PROFESIONALISTA Публикувано 11 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Сега остава да направиш ППХ... т.е принудителен празен ход. Само още един клапан и на другия маркуч и когато не си натиснал педала на газта и оборотите са над 1400 да спира изобщо газта. (Малко рисково за гърмежи , ама може да пробваш) Aми мислех си, ама няма файда, щото аз в такъм режим никога не я карам колата. Ако спускам баир съм на свободна, разчитам на спирачките. Все пак не съм с товарна ШКОДА МАДАРА с две ремаркета..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Aми мислех си, ама няма файда, щото аз в такъм режим никога не я карам колата. Ако спускам баир съм на свободна, разчитам на спирачките. Все пак не съм с товарна ШКОДА МАДАРА с две ремаркета..... накладките и дисковете често ли ги сменяш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 11 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 накладките и дисковете често ли ги сменяш? Aми предното ауди му навъртях 45000км и не съм ги бутал и го продадох. На това ще видим... Ето ви обещаната схема, малко е грозна ама се разбира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 А с два изпарителя няма ли да стане по-съвършена системата.Защото сега се взима допълнително от дебита след изпарител, при който количеството подавано гориво е константно. Т.е. ще може да се регулира допълнителната мошност по-прецизно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Ефекта на ГИ по тази система не може да се постигне!Хубавото е че всеки може да си я монтира и настрои,дано да има + ефект.УСПЕХ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 11 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Ефекта на ГИ по тази система не може да се постигне!Хубавото е че всеки може да си я монтира и настрои,дано да има + ефект.УСПЕХАми питам те тогава- защо ГИ гори ли гори с литри повече газ на 100????И нема избиване, докато го избиеш и земе че ти омръзне колата и я смениш....А с два изпарителя няма ли да стане по-съвършена системата.Защото сега се взима допълнително от дебита след изпарител, при който количеството подавано гориво е константно. Т.е. ще може да се регулира допълнителната мошност по-прецизно. Ами нито е константно кол. гориво на изпаритела, нито пък има от къде да доиде тая по-голяма прецизност на рег. на допълнителната мощност. Освен това как този втория изпарител ще стои в stand-by режим??? Трябва да му спираме газта, па да я пускаме заедно със стоп клапана, всъщност той може и да го няма тогава,..Ама ще има голяма инертност и общо взето фаида нема! А да не говорим пък къде ще го сместим. Аз този едвам събрах.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Системата изглежда готина. А как се настройва?С 500литра газ и 96 работни дни или има по-изискан начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 11 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 (Редактирано) Системата изглежда готина. А как се настройва?С 500литра газ и 96 работни дни или има по-изискан начин?Ами грубо казано си прав. Ама после ефекта си струва. Аз успях да я настроя за 2-3 пътувания Варна- Търговище и малко в града...!Аз си поиграх тия дни и доказах,че има смисъл от нещо такова..Пак ще помоля Професионалиста да подскаже какви точно датчици използва и какъв вентил!Иначе другото е ясно! Видя на снимките колега, нищо особено. Ще видиш, че ще останеш доволен. Може би при теб ще е по-малка икономията, но нема начин да няма! Като начало си направи втория поток с тройниците и ел.клапан, вържи го вътре с едно ключе да го пускаш, а после ще сложиш и вакум мембраните.И НЕЩО МНОГО ВАЖНО-при регулирането имай предвид, че стопорния клапан/ако е като моя модел/ не затваря идеално плътно, което значи че все пак вторият поток дори и при затворено положение, прибавя малко гориво от изпаритела към двигатела. Т.е трябва да се навие още винта за първия поток... Редактирано 11 Януари 2008 от PROFESIONALISTA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 11 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2008 Не знам колко ще струва но ако добавиш и една "широка" ламбда сонда (wideband lambda sensor) към цялото това нещо ще стане чудо работа. Тогава настройката ще е песен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Strong Публикувано 12 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2008 Ами питам те тогава- защо ГИ гори ли гори с литри повече газ на 100????И нема избиване, докато го избиеш и земе че ти омръзне колата и я смениш.... Не знам от къде черпиш информация,но ако уредбата е настроена кадърно,разхода е почти същия като на бензин!Аз съм А6 АБК ГИ Фобос 12-13 ГР и 8.5-9.5 ИГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 И тук идва въпроса: Това нещо как ще се държи на ACE ? Изобщо слагането на обикновена АГУ как се държи на ACE ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 Доста добре се държи с обикновена АГУ, но с л-емулатор. Питай колегата glen той е с АСЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2008 И тук идва въпроса: Това нещо как ще се държи на ACE ? Изобщо слагането на обикновена АГУ как се държи на ACE ?Ами напълно нормално,стига да ти е в ред всичко по токовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PROFESIONALISTA Публикувано 30 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 И тук идва въпроса: Това нещо как ще се държи на ACE ? Изобщо слагането на обикновена АГУ как се държи на ACE ?Не съм пробвал, естествено, но би трябвало да стане добре и на АСЕ, не трябва да има разлика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Доста добре се държи с обикновена АГУ, но с л-емулатор. Питай колегата glen той е с АСЕ.Моля те ме извините за offtipc-a, но къде в София да отида за да ми сложат и натъкмят АГУ-то ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2008 Отиди в сервиза в кв.Павлово на ул. "Иван Сусанин" 28, с/у 5-то СОУ. Много са коректни и си разбират от работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 Отиди в сервиза в кв.Павлово на ул. "Иван Сусанин" 28, с/у 5-то СОУ. Много са коректни и си разбират от работата.Само за доуточнение, говорим за поставяне на обикновена АГУ на ACE мотор ? ДА не ме пращаш да ми слагат ГИ И между другото само, колко струва поставянето на обикновена АГУ в момента там ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 (Редактирано) Слагат и обикновени АГУ, колко струва зависи какво ще слагаш, но не са скъпчии. Най-добре е да отидеш и да провериш на място. Естествено ще ти предложат първо ГИ, но ти се дръж мъжки и настоявай за АГУ. Един съвет от мен - кажи им да ти сложат л-емулатор (ако не слагаш л-контрол), дори и да кажат че няма нужда. Ще си спестиш до голяма степен възможността да си прецакаш дебитомера Редактирано 4 Февруари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 4 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 4 Февруари 2008 Само за доуточнение, говорим за поставяне на обикновена АГУ на ACE мотор ? ДА не ме пращаш да ми слагат ГИ И между другото само, колко струва поставянето на обикновена АГУ в момента там ?Цялата работа е на късмет. Има хора, които са обиколили една камара майстори и до ден днешен не могат да накарат газовата им да заработи. Има други които нямат проблеми, но всичко зависи от състоянието на мотора и горивната система. Темата за този мотор на газ е пословична и няма универсална рецепта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 С моя късмет... сигурно и с бутане няма да тръгне после. Но все пак ще опитам. Между другото, можете ли да ми обясните какво правят ламбда емулатора,jetspark-а и ламбда контрола, и защо ми трябват ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 (Редактирано) Л-емулатор - емулира качество на горивната смес, когато двигателя е на газ. Закача се м/у л-сондата и ЕКУ-то. Когато двигателя е на бензин взима сигнал от л-сондата, когато е на газ взима от л-емулатора. Тъй-като л-сондата е направена да работи основно с бензин, при работа на газ доста често л-сондата дава сигнал на ЕКУ-то, че сместа не е в ред, оттам ЕКУ-то трупа грешки, минава в авариен режим, в опита си да коригира сместа (защото си мисли че е на бензин ) отваря в някои случаи напълно моторчето за ниските, сместа силно обеднява и от там БУМ! и жалко за дебитомера . В една друга тема описах защо рязкото отваряне на стъпковото моторче причинява обедняването на сместа на който му е интересно може да прочете. Силно препоръчвам (това е мое мнение) поставянето на л-емулатор на двигатели, на които се поставя обикновено АГУ.Л-контрол - служи за автоматично регулиране на сместа на газ на базата на показанията на л-сондата и се поставя при обикновено АГУ. При изправна л-сонда двигателя работи в оптимален режим и оттам се реализира повече мощност и икономия на гориво. Все пак зависи от стила на каране . Минуси са механичния принцип по който регулира сместа (чрез ел. двигателчета и предавки) и лекото "лагване" при рязко натискане на педала на газта - причината е в инертността на л-контрола. Друг минус е, че при повреда на л-сондата (изцяло или "мудна") не работи коректно и има голяма вероятност от обедняване на сместа и пак язък за дебитомера . Не може да се ползва с л-емулатор, защото ползва сигнала директно от л-сондата.Jetspark-a или ТАП (както е по-популярно) служи за изместване на предварението на запалването, когато двигателя е на газ. Тъй като газта гори с "по-дълъг" пламък е необходимо по-голямо предварение (обикновено 3-5С в повече от заводското) за по-пълно изгаряне на сместа. Задължително (е малко силно казано сега да не ме налапате пак ) е при метанови уредби, но е хубаво да го има и при обикновени АГУ. Предотвратява също така припукването в ауспуха, когато колата се спуска по наклон на скорост без газ. Не е задължителен атрибут, тъй-като ако се кара предимно на газ може да се врътне малко делкото (за двигатели, които позволяват това) в предварение 3-5С. Неудобството е, че на бензин ще е по-голям аванса и може да причуква от време на време.По мое мнение ако не слагаш л-контрол си постави л-емулатор и друго не ти трябва. Ако имаш повечко пари ТАП-а също е хубава работа. Редактирано 5 Февруари 2008 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
madison Публикувано 5 Февруари 2008 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2008 Благодаря ти за изчерпателната информация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2008 Aми предното ауди му навъртях 45000км и не съм ги бутал и го продадох. На това ще видим... Ето ви обещаната схема, малко е грозна ама се разбира.Абе колеги,някой да има случайно схемата.Мисля да експериментирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 29 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2008 Малко архивчета...Има и едни други особености на изпарителя - реално с болтчето "за празния ход" ние регулираме налягането на изхода на изпарителя, така че обеднявайки сместа убиваме целия диапазон на работа на изпарителя...След това двигателя си увлича газ според налягането - едно изравняване от задната страна на мембраната на втора редукционна камера би имало доста по-голям ефект откъм разход, икономия и еластичност на двигателя."Кранчето", което е на пътя изпарител-плочка е регулиране по дебит.. ама по МАКСИМАЛЕН дебит на потока - когато вакуума в колектора е нисък, количеството засмуквана газ е минимално...Колкото до Професионалиста - толкова са ви кадърни газаджиите във Варна... защо моите уредби харчат 1:1 с бензина и си вървят предоволно добре (настройките ги правя по магистралата и според колата се стига и до скорости от 200-230 )? По-здрави за вашите "майстори" Има 6-цилиндрови уредби за по 1300-1400 лв! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 30 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2008 След това двигателя си увлича газ според налягането - едно изравняване от задната страна на мембраната на втора редукционна камера би имало доста по-голям ефект откъм разход, икономия и еластичност на двигателя."Е как да го направим това изравняване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване