сигурен и за да не предполагаме само като за начало може да се закачи на VAG-COM за проверка и анализ на налични грешки и актуални стойности. Тези помпи VP44 са известни с проблемите си. В някой случай повредите са малки , но стигне ли се до ремонт е голям филм. Много е важно първо да се локализира проблема да се действа преди да е късно. Поздрави,успех и не забравяй да пишеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borety_popov Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Ето как запали днес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borety_popov Публикувано 24 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2012 Работи към половин час на място и си пушеше все така накрая като загря на 91-92 градуса подчти не се виждаше и усещаше пушека.предполагам че това ще има нещо общо с проблема ми все пак така не е правела преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sako8222 Публикувано 20 Март 2012 Доклад Share Публикувано 20 Март 2012 И при мен пушляви така на ниски обороти. Незнам от какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hari_123 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Здравейте на всичкиИмам A6 C5 4B 2.5TDI AFB 1999г и преди 6 месеца по време на движение се счупи разпределителния вал и бях се отказал изцяло от колата но преди месец намерих двигател в добро състояние и я смених.След смяна на двигатела от което ГНП Турбо и т.нб са си от моя двигател но проблема е следния или може да се каже че немогат да ми кажат какъ е проблема.Колата си пали страхотно докосва ключа и Ок но като е студена колата дори неще да потегля все едно че няма педал за газ като се стопли леко трагва мах скорости които съм достигна са по нагорнище мах 70км/ч прав път мах 120км/чпо колата са проверени1. Цедка в резервоара2.Горивни магистрали3.ЕГП - клапанн /управление/ - Ок4.ГНП - Ок5.Зацепване на разпределителни валове към коляновия вал и сами по себе си6.Турбокомпресора -управлени /променлива геометрия/7.Дебитомер - Ок8.Въздуховоди - Ок9.Дюзи - Ок10.Системно налягане на ГНП - Ок Единствено констатирани проблеми:1.Дебитомер - мах стойности 750-790 mg/j2.Количество изпръскване - махимално 40 mg/j а са били необходими 48-50 mg/j Сдед всичко това колата неще и неще да върви и никой неможе да ме каже от това е моля за ваще съвети Благодаря ви предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Единствено констатирани проблеми:1.Дебитомер - мах стойности 750-790 mg/j2.Количество изпръскване - махимално 40 mg/j а са били необходими 48-50 mg/j Тука нямаш проблеми или поне не ти е от тях грижата. Ако софтуера не е сменян (чипвана) 40 mg е нормалното впръскване. Дори и с чип повече от 55-60mg не можа да ти даде на компа а реално изкара и по-малко - 60mg са 225 коня на тоя мотор. Дебитомера са леко ниски стойностите но това е по-скоро следствие от това че колата има проблем а не причина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nike_33 Публикувано 8 Януари 2014 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2014 Здравейте на всичкиИмам A6 C5 4B 2.5TDI AFB 1999г и преди 6 месеца по време на движение се счупи разпределителния вал и бях се отказал изцяло от колата но преди месец намерих двигател в добро състояние и я смених.След смяна на двигатела от което ГНП Турбо и т.нб са си от моя двигател но проблема е следния или може да се каже че немогат да ми кажат какъ е проблема.Колата си пали страхотно докосва ключа и Ок но като е студена колата дори неще да потегля все едно че няма педал за газ като се стопли леко трагва мах скорости които съм достигна са по нагорнище мах 70км/ч прав път мах 120км/чпо колата са проверени1. Цедка в резервоара2.Горивни магистрали3.ЕГП - клапанн /управление/ - Ок4.ГНП - Ок5.Зацепване на разпределителни валове към коляновия вал и сами по себе си6.Турбокомпресора -управлени /променлива геометрия/7.Дебитомер - Ок8.Въздуховоди - Ок9.Дюзи - Ок10.Системно налягане на ГНП - Ок Единствено констатирани проблеми:1.Дебитомер - мах стойности 750-790 mg/j2.Количество изпръскване - махимално 40 mg/j а са били необходими 48-50 mg/j Сдед всичко това колата неще и неще да върви и никой неможе да ме каже от това е моля за ваще съвети Благодаря ви предварителноИ аз имах донякъде подобен проблем като твоят самоче при мен достигаше до 14о макс и по нанагорно до 80-90 и влиза в авариен режим.Проблемът при мен беше главно във авансатора след това запекла геометрия на турбината после нов дебитомер и вакум регулаторчето на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grishata111 Публикувано 15 Май 2014 Доклад Share Публикувано 15 Май 2014 Привет на всички.Моята любима AUDI A6 C5 4B 2.5TDI AFB 1999г. която имам вече от една година в последно време ускоряваше доста плавно и при достигане до 3000 оборота съвсем губеше мощност. Постепенно започнах с проверка на следните неща ,като предварително прегледах 10 пъти форума и си направих списък с нещата за проверка и профилактика:- проверка на вакуум системата/маркучи,преходници,ъгли,трипътници../,като всеки маркуч го отрязах по малко в края и стегнах с малки скоби;проверка на вакуум клапани;- сваляне и почистване на 3-те радиатора/климатик,кулер,воден/с препарат на водоструйка;- подмяна на виско-перка;- сваляне и почистване на турбо;- сваляне и почистване на колектори;Още когато я купих колата смених с маслото и филтрите и филт за картерните газове.След извършените прафилактики колата имаше подобрения ,но отново не започна да върви както трябва като за 150к.с..Един ден направих тест на турбото и дебитомера в движение и ми направи впечетление , че дебитомера при искано 850 единици дава 580, след което го разглобих и почистих с спрей за дебитомер.След това отново повторих теста и имаше подобрение стигаше почти до 700 единици.Турбината прави достатъчно налягане горе-долу искано-дадено беше равно.След няколко дни карайки си се заслушах при ускорение след 2000 оборота лека се чуваше като съскане.При проверка на маркучите ,този от дебитомера към турбото от вътре беше цепнат около 5см.Тук вече си казах ето го проблема и доволно веднага го смених ,но разликата беше,че не се чуваше съскането при по високи обороти.проверих и турбо пътищата ,всичко е ОК.След всичко това реших да махна катализатора.Той беше доста задръстен имайки в предвид годините на колата,сложих хубаво гърне на негово място.След махането на катализатора смених и деботимера,но след ускорени и натискайки съединителя докато падат оборотите се чува един интересен звук импулсивен,все едно нещо стърже и тук вече идва следващият проблем при извънградско на 5 или 6 предавка стига до 2000 оборота и забива/веднага влиза в авариен режим/-турбото не разтоварва.Веднага смених клапан N75 ,но същата работа.Пробвах и с други 4 и не е от него.Като запаля колата веднага клапана на турбото се вдига,но при подаване на газ не се движи,само за момент бързо отпуска малко и това е.Пробвах да откача вакума на клапана на Турбото и колата след 3000 оборота върви много.Замерих буксата на клапан N75 и си работи.Старият го разглобих,почистих и сглобих и той си работи.При градско каране върви добре,но малко да задържа на висока предавка и веднага забива.Някой ако има някакви идеи и предложение нека помогне !!!здравеи колега аз имам същото ауди с същия проблем обиколил съм много сервизи и немогат да установят проблема всичко е проверено и замерено всичко е наред освен че стига до 3000 оборота и забива като извадя буксата на дебитомера варви без проблеми мислех че тук е проблема но сложих нов дебитомер и проблема си е същия нее от него вапросът ми е отстрани ли си проблема и ако си какв е бил проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krusev Публикувано 7 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2014 Здравейте и от мен колеги. Аз имам сащо ауди А6 2.5 тди с подобен проблем. Каде ли не се ровех в интернет, питал сам не помниа вече колко майстори в Атина.....а тук както знаете като чуят за дизел ме гледат като индианци. Отчаях се вече. Няма мощност колата. Достига максимум 2-2800 оборота . Автоматик е 2001 година. а двигатела работи като часовник.даже не типично за дизел меко и безшумно.Почнах от дебитомера защото веднъж от там беше. Смених го- нищо! пробвах с вкл.дебитомер но изваден от тръбата. вдигаше от раз до 4500-4800 оборота. карах си я така около 2 седмици -супер.А после падна мощност пак. оказа се мап сензора буксата нещо не бе наред ,то даваше контакт то не. а след това се почнаха големите мъки. взе да пуши черен дим и не вдигаше обороти.нито мощтност. направи ми впечатление че между двата охлиува на турбината беше вси4ко в сажди. Извадих я.почистих цялата.нов комлект уплатнения,пръстени,втулки и т.н и разбира се я закарах на центровка.НО ПАК СИ ОСТАНА САЩИЯ ПРОБЛЕМ. не вдига обороти,няма мощност!!!! Моля ако знаете даите съвет ,а то вече откачам от нерви. Мап сензора ли да смениам, нов катализатор ли????? клапан n75 ли???? или...... не знам . а и пак си изкарва пушек малко между охлиувите на турбото. това нормално ли е ? PLEASE HELP! Забравих да допалня...лампата на таблото на аир бак-а ми свети още защтото биах катастрофирал и смениах брониа фарове,радиатори всичките.Да не би да си стои от тогава на авариен режим и с блокирал десен предпазен колан. В сервиза ми казаха че трибвало да сменя и двата колана с ел. платките!?провериаваха я 2 пъти на ваг ком за грешки....и пак нищо Моля пмогнете..дайте съвет Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 4 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2014 Направи малко логове Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 (Редактирано) Здравейте, знам че съм за A4 B5, ама там отговор не получавам и реших да ползвам темата на колегата. Колата е Б5 2.5 TDI 150hp AFB Quattro 6 скорости. Колата има някакъв ряз, но при 2700 губи мощност. Прикачам малко стойностти от vag com-а. Грешки няма. Всъщото време, изкарва черен облак като я настъпя. Пробвах с др дебитометър, който показваше ~250mg, a моя ~650mg(каквото и да означава тази мерна единица, ако съм я написал правилно). Та с др. дебитометър не пушеше, но се беше спънала още повече. Дайте съвети от къде да почна, или къде да отида на диагностика. От София съм. Редактирано 5 Октомври 2014 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 5 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2014 Тия данни на 10 и 11 канал трябва да им направиш логове в движение, на 3-та предавка от ниски обороти газ на макс до към 4000 поне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване