Sc00by Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Не става Относно дигането на прозорците автоматично и там ли ще ударя на греда ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 15 Юли 2014 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 Нека първо допълня предходния си пост:Мисля, че има и друг начин за активиране на функцията, без сензор за светлина, но ти ще си така да се каже опитната мишка. Провери Byte 0, Bit 7 дали е маркиран. Ако не е, сложи му тикче. Сейф енд екзит. Заключи колата. Ако не се активира функцията, пробвай, преди да изгасиш колата, да сложиш лоста за фаровете на дълги. Ако останат да светят, след като заключиш изчакай да видиш, кога ще изгаснат.Тази сутрин пробвах, наистина не става. Проблема е в това, че е стара (хардуерна) версия контролера. Така че, Sc00by, не се мъчи. А сега и за предходния пост на Moonland. Както предполагам всеки от Вас е прочел, темата я започнах със следните думи:Колеги, надявам се темата да бъде поне малко полезна, на тези от Вас, които искат да се запознаят с възможностите на Ross-Tech VCDS програмата при A3-кете второ поколение. Screenshot-ите са правени на моя автомобил 8РА, 2.0TDI (BKD мотор), така че, не очаквайте 100% съвпадение с вашия.Темата е с опознавателна цел, а също би помогнала при надграждане с ОЕМ части. Бих се радвал, ако някой реши да допълва, за да може информацията да се получи по-изчерпателна. А сега ако позволите, ще подкрепя думите си и за полезността на темата с разговор, проведен с Ivelin88 на лични съобщения. Надявам се колегата няма да възрази, но смятам, че това може да е полезно и на други колеги. Ivelin88 Изпратено 09 юли 2014 - 18:00Здравей колега може ли да ми кажеш как да направя фаровете за мъгла да се пускат при палене за да ги ползвам като дневни светлини?-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Изпратено 10 юли 2014 - 06:25Държа да е през фаровете за мъгла,понеже си сложих ксенонови фарове и на режим Скандинавия нещо трепти ксенона.------------------------------------------------------------------------------------------------ bsdnikolovИзпратено 10 юли 2014 - 10:15 Отиваш в |09 - Cent. Elect| ==> |Coding - 07| ==> |Long Coding Helper| и намираш Byte 17. Трябва да сложиш чавка на Bit 4 (Daytime Running Lights via Fog Lights) След като го на правиш, от Byte 8 можеш за управляваш силата на светене на фаровете за мъгла, когато са в режим дневни светлини. Което ме навежда на мисълта, че ти щом не си с фабричен ксенон, активирайки късите като дневни светлини, ако в Byte 8 дневните не са изпънати на 100% (Dec1: 100 x 1 = 100), наистина би трябвало да трепти. Това се получава, защото за управление на интензитета, колата използваpulse with modulation.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Ivelin88Изпратено 10 юли 2014 - 11:00 С оригинален ксенон съм не е допълнително монтиран.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ bsdnikolovИзпратено 10 юли 2014 - 11:50ОЕМ Ксенона допълнително ли е монтиран, ако да, променихте ли Byte 21? Питам, защото по-нагоре си писал: "Държа да е през фаровете за мъгла,понеже си сложих ксенонови фарове и на режим Скандинавия нещо трепти ксенона." -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ivelin88Изпратено 10 юли 2014 - 13:47Допълнително е монтиран и не е променяна настройката,но ще я коригирам.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bsdnikolovИзпратено 10 юли 2014 - 14:28Най-вероятно за това ти трепти в режим дневни.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Изпратено 10 юли 2014 - 15:46Един съвет от мен, ако позволиш.Докато оправиш кодинга, денем си пускай фаровете от ключа, тъй като ксенона не обича пулс с модулация и рискуваш да изгориш баласт или крушка.--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ivelin88Изпратено 10 юли 2014 - 17:39Аз така и правя за сега.А забравих да те питам в режим на DRL с фаровете за мъгла,само те ли светат или и задните габарити?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ bsdnikolovИзпратено 10 юли 2014 - 18:42Както си избрал скандинавски режим, ще светят и габаритите, но ако измереш North America, ще светят само фаровете за мъгла.-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ivelin88Изпратено 11 юли 2014 - 09:25При мен не ми дава DRL чрез фаровете за мъгла и ги активирах в режим North America.------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- bsdnikolovИзпратено 11 юли 2014 - 10:28Странно че не ти дава. Единствената причина, която се сещам е да нямаш чавка на Byte 0 - Bit 0 - Front Fog Lights Installed и колата да си мисли, че нямаш предни фарове за мъгла (ако и те са били слагани допълнително, не казвам от теб, може и от предишен собственик, и да не е оправен кодинга).--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ivelin88 Изпратено 11 юли 2014 - 10:40Слагани са допълнително от мен и най вероятно това е причината.В режим North America свети само отпред и това ме удовлетворява напълно,а и се изключват с вдигната ръчна------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ bsdnikolovИзпратено 11 юли 2014 - 10:50За екстрата с ръчната съвсем бях забравил, готина е. Не писа дали трептенето изчезна след промяна на кодинга за ксенона?------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ivelin88Изпратено 11 юли 2014 - 11:40Изчезна и в този режим съм доволен на 100%---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- И един съвет към колегите, преди да правите промени, се запознайте обстойно с наличния хардуеър, за да знаете какво можете да очаквате като краен резултат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 15 Юли 2014 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2014 @bsdnikolov - само да уточня, че постът ми не бе критика към теб, а именно подчертаване на това, с което почна! Ти представяш възможностите и това е полезно. Важно е обаче, че много малко от тях са релевантни за A3 8P (без инсталиране на допълнителен хардуер), а това кои са те нито аз, нито ти би се наел да напишеш, тъй като е силно зависимо от конфигурацията и възрастта на автомобила (софтуерни версии, хардуерни версии на модулите и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 Колега можеш ли да обясниш как се активира темпомат,стоповете станаха както трябва но не мога да кача снимки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 ОК, доколкото разбирам от питането ти, вече си се справил с хардуерната част. Ако да, и на таблото ни не светят ABS-a и ESP-то (ако светят, това би означавало, че почти нищо още не си направил и ти предстои кодиране и адаптация на ABS-a, и вписване, кодиране и адаптация на новия модул Steerig Wheel, който си сложил) ти остават две прости стъпки. С VCDS, влизаш от Select Control Module в 01-Engine Погледни полето Component, което съм оградил в синьо. Забелязваш G-то, което съм заградил в червено. То показва, че функцията Cruise Control е активирана в компютъра на двигателя. При теб най-вероятно няма G, тъй като тази функция се активира от завода, за коли, които я имат фабрично. За да я активираш, трябва да кликнеш на бутона Coding II - 11 и в изскочилия прозорец (тук ще използвам картинка от нета, тъй като аз тази функция я имам и не съм влизал там), в полето Enter Login Code, пишеш 11463. След което, натискаш Do It!, и ако всичко е ОК, в полето Component вече трябва да виждаш и символа G. Втората стъпка, е кодирането модул 16 - Steering Wheel, с Cruise Control-а. Продължавам, след малко, че изникна спешна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 24 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) ок мерси за инфото, но да уточня че само съм монтирал лостчето Редактирано 24 Септември 2014 от Moonland Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 (Редактирано) Та бях стигнал до модул 16 - Steering Wheel. Натискаш бутона Coding - 07 и ти излиза прозорец с текущото софтуерно кодиране. ако задържиш мишката над бялото поле с цифрите, след Software Coding ще изскочи и помощен прозорец. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ок мерси за инфото но да уточня че само съм монтирал лостчето -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Спирам и започвам с въпросите тогава. Светят ли ти ESP и ABS? Редактирано 24 Септември 2014 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 24 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2014 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------@Iko 1, явно няма да отговориш на въпроса, за това продължавам, до където бях стигнал, пък адаптацията на Steering Angle Sensor (G85), ще я обсъждаме, ако сметнеш за необходимо!-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ако задържиш мишката над бялото поле с цифрите, след Software Coding ще изскочи и помощен прозорец. Седемте цифри, показват конфигурацията, с която си в момента. Шестия символ от ляво на дясно (ХХХХХ?Х), при теб е 0 или 1, в зависимост от това, дали имаш борд компютър или не (0 без борд компютър, 1 с борд компютър). Шестата цифра, трябва да я промениш или на 2 (ако нямаш борд комп.) или на 4 (ако имаш борд комп.) Накрая Save и приятно и безаварийно ползване на темпомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Тъй като, колегата iok 1, не даде повече информация от "да уточня че само съм монтирал лостчето", ще завърша темата с едно уточнение. Описанието, което дадох, е при положение сте проверили, че модула Steering Wheel поддържа Cruise Control. Тогава, след монтажа на лостчето (и долната кора), проверявате дали не са излезли грешки чрез VCDS или друга диагностична програма, и вече можете да пристъпите към описаната от мен процедура.Но, ако подменяте модул/модули, тогава нещата са доста по-сложни (е не чак толкова де, не се плашете), но обсъждането им според мен би трябвало да е в друга тема, а именно: Модификации по нашите А3. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Поддържа темпомат котролерът му. Проверих вчера (мидлайн) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 (Редактирано) Екстра, значи му предстоят единствено тези две стъпки.Остава само да му пожелая успех. Редактирано 25 Септември 2014 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колеги сега съм закачил вакома и ще пробвам програмирането ,относно лампите на ESP и ABS не ми светят . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 относно лампите на ESP и ABS не ми светят .За лампите вече се ориентирах, щом не си сменял контролер, но снощи нямаше как да знам! За това започнах с въпросите. Една молба към колегите. Когато отправяте питане, моля давайте малко повече информация. Иначе гадая, какво имате, какво сте направили и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колега на първия контролер като влязох си имаше G показваше R4 2,0L EDC 0000SG 7364 и затова нищо не съм пипал на втория беше 1 тъи като имам борд , промених го на 4 . Това ли е всичко не трябва ли да ми светне лампа на таблото, за круизконтрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Лампата ще светне, едва при включен круиз контрол. Излез с колата, вдигни над 50 км/ч (мисля 50 беше, но за по-сигурно на по-висока скорост) и натисни бутона за активирането му. Само тогава ще светне лампата на таблото.Ако не се активира, пробвай и стъпка 1 (1-Engine, Enter Login Code, пишеш 11463).А ако имаш прудности, в събота можеш да скочиш до София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Колега нищо не стана не ми светна лампата,пробвах да кодирам първия контролер (1-Engine, Enter Login Code, пишеш 11463).там са ми 5 нули като сложа 11463 ми азписва Control Module has accepted the Login давам ОК и излизам ,като влезна пак са си нули.Ако имаш време в събота даи номер да се разбертем да го погледнеш мерси много за напътствята. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Кода е да активираш круиза. После, няма да го виждаш. Искаш да кажеш, че излезе с колата, стигна до най-високата предавка, сложи лоста за круиза в предна позиция и като натиснеш бутона на върха на лоста, нищо не се случва?п.п.Сори че пиша така подробно, но се опитвам да разбера, дали не пропускаме нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iko 1 Публикувано 25 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 След последното кодиране не я бях пробвал ,сега се връщам от една разходка с работещ темпомат хиляди благодарности на колегата ,евала на такива хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2014 Радвам се че всичко е ОК, и честито колега.п.п.Аз също научих нещо. Въпреки че в Engine има G, стъпка 1 е хубаво да не се пропуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Септември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2014 Вписване на оригинално дистанционно в 8Р==>2006-та и 8РА Уточнението за годината го правя, тъй като 8Р след 2006 година "цялата решетка" и всички 8РА се оборудват с имобилайзер пето поколение. При по старите модели, не съм сигурен канала за вписвани дали е в 46-Central conv. или е в модул 35-Central locks (този модул в при мен го няма), така че, ако не сте с "цялата решетка" или иначе казано с такъв ключ не знам дали при вас е същата процедурата!Първоначално темата я бях замислил "Вписване на ключ..................", но тъй като съм сигурен, че почти никой от вас не си знае ПИН кода на имобилайзера, а даже и да го знае, за да се впише нов ключ (ампула) в имобилайзера посредством VCDS, първо се изтриват всички съществуващи, и ако нещо се оплеска, практически няма да има записан нито един ключ, с който да се запали колата. За това, от съображения за сигурност, частта с вписването на ампулата, ще я пропусна. След успешното вписване на ампулата, дойде ред и на вписването на дистанционното. Тъй като вече бях прибрал лаптопа и кабела, реших да пробвам с "мързеливите" начини, описани в нета. Имам предвид магариите като единия ключ в контакта, колата на контакт, с другия се заключва и отключва ръчно, пък се натискат бутони и тем подобни простотии..... След един час борба като "прасе с тиква", установих че не работят, когато това дистанционно никога не е било вписвано в колата. За това си извадих лаптопа и кабела и нещата тръгнаха като по вода. Ето я и процедурата. От Main Screen давате Select Contrl Module. В прозореца Select Contrl Module, избирате модул 46-Central Conv. След като сте влезли вече в модула Central Convenience, натискате бутона Adaptation-10. Изкача прозорец, от който бързо и лесно можете да достигнете до необходимия Ви канал, посредством падащото меню горе. Менюто съдържа наличните в модула адаптационни канали. Нас ни интересува канал 01 Remote Control - Key Matching За да започнем процедурата, първо трябва да окажем колко дистанционни искаме да добавиме към колата. Това става, като в полето New Value, напишем броя на дистанционните, които желаем за впишем допълнително в колата. Ако по някаква причина полето New Value не е активно, натиснете бутона Read в дясно на полето Chanel. След като зададем броя на дистанционните, натискаме бутона тест и след това натискаме бутона за отключване или бутона за заключване на дистанционното което вписваме, като го задържаме поне 1 секунда (аз го държах около 5-6 секунди за да съм сигурен). Ако вписвате повече от едно дистанционно, в рамките на 15 секунди, трябва да натиснете и задържите за поне 1 секунда бутоните на всички дистанционни, които вписвате. След изтичането на 15-те секунди, адаптационния канал се затваря и ако всичко е успешно, бутона SAVE ще стане активен. Натиснете го. Следва, Done, Go Back и сте готови. Сега остава само да пробвате дистанционното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 (Редактирано) Здравейте колеги,От седмица съм собственик на А3, 2.0TDI, 2008 год, двигател BMN, quattro, все още опознавам колата и откривам нови неща в нея, но имам няколко питанки. 1. Имам червени плафони във всяка врата, които предполагам са индикация при отворена врата, никоя от тях не свети ( ако логиката ми е да светнат при отворена врата), въпреки, че всички крушки в плафоните са здрави-проверено. Дали това е въпрос на настройка с въпросната програма или да търся електрическа неизправност-за информация компютъра отчита коя врата е отворена и плафона в купето свети? 2. Дали има прибриране на страничните огледала? "Врътката" на шофьорската врата има такава позиция, но нищо не се случва. Използвам темата да задам и още един въпрос, който вероятно е коментиран някъде. 3. Как и откъде мога да се снабдя с програма и кабел за диагностика?Благодаря предварително на отзовалите се! Редактирано 30 Септември 2014 от bozhan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafioso Публикувано 30 Септември 2014 Доклад Share Публикувано 30 Септември 2014 Добър вечер колеги от скоро съм горд собственик на ауди а3 2.0 ТДИ 8П 2004г. та докато му се радвах съвсем случайно забелязах че по дясното лосче нямам ни едно копче за борд компа. Та до колкото разбирам от тази тема http://www.vwaudiforum.co.uk/forum/showthread.php?128337-I-have-a-blank-on-board-computer-Audi-a3/page2&s=06676029ca1070f99ec10829f2ebf8b5 , е възможно да го пусна но няма да мога да сменям информацията. Дали има нещо вярно ?Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 С големия фис ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafioso Публикувано 1 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 (Редактирано) Не.Цитиране на предходен пост! Редактирано 1 Октомври 2014 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2014 Без фис, няма къде да ти изписва инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване