CynepMEH Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Здравейте,след няколко месеца ще си взимам нова кола (2 употреба) и един от вариантите, на които съм се спрял е Ауди А4 1.8Т 1996-1997 година. Искам да попитам хората, които карат такива коли да ми кажат основни неща като разход, цени на консумативи, фарове, части и т.н. - изобщо искам да преценя дали ще му излиза много скъпа поддръжката и не дай боже ремонти.Споделяйте също и често срещани бъгове, ако има такива Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavcho_7125 Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Виж, чрез търсачката. Бая хора се сдобиха с такива коли, но преди това и те като теб питаха Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Виж, чрез търсачката. Бая хора се сдобиха с такива коли, но преди това и те като теб питаха ←Съжалявам! Знам правилата на форумите, но нещо имах проблеми с търсачката. Може би довечера от вкъщи трябва да опитам пак. Благодаря и извинения за повторната тема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Добре дошъл като начало! Споко, търсачката е пълен шит... най-много да си скъсаш нервите Сигурен съм, че достатъчно колеги ще ти дадат своите мнения от първа ръка за този автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Давай конкретни въпроси, че така ще изпиша цяла страница. Аз съм именно с такава кола. (виж подписа и в гараж снимките) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 9 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Ами аз съм ги задал. Основните сами разход в реални условия и при какво каране какъв разход дава и поддръжка - скъпа ли е, части, фарове - как вървят. Един приятел ми каза, че ролките били 200 лв за А4, а те били 3 или нещо такова, Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 9 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2006 Ако те интересуват цени, най добре се обърни към Димо (TheSaint11). Той е правилният човек, по отношение на цените. Когато я купих, платих 1290лв. начална профилактика, като в нея е включен и ремонт на рейката, който излезе към 350лв някъде (отделно хидравличната течност - 2х50лв). Значи останалото е ремъци ролки, насла филтри, накрайник на рейката и каквото там се сетиш. Фаровете са около 900лв от Валео (някой го каза тук), нови. Обаче те не се чупят просто така, а за ПТП-та си има каско.Инак разход, има цяла тема за разхода, ето моите наблюдения:София-Бургас-София (30-02/01/2006) - около 65л. Скорост като на улегнал човек, със изблици на нерви, при опредеклени неадекватни манипулации от страна на другите участници в движението (около 4 часа път от табела до табела - 390км.). По София, в този студ, някъде 12-14л на 100км. Веднъж ми показа разход от 18, но имам съмнения относно корекността и. Моята кола е с почти перфектен мотор (е, все пак не е нов). Не гори масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshev74 Публикувано 10 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2006 Ако те интересуват цени, най добре се обърни към Димо (TheSaint11). Той е правилният човек, по отношение на цените. Когато я купих, платих 1290лв. начална профилактика, като в нея е включен и ремонт на рейката, който излезе към 350лв някъде (отделно хидравличната течност - 2х50лв). Значи останалото е ремъци ролки, насла филтри, накрайник на рейката и каквото там се сетиш. Фаровете са около 900лв от Валео (някой го каза тук), нови. Обаче те не се чупят просто така, а за ПТП-та си има каско.Инак разход, има цяла тема за разхода, ето моите наблюдения:София-Бургас-София (30-02/01/2006) - около 65л. Скорост като на улегнал човек, със изблици на нерви, при опредеклени неадекватни манипулации от страна на другите участници в движението (около 4 часа път от табела до табела - 390км.). По София, в този студ, някъде 12-14л на 100км. Веднъж ми показа разход от 18, но имам съмнения относно корекността и. Моята кола е с почти перфектен мотор (е, все пак не е нов). Не гори масло.← Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci Публикувано 11 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2006 (Редактирано) СуперМЕН, имам нещо за теб тук:Иначе колегата Росен ги е описал нещата. Редактирано 11 Февруари 2006 от Venci Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vassko Публикувано 11 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2006 Фаровете са около 900лв от Валео ???????????????Прочетох това и ми настръхна косата абе чудя се това за двата комплект ли е цена и дали са ксенони Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 11 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2006 Ами колега, напиши в търсачката "фарове Валео" и виж какво ще излезе. Някой беше проверявал.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kestrel Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 При мен разходът е малко над 11 (последният път - 11.4) градско сега през зимата и към 9 - 9.5 извънградско. Ремъците с работа при Мишо ми излезаха към 460 лева. Още 100 лева за разни филтри-милтри и т.н. Досега съм сменял само един лагер - лагерът беше към 75 лева, макар че имаше и по-евтини. Мисля че при купуване трява да се гледат носачите - смяната на предните с оригинални в Унитрейд излиза към 900 - 1000 лева. Моите са тръгнали ама още малко ще почакам. Иначе си е супер колицата - най-вече откъм возия и тишина в купето, което най-ме кефи. До 2500 оборота е малко тромава (докато се включи турбото), но след това става неудържима... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 13 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2006 ............... оборота е малко тромава (докато се включи турбото), но след това става неудържима...←Колега, трябва на някоя среща да застанем един до друг, да видим чия е по-по-най не че съм състезател, ама така... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 А4 1.8Т е като всяка друга кола, чупи се, ремонтира се - не евтино, все пак е Ауди и това я прави толкова прекрасна, меткай се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Както ти го е казал Насти, ако започнеш да купуваш кола, с предубеждениото, колко скъпа за поддръжка е тя, то не си за тази кола. При цялата информация, коато имах, за това, че за редовият българин, тази кола е скъпа за подръжка, аз си купих именно нея. Никак не съжалявам, напротив, горд съм с нея, карам я с невероятно удоволствие, показвам я на другите и съм щастлив..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 14 Февруари 2006 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 (Редактирано) Така е. То не може хем агнето да е цяло, хем вълкът да е сит Горе долу ми стана ясно. А има ли някакви чести повреди в тия аудита, които са си нещо като често срещан дефект или части, които се повреждат сравнително често и при повечето модели? Просто слаба брънка във веригата Редактирано 14 Февруари 2006 от CynepMEH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Личния ми опит -- не.Това което съм чел от други хора с такива коли -- също не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2006 Така е. То не може хем агнето да е цяло, хем вълкът да е сит Горе долу ми стана ясно. А има ли някакви чести повреди в тия аудита, които са си нещо като често срещан дефект или части, които се повреждат сравнително често и при повечето модели? Просто слаба брънка във веригата ← има разбира се1.първо е предницата, ако не се поддържа като хората отива на кино, тоест, като тръгне нещо по предницата сменяй всичко а именно 8 носача и там някакви си 4 накрайника /около 1000 лева/2.второ мотора - турбото иска хубаво истинско пълна синтетика масло, хубави свещи чист въздушен филтър и прочие. Има някой неща по мотора които се скепват като разни пластмасови тръбички и прочие по турбото и по самия мотор но ако се внимава и се сменят не е главоболие3. електрониката също е проблемна при а4 от всички поколения, кой каквото ще да говори, аз поне съм имал проблем и със светеща ламрпа на abs и със разпознаване на кюча и etc.4. задното окачване е на едни 15-20 тампона дето трябва да се подменят и те.иначе е хубава колица нема спор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HITMAN Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 Добре дошъл като начало! Споко, търсачката е пълен шит... най-много да си скъсаш нервите Сигурен съм, че достатъчно колеги ще ти дадат своите мнения от първа ръка за този автомобил.←Бих те помолил да не каваш, че търсачката е "shit", зшоо тя си работи много добре .. ето търсене на A4 1.8T http://audibg.com/forum/index.php?act=Search...lite=a4+1%5C.8tПогледни 3-тата намерена тема например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sag Публикувано 15 Февруари 2006 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2006 ←Това от Визи беше опит за някаква ирония :-), ама не му се получи :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts