Jump to content

Газов инжекцион за 2.0 20V 5cyl


Recommended Posts

Инжекциона е на LANDI RENZO и засега колицата си върви доста прилично и на гас . Почти няма разлика дали ще я карам с бензин 95 или на гас . Пък и разхода си го бива изванграда с около 90-100 км/h си изгори малко над 8 литра гас , а за в града все още тествам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Да я събудя тая тема.Вчера се газифицирах.Не че разбирам от ГИ толкова де.Бардолини-1200лв тва с отстъпките.Върви си прилично,малко претрисания има в нискирте и най вече на 2ра предавка.Утре ще ми я дооправят.Иначе си върви същото.Разлика не усещам с бензина.30л бутилка побираща реално 24.Толкова побра като я пълних.Точно 80%.

Ще пиша за впечатления,проблеми(надявам се да няма) и всичко свързано с тоя мотор на газ.

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цилиндрична е :D.Най отзад по хоризонтал.Малка и симпатична е.Ще я снимам и ще я кача

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИСО ето и снимките под задния и преден капак :dance:

5344523x.jpg

5344525z.jpg

5344526a.jpg

5344528c.jpg

5344530l.jpg

5344533C.jpg

Проблема обаче с придърпването отново се появява.Прави го само когато е загряла над 70 градуса.На бензин всичко е на 6.Никакви драми.На газ придърпва само до към 2000.Във високите обороти си е осичка.Разлика с бензина почти няма.Прехвърля на газ след 30 градуса.Студена на газ няма никакви драми.След като загреее,при потегляне на 1-ва и 2ра предавка предимно се усеща.Ходих,настройваха ми я на лаптоп в движение.Оправя се,но след време почва пак.Явно е бедна сместа в ниските.Така си го обяснявам аз.В понеделник пак ще ходя да я донастроят.За разход още немога да говоря,че тия дни само градско каране,настройки,ръчкане.15 ми даде.Но е добре според мен.Сега като избумкам и тая бутилка ще пиша.Тя ще е смесено каране :zustimm:

  • Like 1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там където си монтирал бутилката е доста опасно според мен. Дори и при не много силен удар отзад (леко изкривяване на гредата под бронята) бутилката ще изхвърчи и ще изпусне газ. Най-добре я сложи зад задните седалки. Там е най-сигурното място, особено при катастрофа - дано не се случва.

  • Like 2
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е най сигурно така е.Но като ми я слагаха ми казаха,че седалките ще влезнат навътре и малко неудобно се получавало.Особенно ако некой седи отзад.Незнам.Утре имам ходене към тях пак,и ще подметна :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та колеги,3то зареждане днес.Този път НЕ от ЕКО,а от една газ станциика на Т.Каблешков.Разход 12.5 смесено,като карането ми е извън пиковите часове.София-Кремиковци е маршрута,като в София са 10 километра,другото си го броя за чисто извънградско.Не седя в задръстванията тука,става въпрос за каране след 19:30-20:00.Сега ми прави впечатление,че колата спря да прекъсва!!(прекъсването в ниските дето го имах преди).Работи доста по добре на празен ход :blink: Възможно ли да е от самата газ?Предишните 2 зареждания ми бяха от Екото на България..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз повече от 2 месеца не зареждам на ЕКО поради повишен разход на газ с около 1.5л на трите семейни возила. Сипвам на Шел и всичко си е в нормите. Колите се карат по един и същ маршрут и по едно и също време градско в София.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам с газ от ЕКО и нямам ядове с количеството на газта както и с разминаване в разхода. Но специално за ЕКО-то на България много пъти е писано че нещо не е наред. Така че смени газостанцията поне там в района и околомръсното има избор голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напълно възможно е газта която си зареждал да е зле. С смяна на няколко газстанции за зареждане ще рабереш най добре (макар че не е гаранция) важното е да опиташ и сам да прецениш с от коя газстанция колата върви най добре.

Отностно берделини мисля че ще останеш доволен тъй като съм имал досег с нея и софтуера й ,и до сега от моите познати нямат дертове с нея стига да е кадърно монтирана и настроена.

Поздрави и много безавариини километри.

Редактирано от overs0ul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Днес направихме опит да поставим ТАП /АЕБ 510N/,както е показано на схемата,обаче електронното устройство не се активира.Има едно диодче,което трябва да светне,но не светва и няма промяна в ъгъла на запалване.Някой слагал ли е ТАП на NM и ако е така,как сте го свързвали.Задължително ли е да се свръзва към ТПС-а устройството,пробвано е с няколко ТАП,няма промяна?

Има потенциометър,с който се гласи на какви обороти да тръгва корекцията/предварението

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да попитам и тук.Тъй като ми беше казано от майсторите(мои доверени момчета на които имам доверие),че когато ми свърши газта,колата минава сама на бензин.Дори не трябвало и да го усещам.Това ОК.Но ето,че днес ми свърши газта,но с нормалното присецване накрая и губене на мощност.А не както ми беше казано един вид отраз минава на бенизн.Ръчно го превключих на бензин,че иначе неможе да откине.Нормално ли е това?При вас колеги как ви се държи ГИ-то като му свърши газта.Питам защото за 1ви път я оставих докрай да я изпразня да го тествам.Бензин си имам винаги половин резервоар,така,че не ми беше проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ГИ-то се настройва под какво диференциално налягане да премине на бензин. Ако настройката е твърде ниска се получава че колата няма мощност (защото не и стига количеството газ) а пък не минава на бензин защото не е достигнала тази граница. Аз имам някакви дребни ядове с моята от подобен характер но наопаки. Прехвърля ми на бензин при наличие на много газ в бутилката. И това много рядко се случва и странното е че го прави на празен ход. Ще и баеме утре и ще си каже. По принцип ми беше дефектирал датчика за температурата на газта но го сменихме и сега няма ядове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другата седмица ще хода да я погледнат.макар,че според мен това не е чак такава болка за умиране.От любопитство питам,защото така ми беше казано.Пък и чета тук,че и на много хора и колеги си минава безпроблемно на бензин като свърши газта :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен зависи но винаги се усеща че губи мощност и после излита на бензин. Ако е в момент на пълно натоварване става по-бързо (защото пропада под границата бързо) ако е при леко натоварване се осеща как загубва мощност, след което едно подаване на газ и си вече на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та последното ходене извънградско София-стара Загора само магистрала скорост 130-150км,с 4 човека и мнооого малко багаж,12/100 :hilezh:

На връщане скорост 100-120 само 2 човека и без багаж 10/100 :dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на човек по литър /100 км се пада,ако няма никой в колата,извънградско може да падне на 8/100 :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...