Jump to content

Покупка на Ауди А4 1.8Т


CynepMEH

Recommended Posts

Здравейте,

след няколко месеца ще си взимам нова кола (2 употреба) и един от вариантите, на които съм се спрял е Ауди А4 1.8Т 1996-1997 година. Искам да попитам хората, които карат такива коли да ми кажат основни неща като разход, цени на консумативи, фарове, части и т.н. - изобщо искам да преценя дали ще му излиза много скъпа поддръжката и не дай боже ремонти.

Споделяйте също и често срещани бъгове, ако има такива :D

Поздрави! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж, чрез търсачката. Бая хора се сдобиха с такива коли, но преди това и те като теб питаха :D

Съжалявам! Знам правилата на форумите, но нещо имах проблеми с търсачката. Може би довечера от вкъщи трябва да опитам пак. Благодаря и извинения за повторната тема! :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл като начало! :bia:

Споко, търсачката е пълен шит... най-много да си скъсаш нервите :D

Сигурен съм, че достатъчно колеги ще ти дадат своите мнения от първа ръка за този автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай конкретни въпроси, че така ще изпиша цяла страница. Аз съм именно с такава кола. (виж подписа и в гараж снимките)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм ги задал. Основните сами разход в реални условия и при какво каране какъв разход дава и поддръжка - скъпа ли е, части, фарове - как вървят. Един приятел ми каза, че ролките били 200 лв за А4, а те били 3 или нещо такова,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те интересуват цени, най добре се обърни към Димо (TheSaint11). Той е правилният човек, по отношение на цените. Когато я купих, платих 1290лв. начална профилактика, като в нея е включен и ремонт на рейката, който излезе към 350лв някъде (отделно хидравличната течност - 2х50лв). Значи останалото е ремъци ролки, насла филтри, накрайник на рейката и каквото там се сетиш. Фаровете са около 900лв от Валео (някой го каза тук), нови. Обаче те не се чупят просто така, а за ПТП-та си има каско.

Инак разход, има цяла тема за разхода, ето моите наблюдения:

София-Бургас-София (30-02/01/2006) - около 65л. Скорост като на улегнал човек, със изблици на нерви, при опредеклени неадекватни манипулации от страна на другите участници в движението (около 4 часа път от табела до табела - 390км.). По София, в този студ, някъде 12-14л на 100км. Веднъж ми показа разход от 18, но имам съмнения относно корекността и. Моята кола е с почти перфектен мотор (е, все пак не е нов). Не гори масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако те интересуват цени, най добре се обърни към Димо (TheSaint11). Той е правилният човек, по отношение на цените. Когато я купих, платих 1290лв. начална профилактика, като в нея е включен и ремонт на рейката, който излезе към 350лв някъде (отделно хидравличната течност - 2х50лв). Значи останалото е ремъци ролки, насла филтри, накрайник на рейката и каквото там се сетиш. Фаровете са около 900лв от Валео (някой го каза тук), нови. Обаче те не се чупят просто така, а за ПТП-та си има каско.

Инак разход, има цяла тема за разхода, ето моите наблюдения:

София-Бургас-София (30-02/01/2006) - около 65л. Скорост като на улегнал човек, със изблици на нерви, при опредеклени неадекватни манипулации от страна на другите участници в движението (около 4 часа път от табела до табела - 390км.). По София, в този студ, някъде 12-14л на 100км. Веднъж ми показа разход от 18, но имам съмнения относно корекността и. Моята кола е с почти перфектен мотор (е, все пак не е нов). Не гори масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега, напиши в търсачката "фарове Валео" и виж какво ще излезе. Някой беше проверявал....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен разходът е малко над 11 (последният път - 11.4) градско сега през зимата и към 9 - 9.5 извънградско. Ремъците с работа при Мишо ми излезаха към 460 лева. Още 100 лева за разни филтри-милтри и т.н. Досега съм сменял само един лагер - лагерът беше към 75 лева, макар че имаше и по-евтини. Мисля че при купуване трява да се гледат носачите - смяната на предните с оригинални в Унитрейд излиза към 900 - 1000 лева. Моите са тръгнали ама още малко ще почакам. Иначе си е супер колицата - най-вече откъм возия и тишина в купето, което най-ме кефи. До 2500 оборота е малко тромава (докато се включи турбото), но след това става неудържима...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............... оборота е малко тромава (докато се включи турбото), но след това става неудържима...

Колега, трябва на някоя среща да застанем един до друг, да видим чия е по-по-най :respekt:

не че съм състезател, ама така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4 1.8Т е като всяка друга кола, чупи се, ремонтира се - не евтино, все пак е Ауди и това я прави толкова прекрасна, меткай се :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както ти го е казал Насти, ако започнеш да купуваш кола, с предубеждениото, колко скъпа за поддръжка е тя, то не си за тази кола. При цялата информация, коато имах, за това, че за редовият българин, тази кола е скъпа за подръжка, аз си купих именно нея. Никак не съжалявам, напротив, горд съм с нея, карам я с невероятно удоволствие, показвам я на другите и съм щастлив.....

HPIM1533.JPG

HPIM1545.JPG

HPIM1530.JPG

HPIM1601.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. То не може хем агнето да е цяло, хем вълкът да е сит :motz: Горе долу ми стана ясно. А има ли някакви чести повреди в тия аудита, които са си нещо като често срещан дефект или части, които се повреждат сравнително често и при повечето модели? Просто слаба брънка във веригата :respekt:

Редактирано от CynepMEH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е. То не може хем агнето да е цяло, хем вълкът да е сит ;) Горе долу ми стана ясно. А има ли някакви чести повреди в тия аудита, които са си нещо като често срещан дефект или части, които се повреждат сравнително често и при повечето модели? Просто слаба брънка във веригата ;)

:respekt: има разбира се

1.първо е предницата, ако не се поддържа като хората отива на кино, тоест, като тръгне нещо по предницата сменяй всичко а именно 8 носача и там някакви си 4 накрайника /около 1000 лева/

2.второ мотора - турбото иска хубаво истинско пълна синтетика масло, хубави свещи чист въздушен филтър и прочие. Има някой неща по мотора които се скепват като разни пластмасови тръбички и прочие по турбото и по самия мотор но ако се внимава и се сменят не е главоболие

3. електрониката също е проблемна при а4 от всички поколения, кой каквото ще да говори, аз поне съм имал проблем и със светеща ламрпа на abs и със разпознаване на кюча и etc.

4. задното окачване е на едни 15-20 тампона дето трябва да се подменят и те.

иначе е хубава колица нема спор

:motz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл като начало! :respekt:

Споко, търсачката е пълен шит... най-много да си скъсаш нервите :motz:

Сигурен съм, че достатъчно колеги ще ти дадат своите мнения от първа ръка за този автомобил.

Бих те помолил да не каваш, че търсачката е "shit", зшоо тя си работи много добре .. ето търсене на A4 1.8T http://audibg.com/forum/index.php?act=Search...lite=a4+1%5C.8t

Погледни 3-тата намерена тема например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...