Jump to content

А4 1,9 TDI - някой "датчик" се е скапал


MrD

Recommended Posts

Здравейте,

днес се натъкнах на следният проблем. Подавам на контакт, подгрява, паля и всичко е добре. След около 30-40 секунди, започва да мига лампичката, която е като навита жичка на таблото, т.е. тази, която ми дава първоначална информация за запалването. След около още 10-15 секунди започват да СВЕТЯТ постоянно и двете лампи за ESP & ABS. Гася колата, вадя ключа, паля и всичко започва от начало. Колата си върви без проблем, но ме притеснява това, че тези три лампи светят. Давайте съвет от какво може да е.

Само да поясня - тази сутрин навън беше минус 6 градуса, запалих всичко добре - след около 20 метра първо ми светнаха двете лампи за ESP & ABS, и чак след това започна да мига лампичката "с жичката". Спрях, изключих и отново запалих, само, че тогава първо светна "жичката", после останалите две. Както си личи, съм лаик по темата и със сигурност ще се запиша за сервиз, но се интересувам на първо четене какъв може да е проблема. Може ли да е нещо със снега сега навън, ниските температури или нещо около окачването, знам ли и аз ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички случаи ти трябва диагностика с Ваг Ком. На първо четене мога само да предположа, че това с жичката е изгоряла подгревна свещ. Другите две може да са свързани със замръзнал датчик на АБС/ЕСП. Това са само догатки обаче. Тичай още утре на диагностика и то ще си каже! После обаче да споделиш какво се е оказало! И дано е нещо дребно!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички случаи ти трябва диагностика с Ваг Ком.

100% отивам на диагностика спор няма. Въпроса е обаче, че утре пътувам рано сутринта и ми е наложително, т.е. не мога да отложа. Мога ли да карам утре така, ако се е прецакала подгреваща свещ, поне днес можех де. По обяд се връщам и отивам направо в сервиза. То не че в Габрово има много голям избор де, ама VW в Търново бачка чак в понеделник и трябва да се записвам и чакам, а без кола не мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е стоп-машинката.Ако е тя струва около 30-35 лв оригинална.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип няма проблем да караш и с 4 изгорели подгревни свещи просто ще пали по трудно :) При изгоряла свещ тази лампа за подгрева не индикира по никакъв начин, така че едва ли това е проблема :flehan: Щом са светили лампите значи са записани грешки и като я закачат с Ваг ком ще се разбере какво точно е.За премигването на лампата за подгрева и аз залагам на стоп машинката :flehan: .

Поздрави и успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да предвидя дали ще пътуваш безпроблемно така. Аз не бих посмял.

Ако приемем, че си без ABS и ESP проблем ще имаш само при яко каране и то по завои. Ще си имаш едно на ум и ще се съобразяваш, че все едно си с Лада и проблем няма да има. Това е обаче АКО оттам ти идва светенето на ламБите. Дано е дреболия!

:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уредих си Ваг-ком за утре, но след като се върна от пътуването до Ловеч. Каква е тази стоп машинка...? Така като гледам колата си мисля следното, първият проблем се появи на ламБите за ЕСП и АБС, което ме кара да си мисля, че това премигване на третата ламБа е нещо като предупреждение, че си без тези системи и ти казва: НЕ карай, ама като трябва да отскоча до там. Комай Дакс-а е прав да не пътувам, но си спомням и онези години когато въртях геврека на първата си кола "Москвич". Утре ще пиша какво е станало след като вържем кабелите за диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен "реотанчето" така мигаше при изгоряли крушки на стоповете.....можеш и това да провериш, като най-бързо и лесно :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом свети ламБата на АБС-а и ЕСП-то, значи тези системи не функционират, но това НЕ възпрепядства движението на автомобила. Просто си караш без АБС и ЕСП, когато светят ламБите. А що се отнася до индикатора за свещите, сигнализира, че е нужна диагностика и има записани грешки, които са опасни за придвижване. Такъв пример е: натискаш спирачката и държиш, през това време колата работи на свободна и в един момент, компютъра решава, че ти е окъсила стоп-машинката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно е стоп-машинката.Ако е тя струва около 30-35 лв оригинална.

+1 при мен беше същото стоп машинка самоче не ми светеше реотанчето само есп-абс. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички отзовали се!

Сега реалността - прецакала се е стоп машинката само че такава нова ще получа чак в понеделник следобяд и във вторник ще ми я монтират. А сега и другото, което много ме изненада. Тази сутрин паля, почиствам си снега и тръгвам, лека полека ускорявам и като вдигнах 70 км, изпиука нещо и се появи ограничение на дисплея. А вдигнеш повече от 70 км и в колата не се стои, постоянно само пиука. Намалиш под 70 км и всичко е в час. И така отидох до Ловеч и се върнах днес, но като цяло си беше голямо преживяване. Караш на заснежено и заледено без ESP & ABS, върнах се в младежките си години, когато си карахме и без такива екстри популярните Руски коли.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пиукането сигурно ти си го направил като си си задал кога да пиука. Вероятно с копчето на таблото за километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си задал определени километри за ограничение така си пилка и излиза знак с кормилце, но чак да не се стои в колата не ми се струва, че е от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...