Inglo Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Привет колеги! От края на миналото лято се появи проблем със стрелката на антифриза. Края на лятото почна ту работи ,ту не работи..Зимата нямаше никакви проблеми показваше коректно, и така до вчера когато удари дъното и неще да помръдне. Мотор АВК 2.0 бензин.Може ли по някакъв начин да се диагностицира, дали проблема е в датчик или в самото табло, преди да се пристъпи към отстраняване на проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikkie Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Таблото можеш да провериш, като го разглобиш и огледаш за прекъснати писти.А датчика, откачи му буксата и окъси кабелите, ако стрелката на таблото помръдне, значи е датчика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kokicha Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 Аз имах същия проблем. Оказа се, че се е извадила буксата от датчика, и даваше контакт от време на време, докато накрая напълно спря. Самата букса беше цялата изпочупена... Може би от температурата на двигателя. След като я пъхнах в датчика, започна да си работи нормално. Това е най-безболезнения вариант. Дано и при теб да е такъв, че датчиците са малко скъпички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 17 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 (Редактирано) Е сега щракнах няколко снимки на датчиците Белият датчик би трябвало да е за стрелката? Редактирано 17 Март 2011 от Inglo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinko85 Публикувано 17 Март 2011 Доклад Share Публикувано 17 Март 2011 И при мен го имаше тоя проблем,само че мойта е 1З двигател-мислех че е таблото, но стрелката на горивото си показваше точно,а те са свързани с тая за антифриза.Дай на късо буксата на датчика и после на контакт-ако стрелката ти почне да се качва работата е ясна-датчик!Ако ли не-нещо по таблото!При мен се оказа датчика-20 лева Като гледам ти е здрава буксата(тая бялата)тай че няма да е от нея!Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 18 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Бялата букса на датчика е с 3 кабела, кои да дам на късо? Има ли опсност да прецакам нещо по инсталацията, или компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 (Редактирано) Белият е за стрелката.Нищо не може да прецакаш. Кафявия ти е маса, ако от него дадеш мост на някой от другите два или ще светне лампата, или ще тръгне стрелката. Друго няма какво да се случи. БУМ няма да чуеш, спокойно. Редактирано 18 Март 2011 от RaDi_b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petkata001 Публикувано 18 Март 2011 Доклад Share Публикувано 18 Март 2011 Белият си ги взех от Елит Кар преди година за 60 лв някаде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 19 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 мерси на всички, днес ще се бориме с неволята... дано излезе датчик, как не ми се разглобява таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinko85 Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 И кво излезе разбра ли се вече? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 21 Март 2011 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2011 Тези дни захладня и почна отново да отчита,за това не съм го проверил все още . Ще драсна 2 реда като има резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Здравейте колеги.И при мен се появи този проблем.При късо на буксата между масата/кафяв кабел/ и другите два работи и лампата за прегряване и индикатора за температура.Маншона на буксата при мотора е скъсан и клемите са се скапали.Опитах да ги постегна, но имаше временен ефект.Явно решението е нови клеми и маншон.Продават ли се нови и къде/в два магазина ме отсвириха/? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 Втора употреба, или с поръчка на оригинални от Германия ... За тази част бих избрал втора употреба ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 21 Май 2011 Доклад Share Публикувано 21 Май 2011 (Редактирано) http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=76868&st=20http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=45233http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=54961И ето една добра тема, която е изчезнала.Ако има как да се оправи? Редактирано 21 Май 2011 от GiN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inglo Публикувано 10 Юни 2011 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2011 Такаа, малко със закъснение пиша но изчаках да видя дали ще се получи.Вече имам работеща стрелка на температурата.Разглобих таблото и го сглобих, без да правя нищо друго.Никакво презапояване...нищо!Немога да си го обясня, но вече повече от месец си работи като пушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
power007 Публикувано 10 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2011 Лоша връзка с буксите и таблото, често срещан проблем. Просто като си откачал и после закачал и нещата са си дошли на мястото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumenggr Публикувано 27 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2011 При мен се оказа, че е от контактните винчета на уреда за температура/не ги подценявайте/.Почистих ги, почистих и всички видими клеми и заработи нормално. Съвета ми е, почистете контактите направете проба и ако не сработи, тогава започвайте да разглобявате и презапоявате. Някой го беше написал в някаква подобна тема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселинов Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 И аз имам същия проблем колата е B4 1.6 пълна инжекция двигателя ако има значение е ADA 74KW 93година. Не ми отчита изобщо уреда за температура на таблото пробвахме с датчик той беше около 30лв мисля този с 3 те крачета по скъпия но от него не се оправи окъсихме буксата и стрелката на таблото работи какви варианти имам че не ми се купува табло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
николай 77 Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 пробвай с друг датчик. Не може да си сигурен на 100 % че работи, въпреки че е нов. На мене ми се е случвало поне два три пъти, и то не само на аудито, а и на други коли, които съм карал. Вземам нов чарк(ташак-пълен боклук) не бачка. Откак китайците почнаха да бълват, нямам вяра на нищо. Колкото и да ме убеждават че е оригинален. Ако искаш вземи същия датчик от приятел, за който знаеш че работи със сигурност. Пробваш, и оттам нататък си действаш, ако не е оттам проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселинов Публикувано 9 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 9 Юли 2011 (Редактирано) ще пробвам и с 2ри датчик да но е от това че майстора който ми го слага каза че не е от датчика и ми каза че трябвало да ходя при жичкаджия да препоявал някакви спойки по таблото ако ли не да съм се замислял за ново табло което не е вариант като погледнах какви цени изреди съфоромника в една от темите а пък във втората употреба нямам вяра Редактирано 9 Юли 2011 от Веселинов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uli Публикувано 15 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2011 Привет колега,и аз имах същия проблем,сменях датчик,вадих табло презапояване на писти, но се оказа че буксата не прави хубав контакт в датчика.Аз реших проблема с поставяне на медна жичка в трите отвора за да уплътни, и проблема се реши.Успех.Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Колега извинявам се, че ти ползвам темата, но да не отварям нова.1з е кода на двигателя. Въпросът ми е за темепературата на водата, като закачих на компютър си показва нормално 92 - 93 гр.На таблото от 1- 2 години ми показва 100гр, при загрял мотор, вчера пробвах с едно друго табло и с него показва пак 100. Някой може ли да ми обясни къде е проблема и компютрите по ссервизите дали дават правилната информация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 На таблото от 1- 2 години ми показва 100гр, при загрял мотор, вчера пробвах с едно друго табло и с него показва пак 100. А датчика на мотора за отчитане на температурата сменял ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 18 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 18 Юли 2011 Еми не съм се занимавал да търся друг датчик, възможно е да е от него, но мисълта ми е дали да имам притеснения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване